Posted by: Γιώργος Μαργαρίτης on: Ιουνίου 25, 2009
(Προσοχή! Ακολουθεί τεράστιο υπερτριπλό σεντονοπάπλωμα! Ενδείκνυται μόνο για όσους έχουν άπλετο ελεύθερο χρόνο, για παράδειγμα δημόσιους υπαλλήλους τις καθημερινές πρωινές ώρες, και σαν υποκατάστατο 20-30 ηλίθιων τεστ στο facebook όπως “Ti kaltsa eisai?”, “An isoun lampa, posa watt tha isoun?”, “Poio tragoudi tou Florinioti eisai?! LOL”)
Πριν κάποιους μήνες είχα κάνει την λανθασμένα υπόθεση πως σε ένα facebook group με τίτλο “ΕΓΩ ΘΑ ΚΑΠΝΙΖΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ 2010 ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΟΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΩ!!!” θα μπορούσα να μπω και να κάνω διάλογο. Την λανθασμένη αυτή υπόθεση μου ακολούθησε μία αποτυχημένη προσπάθεια διαλόγου, αρκετά ειρωνικά σχόλια και μία επιτυχημένη φίμωση μου χωρίς κανέναν απολύτως λόγο από τον δημιουργό του group. Κρίνεται σκόπιμο να διαβάσετε το ιατρικό ιστορικό του σχιζοφρενούς καπνιστή με το φίμωτρο εδώ (κάντε λιγάκι υπομονή και διαβάστε το! αξίζει!) για να μπορέσετε να παρακολουθήσετε την συνέχεια…
Μην κλέβεις ρε! Πάνε πάνω και διάβασε το προηγούμενο άρθρο!
Καλά, ας σε πιστέψω πως το διάβασες…
Πριν λίγες μέρες κάποιος με ειδοποίησε με email πως ο Μέγας Θόδωρας ο Φιμωτής έτυχε να διαβάσει το προηγούμενο άρθρο μου, και έκανε την παρακάτω προσπάθεια να δικαιολογήσει τη διαγραφή μου. Αντιγράφω την απάντηση του από το email που μου εστάλη, καθότι δεν έχω το ψυχικό σθένος να εισέλθω στο group της αντιδημοκρατικότητας και να ψάξω από που προέρχεται η παρακάτω απαγγελία. Όποιος είναι αρκετά μαζοχιστής νομίζω μπορεί να μπει στο εν λόγω group και να χάσει κάποια λεπτά από την ζωή του για να βρει το παρακάτω απόσπασμα ανάμεσα στις ειρωνείες και τα ημιτελή σχόλια ατόμων που προσπάθησαν να μιλήσουν στον Θοδωρή και λίγο αργότερα τους σταμάτησε η επιχειρηματολογία του ban. Καθαρίστε τη φωνή σας και διαβάστε δυνατά και καθαρά. Ερμηνευτικά – εννοιολογικά σχόλια στο τέλος.
Den exo synithisei na milao gia to atomo mou (pou lege kai o gero-Karamanlis) alla afti tin fora tha prepei kano mia mikri ekseresi.
Vlepete prosfata epese stin antilipsi mou ena ponima tou Giorgou Margariti, o opoios palaiotera efyge me ban apo to group afto:
http://gmargari.wordpress.com/2008/10/15/smoking-2/
Meses akres krazei to group, tous “dimiourgous” tou k emena prosopika!
Na po kat arxas oti den diafono me tin logiki “afou me kraksane ekei, katse na to po stous filous mou pou me katalavainoun”. Oloi to kanoume poles fores afto.
Apo tin alli meria vevaia ligoi exoume tosi kseftyla sto myalo kai tin psixi mas oste na katafygoume se dimosia diapompefsi opoioudipote. Kai prosopika afto, einai kati pou sigoura den ekana ego gia ton en logo typo. Einai sigouro de oti kata mathimatiki akrivia geloiopoieis ton eafto sou otan den exeis oria!
San na min eftanan ola afta ta anakrivi pou grafontai sxetika me to pos katalave oti tou eipa (giati den katalave) to sygekrimeno atomo oloklironei legontas “poso poustiko einai na fimoneis ton allon pou diafonei me tin apopsi sou”.
Apantao loipon: Kat arxas kanenas den efage delete epeidi diafonouse me tin apopsi mou/sou/tou/mas/sas/tous.
Delete apo emena efagan sygekrimena atoma ta opoia bikan se ena group gia kapnizontes pou eixe sygkekrimeni dilosi ENANTION tou nomou, pou tha pei oti kat ekseresi prosferetai gia debate pano stin apopsi opoiou diafonei — afou exei na pei kati epi tis ousias, kai arxisan na poulane mages k na ferontai me tropo asximo, prosvlitiko h’ isopedotiko apenanti se alla meli, officers h admins.
kai gia tou logou to alithes idou to thread gia to opoio milaei to sigkekrimeno atomaki: http://www.facebook.com/group.php?gid=27368465830&ref=mf#/topic.php?uid=27368465830&topic=5895 :
Sto proto post, kata diki tou omologia den apantaei se tipota ap osa grafo (”να μην απαντήσω σε όλα τα “επιχειρήματα” σου γιατί δεν θα τελειώσω ούτε αύριο”). Vevaia afto einai kati pou isxyrizetai sto blog tou oti ekana ego se ekeinon.
Epita arxizei na leei ta dika tou pigainontas tin sizitisi allou (vlepe olo to Post #25). Nees erevnes (diladi ektimiseis apotelesmaton, kai oxi apotelesmata), paidofilies, ksylo se gynaikes… G@mise ta! Oti na nai! Kati POU KAI PALI ME THRASOS DILONEI sto blog tou OTI EKANA EGO (piga tin syzitisi allou).
Kai afou arxizei kai aforizei tous pantes kai ta panta (”Και επειδή πολλοί από σας δεν θα κάνετε τον κόπο να διαβάσετε το λινκ που παρέθεσα παραπάνω, αντιγράφω ένα μικρό κομμάτι”,”Που λες Theo, με την ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΟΓΙΚΗ με τη δική σου μπορώ και γω να υποστηρίζω το δικαίωμα μου να ΚΛΑΝΩ ΣΤΗΝ ΜΟΥΡΗ ΚΑΘΕ ΚΑΠΝΙΣΤΗ “, “Ένα μεγάλο μπράβο στα μέλη του group γι αυτή την τρομερή πρωτιά που μας χαρίσατε σαν χώρα.”) kai me xei eksorgisei pou DEN EXEI DIAVASEI OUTE EXEI APANTISEI TIPOTA, kai epanalamvanei to gnosto epixeirima tou klasimatos pou ap oti fenetai oi fanatikoi antikapnistes exoun sto tsepaki tous, tou apantao oti ama den goustarei ta eironika mou sxolia exo ban kai deletes, ennoontas profanos oti den borei na ypekfevgei me to prosxima tis eironias se oti leo…
Oi apantiseis tou (post #27) ?
