Γιώργος Μαργαρίτης

Οι “Ανεξάρτητες” και “Αδέσμευτες” εφημερίδες μας!!! Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε?

Posted by: Γιώργος Μαργαρίτης on: Ιανουάριος 18, 2007

Χθες δεν άκουσα καθόλου ειδήσεις, γιατί ήξερα τι θα πουν. Όχι, δεν έχω προφητικές δυνατότητες, απλά γνωρίζω τους εργοδότες τους (όχι τους άμεσους) και ξέρω πως φιμώνονται, παραπληροφορούν και στρέφουν την προσοχή του κόσμου αλλού.

Σήμερα είπα για πρώτη φορά να αγοράσω εφημερίδες. Γενικά δεν αγόραζα παρά μόνο αν δίναν κανέναν καλό dvd (”Ο αόρατος εραστής”, “Η απόλυτη φαντασίωση”, “Η Μαρίας της Ηδονής”, κτλ) . Πίστευα πάντως πως είναι πιο αντικειμενικές και πιο “αδέσμευτες” από την τηλεόραση. Πόσο αφελής ήμουν…

Είχα λοιπόν 5 ευρώ όλα κι όλα, δεν ήξερα ποιες ήταν αριστερές, ποιες δεξιές, ποιες πράσσινες, ποιες κίτρινες, και πήρα τον “Αδέσμευτο“(είχε ωραίο όνομα), το “Έθνος” και “Τα Νέα” (είχαν γαμώτο και περιοδικό μαζί και έκανε 3 ευρώ, τουλάχιστον όμως θα μου μείνει και κάτι).

Θα μιλήσω σαν άνθρωπος που δεν γνωρίζει ποιος είναι πίσω από κάθε εφημερίδα και απλά διάβασε τις εφημερίδες (όλα τα πρωτοσέλιδα είναι από το In.gr, με κάποια δικιά μου “καλλιτεχνική επεξεργασία”):

====================================================================

“Τα Νέα” μου φάνηκαν η πιο αντικειμενική από τις 3 (ή η πιο αντιΝεοΔημοκρατική αν θέλετε, μπορεί να είναι και του ΠΑΣΟΚ, απλά δε ξέρω).

====================================================================

Το Έθνος“: από εδώ αρχίζουν τα καλά! Διαβάζουμε στο πρωτοσέλιδο:

Να το δούμε λίγο καλύτερα, με κάποιες μικρές σημειώσεις παρατηρήσεις:

Όπως εύκολα μπορείτε να διαβάσετε, η σημαντικότερη είδηση εξακολουθεί να είναι η ρουκέτα - φωτοβολίδα (πόσο ακόμα την κρατάνε αναμμένη?!), ενώ από κάτω η αναφορά στην πορεία και στο εκπαιδευτικό συμπυκνώνονται στα εξής:

  • “Αστυνομικοί κινδύνεψαν να καούν ζωντανοί”
  • “Επιθέσεις με μωλότοφ και πιστόλια φωτοβολίδων”
  • “Ανεξέλεγκτη η βεντέτα εξαρχείων με την ΕΛ.ΑΣ” και καταλήγουμε στο αγαπημένο μας:
  • “Ορμητήριο πάλι το πολυτεχνείο”

