Γιώργος Μαργαρίτης

ΠΑΣΠ - “Εσωτερικές Οδηγίες” και Τραμπουκισμοί!

Posted by: Γιώργος Μαργαρίτης on: Ιανουάριος 19, 2007

Μικρή εισαγωγή, πριν πάω στα “καλά” της ΠΑΣΠ.

(πάρτε μια ανάσα ΠΑΣΠίτες…)

Μόλις τέλειωσε η γενική μας συνέλευση, η κατάληψη συνεχίζεται για ακόμα μία βδομάδα, και όπως φαίνεται, το φοιτητικό κίνημα θα συνεχίσει δυναμικά με καταλήψεις μέχρι τις 25 Φεβρουαρίου, ενάντια στην αναθεώρηση του άρθρου 16, στην ίδρυση των ιδιωτικών πανεπιστημίων, στην κατάργηση του ασύλου που με ύπουλο τρόπο προσπαθούν να περάσουν οι κυβερνήσεις Νέας Δημοκρατίας και ΠΑΣΟΚ. Όλο το πανεπιστήμιο Ιωαννίνων ειναι κλειστό (13 συνολικά σχολές) για όλη την επόμενη βδομάδα. Οι καταλήψεις πανελλαδικά αυτή τη στιγμή είναι 281 (edopolytexneio.org).
Όσον αφορά την προχθεσινή πανελλαδική πανεκπαιδευτική πορεία της Τετάρτης, στο προηγούμενο άρθρο μου είχα γράψει αναλυτικά σχετικά με το οργανωμένο έγκλημα Κυβέρνησης - Αστυνομίας - Κρατικά Ελεγχόμενων Εφημερίδων - Κρατικά Ελεγχόμενων Τηλεοπτικών Καναλιών:

  1. δημιουργία αναταραχών στην πορεία από Κρατικούς Κουκουλοφόρους (που βγαίνανε μέσα από τις κλούβες τις ΕΛ.ΑΣ)
  2. μέγιστη προβολή από κανάλια και εφημερίδες των αναταραχών και των καταστροφών που κάνανε οι Κρατικοί Κουκουλοφόροι, παράλληλα με την αποσιώπηση των αιτημάτων της πορείας και του λόγου για τον οποίο τόσες χιλιάδες φοιτητές διαδηλώναν
  3. στροφή της προσοχής του κόσμου από το εκπαιδευτικό στα επεισόδια
  4. προσπάθεια “ένταξης” των κουκουλοφόρων στο φοιτητικό κίνημα, ώστε να φαίνεται ότι τα άτομα αυτά αποτελούν μέρος των φοιτητών που αντιτίθενται στα νέα εκπαιδευτικά μέτρα της Κυβέρνησης (ΚΑΙ του ΠΑΣΟΚ φυσικά)
  5. προσπάθεια προβολής του Πανεπιστημιακού Ασύλου σαν “πρόβλημα για την σύλληψη των κουκουλοφόρων που κατάστρεφαν ανεξέλεγκτα περιουσίες”
  6. και τελικά, με αφορμή το “πρόβλημα” του Πανεπιστημιακού Ασύλου και τα επεισόδια που η κυβέρνηση δημιούργησε, το κόλπο καταλήγει στο να βγεί ο ΜΑΛΑΚΑΣ ο ρουσόπουλος (σιγά μη σε γράψω και με κεφαλαίο, φασίστα κωλοδεξιέ) και να δηλώσει: “Με αιχμή το πανεπιστημιακό άσυλο, προωθούνται άμεσα οι αλλαγές στην Παιδεία

Τόσο απλό ήταν το κόλπο. Οργανώθηκε και εκτελέστηκε άψογα. Δημιουργία καταστροφών, οι οποίες να φανούν ότι γίνονται από φοιτητές, για την μη-σύλληψη των οποίων φταίει το άσυλο. Άρα κατάργηση του ασύλου, και άμεση προώθηση των αλλαγών στην παιδεία. Simple as that.

Αυτές είναι οι διαδηλώσεις που κάναμε…

… και αυτές ήταν οι εικόνες που δείχνανε τα Κρατικά Ελεγχόμενα Μέσα Μαζικής Παραπλάνησης (ΚΕΜΜΠ)

Διαβάζω λοιπόν σε άρθρο του in.gr:

Όταν η πορεία έφτασε στη Βουλή και ενώ το συλλαλητήριο βρισκόταν σε εξέλιξη, δημιουργήθηκαν επεισόδια στην οδό Φιλελλήνων. Αγνωστοι πέταξαν βόμβες μολότοφ, από τις οποίες προκλήθηκε πυρκαγιά σε ένα σταθμευμένο όχημα της πρεσβείας της Βοσνίας.

Να σας πω τώρα και πως έγινε στην πραγματικότητα το εν λόγω περιστατικό? Το διηγήθηκαν σήμερα στη συνέλευση παιδιά τα οποία βρίσκονταν στην πορεία, και το επιβεβαίωσαν όλες οι παρατάξεις που βρίσκονταν στην πορεία.

Σε κάθε στενό λοιπόν υπήρχαν πάνοπλες αστυνομικές δυνάμεις. Σε κάθε στενό, εκτός από το συγκεκριμένο.

Οι “άγνωστοι” λοιπόν που ρίξανε τις μολώτοφ στο εν λόγω αμάξι τις ρίξανε πολύ πριν περάσει η πορεία από κει. Όταν η πορεία έφτασε εκεί, το αμάξι ήδη καίγονταν, και είχαν πάρει φωτιά και τα δίπλα. Και όπως πολύ σωστά είπε ένα παιδί, ενώ σε κάθε κλούβα υπάρχει ένας πυροσβεστήρας, κανένας αστυνομικός δε πήγε να σβήσει την φωτιά, πριν αυτή εξελιχθεί. Την άφησαν να επεκταθεί, για να φανεί το μέγεθος της καταστροφής, και μόνο τότε άρχισε η επιχείρηση πυρόσβεσης, που όπως διαβάζουμε στο ίδιο άρθρο:

Η επέμβαση της Πυροσβεστικής ήταν άμεση με έξι οχήματα με 30 άνδρες που έσβησαν τη φωτιά. Όσο κράτησε η επιχείρηση κατάσβεσης, διακόπηκε η κυκλοφορία στους γύρω δρόμους, αλλά και το πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο.

Σκεφτείτε, αν σβήναν άμεσα την φωτιά (που οι ίδιοι άναψαν…) τότε η καταστροφή δε θα ήταν μεγάλη, και δε θα άξιζε καν τον κόπο να την αναφέρουν. Αφήνοντας την όμως να εξελιχθεί, έγινε ολόκληρος σαματάς: πυροσβεστικά οχήματα, 30 πυροσβέστες, διακοπή της κυκλοφορίας, με λίγα λόγια χάος. Έτσι γίνονται σωστά τα πράματα. Μεθοδικά και προμελετημένα.

Και έτσι έφτασαν τα πράγματα στους δέκτες μας, οι τεράστιες καταστροφές που κάναν οι “κουκουλοφόροι” φοιτητές, και για τις οποίες καταστροφές φταίει και το άσυλο. Και τονίζω πως αυτό είναι μόνο ένα από τα περιστατικά που μαθαίνετε, και που δε πρόκειται να μάθετε από τα κανάλια και τις εφημερίδες. Όπως άλλωστε θα αποσιωπηθεί και η δήλωση του καθηγητή πως “οι κουκουλοφόροι βγαίναν μπροστά στα μάτια του από τις κλούβες της ΕΛ.ΑΣ”.