“Σώπα ρε φίλε! Κόψε λίγο μαγκιά δηλαδή, άσε και λίγο για τους άλλους!”
“Γέμισε το ίντερνετ “ψηφιακούς μάγκες…”
“Ξεκόλλα λίγο από το μυαλό σου, που είσαι και σίγουρος πως έχεις δίκιο.”Eh! Apo kei kai pera h tha eprepe na skypso kai na fao tin fapa afou me ergapse sta tetoia tou, h’ tha eprepe na kano afto POU TON PROEIDOPOIHSA oti tha kano an synexisei na paristanei ton dah.
Malista sto blog tou evale kai ena LOLcat pou grafei “FASCIST WITH DEMOCRATIC CAMOUFLAGE, CHECK!” k me lezanta apo kato “Θοδωρής Κομνηνός, ο προστάτης των απανταχού Ελλήνων καπνιστών.” (!!!) Profanos o Giorgos ontas stratiotis tou dikou tou agona, pistevei sto “It’s not fascism when we do it!”
Ego apla rotao, OXI gia na me epivevaiosei kaneis, alla gia na min xaso kai to ligo mialo pou exo (to post tou, alloste titloforeitai “Το κάπνισμα προκαλεί μείωση του IQ”):
Yparxei kanenas pou na pistevei oti os kapnistes eimaste ypoxreomenoi na skyvoume to kefali apenanti se kathe fanatiko k**lomeno antikapnisti pou mas prosvalei?
Afti einai h dhmokratia sti sosti tis ennoia? Na se anexetai mia omada pou diafonei me osa les, kai anti na proageis ton dialogo, arxizeis tis sofisties, tis mages kai ta dailikia les kai eise o aftokratoras tou sympantos?
Kai -nai- borei na mou pei kapoios oti kai ego arxizo tis mages mazi tou. An den to kano omos, den einai san na amfisvito ton skopo k ta meli tou group? San na leo oti o kathenas pou thelei na milisei borei na pei oti malakeia goustarei enantion olon, xoris na einai ypoxreomenos na prosexei pos ekfrazetai kai ti leei apenanti mas? Kai telos panton, idia einai h amyna me tin epithesi?
An borei o kathenas na mas vrizei mesa sto “idio mas to spiti”, diladi to meros opou mazevomaste gia na enosoume tis fones mas, tote einai eks isou dikaio na pigainoume emeis sta groups mi kapnizonton kai na vrizoume tous pantes kai ta panta? (PROSOXI: ROTAO den proteino — kathe allo malista)
O Giorgos Margaritis pistevei oti eimaste ypoxreomenoi na ton akoume, akoma kai otan mas vrizei, otan mas poulaei tsaboukades, otan den apantaei se oti ton rotietai, otan den kanei dialogo h otan kanei ton “dialogo” pou ton symferei k apla milaei monos tou apantontas mono se oti kai opou ton symferei.
Alitheia, mipos h dimosia diapompefsi mou apo to blog tou einai h sosti dimokratiki diadikasia, kai den to exo katalavei ego kala?
Gia to telos sas exo askiseis dimokratias! Einai ena aplo QUIZ. Simioste to gramma tis apantisis sas. Pame loipon:
EROTISI: Se mia ekklisia kapoios vlastimaei epimona ton Ihsou Xristo. Oi papades apo merias tous prepei na:
a) .. min kanoun tipota! Na ton afisoun na sinexisei na vlastimaei mexri na katevasei olous tous agious kai ta kantilia apo tous toixous. Ean malista erthoun kai oi filoi tou kai ginoun poloi AKOMA KALYTERA! Etsi einai h dimokratia (eleftheria logou xoris kanena orio k ithiko fragmo)!
b) Na ton diapompefsoun. Vlastimaei ton Xristo aftos? E kai emeis (oi papades) tha poume oti einai anomalos, ta pernei, latrevei ton satana, thysiazei mora paidia. Den exei simasia an ol afta einai psemata apo to myalo mas. O Xristos einai iero prosopo kai o skopos agiazei ta mesa. Etsi einai h dimokratia (borei na min exoume xounta, alla einai dimokratia otan efarmozoume nazistika slogan tou typou: pes pes olo kai kati tha minei)
c) … ton proidopoioun gia tin symperifora tou kai ama synexisei ton petane ekso ap tin ekklisia me tis klotses, giati dikaioma tou na vrizei ton Xristo (kinika milontas) alla oxi mesa stin ekklisia. Etsi einai h dimokratia (exei kai kapoia oria).
I rest my case! Kai ta resta ston Giorgo!
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν το ταξίδι στον θαυμαστό κόσμο της παράνοιας, της παρερμηνείας και των γουατεφακ επιχειρημάτων και παραδειγμάτων…
Na po kat arxas oti den diafono me tin logiki “afou me kraksane ekei, katse na to po stous filous mou pou me katalavainoun”. Oloi to kanoume poles fores afto.
Φίλε Θόδωρα, δεν έχω κανένα λόγο να τρέχω και να κάνω ποστ κάθε φορά που με “κράζουνε” και να το λέω στους φίλους μου. Μπορούσα άνετα (έχω αρκετά ψυχολογικά αποθέματα κουράγιου και ανοχής) να σου απαντάω εκεί μέχρι να βγάνει ο ήλιος κέρατα, και ποτέ δεν θα έκανα ποτέ το προηγούμενο ποστ. Επίσης, κανείς δε με έκραξε εκεί: η επιχειρηματολογία σου ήταν αστεία… Το ποστ έγινε για ένα και μοναδικό λόγο: γιατί με φίμωσες ηλίθιε! Μου αφαίρεσες το δικαίωμα να σου μιλήσω, να επιχειρηματολογήσω και να κάνω διάλογο. Μου είπες με τον πιο εκβιαστικό τρόπο “Σκασε και φύγε, εχώ έχω δίκιο”.
Οπότε η λογική σου “με κράξανε εκεί, ας τα πω εδώ στους φίλους” είναι το λιγότερο παραπλανητική. Μην πας και καλά να το παίξεις κατανόηση, ότι και καλά καταλαβαίνεις πως εφόσον δεν μπορούσα να σε αντιμετωπίσω εκεί ήρθα εδώ στους φίλους μου. Η πραγματικότητα είναι πως δεν με άφησες να μιλήσω εκεί, όχι πως έφυγα επειδή με “κράξατε” (αλήθεια, γιατί χρησιμοποιείς πληθυντικό? μιλάς για τον εαυτό σου σε πληθυντικό ευγενείας?). Κι επειδή η φασιστικότατη συμπεριφορά σου να με διαγράψεις χωρίς λόγο από ένα θεωρητικά ελεύθερο βήμα έκφρασης με εξόργισε υπερβολικά, γι αυτό και μόνο γι αυτό το λόγο έκανα το ποστ, και όχι γιατί έψαχνα να βρω συμπαράσταση από φίλους.