Άρα, πιο είναι το συμπέρασμα από την πορεία για το εκπαιδευτικό? Δεν είναι σίγουρα πως οι φοιτητές κάνανε πορεία για την αναθεώρηση του άρθρου 16. Σίγουρα επίσης δεν είναι πως οι φοιτητές διαμαρτύρονται για την ίδρυση των ιδιωτικών. Σε καμία περίπτωση η πορεία δεν ήταν μεγάλη, ή μαζική, ούτε έχουν καταλήψεις οι περισσότερες σχολές. Το συμπέρασμα είναι πως γίνανε επεισόδια, οι άγνωστοι κουκουλοφόροι σπάσανε μαγαζιά και αμάξια, κόντεψαν να κάψουν ζωντανούς τους αστυνομικούς, και στο τέλος μπήκαν στο πολυτεχνείο και επειδή υπάρχει αυτό το καταραμένο το ΑΣΥΛΟ, η καλή μας η ΕΛ.ΑΣ δε μπόρεσε να τους συλλάβει. ΑΝ ΟΜΩΣ δεν υπήρχε το άσυλο, η αστυνομία θα μπορούσε να τους είχε συλλάβει! Οπότε, καλά θα κάνουμε σιγά σιγά να καταργούμε το Άσυλο, γιατί δε θέλουμε να γίνονται τέτοια επεισόδια, να καταστρέφονται αμάξια, να καταστρέφονται μαγαζιά, και να καίγονται αστυνομικοί, και στο τέλος να μην μπορούμε να συλλάβουμε τους δράστες, σωστά ε?

“Σωστά” θα πει η νοικοκυρά και η γιαγιά που βλέπει στην τηλεόραση τους αλήτες να τα σπάνε και να μην μπορούν να τους συλλάβουν. “Σωστά” θα πει ο κύριος που διάβασε αυτή την εφημερίδα και τις υπόλοιπες φυλλάδες. “Σωστά” θα πει ο ιδιοκτήτης μαγαζιού και ο μεροκαματιάρης που βλέπουν τα αμάξια τους να καταστρέφονται από τους “άγνωστους” κουκουλοφόρους που παραμένουν ασύλληπτοι εξαιτίας αυτού του καταραμένου του ΑΣΥΛΟΥ.

Ναι πω και γω κάτι? ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ όταν γίνονται επεισόδεια οι κουκουλοφόροι καταλήγουν στο Πολυτεχνείο. ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ μπαίνουν στο τέλος εκεί, και μας τη δίνει που υπάρχει το άσυλο και η “καημένη η αστυνομία” δεν μπορεί να συλλάβει αυτούς τους “κακούς ανθρώπους”. Ε ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΔΕ ΒΑΖΕΤΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΜΕΣΑ ΟΙ “ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ”??? Η πιο αποτελεσμάτικη μέθοδος, αφου η σύλληψη δεν είναι δυνατή, είναι η πρόληψη. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΡΙΝ, ΕΝΩ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ, 1000 ΑΤΟΜΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ, ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΜΕΣΑ ΟΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ??? ΔΕ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑΤΕ?? ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟΣΑ ΑΤΟΜΑ??? ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΤΕ???

Θα απαντήσω: το σκεφτήκατε, έχετε τα άτομα, μπορείτε, αλλά ΔΕ ΘΕΛΕΤΕ. Γιατί τότε, με ποιο πρόσχημα θα καταργήση η κυβέρνηση το άσυλο των πανεπιστημίων??? Α, δεν έπρεπε να το πω αυτό? Συγνώμη…

Γιατί αυτά τα γεγονότα είναι τα επιχειρήματα υπερ της άρσης του Ασύλου. Αυτά μας λέγανε πέρσι οι ΔΑΠίτες για την άρση, να το “άρουμε για να μην έχουμε αυτά τα γεγονότα, που κάποιοι “ανεγκέφαλοι” (που υποκινούνται από υψηλά ιστάμενουν “εγκέφαλους”) τα σπάνε, και μέτα εκμεταλλεύονται το άσυλο για να μην τους συλλάβουν.

====================================================================

Και πάμε στην δεύτερη εφημερίδα, το δεύτερο Μέσο Μαζικής Παραπλάνησης, τον “Αδέσμευτο” (πολύ πετυχημένο το όνομα βρε, μπράβο σας!)