==================================================================

Έφτασε η στιγμή που όλοι περιμένατε! Μετά το αφιέρωμα στην ΔΑΠ, ήρθε η ώρα για το πολυαναμενόμενο αφιέρωμα στην ΠΑΣΠ! Χωρίς κανένα σχολιασμό, τα συμπεράσματα δικά σας (οι σημειώσεις πάνω στα έγγραφα δεν είναι δικές μου):

[ Εσωτερικές Οδηγίες ΠΑΣΠ περί ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ ]

 

highlight:

αν η ΔΑΠ είναι πρώτη δύναμη στη σχολή, τότε στηρίζουμε τις καταλήψεις επ αόριστο. ΑΝ η ΠΑΣΠ είναι πρώτη δύναμη, τότε κάνουμε μία τυπική κατάληψη 2-3 μέρες, για να μη μας την πουν ότι δεν κάνουμε και καταλήψεις, και μετά το λήγουμε!

[ Εσωτερικές Οδηγίες ΠΑΣΠ περί ΕΚΛΟΓΩΝ ]

highlight:

αν γίνει νοθεία ή άλλα παρατυπία, και αυτή δεν ευνοεί την ΠΑΣΠ, τότε μόνο διαμαρτυρόμαστε, και σταματάμε τις εκλογές (προφανώς αν μας ευνοεί κάνουμε την πάπια)! Επίσης, δεν αφήνουμε ποτέ την κάλπη μόνη της (νιώθει μοναξιά, θέλει λίγη παρέα, να πει μια κουβέντα βρε αδερφέ. Γι΄ αυτό και όπως θα δείτε στο επόμενο video, οι ΠΑΣΠίτες παίρνουνε την κάλπη μαζί τους (!) και την πάνε βόλτα. Αυτοί οι άνθρωποι, πόσο την αγαπάνε την κάλπη…)

[ Φυγάδευση της κάλπης των παράνομων εκλογών
της ΠΑΣΠ Θεολογίας από τους "Καμμάδες" (wtf?) ]

 

[ Τραμπουκισμοί της ΠΑΣΠ - Προσπάθεια "λήξης" κατάληψης
στο Ρέθυμνο, το Δεκέμβριο που μας πέρασε, με τραμπουκισμούς ]

Ο ΤΥΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΥ

Και το όνομα αυτού: Αλέξης Δραμουντάνης

 

 

Και κλείνουμε όμορφα και πολιτισμένα με ένα κοινωνικό μήνυμα της Νεολαίας ΠΑΣΟΚ:

 

ΟΧΙ στα Ναρκωτικά, ΝΑΙ στα κόμματα και τους τραμπουκισμούς.

Μια ευγενική προσφορά ετούτου του ταπεινού blog…

————————————————————————————–

Update 2007-05-15: ο Αλέξης Δραμουντάνης πέθανε σε τροχαίο. Τα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά για να μην υπάρξουν αναφορές στο όνομα του.

85 Responses to "ΠΑΣΠ - “Εσωτερικές Οδηγίες” και Τραμπουκισμοί!"

1 | nassos

Ιανουάριος 19th, 2007 at 11:17 μ.μ

aν η ΔΑΠ είναι πρώτη δύναμη στη σχολή, τότε στηρίζουμε τις καταλήψεις επ αόριστο. ΑΝ η ΠΑΣΠ είναι πρώτη δύναμη, τότε κάνουμε μία τυπική κατάληψη 2-3 μέρες, για να μη μας την πουν ότι δεν κάνουμε και καταλήψεις, και μετά το λήγουμε!
====================================================
:lol: :lol: :lol: :lol:

Καλά τι μπουρδέλο αυτές οι παρατάξεις…

όσο για το τελευταίο διαφημιστικό spot, so 1990’s!!

2 | Ψηφιακά Οχυρωμένος

Ιανουάριος 19th, 2007 at 11:24 μ.μ

“Μπουρδέλο” είναι πολύ κόσμια λέξη για να χαρακτηρίσεις τις παρατάξεις.
Όσο για το video, θα ήθελα πολύ να γνωρίσω αυτόν που έκανε το “casting”…

3 | Rocean

Ιανουάριος 19th, 2007 at 11:58 μ.μ

Ένα πράγμα εμένα μου έκανε εντύπωση. Αυτό περί της προϊστάμενης αρχής του στρατιωτικού. Τι είναι αυτό το πράγμα? Συνθηματικό? (ξέρω ότι οι ΠΑΣΟΚοι αναφέρονται σε κάτι ανώτερα στελέχη του ΠΑΣΟΚ σαν στρατηγούς) Θα φωνάξουν το στρατό να μπουκάρει στο πανεπιστήμιο? Θα φωνάξουν τον στρατολόγο να μαζέψει τους ανυπότακτους κι έχουν πρόβλημα με την αναβολή? Θα φωνάξουν άλλους ΠΑΣΟΚους να μαζευτούν? Σαν τους μπράβους που μαζεύουν οι ΔΑΠήτες ένα πράγμα? Τι ακριβώς? Πραγματικά. Έχω μεγάλη απορία γι’αυτό.

4 | Ψηφιακά Οχυρωμένος

Ιανουάριος 20th, 2007 at 12:12 π.μ.

@Rocean,
πραγματικά και γω δε γνωρίζω σε τι ακριβώς αναφέρονται, και μένα μου προξένησε την περιέργεια, αλλά σίγουρα αν αρθεί το άσυλο όλοι μας θα το γνωρίσουμε σύντομα…

5 | par1saktos

Ιανουάριος 20th, 2007 at 3:55 π.μ.

μια τραγικη κατασταση η οποια εχει γαμησει κυριολεκτικα εδω και δεκαετιες το ελληνικο εκπαιδευτικο συστημα! Οσο υπαρχουν κομματικες παραταξεις μεσα στα πανεπιστημια, δεν υπαρχει περιπτωση να δουμε ασπρη μερα. “Αριστεροι”, “κεντρωοι”, “δεξιοι”, πες τους οπως θες, ολοι κοιτανε την παρτη τους!

6 | null

Ιανουάριος 20th, 2007 at 9:15 π.μ.

και το ΠΑΣΟΚ σαν την ΠΑΣΠ δεν συμπεριφέρεται; σαν κυβέρνηση δεξιίζει και σαν αντιπολίτευση λαϊκίζει.

καλή συνέχεια Γιώργο, ωραία τα γράφεις.

7 | Αλέξης Δραμουντάνης « singen sang gesungen

Ιανουάριος 20th, 2007 at 9:32 π.μ.

[...] January 20th, 2007 Το όνομα βρέθηκε από βίντεο στο πόστ του Ψηφιακά [...]

8 | dizzydream

Ιανουάριος 20th, 2007 at 9:57 π.μ.

Προϊσταμένη αρχή του στρατιωτικού: αναφέρεται στις τρεις κατηγορίες φοιτητών που σύμφωνα με τις Οδηγίες απαγορεύεται να ψηφίσουν (Αξιωματικός ΕΔ, Αξιωματικός ΕΛΑΣ ή ΠΣ, Υπάλληλος ΕΥΠ).

9 | Ντροπαλός

Ιανουάριος 20th, 2007 at 12:53 μ.μ

Bonus στα σκαναρισμένα μερικές βασικές ανορθογραφίες.