Apo tin alli meria vevaia ligoi exoume tosi kseftyla sto myalo kai tin psixi mas oste na katafygoume se dimosia diapompefsi opoioudipote.
Καταρχήν, για κάποιο αδιευκρίνιστο λόγω, το να φιμώσεις κάποιον είναι οκ κατά τον Θοδωρή. Ούτε ξεφτίλα στο μυαλό και την ψυχή μας (sic) ούτε τίποτα. Αλλά το να βγεις και να πεις πως ο τάδε με φίμωσε χωρίς λόγο, ε αυτό είναι “δημόσια διαπόμπευση”.
Αν το θεωρείς “δημόσια διαπόμπευση” τα όσα σου είπα, και πιστεύεις πως είναι αναληθή, ορίστε η ευκαιρία σου, ανοιχτά είναι τα σχόλια και εδώ και στο προηγούμενο άρθρο, υπερασπίσου των ενεργειών σου και κάνε με να ανακαλέσω τα όσα είπα για σένα και να καταλάβω πως είχα λάθος. Δεν το έχω σε τίποτα να παραδεχθώ πως έκανα λάθος. Αλλά να ξέρεις πως θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις κανονικά επιχειρήματα για να με πείσεις ε; Όχι απειλές με ban και τέτοια.
Επίσης, αν θεωρείς δημόσια διαπόμπευση τα όσα είπα για σένα, τότε αν σε κάνει να νιώθεις καλύτερα μπορώ να σου πως κατά την δική σου ερμηνεία της διαπόμπευσης έχω “διαπομπευθεί δημόσια” δεκάδες φορές. Και μάλιστα από σχολιαστές σε τούτο το blog, το δικό μου blog, που μου είπαν όσα δε φαντάζεσαι (και όχι αυτά τα γελοία που φέρεις σα δικαιολογίες στην απάντηση σου). Αλλά ξέρεις κάτι? Από κανέναν δεν στέρησα το δικαίωμα λόγου. Κανέναν. Ούτε καν από τα χειρότερα ανώνυμα τρολ κομματόσκυλα, από τους οποίους θα είχα κάθε “δικαίωμα” να το κάνω μετά τα όσα είπαν (και δε μιλάμε για απλές ειρωνείες ε? Μιλάμε για χυδαίο βρίσιμο και απειλές σωματικής ακεραιότητας). Σε παραπέμπω απλά σε έναν ανώνυμο τύπο που με “διαπόμπευε δημόσια” εδώ και για τον οποίο ούτε για μια στιγμή δε σκέφτηκα να κάνω ban. Ακόμα κι αν ο άλλος σε βρίζει, απλά τον αφήνεις να εκτίθεται. Το δίκιο είναι με το μέρος σου και αυτός πέφτει σε πολύ χαμηλό επίπεδο. Και γω ούτε καν σε έβρισα, ώστε να έχεις την παραμικρή δικαιολογία να με διαγράψεις.
Αυτό άλλωστε φαίνεται και από την τραγική και γελοία προσπάθεια δικαιολόγησης της διαγραφής μου που ακολουθεί λίγο παρακάτω…
Kai prosopika afto (σ.μ. η δημόσια διαπόμπευση), einai kati pou sigoura den ekana ego gia ton en logo typo.
Προφανώς, είσαι τόσο καλός που περιορίστηκες στη φίμωση. Τι καλός! thnx!
Einai sigouro de oti kata mathimatiki akrivia geloiopoieis ton eafto sou otan den exeis oria!

Και συνεχίζουμε:
Kat arxas kanenas den efage delete epeidi diafonouse me tin apopsi mou/sou/tou/mas/sas/tous.
Delete apo emena efagan sygekrimena atoma ta opoia bikan se ena group gia kapnizontes pou eixe sygkekrimeni dilosi ENANTION tou nomou, pou tha pei oti kat ekseresi prosferetai gia debate pano stin apopsi opoiou diafonei — afou exei na pei kati epi tis ousias, kai arxisan na poulane mages k na ferontai me tropo asximo, prosvlitiko h’ isopedotiko apenanti se alla meli, officers h admins.
Καταρχάς, ο ογκόλιθος της δημοκρατικότητας δηλώνει πως το να μπεις και να εκφέρεις αντίθετη με αυτόν άποψη σε κατατάσσει αυτόματα στους υποψήφιους προς διαγραφή, μιας και κατ εξαίρεση σου δίνουμε το δικαίωμα να εκφέρεις την (αντίθετη) άποψη σου, δικαίωμα το οποίο μπορούμε να ανακαλέσουμε ανά πάσα στιγμή.
Έπειτα, προδιαθέτει τον αναγνώστη πως εγώ πουλάω μαγκιές, φέρομαι με άσχημο τρόπο, προσβλητικό και ισοπεδωτικό. Οπότε όποιος δεν γνωρίζει τι έχω πει έχει ήδη σχηματίσει την εντύπωση πως είμαι ένα τσογλάνι που μπήκα μέσα και άρχισα να βρίζω τους πάντες και τα πάντα. Το οποίο φυσικά και δεν ισχύει, και μάλιστα έμμεσα το αποδεικνύει ο ίδιος από αυτά που αναφέρει παρακάτω, καθώς δε μπορεί να στηρίξει τους παραπάνω ισχυρισμούς.
Sto proto post, kata diki tou omologia den apantaei se tipota ap osa grafo (”να μην απαντήσω σε όλα τα “επιχειρήματα” σου γιατί δεν θα τελειώσω ούτε αύριο”).
Μάλιστα. Μα τι ωραία που (παρ)ερμηνεύεις τα ελληνικά! Το “δεν απαντάω σε όλα όσα λες λόγω περιορισμένου χώρου και χρόνου” μεταφράζεται σε “δεν απαντάω σε τίποτα“. Ω ρε παλικάρι, ελληνικά ξες να πούμε?
Στην συνέχεια ο Θοδωρής χρησιμοποιεί με αξιοζήλευτο θα έλεγα τρόπο την τεχνική των Μ.Μ.Ε.: “κόβουμε και ράβουμε τα γεγονότα στα μέτρα μας, ώστε να τα παρουσιάσουμε όπως μας βολεύει και να δώσουμε την εντύπωση που θέλουμε εμείς“.