Διαβάζουμε λοιπόν στο πρωτοσέλιδο:

Να το δούμε λίγο καλύτερα και αυτό το πρωτοσέλιδο, με κάποιες μικρές σημειώσεις παρατηρήσεις που μου έρχονται εντελώς τυχαία:

Άρα τα συμπεράσματα από αυτήν την εφημερίδα είναι:

  • “Το κράτος βρίσκεται στο έλεος των κουκουλοφόρων”
  • “Μειοψηφίες στις καταλήψεις (!!!) καταγγέλει με στοιχεία (??) η ΔΑΠ
  • “Άγνωστοι καίγαν αυτοκίνητα και καταστήματα, και χτυπούσαν αστυνομικούς” (σ.σ.: οι αστυνομικοί δηλαδή κάθονταν απλά και τις έτρωγαν??) “χωρίς καμία σύλληψη!”

ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑΑΑΑΑΑ???? ΝΑΙ, ΣΩΣΤΑ ΜΑΝΤΕΨΑΤΕ:

  • “ΜΕ ΟΡΜΗΤΗΡΙΟ ΠΑΛΙ ΤΟ ΔΙΑΒΟΗΤΟ ‘ΑΣΥΛΟ’”

Δε νομίζω να υπάρχει λόγος να σχολιάσω το πρωτοσέλιδο του … “Αδέσμευτου” (γιατί με πιάνουν γέλια κάθε φορά που λέω αυτή τη λέξη?). Αν δεν είναι αυτή κυβερνητική εφημερίδα, τότε ποια είναι?! Ας πάμε όμως μέσα, στο επίμαχο άρθρο όπου όπως διαβάζουμε στο πρωτοσέλιδο:

“Καταγγέλει με στοιχεία η ΔΑΠ” “Μειοψηφίες στις καταλήψεις” κτλ

Με τρώει και μένα η περιέργια να δώ τι στοιχεία είχε η ΔΑΠ. Πάω λοιπόν στη σελίδα 17, η οποία είχε τον εξής τεράστιο τίτλο:

Άντε λέω να διαβάσουμε τι λέει το άρθρο (σημείωση: επειδή δεν τα πάω καλά με τα νομικά, αν το να βάλεις απόκομμα εφημερίδας στο blog είναι μη-νομιμο, παρακαλώ ας με ειδοποιήσει κάποιος -για τα πρωτοσέλιδα λογικά είναι οκ):

Φυσικά, στο πρώτο σημειωμένο απόκομμα βλέπουμε τι λένε τα παιδιά της ΔΑΠ για το άσυλο

Το άσυλο, λεεί η ΔΑΠ, είναι κακό, επειδή η μειοψηφία των φοιτητών (???) αποφασίζει κατάληψη και την επιβάλει στην πλειοψηφία (???). Οι άλλες παρατάξεις λέει δε τους άφηναν να ψηφίσουν, διέκοπταν τις ψηφοφορίες όταν ψήφιζε η ΔΑΠ και άλλα τέτοια πολλά ψέματα… Να σε ρωτήσω ρε ΔΑΠ, μια που έχουμε και μια οικιότητα από προηγούμενο post, και εσύ το δέχτηκες αυτό? Εσύ, η “πρώτη δύναμη των εκλογών“, η “πλειοψηφία των φοιτητών“, δέχτηκες οι λίγοι, η μειοψηφία, να σου επιβάλλουν αυτά τα πράματα? Έτσι απλά? Μα πως? Δε μπόρεσε η “πλειοψηφία” σας να επιβάλλει την δημοκρατική της άποψη στην “μειοψηφία”?

Στο δεύτερο σημειωμένο κομμάτι βλέπουμε πως στην πραγματικότητα οι φοιτητικοί σύλλογοι είναι 196. Οκ, καλό το κόλπο, αλλά μη παίζουμε με τις λέξεις, “φοιτητικοί σύλλογοι” - “σχολές”: 450 ήταν οι σχολές υπο κατάληψη το καλοκαίρι. Δηλαδή, για αυτούς που δεν ξέρουν, κάθε ΑΕΙ και ΤΕΙ έχει καποιες σχολές (Πληροφορική, Μαθηματικό, Φιλολογία, Νομική κτλ). Ε, οι ΣΧΟΛΕΣ ΥΠΟ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΗΤΑΝ 450. Και αφήσε αυτά περί “φοιτητικών συλλόγων” και τα λοιπά. 196 οι σύλλογοι, 450 σχολές υπό κατάληψη. Γκέγκε?!