10 | Ψηφιακά Οχυρωμένος

Ιανουάριος 20th, 2007 at 2:32 μ.μ

@par1saktos,
“Αριστεροι”, “κεντρωοι”, “δεξιοι”, πες τους οπως θες, ολοι κοιτανε την παρτη τους!

Δεν είσαι σωστός! Η ΔΑΠίτες και οι ΠΑΣΠίτες δεν κοιτούν την πάρτη τους. Κοιτούν αποκλειστικά και μόνο τα πάρτι τους. Σφηνάκι και ψήφος πάει, γι’ αυτό δίνουν όλη τους την προσοχή στην σωστή διοργάνωση τους και κάνουν τα καλύτερα πάρτι.

Η εξίσωση της ΔΑΠ στην οποία συμπυκνώνεται όλη της η ιδεολογία είναι η εξής: σφηνάκι + γνωριμία γκόμενας = ψήφος

@null,
έδωσες ιδέα! Είδη του ριξα και γω μία google bomb κατακέφαλα (άσχετο, το πρώτο σου σχόλιο το “έφαγε” το akismet, άγνωστο γιατί, το επανέφερα από τα “σκουπίδια”)

@dizzydream,
thanks για την πληροφόρηση!!! Γι’ αυτό θα σου κάνω δωράκι σε επόμενο άρθρο τα ντοκουμέντα των εντολών για νοθεία των φοιτητικών εκλογών από την ΔΑΠ!

@Ντροπαλός,
τα είπαμε και σε προηγούμενο post, η ΔΑΠ είναι η παράταξη που αγκαλιάζει ΚΑΙ τους ανορθόγραφους! Γιατί όχι και η ΠΑΣΠ?

11 | Ντροπαλός

Ιανουάριος 20th, 2007 at 2:38 μ.μ

Τις ανορθογραφίες τις παρατήρησα στα σημερινά σκαναρισμένα. Πολύ πιθανόν, εάν γυρίσω και ξαναδιαβάσω τα αντίστοιχα κείμενα που είχαν σκαναρισθεί πριν λίγες ημέρες να βρω και εκεί υπέροχες ανορθογραφίες.

12 | papo

Ιανουάριος 20th, 2007 at 5:36 μ.μ

εύγε!
γενιά κομμάτων γενιά πτωμάτων!

13 | Ψηφιακά Οχυρωμένος

Ιανουάριος 20th, 2007 at 6:23 μ.μ

“γενιά κομματισμού, γενιά τραμπουκισμού
γενιά των σφηνακίων, γενιά των βυσματίων
γενιά των ψηφοφόρων, γενιά των ψυχοφθόρων
γενιά της διαπλοκής, γενιά της παρακμής”

(αντιγράφω από το μνημείο του “άγνωστου ψηφοφόρου”)

14 | dimis

Ιανουάριος 20th, 2007 at 7:08 μ.μ

Να’ ταν μονο η ΠΑΣΠ, καλα θα’ ταν… ολοι για τα σκα*α ειναι…

αντε να γινει κανενα ιδιωτικο, τουλαχιστον να γλιτωσουν οι επομενες γενιες…

15 | ngiotis

Ιανουάριος 20th, 2007 at 7:49 μ.μ

“Η ζωή είναι γεμάτη από εμάς που κάνουμε τραμπουκισμούς και γαμάμε όλο τον κόσμο γιατί το παίζουμε μάγκες και είμαστε αλάνια…”
Έτσι έπρεπε να λέει το σποτάκι με τα κωλοκόμματά τους και τις κωλοπαρατάξεις τους.
Μπράβο ρε Γιώργο γαμώ τα post.

16 | Ψηφιακά Οχυρωμένος

Ιανουάριος 20th, 2007 at 7:51 μ.μ

Πολύ ωραία το έθεσες dimi, αυτή είναι η λύση, τα ιδιωτικά! Αυτά δε θα έχουν κόμματα, άρα είναι τέλεια! Και άρα, όποιος έχει λεφτά, θα πηγαίνει σε ένα ωραίο ιδιωτικό πανεπιστήμιο, που δε θα έχει κόμματα. Οι φτωχοί, που είναι και η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού? Ε αυτοί σύμφωνα με τον dimi να πάνε στα δημόσια και να υποστούν τα κόμματα. Τουλάχιστον οι πλούσιοι δε θα έχουν κόμματα, και θα γλιτώσουν οι επόμενες γενιές των πλουσίων από τα κόμματα… Α ρε νοοτροπία…

Δε θα κάτσω να αναλυθώ πάλι περί ιδιωτικών, διάβασε αν θες dimi τα προηγούμενα άρθρα μου.

17 | nassos

Ιανουάριος 20th, 2007 at 7:57 μ.μ

Οι φτωχοί, που είναι και η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού?
==================================================
Εμπρός;;; Το 19% του Ελληνικού πληθυσμού είναι. Και εγώ μπορώ να πω ότι είμαι φτωχος, αυτό με κάνει όντως φτωχό;

Μην γενικεύεις ρε Γιώργο. Το ότι υπάρχουν προβλήματα στην κοινωνία δεν σημαίνει αυτόματα ότι η πλειοψηφία είναι φτωχοί.

18 | Τα Σημειώματά μου ΠΑΣΠ:Δύναμη καταστολής και αηδίας «

Ιανουάριος 20th, 2007 at 8:22 μ.μ

[...] το post στο Ψηφιακό Οχυρό και θα καταλάβετε ακριβώς τι [...]

19 | Ψηφιακά Οχυρωμένος

Ιανουάριος 20th, 2007 at 8:23 μ.μ

Κάτσε ρε Νάσο, τι εννοείς εσύ “φτωχός”, ώστε μόνο το 19% να είναι φτωχοί? Φτωχός = να μη μπορεί να ζήσει?

Δεν κάνω γενικεύσεις. Το μεγαλύτερο ποσοστό του ελληνικού λαού ΔΕΝ θα μπορέσει να σπουδάσει στα ιδιωτικά. Αυτό την έννοια δίνω εγώ στο φτωχός. Και εννοώ να σπουδάσει και ταυτόχρονα να ζει σαν άνθρωπος. Όχι με υπερβολικές στερήσεις των γονιών του, αναγκαζόμενοι να πουλήσουν και τα χωράφια τους και να πάρουν δάνεια για να σπουδάσουν το παιδί τους.

Αυτό το ποσοστό που δίνεις είναι πολύ “φτιαχτό”, για να φαίνεται ωραίο. Εννοώ πως ο ορισμός που δώσανε στον φτωχό για να βγάλουνε “φτωχό” μόνο το 19% του ελληνικού πληθυσμού είναι πέρα για πέρα άτοπος.