[ αφαιρώ ένα μικρό κομμάτι άσχετων προτάσεων που στόχο έχουν αποκλειστικά την παραπλάνηση ]
Kai afou arxizei kai aforizei tous pantes kai ta panta:
- “Και επειδή πολλοί από σας δεν θα κάνετε τον κόπο να διαβάσετε το λινκ που παρέθεσα παραπάνω, αντιγράφω ένα μικρό κομμάτι“
- “Που λες Theo, με την ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΟΓΙΚΗ με τη δική σου μπορώ και γω να υποστηρίζω το δικαίωμα μου να ΚΛΑΝΩ ΣΤΗΝ ΜΟΥΡΗ ΚΑΘΕ ΚΑΠΝΙΣΤΗ“
- “Ένα μεγάλο μπράβο στα μέλη του group γι αυτή την τρομερή πρωτιά που μας χαρίσατε σαν χώρα.”
kai me xei eksorgisei pou DEN EXEI DIAVASEI OUTE EXEI APANTISEI TIPOTA, kai epanalamvanei to gnosto epixeirima tou klasimatos pou ap oti fenetai oi fanatikoi antikapnistes exoun sto tsepaki tous, tou apantao oti ama den goustarei ta eironika mou sxolia exo ban kai deletes, ennoontas profanos oti den borei na ypekfevgei me to prosxima tis eironias se oti leo…
Με το καλημέρα ο Θοδωρής μας χαρίζει έναν νέο ορισμό του “αφορισμού των πάντων”. Έψαξε να βρει κάποια σημεία στα οποία να βρίζω τους πάντες και να λέω πράγματα ανεκδιήγητα, πράγματα εξοργιστικά, και τα καλύτερα που μπόρεσε να βρει ήταν τα παραπάνω αποσπάσματα από σχόλια μου! Δηλαδή, μιλάμε για άκρως εξοργιστικά σχόλια μου! Πραγματικά αφορίζω τα πάντα!

Μετά όμως λέει τον εξόργισα. Ω ναι, Θεοί, το ομολογώ. Και δεν διάβασα, και δεν απάντησα σε τίποτα. Και απλά πήγα κατευθείαν στο επιχείρημα του κλασίματος. Στάνταρ όμως…
Οπότε ο μετρ του μοντάζ και της παραπλάνησης τι κάνει? Παραβλέπει με πολύ έξυπνο τρόπο τις δύο αναφορές που έκανα στην αρχή κιόλας του πρώτου σχόλιου μου για άρθρα που μιλανε για το πόσα άτομα πεθαίνουν ετησίως από παθητικό κάπνισμα αλλά και από το κάπνισμα (να σημειώσω εδώ για τους τηλεθεατές μας που μόλις άνοιξαν τον firefox τους, πως ο Θοδωρής υποστηρίζει πως δεν υπάρχει καμία σοβαρή έρευνα που να αποδεικνύει πως το παθητικό κάπνισμα δημιουργεί προβλήματα υγείας… go figure…), καθώς και ένα μεγάλο κομμάτι από το σχόλιο μου, για να δώσει την εντύπωση πως δεν απαντάω σε αυτά που λέει ενώ επίσης χρησιμοποιώ ευτελή επιχειρήματα και προκαλώ με την συμπεριφορά μου. Και για του λόγου (του Θοδωρή) το αναληθές, σχετικά με το τι είπα και αν απάντησα στα λεγόμενα του, μπορείτε να δείτε εδώ (1,2) τα σχόλια μου (κάντε λίγο scroll, είμαι ο “you wrote”…) και βγάλτε μόνοι σας το συμπέρασμα για το αν ευσταθούν τα όσα λέει ο Θοδωρής.
Και τώρα το έργο κορυφώνεται: ο πρωταγωνιστής της κωμωδίας φτάνει στο σημείο που εξηγεί τον λόγο που με έκανε delete από το group:
Oi apantiseis tou (post #27) ?
- “Σώπα ρε φίλε! Κόψε λίγο μαγκιά δηλαδή, άσε και λίγο για τους άλλους!”
- “Γέμισε το ίντερνετ “ψηφιακούς μάγκες…”
- “Ξεκόλλα λίγο από το μυαλό σου, που είσαι και σίγουρος πως έχεις δίκιο.”
Eh! Apo kei kai pera h tha eprepe na skypso kai na fao tin fapa afou me ergapse sta tetoia tou, h’ tha eprepe na kano afto POU TON PROEIDOPOIHSA oti tha kano an synexisei na paristanei ton dah.
Φυσικά, νομίζω πως τα παραπάνω σε καμία περίπτωση δεν θα συνιστούσαν λόγο διαγραφής μου, αφού ούτε βρίζω κανέναν ούτε έχω την “εξοργιστική συμπεριφορά” που προλογίζει εδώ και πόση ώρα ο Θοδωρής για να φτάσει τελικά στον παραπάνω γελοίο λόγο διαγραφής.
Επίσης, αν έπρεπε για τέτοια σχόλια να διαγράφονται σχολιαστές, τότε τα σχόλια των blogs και των απανταχού βημάτων αντιπαράθεσης θα ήταν άδεια (εκτός από κάτι άχρηστα σχόλια του στυλ “γαμάτο το άρθρο σου! φιλάκι!“, “συμφωνώ απόλυτα! αγκαλίτσα!” που συνήθως σημαίνουν “διάβασα το άρθρο σου και σου έγραψα και σχόλιο για να δηλώσω το παρόν, τώρα πέρνα και συ από το blog μου να διαβάσεις τι βλακεία έγραψα και να γράψεις σχόλιο για να αισθανθώ και γω σπουδαίος“), ενώ τέλος, ο ίδιος ο Θοδωρής, με την κατ εξακολούθηση ερειστική και χυδαία συμπεριφορά του, θα έπρεπε να ήταν ο πρώτος που θα είχε διαγραφεί από το group. Αλλά ξέχασα, αυτός είναι ο δημιουργός του group οπότε έχει το ακαταλόγιστο και μπορεί να κάνει και να λέει ότι θέλει. Οι υπόλοιποι πρέπει να προσέχουμε τι λέμε…
Αλλά, ακόμα κι αν παραβλέψουμε όλα αυτά, τα παραπάνω που αναφέρει ο Θοδωρής πως είπα είναι επίσης αποσπασματικά τμήματα σχόλιου μου, τα οποία ο μετρ του μοντάζ αποκόπτει προσεκτικά και σερβίρει με κατάλληλο τρόπο στο φιλοθεάμων κοινό του Κολοσσαίου του, ώστε να φαίνεται πως, ενώ αυτός μου μιλούσε ήπια, υπομονετικά και δημοκρατικότατα, εγώ ξαφνικά άρχισα να τον ειρωνεύομαι και να τον χλευάζω! Και άρα καλά έκανε και με διέγραψε!