Επίσης παρακάτω αναφέρουν τις σχολές που είναι ανοιχτές. Ε και? Είπε κανείς πως είναι όλες κλειστές? Για πηγαίντε λίγο μια βόλτα [εδώ], και δείτε στο κάτω μέρος της σελίδας πόσες σχολές είναι υπό κατάληψη σήμερα (279 μέχρι στιγμής). Γιατί εμείς δεν έχουμε εφημερίδας να τα λέμε, αγαπητή ΔΑΠ.

…Ε! Για μια στιγμή! Τέλειωσε το άρθρο?! Καλά ρε “Αδέσμευτε”, δεν έλεγες στο εξώφυλλο κάτι για “Καταγγελία της ΔΑΠ με στοιχεία“? Εσύ δεν έλεγες στην ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑ ΠΑΝΩ ΠΑΝΩ στην σελίδα 17 “Μειοψηφίες στις καταλήψεις καταγγέλεις με στοιχεία η ΔΑΠ”? Είναι αυτό άρθρο δημοσιογράφου? Επιτρέπετε τέτοια εξαπάτηση και παραπλάνηση? Δεν ελέγχεστε γαμώ από κανέναν?

Που είναι τα στοιχεία? Οέο? Ούτε μία αναφορά στα ποια είναι, τι λένε? Λέμε “στοιχεία” για να παρει ο άλλος την εφημερίδα, και μέσα λέμε τα ψέματα της ΔΑΠ, αλλά χωρίς στοιχεία?

Κρατικά ελεγχόμενη εφημερίδα “Αδέσμευτος”. Σαν να λέμε: μπουρδέλο: “Η Παρθένα.

====================================================================

Σιχάθηκα τις εφημερίδες πραγματικά. Πρώτη φορά πήρα και διάβασα, και δε πρόκειται να ξαναπάρω. Και σας συμβουλεύω να μη παίρνετε, εκτός και αν έχουν κανένα “καλό” dvd. Η αν ο πατέρας σας είναι ψαράς και θέλει να τυλίγει τα ψάρια σε εφημερίδες. Αλλά και να πάρετε, προς θεού, ΜΗ ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ. Αλλά και να τις διαβάστε, προς θεού, ΜΗΝ ΤΙΣ ΠΙΣΤΕΨΕΤΕ.

Μου πήρε πολυ ώρα να γράψω το άρθρο, τώρα θα κάνω καιρό να ξαναγράψω γιατί έμεινα πολύ πίσω στα ακαδημαικά μου καθήκοντα (όποιος γνωρίζει κάτι για το θέμα νομιμότητας εμφάνισης των αποκομμάτων εφημερίδων στο blog, πληζ κομμεντ μι).

9 Responses to "Οι “Ανεξάρτητες” και “Αδέσμευτες” εφημερίδες μας!!! Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε?"

1 | nassos

Ιανουάριος 18th, 2007 at 3:53 μ.μ

1) Δεν είναι “ΒΗΜΑ” είναι “ΕΘΝΟΣ”. :)

2) Τι περιμένεις από τις φιλο-πασοκικές (Έθνος -> Μπόμπολας) και φιλό-ΝΔ φυλλάδες (Αδέσμευτος-Ρίζος -> ενάντιος στον Λαμπράκη);

3) Όταν ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ μιλάει για μια επενεξέταση του ασύλου, εσύ τι καταλαβαίνεις;

4) Αυτές οι εφημερίδες είναι βρίσκονται και στο Διαδίχτυο, τι πας και τις αγοράζεις;;;

2 | nassos

Ιανουάριος 18th, 2007 at 3:54 μ.μ

Α, και ΤΑ ΝΕΑ πάντοτε ήταν ΠΑΣΟΚ…

3 | Ψηφιακά Οχυρωμένος

Ιανουάριος 18th, 2007 at 4:05 μ.μ

bug 1) fixed!