20 | dimis

Ιανουάριος 20th, 2007 at 8:28 μ.μ

H Παπαρηγα εστειλε την κορη της στο Deeree και διαλαλει τα δημοσια πανεπιστημια… Τραγικο… Ειρωνεια… Τραγικη ειρωνια;

@Ψηφιακά Οχυρωμένος: (γενικη τοποθετηση) ποιος σου ειπε οτι η ζωη ειναι δικαιη; που τα διαβασες αυτα; αλλοι βγαινουν ομορφοι, αλλοι ψηλοι, αλλοι πλουσιοι, αλλοι αναπηροι…

(ειδικα τοποθετηση) αυτα περι φτωχειας ειναι αστεια επιχειρηματα… προφανως δεν γνωριζεις πως δουλευει το συστημα στο εξωτερικο. δεν πειραζει… αλλη φορα…

ουτως ή αλλως οι πλουσιοι ηδη εστελναν και στελνουν τα παιδια τους Αγγλια και ΗΠΑ. Δεν περιμενουν τα ελληνικα ιδιωτικα. Εμεις (ο μεσος ελληνας δηλαδη) φαγαμε τα σκα*α του ελληνικου πανεπιστημιου…

21 | Ψηφιακά Οχυρωμένος

Ιανουάριος 20th, 2007 at 8:49 μ.μ

dimis,
Ναι, για την παπαρήγα έχεις δίκιο, παραείναι ειρωνεία.

“ποιος σου είπε ότι η ζωη ειναι δικαιη;”

Κανείς. Δεν είναι δίκαιη. Όπου με παίρνει όμως προσπαθώ να την κάνω πιο δίκαιη. Δε θα κάτσω να δεχτώ παθητικά κάτι που με καταπιέζει και με υποβαθμίζει. Αν μπορώ να κάνω αγώνα για να διεκδικήσω μία πιο δίκαιη και ίση μεταχείριση θα τον κάνω. Δε θα κάτσω να πω: “η ζωή δεν είναι δίκαιη, το δέχομαι, ας γίνει ακόμα “δίκαιη” υπέρ του πλούσιου, αφού αυτό θέλει η κυβέρνηση”.

“αλλοι βγαινουν ομορφοι, αλλοι πλουσιοι”

Και επειδή ο άλλος βγήκε πλούσιος, θα κάτσω να με πηδήξει? Όχι φίλε μου, κάνεις πολύ μεγάλο λάθος, δε θα κάτσω να δεχτώ κανενός είδους κοινωνικά κριτήρια που ορίζουν ποιος έχει δικαίωμα στη μόρφωση και ποιος όχι.

“αυτα περι φτωχειας ειναι αστεια επιχειρηματα”

Που ακριβώς είναι το αστείο? Και για πες μου εσύ που ξέρεις από το εξωτερικό πως είναι τα πράματα, για να τα μάθω και γω που δε τα ξέρω.

“Ουτως ή αλλως οι πλουσιοι ηδη εστελναν και στελνουν τα παιδια τους Αγγλια και ΗΠΑ. Δεν περιμενουν τα ελληνικα ιδιωτικα.”

Και με αυτό θες να μου πεις πως οι πλούσιοι δε θέλουν και τόσο τα ιδιωτικά στην Ελλάδα, εφόσον έχουν τη δυνατότητα να σπουδάζουν έξω? Φυσικά και αυτοί οι πλούσιοι περιμένουν τα ιδιωτικά, για να μη στέλνουν τα παιδιά τους στην Αγγλία και τις ΗΠΑ. Δε τα περιμένει ο μέσος βιοποριστής Έλληνας.

“Εμεις (ο μεσος ελληνας δηλαδη) φαγαμε τα σκα*α του ελληνικου πανεπιστημιου…”

Κοίταξε, δε ξέρω για σένα, αλλά εγώ με τους συμφοιτητές μου όταν είδαμε αυτά τα κομματικά σκατά στη σχολή μας δε κάτσαμε να τα “φάμε”. Αντιδράσαμε, κάναμε ανεξάρτητη παράταξη, ενημερώναμε τους φοιτητές για τα κομματικά παιχνίδια, τους αφυπνίζαμε όσο μπορούσαμε σαν πιο συνειδητοποιημένοι, και καταφέραμε να αποτελούμε απειλή για την ΔΑΠ (χάρη σε μας έχασε την παντοδυναμία της, και από την στιγμή της ίδρυσης μας είμαστε 2ο κόμμα στις εκλογές, από κάτω μας είναι η ΠΑΣΠ και η ΠΚΣ).

Ξύπνα “μέσε Έλληνα” και κάνε κάτι αντί να τα δέχεσαι παθητικά όλα αυτά που σου πασάρουν. Αφυπνίσου. Αντίδρασε.

22 | nassos

Ιανουάριος 20th, 2007 at 8:49 μ.μ

Ναι, η κόρη της Βασιλεία σπούδασε στο Deree

“Σπουδές σε ιδιωτικά ιδρύματα ή απευθείας στο εξωτερικό έκαναν και τα παιδιά των ηγετών της αριστεράς. Η κόρη της Αλέκας Παπαρήγα, Βασιλεία, επέλεξε το Deree, για να σπουδάσει Οικονομικά, ενώ οι δυο κόρες του Αλ. Αλαβάνου προτίμησαν τα βρετανικά πανεπιστήμια για να σπουδάσουν Κοινωνική Ανθρωπολογία και Καλές Τέχνες.”

http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,id=39985700

Και εσύ ρε Γιώργο τι θές; Να στέλνουν τα παιδιά τους Βρετανία και να πληρώνουν ΚΑΙ ενοίκιο ΚΑΙ δίδακτρα;;

23 | Ψηφιακά Οχυρωμένος

Ιανουάριος 20th, 2007 at 8:57 μ.μ

Νάσο,

Να στέλνουν τα παιδιά τους Βρετανία και να πληρώνουν ΚΑΙ ενοίκιο ΚΑΙ δίδακτρα;;

Φυσικά και δε το θέλω αυτό. Αλλά παρεπιπτώντος, αυτοί είναι η μειοψηφία, όχι πως σημαίνει κάτι αυτό. ΑΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ την ΠΟΙΟΤΙΚΗ μόρφωση του μέσου Έλληνα, και ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ ότι ΟΛΟΙ θα έχουν πρόσβαση σε αυτή, κάτσε κάνε όσα ιδιωτικά για την κόρη της Παπαρήγας και του Αλαβάνου και του καθενός που έχει τα χρήματα να τα δώσει σε ιδιωτικό.

Δε θέλω να αναλωθώ ξανά στα ίδια, τα ιδιωτικά θα σημάνουν την τραγική υποβάθμιση των δημοσίων, με τη βοήθεια φυσικά της κυβέρνησης, η οποία ήδη υποβαθμίζει την δημόσια παιδεία.

24 | nassos

Ιανουάριος 20th, 2007 at 9:07 μ.μ

Φυσικά και δε το θέλω αυτό. Αλλά παρεπιπτώντος, αυτοί είναι η μειοψηφία, όχι πως σημαίνει κάτι αυτό.
=============================================
65.000 δεν είναι λίγοι… και €1.000.000.000 επίσης δεν είναι λίγα…

25 | Ψηφιακά Οχυρωμένος

Ιανουάριος 20th, 2007 at 9:24 μ.μ

Νάσο δεν είπα ότι είναι λίγοι. Είπα ότι είναι η μειοψηφία.

Και δε μιλάω για τους 65.000. Αυτοί για τους οποίους μιλάω είναι πολύ λιγότεροι.