Χμ, τι θα έλεγες Θοδωρή να αναδημοσιεύαμε όλο το σχόλιο μου; Για να δούμε πως όχι μόνο δεν είχα την συμπεριφορά που λες, αλλά πως η αντίδραση μου παραήταν ήπια και συγκρατημένη δεδομένων των απειλών σου; Ωραία, εφόσον συμφωνείς και συ φυσικά, ακολουθεί ολόκληρο το δεύτερο σχόλιο μου (με τις κομμένες σκηνές, τις οποίες ο Θοδωρής αφαίρεσε κατά το μοντάζ).
Post #27 You wrote on October 8, 2008 at 9:30am
“Den boro na eksigo ston kathe asxeto me to thema giati exo dikio….”
Τώρα απορώ αν έχει νόημα να μιλάω με κάποιον ο οποίος είναι τόσο κολλημένος που πιστεύει πως ο ίδιος “έχει δίκιο” και δεν δέχετε να ακούσει τίποτα άλλο, θεωρώντας όλους τους υπόλοιπους “άσχετους”.
Ξεκόλλα λίγο από το μυαλό σου, που είσαι και σίγουρος πως έχεις δίκιο.
—————————-
“Den exo mono eironikes apantiseis, exo kai admin rights. Prosekse ti les”
“PS: An den goustareis ta eironika mou sxolia, boro na arxiso ta deletes…”
Σώπα ρε φίλε! Κόψε λίγο μαγκιά δηλαδή, άσε και λίγο για τους άλλους!
Όπως φαίνεται είσαι της γνωστής σχολής “Όταν Τελειώνουν τα Επιχειρήματα Αρχίζουμε τις Απειλές” ε?
Γέμισε το ίντερνετ “ψηφιακούς μάγκες”…
Προφανώς ο Θοδωρής είχε αφήσει μόνο τα σημεία που φαινόμουν εγώ ο κακός και ερειστικός, και είχε εντέχνως αποκρύψει τις δικές του απειλές οι οποίες προφανώς προηγήθηκαν των δικών μου … “ύβρεων”!
… Ο Θανάσης και ο Κωστάκης κάθονται στο θρανίο τους ήσυχα. Ξαφνικά ο Θανάσης, που είναι γενικά ταραξίας και λίγο τσογλανάκι, βρίζει και χτυπάει τον Κωστάκη, χωρίς λόγο. Ο Κωστάκης τσατίζεται και ανταποδίδει, και επειδή από τη φασαρία γίνονται αντιληπτή από την δασκάλα τους, εκείνη τη στιγμή ο Θανάσης αρχίζει να φωνάζει, με ύφος λυπημένο και αθώο: “Κυρία! Κυρία!! Δείτε τι μου κάνει ο Κωστάκης, με βαράει και με βρίζει χωρίς να τον έχω πειράξει!!” …
Έτσι Θανάση? Σόρι, Θοδωρή? Για να φαίνεται λίγο ποιος ήταν ο … πως το είπες να δεις … ο “νταης”.
Και τώρα αγαπημένοι μου τηλεθεατές προχωράμε στην κάθαρση, στο σημείο όπου ο πρωταγωνιστής της μαύρης (όπως τα πνευμόνια του) κωμωδίας εξιλεώνεται:
Ego apla rotao, OXI gia na me epivevaiosei kaneis, alla gia na min xaso kai to ligo mialo pou exo (to post tou, alloste titloforeitai “Το κάπνισμα προκαλεί μείωση του IQ”):
Yparxei kanenas pou na pistevei oti os kapnistes eimaste ypoxreomenoi na skyvoume to kefali apenanti se kathe fanatiko k**lomeno antikapnisti pou mas prosvalei?
Afti einai h dhmokratia sti sosti tis ennoia? Na se anexetai mia omada pou diafonei me osa les, kai anti na proageis ton dialogo, arxizeis tis sofisties, tis mages kai ta dailikia les kai eise o aftokratoras tou sympantos
Και απαντάει σύσσωμος ο χορός που βρίσκεται τριγύρω από την Ιφιγένεια:
“Όχι! Έπραξες φρόνιμα και δίκαια! Είσαι σώφρων και δημοκράτης. Δεν ανεχόμεθα να σκύβουμε το κεφάλι σε κάθε αντικαπνιστή που μας προσβάλει! Εσύ έδωσες τον σωστό ορισμός της δημοκρατίας: Δημοκρατία = Φίμωσις! Εσύ μόνο προήγαγες το διάλογο, ο σοφέ Καπνιστή Θοδωρή!“
Αφού πάρει την ηθική συμπαράσταση του χορού, η Ιφιγένεια κάνει την αυτοκριτική της, ζυγίζει προσεκτικά τα βήματα της και ομολογεί σε ένα παραλήρημα ειλικρίνειας:
Kai -nai- borei na mou pei kapoios oti kai ego arxizo tis mages mazi tou. An den to kano omos, den einai san na amfisvito ton skopo k ta meli tou group? San na leo oti o kathenas pou thelei na milisei borei na pei oti malakeia goustarei enantion olon, xoris na einai ypoxreomenos na prosexei pos ekfrazetai kai ti leei apenanti mas? Kai telos panton, idia einai h amyna me tin epithesi?
Και του απαντάει ο χορός:
“Και πάλι έχεις δίκιο! Αν δε τον φίμωνες θα αμφισβητούσες τον ιερό σκοπό της ομάδας σου! Και θα πρόδιδες τα μέλη της! Η αποστολή σου είναι ιερή, και πρέπει να την φέρεις σε πέρας πάση θυσία! Και ναι! Η επίθεση δεν είναι ίδια με την άμυνα! Ο αμυνόμενος πάντα έχει το δικαίωμα να φιμώνει, και αυτό είναι και δίκαιο και ηθικό!“
Και για να μην φύγετε στα σπίτια σας με μία πικρία απογοήτευση, στο τέλος του έργου υπάρχει ένα μικρό quiz – παραβολή για να γελάσει και οι πιο δυσκοίλιοι τύποι, ακόμα και αυτοί που δε γελάνε ούτε καν με τα πετυχημένα αστεία του Τσάκωνα και του Σεφερλή:
Gia to telos sas exo askiseis dimokratias! Einai ena aplo QUIZ. Simioste to gramma tis apantisis sas. Pame loipon:
EROTISI: Se mia ekklisia kapoios vlastimaei epimona ton Ihsou Xristo. Oi papades apo merias tous prepei na:
a) .. min kanoun tipota! Na ton afisoun na sinexisei na vlastimaei mexri na katevasei olous tous agious kai ta kantilia apo tous toixous. Ean malista erthoun kai oi filoi tou kai ginoun poloi AKOMA KALYTERA! Etsi einai h dimokratia (eleftheria logou xoris kanena orio k ithiko fragmo)!
b) Na ton diapompefsoun. Vlastimaei ton Xristo aftos? E kai emeis (oi papades) tha poume oti einai anomalos, ta pernei, latrevei ton satana, thysiazei mora paidia. Den exei simasia an ol afta einai psemata apo to myalo mas. O Xristos einai iero prosopo kai o skopos agiazei ta mesa. Etsi einai h dimokratia (borei na min exoume xounta, alla einai dimokratia otan efarmozoume nazistika slogan tou typou: pes pes olo kai kati tha minei)
c) … ton proidopoioun gia tin symperifora tou kai ama synexisei ton petane ekso ap tin ekklisia me tis klotses, giati dikaioma tou na vrizei ton Xristo (kinika milontas) alla oxi mesa stin ekklisia. Etsi einai h dimokratia (exei kai kapoia oria).