Δεν είχα ιδέα Νάσο περί τίνος πρόκειται. Ήταν η πρώτη φορά που αγόρασα εφημερίδα, και η πολιτική που προσπαθεί να περάσει η καθεμιά είναι πασιφανής. Σε καμία περίπτωση δε μιλάμε πάντως για “αντικειμενική ενημέρωση”. Βασικά, δε μιλάμε αν για “ενημέρωση”, ο πιο κατάλληλος όρος είναι “παραπλάνηση”.

Όσο για το 4), ξέρω ότι υπάρχουν τα πρωτοσέλιδα, και όχι το περιεχόμενο, απλά πήρα να διαβάσω και τι περιέχουν (π.χ. για την “καταγγελία της ΔΑΠ με στοιχεία“…)

4 | Θεμης Λαζαριδης

Ιανουάριος 18th, 2007 at 5:10 μ.μ

Αν και θεωρώ το άσυλο παράλογο, συμφωνώ απόλυτα ότι κάποιο παιχνίδι δείχνει να παίζεται. Εφ’ όσον είναι ξεκάθαρο ότι ο νόμος επιτρέπει την είσοδο της αστυνομίας σε περίπτωση κακουργηματικών πράξεων, είναι 100% φταίξιμο της αστυνομίας ότι οι κουκουλοφόροι δεν συλλαμβάνονται, όχι του «ασύλου». Εξ άλλου η αστυνομία έχει πολλές ευκαιρίες να τους συλλάβει ΕΚΤΟΣ του πανεπιστημίου αλλά δεν το κάνει. Δεν είμαι σίγουρος ποιός είναι ο λόγος. Μία πιθανή εξήγηση είναι όπως λες η δυσφήμηση του ασύλου ώστε να περάσουν οι αλλαγές που προωθούνται. Μιά άλλη είναι ότι τα άτομα αυτά είναι γνωστά και δεν θέλουν να τα συλλάβουν για πολιτικούς λόγους. Δεν ξέρω. Η Ελλάδα περνάει μιά πολύ βρώμικη περίοδο αυτή τη στιγμή.

Όσο για τις εφημερίδες, άστα να πάνε … Διαπλοκή μέχρι τα μπούνια.

5 | Ψηφιακά Οχυρωμένος

Ιανουάριος 18th, 2007 at 6:02 μ.μ

Θέμη,
το άσυλο έχει χάσει τον πραγματικό του ρόλο, συμφωνώ. Σίγουρα δεν υπάρχει για να προστατεύει και να θωρακίζει την ελεύθερη διακίνηση ιδεών. Η κατάργηση του όμως ενέχει πολλούς κινδύνους, καθώς το τι θα επακολουθήσει μου φαίνεται πως μόνο το βρώμικο μυαλό ενός πολιτικού γνωρίζει (δε γνωρίζω για ποιο λόγο θέλουν να το καταργήσουν, αλλά για να θέλουν να το καταργήσουν σίγουρα θα είναι για κακό λόγο :-). Από την άλλη, δε καταλαβαίνω πραγματικά τι τους πειράζει η ύπαρξη του. Σίγουρα έχουν βρώμικα σχέδια).

Αλλά αν πάμε στην κατάργηση ασύλου, εγώ λέω να ξεκινήσουμε από την κατάργηση του βουλευτικού ασύλου, να δούμε πόσοι το θέλουν αυτό και πόσοι όχι, για πόσους είναι σημαντικό να καταργηθεί και για πόσους όχι…

6 | nassos

Ιανουάριος 18th, 2007 at 6:55 μ.μ

Και η βουλευτική ασυλία κλωνίζεται Γιώργο. Τώρα που θα πέσει και η καμπάνα από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Καιρός είναι. Γιατί πολλοί την έχουν γλιτώσει για διάφορα κακουργήματα.