Αυτοί που πραγματικά βγήκαν έξω επειδή πραγματικά ήθελαν καλύτερης ποιότητας παιδεία από αυτή που πρόσφεραν τα ελληνικά πανεπιστήμια (π.χ. τα παιδιά των πολιτικών) είναι πάρα πάρα πολλοί λίγοι. Οι περισσότεροι βγήκαν έξω λόγο αδυναμίας να μπουν σε ελληνικές σχολές μετά τις πανελλαδικές. Ε, γιαυτό το πράμα δε φταίνε τα δημόσια πανεπιστήμια. Φταίει τόσο το σύστημα αξιολόγησης των εξετάσεων (που ευνοεί την “παπαγαλία”), αλλά και το ότι στις περισσότερες περιπτώσεις οι ίδιοι οι φοιτητές δε κάθισαν να διαβάσουν όσο θα έπρεπε, με αποτέλεσμα αφού βγήκαν τα αποτελέσματα και είδαν την αποτυχία τους σκέφτηκαν: “Σιγά μην κάτσω να ξαναδιαβάσω, να περάσω του χρόνου σε κάποια ελληνική σχολή. Θα φύγω στο εξωτερικό, που μπορώ να μπω από τώρα, και ας πληρώσω. Και εδώ θα πλήρωνα για φροντιστήρια, τουλάχιστον ένα χρόνο θα φοιτώ”. Έτσι πιστεύω.

Και τέλος, φυσικά και δεν θέλω να βγαίνουν οι 65.000 φοιτητές εκτός Ελλάδας για να σπουδάσουν. Δεν είναι όμως λόγος αυτός να ανοίξουν ιδιωτικά. Μπορούν να ανοίξουν περισσότερα δημόσια, να αναβαθμιστούν τα υπάρχοντα, ΑΛΛΑ πρέπει να αλλάξει και η νοοτροπία του Έλληνα (sci-fi movie…).

26 | Ψηφιακά Οχυρωμένος

Ιανουάριος 20th, 2007 at 9:28 μ.μ

Βασικά έχουμε ξεφύγει και από το θέμα κομμάτων-καρκινωμάτων. Αν θες να συνεχίσουμε τη συζήτηση σε κάποιο άρθρο περί παιδείας…

27 | nassos

Ιανουάριος 20th, 2007 at 10:41 μ.μ

Μπορούν να ανοίξουν περισσότερα δημόσια, να αναβαθμιστούν τα υπάρχοντα, ΑΛΛΑ πρέπει να αλλάξει και η νοοτροπία του Έλληνα.
===============================================
Έλεος ρε Γιώργο, στο τέλος θα ξεπεράσουν σε αριθμό και τα Στρατόπεδα που υπάρχουν στην Ελλάδα.

Και ναι σταματώ εδώ. :)

28 | parafonos

Ιανουάριος 20th, 2007 at 11:22 μ.μ

Μαλακίες γονέων παιδεύουν όλη την χώρα…

Θα ήθελα την γνώμη σου γι αυτό το “ποστ”
http://parafoniades.wordpress.com/2007/01/19/thank-you-sir/
Είσαι πιό κοντά στα πράγματα από μένα…

29 | Ψηφιακά Οχυρωμένος

Ιανουάριος 21st, 2007 at 11:54 π.μ.

@Νάσο,
προς θεού, δεν είμαι υπερ της “ποσότητας”! Σίγουρα δε θέλω να ανοίξουν κι άλλες σχολές χωρίς στον ήλιο μοίρα, με βάση 4, να παίρνουν τον κάθε αποτυχημένο που δεν άνοιξε βιβλίο πέρα από το Playboy και το BurnOut, όπως σχολές “Οινοποσίας και Παστιτσιοφαγίας”, “Ιρακινής Φιλολογίας”, “Ομοφυλοφιλίας και Κτηνοβασίας”, και δε ξέρω και γω τι άλλες σχολές θα ανοίξουν! Απλά αυτό ήταν άλλο ένα ηλίθιο επιχείρημα της ΔΑΠ στις συνελεύσεις, ότι δεν έχουμε αρκετές σχολές για να απορροφήσουμε τους Έλληνες φοιτητές!

Σαφώς και τάσσομαι υπέρ της ποιότητας, της ποιοτικής αναβάθμισης των δημόσιων ΑΕΙ και ΤΕΙ.

30 | noiz

Ιανουάριος 22nd, 2007 at 1:34 π.μ.

are paspara ki esy dynati!!!!!!!!!!

31 | Είσαι απίστευτα ανενημερωτος

Ιανουάριος 23rd, 2007 at 5:11 π.μ.

Αθήνα Δευτέρα 23 Οκτωμβρίου.

Αυτό ειναι ένα κείμενο το οποίο είναι γραμμένο σε PC χωρίς καμοία υπογραφή, χωρίς κανένα fax, χωρίς κανένα τίποτα…
Χαίρομαι που τα λές για τους παρακρατικούς- προβοκάτορες κουκουλοφόρους και συμφωνό μαζί σου… αλλά αυτό το κείμενο το κυκλοφόρησε η ΔΑΠ, ή για να το πώ καλύτερα το δακτυλογράφησε η ΔΑΠ. Στο δεύτερο κείμενο υπάρχει fax…

Η ΠΑΣΠ στα περισσότερα πανεπιστήμια ακόμα και σε αυτά που είναι πρώτη, Κρήτη, Ιόνιο, ΑΣΟΕΕ, έκανε και έχει κάνει καταλήψεις περισσότερο απο 3 εβδομάδες. Κάτι το οποίο πονάει το ΠΑΣΟΚ http://www.p16.gr και τους κουτοπόνηρους δεξιούς.

Τώρα για το δεύτερο κείμενο είναι ένα κείμενο γραμμένο πρίν απο 9 χρόνια (1998)! Σπουδαία ανακάλυψη έκανες!!!

Οι “καμμάδες’ είναι ομάδα που λυμένετε της ΠΑΣΠ και προσπαθεί και την Νεολαία ΠΑΣΟΚ. Αυτά είναι τα καραγκιοζιλίκια της Νεολαίας ΠΑΣΟΚ και το πώς μερίδα της ΠΑΣΠ και της Νεολαίς αντιλαμβάνεται την Δημοκρατίας και τις εκλογές… Αυτοί δεν είναι ολη η ΠΑΣΠ ούτε όλο η Νεολαία ΠΑΣΟΚ και κατα τύχη οι κύριοι αντίπαλοί τους είναι οι σχολές που υπάρχουν στο κείμενο Α…

Δηλαδή εδώ έχουμε να κάνουμε με εσωκομματικά της ΠΑΣΠ.

Το video με τον ΠΑΣπίτη τσαμπούκα καταδικαστέο… αλλά δεν έχεις ακούσει και την άλλη άποψη και ούτε προσπάθησες να την βρείς… Είμαστε Υπερ της πλειοψηφίας ή Υπερ της μειοψηφίας… Είναι δυνατόν να γίνεται κατάληψη απο 20 άτομα, επειδή έτσι θέλουν, σε τμήμα με 300?

Το τελεύταίο video είναι καμπάνια της Νεολαίας ΠΑΣΟΚ ενάντια στα Ναρκωτικά απο το 1999. Άλλη απίστευτη ανακάλυψη.

Η άποψή μου είναι ότι…
Αποχή σημαίνει Ανοχή και Ανοχή σημαίνει Ενοχή!!!

Τέλος, πίστευω ότι πήγες στο google και YouTube έβαλες την λέξη ΠΑΣΠ και ότι βρήκες το έμπασες στο άρθρο να το πώ, με την καμία πάντως…

Πάντως είσαι μάγκας και σου βγάζω το καπέλο γιατί βγαίνεις ανοιχτά και λές την άποψη σου. Δεν κρύβεσαι πίσω απο ένα username…

Καλή συνέχεια…

32 | Ψηφιακά Οχυρωμένος

Ιανουάριος 23rd, 2007 at 2:00 μ.μ

Καταρχήν δε κατάλαβα τι έκανες, ποιο κομμάτι είναι copy-paste (βλέπε ημερομηνία) και ποιο είναι προσωπική σου άποψη.