I rest my case! Kai ta resta ston Giorgo!
Χαχαχχχααχααχα… μισό λίγο γιατί έκανα καινούργιο συκώτι από τα γέλια… αχχαααχαχααχ… χααχα… σε καλό σου!
Έχουμε και λέμε: το facebook group του Θοδωρή είναι εκκλησία (λολ), ο Θοδωρής και τα υπόλοιπα μέλη παπάδες (λολολ) και το κάπνισμα είναι ο Ιησούς (τραλαλόλ!). Έρχομαι τώρα εγώ, ο Αντίχριστοςουσιξσιξσιξ, και τους βρίζω ότι πιο ιερό έχουν: το κάπνισμα.
Άρα συνοψίζοντας: το κάπνισμα είναι εξίσου ιερό και ηθικό με τον Ιησού, και το να απαιτεί κάποιος από τους καπνιστές να μην καπνίζουν ΠΑΝΤΟΥ (γιατί κανείς από τους μη καπνιστές δε λέμε να απαγορευτεί παντού αλλά να υπάρχουν χώροι καπνιστών και μη καπνιστών) είναι ισάξιο με τον να βλασφημά κάποιος επίμονα τον Ιησού και τους Αγίους.
Θοδωρή, για άλλη μια φορά:

Τα σχόλια μου ήταν και είναι πάντα ανοιχτά… και εδώ δε φιμώνουμε…
Posted by: Γιώργος Μαργαρίτης on: Ιουνίου 12, 2009
… θα ξέρετε με ποιο τρόπο θα κάνετε ένα ρομαντικό δώρο στο έτερον ήμισι, το οποίο θα του μείνει αξέχαστο:
Το πάθος των τριαντάφυλλων ενάντια στη ψυχρότητα του μετάλλου. Το κόκκινο φυσικό χρώμα ενάντια στο βιομηχανοποιημένο χρώμα της βάσης. Απλό στυλ. Μοντέρνο. Σύγχρονο. Αισθητικά τέλειο, αναμεταδίδει τις αντιθέσεις του κόσμου μας…
Θέλετε παράδοση με ΚΛΟΟΥΝ;
Posted by: Γιώργος Μαργαρίτης on: Ιουνίου 4, 2009
Για τους περισσότερους οι καλοκαιρινές διακοπές είναι, αρχικά τουλάχιστον, μία εξαιρετικά αγχωτική διαδικασία: βρες σε ποιο μέρος θα πας κοιτώντας περιοδικά (όχι το Playboy ηλίθιε) / ρωτώντας φίλους / ξοδεύοντας άπειρες ώρες στο ίντερνετ (το youporn δε θα σε βοηθήσει και πολύ), δες πότε βολεύει τους φίλους ή την γκόμενα, αν είσαι γκόμενα τσέκαρε να μην είσαι “περιοδεύων” εκείνες τις μέρες, μίλα με φίλους να σου προτείνουν ξενοδοχεία, πάρε τηλ σε δεκάδες ξενοδοχεία (γιατί εννοείται πως αυτά που σου πρότειναν είναι όλα κλεισμένα, γκαντέμη) να βρεις ένα που να είναι κοντά στη θάλασσα, κοντά στη χώρα, φτηνό και ανθρώπινο (οκ, τα προηγούμενα συνήθως είναι αλληλοαποκλειόμενα), ψάξε να βγάλεις εισιτήρια για να πας στον προορισμό, βρες τι ρούχα θα πάρεις μαζί σου (εξαιρετικά δύσκολο αν είσαι κοπέλα…), κάνε βαλίτσες (πρόσεχε μη ξεχάσεις τίποτα!), αγόρασε μαγιό, παντόφλες, αντιηλιακά, κουβαδάκια, αναπνευστήρες, … σταματάω γιατί αγχώθηκα και μόνο που το σκέφτομαι.
Για έναν διδακτορικό πληροφορικό πάλι τα πράγματα είναι πιο απλά: βρες ένα καλοκαιρινό wallpaper για τον υπολογιστή του γραφείου σου.
Posted by: Γιώργος Μαργαρίτης on: Ιουνίου 2, 2009
Πραγματικά τι άλλο να πούμε για το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων! Ο κατήφορος συνεχίζεται και γίνεται ολοένα και περισσότερο καταστροφικός για την ελευθερία και τη δημοκρατία εντός του ιδρύματος. Εκτός των όσων γνωρίζαμε, προστέθηκαν δύο ακόμα ζητήματα:
Τί εκπέμπει άραγε όλο αυτό το σκηνικό, να κυνηγιούνται δηλαδή φοιτητές που διεκδικούν να ακούγεται η φωνή τους στα όργανα συνδοίκησης (και όχι να επιβάλλεται όπως γρήγορα-γρήγορα θα υπαινιχθούν κάποιοι), προς την κοινωνία η οποία δέχεται αντίστοιχες επιθέσεις από την εργοδοσία που κινείται νομικά ενάντια σε κάθε αντίσταση απο πλευράς εργαζομένων;; Ποιο είναι το παράδειγμα της ακαδημαικής κοινότητας για την ανοχή στη διαφορετική άποψη όταν ο Ι.Γεροθανάσης ως πρύτανης διώκει πειθαρχικά τον εκφραστή αρνητικών απόψεων για το “καθεστώς” της πρυτανείας του ενώ την ίδια ώρα αφήνεί έναν -κατα γενική ομολογία των ειδικών- λογοκλόπο καθηγητή ο οποίος κέρδισε την προαγωγή του με αντιακαδημαικά και παράνομα μέσα;
Και για να μην υπάρχουν γκρίζα σημεία ως αναφορά το άρθρο του Ηπειρωτικού Αγώνα που ακολουθεί σχετικά με τις διώξεις αυτές πρέπει να περιγράψουμε λίγο το τι συμβαίνει με τους συλλόγους μεταπτυχιακών φοιτητών σε πολλά πανεπιστήμια.