7 | Ψηφιακά Οχυρωμένος

Ιανουάριος 18th, 2007 at 7:32 μ.μ

Μακάρι Νάσο.
Αμήν, να καταργηθεί, και τίποτε άλλο στο κόσμο.

8 | Nemertes

Ιανουάριος 18th, 2007 at 8:23 μ.μ

Τα ίδια γίνονται παντού. Βλέπουν το δέντρο και όχι το δάσος. Το Έθνος μου προκαλεί εντύπωση πάντως… Δεν το είχα για δεξιά εφημερίδα. Αυτός ο τίτλος όμως… άλλα μού δίνει να καταλάβω…

9 | Ψηφιακά Οχυρωμένος

Ιανουάριος 18th, 2007 at 9:59 μ.μ

Δε ξέρω nemertes, όπως είπα παραπάνω δεν έχω ιδέα ποιος κρύβεται πίσω από κάθε εφημερίδα.

Για τον “Αδέσμευτο” δε το συζητάω, πολύ κάρτα. Τι Νεο-Δημοκρατικη εφημερίδα, μόνο φωτογραφία του Κωστάκη στο εξώφυλλο δεν βάλανε.

Μπορεί το έθνος να είναι ΜΠΑΣΟΚτζίδικη, αλλά και αυτοί έχουν καμιά διαφορά στην πολιτική τους από την δεξιά? Ιδιωτικά δε θέλουν? Κατάργηση του ασύλου δε θέλουν? Τι να λέμε, ένα και το αυτό. Μόνο το χρώμα αλλάζει…

Comment Form

Μάι ads

αμπάουτ...

Διαφημίσεις...

  • 245,295 κατασκευαστές πλυντηρίων συνιστούν αυτό το blog

"Εγώ" περιληπτικά...


Διακοπές στη Λευκάδα!
Εκδρομή στο Βόλο!
Πήγα και ορειβασία...

A tribute to Ζαχόπουλος
10 πράματα που έμαθα το Πάσχα
Λαμπάδα ActionMAT!

Κρατικό Περιοδικό “Φασισμός” (μαρτυρία & videos)
Μαρτυρίες, εικόνες και video από την απρόκλητη βία των ΜΑΤ ***
14 Καταγγελίες για τη βία των ΜΑΤ και τη στάση της Κυβέρνησης
Άλλο ένα "μυστικό" video για σας, κύριε Πρετεντέρη
Περί Διδάκτρων, "μειοψηφιών" και "επεισοδίων" στις πορείες
Ποιους εξυπηρετούν άραγε τα επεισόδια?!
Όσα δε λένε τα ΜΜΕ για τις πορείες ***
Ο Αστερίξ στη χώρα των ιδιωτικών

Το video της δολοφονίας του καθηγητή Νίκου Τεμπονέρα
ΔΑΠ - Πρώτη στις νοθείες
ΔΑΠ - Σεμινάρια προσηλυτισμού πρωτοετών
ΔΑΠ - Νέα Σεμινάρια προσηλυτισμού
ΔΑΠ - Φακέλωμα Φοιτητών
ΔΑΠ - Φακέλωμα Φοιτητών No 2
ΠΑΣΠ - Εσωτερικές οδηγίες και Τραμπουκισμοί
ΠΑΣΠ - Διαρροή Προσωπικών Δεδομένων
ΠΑΣΠ - Η απουσιολόγος των Γ.Σ.
ΔΑΠ / ΠΑΣΠ - Για ένα πρόβατο που δεν ήθελε να παραδεχθεί πως είναι πρόβατο

Πυξ Λαξ - ένα άθλιο ποστ με επικών διαστάσεων σχόλια...

Διάφορα

Lisence

             [ Outro ]


Ο τελευταίος κλείνει πόρτα...