“Αυτό ειναι ένα κείμενο το οποίο είναι γραμμένο σε PC …”

Ενώ τα official κείμενα είναι γραμμένα σε γραφομηχανή? Ή μήπως χειρόγραφα?

“…χωρίς καμία υπογραφή, χωρίς κανένα fax”

στο post περί νοθείας της ΔΑΠ είδες στα κείμενα κάποια υπογραφή ή κάποιο fax? Αμφισβητείς την αυθεντικότητα τους εκεί? Με λίγα λόγια, δε νομίζω ότι αυτό σημαίνει κάτι για την αυθεντικότητα του εγγράφου.

“Η ΠΑΣΠ στα περισσότερα πανεπιστήμια ακόμα και σε αυτά που είναι πρώτη [...] έκανε και έχει κάνει καταλήψεις περισσότερο από 3 εβδομάδες”

Μαγκιά της. Δεν αμφέβαλλα γιαυτό. Αυτό όμως δεν αναιρεί την ύπαρξη κάποιας οδηγίας από τα πάνω. Φυσικά και μπορεί να ήρθε η οδηγία, και σε πολλές σχολές η ΠΑΣΠ να αντέδρασε σε αυτή και να ακολούθησε την δική της πορεία (ή μήπως δεν έχουν δικαίωμα να αντιδράσουν?). Και πάλι τονίζω ότι αυτό δεν αναιρεί την ύπαρξη μιας κεντρικής οδηγίας.

“Τώρα για το δεύτερο κείμενο είναι ένα κείμενο γραμμένο πρίν απο 9 χρόνια (1998)! Σπουδαία ανακάλυψη έκανες!!!”

Καταρχήν τι σχέση έχει η ηλικία του εγγράφου? Αν άυριο αποκαλυφθεί ένα τεράστιο πολιτικό σκάνδαλο το οποίο έγινε το 1998, εσύ θα πεις “Σιγά, και τι έγινε, αυτό έγινε πριν 9 χρόνια”? Αυτή θα είναι η αντίδραση σου? Φυσικά και δεν έχει καμία σχέση η ηλικία, παρά μόνο το περιεχόμενο.

Δεύτερον, ποιος σου είπε ότι σκοπός μου ήταν να κάνω την “ανακάλυψη της χρονιάς”? Ποιος σου είπε ότι διεκδίκησα το “αποκλειστικό της είδησης”? Αν εσένα δε σου φαίνεται σημαντικό (επειδή το ήξερες από καιρό…) σε μένα και σε όσους το διάβασαν φάνηκε πάρα πολύ σημαντικό.

“Οι “καμμάδες’ είναι [...]“

Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση περί “καμμάδων”, καλό είναι να τα διαχωρίζουμε, καθώς υπάρχουν πιθανόν και σωστά στελέχη της ΠΑΣΠ και μπορεί άκραίες περιπτώσεις όπως των “καμμάδων” να είναι η μειοψηφία.

“Είναι δυνατόν να γίνεται κατάληψη απο 20 άτομα, επειδή έτσι θέλουν, σε τμήμα με 300?”

Καταδικαστεό. Αλλά είναι δυνατό να δέχονται 300 άτομα την κατάληψη από 20 άτομα έτσι απλά?! Και μη μου πεις ότι ο Δραμουντάνης που πήγε να σπάσει την κατάληψη είναι ο Λεωνίδας και οι άλλοι 2 πίσω του οι 300… Γιατί μου φάνηκαν πολύ λιγότεροι από 300. Και όσο για τις μειοψηφίες που κάνουν καταλήψεις, σαφώς και υπάρχουν τέτοια περιστατικά και είναι κατακριτέα, αλλά σαφώς υπάρχουν και οι ψεύτες τύπου ΔΑΠ και οι κωλοφυλλάδες τύπου “Αδέσμευτος” που μιλάν για “μειοψηφίες στις καταλήψεις με στοιχεία” και δε δείχνουν κανένα στοιχείο (καθαρή παραπλάνηση του κόσμου και αποπροσανατολισμός, για να φανεί ότι οι μειοψηφίες κάνουν τις καταλήψεις).
Αρνούμαι να πιστέψω τα ψέμματα περί “μειοψηφικών καταλήψεων”, καθώς αυτές αν υπάρχουν είναι συντριπτική μειοψηφία, γιατί και γω μέσα στις καταλήψεις είμαι, και όλες οι καταλήψεις εδώ στα Γιάννενα αποφασίστηκαν με συντριπτικές πλειοψηφίες, και αν θες να σου φέρω νούμερα των γενικών συνελεύσεων.

“Το τελεύταίο video είναι καμπάνια της Νεολαίας ΠΑΣΟΚ ενάντια στα Ναρκωτικά απο το 1999. Άλλη απίστευτη ανακάλυψη.”

Τι λες ρε φίλε?! Για να πάρω το μετάλλιο της χρυσής ανακάλυψης το έβαλα εκεί? Δεν έχεις καν την αίσθηση του χιούμορ…

Και για να χρησιμοποιήσω το φοβερό επιχείρημα σου:
“ΠΑΣΟΚ, έτος ίδρυσης 1974: σιγά το κόμμα, από το 1974 είναι…”

“Τέλος, πίστευω ότι πήγες στο google και YouTube έβαλες την λέξη ΠΑΣΠ και ότι βρήκες το έμπασες στο άρθρο να το πώ, με την καμία πάντως…”

Θα πάω να πάρω γαριδάκια από το περίπτερο, θες τίποτα?

Και τέλος, ευχαριστώ για τα κοπλιμέντα στο τέλος.

33 | Αφιέρωμα για ΠΚΣ δεν έχει? www.p16.gr

Ιανουάριος 23rd, 2007 at 8:39 μ.μ

http://www.p16.gr

Θέλω να δώ το αφιέρωμα για την ΠΚΣ…
… γιατί εδώ κάτι μου βρωμάει… και δυστυχώς δεν είναι τα γαριδάκια..

Αδελφέ, ή μάλλον Τριανταφυλόπουλε του διαδικτύου… άκου…

Για την ΔΑΠ δεν με αφορά το θέμα. Τι είναι η ΔΑΠ όσοι ήταν ή είναι φοιτητές γνωρίζουν. Εδώ μιλάς για ΠΑΣΠ.

Το κείμενο Α είναι ανυπόγραφο, χωρίς κανένα στοιχείο το οποίο να αποδεικνύει ότι το έγραψε ΠΑΣΠίτης ή οι Οργανώσεις που έχουν μπεί στο τέλος του κειμένου…

Απλώς σου λέω ότι αυτές οι Οργανώσεις ΠΑΣΠ είναι Υπερ της Αυτονόμησης της ΠΑΣΠ απο την Νεολαία ΠΑΣΟΚ (ενάντια των Καμμάδων) και οι κύριες οργανώσεις που έκαναν καταλήψεις ενάντια στο Άρθρο 16… Το ότι μπήκαν σε αυτό το “πλαστό” κείμενο δεν μου κάνει εντύπωση. Οι καταλήψεις ενοχλούν τόσο ΔΑΠ και ΝΔ όσο και το ΠΑΣΟΚ.