Posted by: Γιώργος Μαργαρίτης on: Ιουνίου 1, 2009
Εκεί στο εξωτερικό λέει, υπάρχουν 5-6 σκυλιά που μιλάνε. Και τους φαίνεται εξαιρετικά παράξενο.
Και που να ήξεραν ότι στην Ελλάδα υπάρχουν δεκάδες σκυλιά που τραγουδάνε…
Posted by: Γιώργος Μαργαρίτης on: Μαΐου 28, 2009
…ούτε κουβέντα όμως για ποινή στους ψευδομάρτυρες αστυνομικούς, που στην προσπάθεια τους να νομιμοποιήσουν τις κουκουρούκου συλλήψεις, την κάθε άλλο παρά φειδωλή ρίψη δακρυγόνων, το ξύλο, τα ανοιγμένα κεφάλια και τα εγκαύματα σε διαδηλωτές, δε δίστασαν να ψευδομαρτυρήσουν (υποθέτω για πολλοστή φορά). Προφανώς σκοπός της ψευδομαρτυρίας τους ήταν να υποστηρίξουν πως το ξύλο και οι συλλήψεις ήταν δικαιολογημένες, και έμμεσος σκοπός να καταστρέψουν (ίσως προς παραδειγματισμό και των υπολοίπων διαδηλωτών) τη ζωή ενός παιδιού, το οποίο ελλείψει των αδιάσειστων αποδεικτικών στοιχείων περί της αθωώτητας του μπορεί σίγουρα θα είχε καταδικαστεί.
Και όλα αυτά επειδή κάποια όργανα (θεωρώ περιττό να αναφέρω από ποιο όργανο το ανδρικού σώματος πήραν τον τίτλο “όργανα”) θέλησαν να φανούν καλοί στους ανωτέρους τους, ή απλά έχουν απωθημένα και ψυχολογικά με όλους αυτούς τους “που κάθε λίγο και λιγάκι κατεβαίνουν σε πορείες και μας ξεβολεύουν απο τα γραφεία μας, οι αλήτες, και σίγουρα όλοι είναι αναρχικοί και πετάνε μολότοφ”, και ψευδώς υποστήριξαν πως είδαν τον Παναγιώτη να συμμετέχει στις καταστροφές. Για του λόγου το αληθές, ή μάλλον για το γελοίο της υπόθεσης, μπορείτε να δείτε το συγκεκριμένο ποστ.
Και γιατί άραγε να μη το ξανακάνουν? Γιατί να μην ξαναψευδομαρτυρήσουν? Στην καλύτερη θα καταστρέψουν τη ζωή κάποιου διαδηλωτή / πολίτη, τρέχοντας τον στα δικαστήρια και καταδικάζοντας τον για πράγματα που ποτέ του δεν έχει κάνει (βλέπε και εδώ για μία συγκεντρωτική έκθεση περί αστυνομικής βίας, ψευδομαρτυριών, και περιπτώσεων που αυτές “τιμωρήθηκαν”), και στην χειρότερη θα αποδειχθεί η αθωότητα του πολίτη, έχοντας υποστεί ο ίδιος μία απίστευτη ταλαιπωρία, και αυτοί δεν θα πάθουν τίποτα.
Καλη λευτεριά Παναγιώτη, θα τα πούμε στην επόμενη πορεία…
[ σχετικά ποστ ]
Posted by: Γιώργος Μαργαρίτης on: Μαΐου 22, 2009
Για τη χθεσινή γιορτή του Κωνσταντίνου και Ελένης, φλάιερς στους δρόμους των Ιωαννίνων (ελάχιστα πλέον, παλιότερα εμφανίζονταν σε πλεονάζουσες ποσότητες τέτοια μέρα):


Posted by: Γιώργος Μαργαρίτης on: Μαΐου 17, 2009
Από tvxs.gr
Μια διαφορετικού είδους παραβίαση του ασύλου, με πειθαρχικές διώξεις καθηγητών επειδή εκφράζουν ελεύθερα τη γνώμη τους, πραγματοποιείται στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και παρουσιάζεται σε δημοσίευμα του «Ιού του Σαββάτου». Από τις αρχές Απριλίου, αρκετά μέλη ΔΕΠ του Τμήματος Χημείας έχουν κληθεί να «εξεταστούν ανωμοτί σχετικά με την ΕΔΕ κατά παραγγελία του κ. πρυτάνεως».
Συγκεκριμένα, τα μέλη του Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού καλούνται να καταθέσουν ως υποψήφιοι κατηγορούμενοι επειδή εξέφρασαν γνώμη για το σύννομο ή όχι της εκλογής προέδρου του Τμήματος Χημείας, διατύπωσαν δημόσια την αντίθεσή τους στο Προεδρικό Διάταγμα 160, είτε επειδή διαπίστωσαν την ύπαρξη αντίφασης μεταξύ του Π.Δ. και του νόμου 3549/2007, σχετικά με τη συμμετοχή των μελών ΔΕΠ στα εκλεκτορικά και τα όργανα διοίκησης.
Στο μεταξύ, ο καθηγητής του Τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Δημήτρης Ράιος, παραπέμφθηκε στο ανώτατο Πειθαρχικό Συμβούλιο, που συγκροτείται στο πλαίσιο του Συμβουλίου της Επικρατείας, αφού είχε προηγηθεί ΕΔΕ και πειθαρχική δίωξη.
Posted by: Γιώργος Μαργαρίτης on: Μαΐου 14, 2009
ΔΑΠ: 110 (4 έδρες στο ΔΣ, 4 έδρες στο τμήμα)
ΦΑΚ: 70 (2 έδρες στο ΔΣ, 3 έδρες στο τμήμα)
ΠΑΣΠ: 45 (1 έδρα στο ΔΣ, 2 έδρες στο τμήμα)
ΠΚΣ: 39 (1 έδρα στο ΔΣ, 1 έδρα στο τμήμα)
Posted by: Γιώργος Μαργαρίτης on: Απριλίου 30, 2009
Όταν σου γράφουν σχόλια όπως το παρακάτω, το σκέφτεσαι πολύ για να γράψεις το επόμενο ηλίθιο, χαζοχαρούμενο ποστ σου:
“θα ήθελα να μάθω αν γνωρίζετε γιατρούς στην Αθήνα που να συνταγολογούν το subotex.
Έχω αδερφό που είναι εθισμένος (ξανά) στην ηρωίνη και θέλω να τον βοηθήσω γιατί έχει και ένα παιδάκι 2,5 χρονών.
Δυστυχώς στη μαύρη αγορά είναι πανάκριβα και δύσκολο να τα βρεις.
Ευχαριστώ πολύ.“
Γαμώτο.