…και τα συμβόλαια είναι γραμμένα σε PC άλλα έχουν υπογραφές… Και εγώ αν θέλω γράφω 5 μαλακίες και βάζω το όνομά σου στο τέλος. Αυτό σημαίνει ότι σου ανήκει το κείμενο?

Για το “σκάνδαλο” Β έγραφο. Αυτό έγινε θέμα πρίν απο 9 χρόνια. Ποιός είναι ο σκοπός την αναδημοσίευσης? Αυτές οι λογικές ανήκουν στο παρελθόν και όχι στο παρόν. Εκτώς αν οι Πασπίτες που το έγραψαν πριν απο 9 χρόνια συνεχίζουν να είναι φοιτητες!!!

Τίτλος
Φυγάδευση της κάλπης των παράνομων εκλογών
της ΠΑΣΠ Θεολογίας από τους “Καμμάδες”

Αυτές οι εκλογές είναι εσωτερική διαδικασία της ΠΑΣΠ Θεολογίας για την ανάδειξη του Γραφείου Πόλης. Αυτό το video δεν έχει να κάνει με Φοιτητικές Εκλογές αλλά με εσωτερικές εκλογές της ΠΑΣΠ…
Οπότε άλλαξε τον παραπλανητικό τίτλο…

ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ:
Εμείς αδελφέ δεν έχουμε να αποδείξουμε κάτι. Όταν κάνουμε καταλήψεις κάνουμε πλειοψηφικές Καταλήψεις και όχι μειοψηφικές (Βλέπε ΑΣΟΕΕ, ΚΡΗΤΗ, ΙΟΝΙΟ) άλλοι κάνουν καταλήψεις με 10 άτομα.
Κάνε ένα αντίστοιχο search στο google και youtube και θα βρείς στοιχεία…

Γράφεις
Και κλείνουμε όμορφα και πολιτισμένα με ένα κοινωνικό μήνυμα της ΠΑΣΠ:

Δέν είναι της ΠΑΣΠ είναι της Νεολαίας ΠΑΣΟΚ. Δυστυχώς για μερικούς (βλέπε Καμμάδες) η ΠΑΣΠ δέν ανήκει στη Νεολαία ΠΑΣΟΚ είναι ΑΥΤΟΝΟΜΗ… Οπότε άλλαξε τον παραπλανητικό τίτλο. Κάνε αφιέρωμα στη Νεολαία ΠΑΣΟΚ και βάλτω.

Ξαναλέω είσαι μάγκας γιατί βγαίνεις ανοιχτά και λές την άποψη σου.

Η άποψη σου όμως στηρίζεται σε μονόπλευρη ενημέρωση, σε παραπλανητικούς τίτλους και κείμενα.

Για όσους γνωρίζουν, απλά αναδημοσιεύεις ότι υπάρχει εναντίων της ΠΑΣΠ στο διαδίκτυο…

Μια που πάς περίπτερο θέλω ένα πακέτο Malboro και ένα Ριζοσπάστη…

http://www.p16.gr

Περιμένω αφιέρωμα για ΠΚΣ…

34 | Ψηφιακά Οχυρωμένος

Ιανουάριος 24th, 2007 at 12:00 μ.μ

Φίλε ΠΑΣΠίτη,

καταρχήν αν υπονοείς ότι είμαι της ΠΚΣ ή στηρίζω την ΠΚΣ με οποιονδήποτε τρόπο, είσαι πολύ γελασμένος και δεν έχεις διαβάσει τα άρθρα αυτού του blog. Έχω κατακρίνει την ΠΚΣ πολλές φορές, δεν την αντιπαθώ λιγότερο από τις άλλες παρατάξεις (ιδίως λόγω της εκπροσώπου της στην σχολή μου, η οποία πετάγεται συνέχεια, δεν αφήνει κυλήσει ομαλά η διαδικασία, καταστρέφει το διάλογο και γενικά χαλάει τις γενικές συνελεύσεις, θα μπορούσα να πω ότι περισσότερο μισώ την ΠΚΣ, μετά την ΔΑΠ, και τέλος την ΠΑΣΠ -και οι ΠΑΣΠ και η ΔΑΠ συμβάλλουν στο να γίνονται ανθρώπινα και πολιτισμένα οι συνελεύσεις, σε αντίθεση με την εκπρόσωπο της ΠΚΣ). Και για την ιστορία μιας και δεν έκανες τον κόπο να κοιτάξεις λίγο περισσότερο το blog, είμαι ανεξάρτητος, και στηρίζω το ανεξάρτητο κόμμα που έχουμε ιδρύσει στην Πληροφορική Ιωαννίνων, την ΦΑΚ (Φοιτητική Ανεξάρτητη Κίνηση). Όλα τα υπόλοιπα που λες περί ΠΚΣ είναι είτε άγνοια (που αυτό πιστεύω) είτε εσκεμμένη προσπάθεια αποπροσανατολισμού. Ανεξάρτητος.

Ο μόνος λόγος που δεν έχω κάνει “αφιέρωμα στην ΠΚΣ” είναι γιατί δεν έχω βρει τίποτα! Δε ξέρω τι μυστικοπαθείς είναι, καταστρέφουν τα έγγραφα αφού τα διαβάσουν, είναι πολύ προσεκτικοί, δε ξέρω, πάντως δεν έχω βρει τίποτα, πέρα από “ιστορίες”. Κανένα έγγραφο, κανένα ντοκουμέντο. Αν βρεις εσύ, με μεγάλη μου χαρά να το βάλω!

Όσον αφορά το p16,
xαίρομαι που υπάρχει αυτή η πρωτοβουλία μελών της ΠΑΣΠ και του ΠΑΣΟΚ (και της νεολαίας, όπως θες) p16, που αντιτίθεται στην αναθεώρηση του άρθρου 16. Χαίρομαι γιατί και η ΠΑΣΠ δίνει μία μεγάλη δύναμη στο φοιτητικό κίνημα. Δεν αμφέβαλλα για τις πλειοψηφικές σας καταλήψεις, ούτε για το ότι τις στηρίζετε. Άλλωστε, εδώ στο Πανεπιστήμιο μου η ΠΑΣΠ είναι σε όλες τις σχολές υπερ των καταλήψεων και κατά της αναθεώρησης, και σε μία σχολή που είναι πρώτη στις εκλογές στηρίζουν την κατάληψη κανονικότατα και όχι για 3-4 μέρες μόνο. Και χαίρομαι γιατί είναι ένας σημαντικός σύμμαχος.

“Για το “σκάνδαλο” Β έγραφο. Αυτό έγινε θέμα πρίν απο 9 χρόνια. Ποιός είναι ο σκοπός την αναδημοσίευσης? Αυτές οι λογικές ανήκουν στο παρελθόν και όχι στο παρόν. Εκτώς αν οι Πασπίτες που το έγραψαν πριν απο 9 χρόνια συνεχίζουν να είναι φοιτητες!!!”

Χα, φοιτητές μπορεί να μην είναι ακόμα, αλλά μπορεί να είναι π.χ. βουλευτές οι πολιτικοί! Με αυτές τις “αρχές” μεγάλωσαν, με αυτές θα συνεχίσουν. Και αν θες, δε μπορώ να δεχτώ/πιστέψω ότι άλλαξε η ιδεολογία πολλών ΠΑΣΠιτών από την στιγμή που βγήκε στη φόρα αυτό το έγγραφο. Απλά ίσως τους έκανε πιο προσεκτικούς, για να μη “διαρρέουν” τα έγγραφα. Ευελπιστώ πάντως πως τα πράγματα είναι καλύτερα και πιο δημοκρατικά σήμερα.