Posted by: Γιώργος Μαργαρίτης on: Απριλίου 19, 2009
Ω εν Χριστώ αδελφοί μου, ελάτε στο ιερό τούτο ιστολόγιον ίνα παρακολουθίσωμε με θρησκευτική ευλάβεια και κατάνυξη (© ελληνικά δελτία ειδήσεων) το παρακάτω χριστιανικό βίδεο.
Η νεανίς ονομάζετο Βαλέρια Χριστοδουλίδου και οι πιο προσεκτικοί εξ υμών θα παρατηρήσατε πως το επίθετο της είναι κάθε άλλο παρά τυχαίο… Η εν λόγω κορασίδα κάνει μέσω του παραπάνω βίδεο επίκληση στον αυνανισμό, μας υποβάλει σε έναν διαρκή ηχητικό και νοητικό βασανισμό ίνα θυμηθούμε τα Πάθη του Κυρίου, και μας προτρέπει ίνα αναφωνίσωμε όλοι μαζί ακούγοντας το ομολογουμένως θεικόν ρεφρέν του άσματος:
“Ω Θέε, Pantera παντοκράτωρα, Γουάτ Δε Φάκ?”
Ζωή σε λόγου μας.
Posted by: Γιώργος Μαργαρίτης on: Απριλίου 13, 2009
Μπύρες. Λουκάνικα.
Posted by: Γιώργος Μαργαρίτης on: Μαρτίου 28, 2009
Καταλαβαίνεις πως δε την παλεύεις άλλο όταν:
είσαι τέρμα αγχωμένος για την παρουσίαση που πρέπει να κάνεις στο συνέδριο, όσο δε πάει. Πας στο σούπερ μάρκετ να πάρεις 3-4 πράγματα για το ταξίδι που θα κάνεις (κάνα σφουγγάρι, φτηνή οδοντόκρεμα, καμιά μλκία να φας στο δρόμο) και κάποια γενικότερα πράγματα για το σπίτι, και αφού επιστρέψεις σπίτι βάζεις όλα τα ψώνια στη θέση τους (ψυγείο, ράφια, συρτάρια κτλ).
Λίγο αργότερα πας στο ψυγείο να πάρεις ένα χυμό και ανοίγοντας το βλέπεις αυτό:

Υπάρχει κάτι το ασυνήθιστο σε αυτή την εικόνα? (πέρα από το γεγονός πως το ψυγείο είναι υπό διάλυση...)
Να βοηθήσω λίγο ακόμα?!
(για τους στόκους, η λύση του γρίφου)
“Οπου κοιταζω βρεχει, εφτα πληγες και πεντε δρομοι, του Κάιν φορεσα τα ρουχα, μα ονειρευομαι ακομη…”
Posted by: Γιώργος Μαργαρίτης on: Μαρτίου 25, 2009
ΔΙΑΒΑΣΤΕ:
Καταγγελια προς τον συνηγορο του πολιτη
της κρατούμενης ΓΚΟΥΛΙΩΝΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
Ελεώνας Θηβών (20-02-09),
Είμαι 41 ετών σήμερα, εξαρτημένη από την ηρωίνη από τα 17 μου.
Τόσα χρόνια αρρώστια και εξάρτηση από μία ουσία που αν δεν την είχα δε θα μπορούσα να είμαι όρθια για να δύναμαι να εργαστώ, για να μπορέσω να ζήσω.
Τον χειρότερο εφιάλτη, όμως, που οι περισσότεροι άνθρωποι θεωρούν αυτονόητο συνεπακόλουθο της εξάρτησης, δεν είχα ποτέ φανταστεί ότι θα τον ζήσω έτσι όπως τον ζω και όπως καθημερινώς απειλούμαι ότι μπορεί ανά πάσα στιγμή να υποστώ.
Αυτό το «αυτονόητο συνεπακόλουθο της εξάρτησης», λοιπόν, είναι η φυλάκιση η οποία, ουσιαστικά σημαίνει την αιχμαλωσία και την ομηρία μου από τους δεσμοφύλακες που ελέγχουν κι επεμβαίνουν ακόμη και στα γεννητικά μου όργανα και στ’ απόκρυφα σημεία του σώματός μου.
Όποτε μπαίνω στην φυλακή είτε γιατί εισάγομαι πρώτη φορά είτε γιατί επιστρέφω από δικαστήριο είτε γιατί πήγα νοσοκομείο δέχομαι την εξής επίθεση, η οποία ονομάζεται «έρευνα»:
Η δεσμοφύλακας με υποχρεώνει να βγάλω όλα μου τα ρούχα, με βάζει να σκύψω, ν’ ανοίξω τους γλουτούς, να βήξω και παρατηρεί τον πρωκτό μου. Πολλές φορές βρίσκει ευκαιρία να παρατηρήσει γυμνό σώμα και με κοιτάει καλά καλά, μου φέρεται προσβλητικά, ειρωνικά, θρασύτατα, σα να’ μαι το τελευταίο σκουπίδι.
Μετά μου δίνουν άλλα ρούχα, από την αποθήκη τους, παράτερα και εξευτελιστικά, μου παίρνουν το σουτιέν γιατί, λέει, «απαγορεύεται» να το φοράω στην απομόνωση γιατί λέει, δήθεν μπορεί να.αυτοκτονήσω μ’ αυτό, μου δίνουν παπούτσια μεγαλύτερο μέγεθος απ’ το δικό μου και περπατάω σαν παλιάτσος και με οδηγούν στο φαρμακείο. Εκεί, με βάζουν να καθίσω σε γυναικολογική καρέκλα και η δεσμοφύλακας βάζει το δάχτυλό της στο αιδοίο μου μέσα στον κόλπο. Στην συνέχεια υποχρεούμαι να ουρήσω μπροστά στην δεσμοφύλακα για να κάνουν το ναρκωτέστ.
Posted by: Γιώργος Μαργαρίτης on: Μαρτίου 10, 2009
Τη λέξη δε την ήξερα, με την έμαθε η Razz. Καλός άνθρωπος δεν είμαι, μισώ πολλές καταστάσεις, πολλούς ανθρώπους, και ακόμα περισσότερους κινέζους (χαχα, γέλοου χιούμορ! το πιάσατε?! και καλά οι κινέζοι δεν είναι άνθρωποι… nevermind…). Οπότες επειδή ξέρω πως με απύθμενη ανυπομονησία περιμένετε να γράψω για τα μπιβς που με τη σπάνε, θα ικανοποιήσω τις σαδομαζιχιστικές σας ανάγκες και θα γράψω ετούτο το ποστ. Αλλά επειδή έχω πολύ περισσότερα από 5 πράγματα που με τη σπάνε αφαντάστως, μπορεί να γράψω και λίγο παραπάνω, ντάξ?
Τελευταία Σχόλια