“Φυγάδευση της κάλπης των παράνομων εκλογών
της ΠΑΣΠ Θεολογίας από τους “Καμμάδες”
Αυτό το video δεν έχει να κάνει με Φοιτητικές Εκλογές αλλά με εσωτερικές εκλογές της ΠΑΣΠ…
Οπότε άλλαξε τον παραπλανητικό τίτλο…”

Καταρχήν δεν έβαλα εγώ το “παραπλανητικό” τίτλο τον αντέγραψα από το video, αυτολεξεί. Όκ, έδωσες και συ μία διαφορετική εκδοχή για το video, αλλά (κάνω το δικηγόρο του διαβόλου) δε θα μπορούσε να είναι ψεύτικη η εκδοχή σου?! ΑΝ μου φέρεις στοιχεία για τον αυθεντικό της ιστορίας σου, υπόσχομαι θα αλλάξω τον τίτλο.

Όσον αφορά το τελευταίο, το “βίντεο με το κοινωνικό μήνυμα”, το έβαλα για να αλλάξει λίγο η διάθεση, καλοπροαίρετα. Αν τόσο πολύ σε νοιάζει που έγραψα ΠΑΣΠ αντί για Νεολαία ΠΑΣΟΚ, οκ, το άλλαξα και το έκανα Νεολαία ΠΑΣΟΚ.

35 | Cyborg

Ιανουάριος 24th, 2007 at 4:29 μ.μ

Και εγώ στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων είμαι και πρέπει να πω πως η ΠΑΣΠ όλο κάνει και κάτι για να δείξει πως είναι κατά του άρθρου 16.(πχ το http://www.p16.gr που αναφέρθηκε πιο πάνω)

Όμως ο καρκίνος η ΠΚΣ που κυριαρχεί στη σχολή μου όλο την υπομονεύει..
Εδώ και τρία χρόνια που σπουδάζω είναι σαν τύρανοι και δεν αφήνουν με τον τρόπο τους να σηκώθει άλλη φωνή να τους αντισταθεί.
Είναι εύκολο να μαντέψεις για πια σχολή μιλάω..
Για μια σχολή που δεν υπάρχει ούτε ΔΑΠ, ούτε ΠΑΣΠ..
Μόνο ΠΚΣ.
Είναι και ο λόγος που εδώ και 2 χρόνια δε πατάω στις συνελεύσεις, μιας και δεν είναι πια Γενικό Συμβούλιο της Σχολής αλλά της Πανσπουδαστικής και της ΚΝΕ..

:(

Ελπίζω κάποτε να δικαιωθούμε και να φύγει αυτή η κόκκινη μάστιγα που μας ταλαιπωρεί παίρνοντας αυθαίρετα αποφάσεις, κλείνοντας τη σχολή με το έτσι θέλω και για το παραμικρό κτλ κτλ..

Ψηφιακά Οχυρωμένε, μόλις βρω στοιχεία για τη ΠΚΣ στα στέλνω και ανοίγεις άλλο ένα τελευταίο post και για την τελευταία παράταξη, έτσι για να ολοκληρωθεί το σετάκι :)

(Στη ΦΑΚ είμαι ήδη μέλος..)

36 | Ψηφιακά Οχυρωμένος

Ιανουάριος 26th, 2007 at 1:30 π.μ.

Χαίρομαι που είμαστε συναγωνιστές!
Περιμένω με αγωνία (ενώ παράλληλα ψάχνω και γω) στοιχεία για την ΠΚΣ.
Καλή αναζήτηση!

37 | Γκλομπ ριντερ

Φεβρουάριος 5th, 2007 at 9:28 π.μ.

α) Και οι δύο οδηγίες είναι πλαστές αποδείχθηκε και μάλιστα μαθεύτηκε και ποιοί την έγραψαν την πρόσφατη ( ΔΑΠ Ρεθύμνου ) . Αξιοπερίεργο είναι το ότι σε πολλές σχολές την ανήρτησαν κάτι “αριστεροί” , βλέπε ΔΙΚΤΥΟ , ΕΑΑΚ κ.α. . Μερικοί απ’αυτούς ζήτησαν συγγνώμη
(εξαπατήθηκαν και καλά) αλλά όχι δημόσια …

β) Αν κάποιος ήξερε τα εσωκομματικά της ΠΑΣΠ θα καταλάβαινε ότι είναι αδύνατο εκσυγχρονιστές (βλ. Κομοτηνή) να τα βρούν με σχολές όπως η Α.Σ.Ο.Ε.Ε.

γ) Η ανορθογραφία μαρτυράει απο μόνη της ότι είναι έργο της ΔΑΠ . Θα έγραφαν μήπως οι Κομοτηναίοι την πόλη τους λάθος ; Κομοττινή ; Έλεος !

δ) ΠΑΣΠ Καποδιστριακού ; Πλάκα μας κάνουν ; Πόσο ηλίθιοι μπορεί να είναι ώστε να γράφουν τέτοιες αρλούμπες ; Γιατί δεν μας λένε και το όνομα του γραμματέα της “ΠΑΣΠ Καποδιστριακού” ; … Μην ψάχνετε δεν υπάρχει κάν …

ε) Ούτε μια σχολή απο Θεσσαλονίκη …

δ) Το βίντεο με τους “Καμμάδες” το έβγαλαν εσωκομματικοί τους αντίπαλοι στην Θεολογική και η κάλπη αφορά εσωκομματική διαδικασία εκλογής γραμματέα και προφανώς όχι τις φοιτητικές . Και οι δύο πράξεις (κλοπή κάλπης , δημοσίευση γεγονότος) και απο τις δυό πλευρές είναι καταδικαστέες .

My two cents

38 | Γκλομπ ριντερ

Φεβρουάριος 5th, 2007 at 9:32 π.μ.

“Όκ, έδωσες και συ μία διαφορετική εκδοχή για το video, αλλά (κάνω το δικηγόρο του διαβόλου) δε θα μπορούσε να είναι ψεύτικη η εκδοχή σου?! ΑΝ μου φέρεις στοιχεία για τον αυθεντικό της ιστορίας σου, υπόσχομαι θα αλλάξω τον τίτλο.”

Συγγνώμη αλλά αν το κατήγγειλε κάποιος της ΔΑΠ ή κάποιος άλλος , θα έλεγε οι “Καμμάδες” κι όχι οι “Πασόκοι” ή “Πασπίτες” . Πέρα απο το οτι οι πιο πολλοί αγνοούν τις ομάδες τις Νεολαίας και τα ερσωκομματικά θα τους βόλευε πιο πολύ να βγάλουν βρώμα για όλη την ΠΑΣΠ .

39 | Ψηφιακά Οχυρωμένος

Φεβρουάριος 5th, 2007 at 10:59 π.μ.

Γκλομπ ριντερ,
έδωσες αρκετά στοιχεία υπέρ της αποδείξεως της πλαστότητας των εγγράφων, αλλά να σου πω δε με πείθεις και για τα δύο έγγραφα.

Δέχομαι ότι το video με τους καμμάδες είναι από εσωτερικές εκλογές (παρόλα αυτά η κλοπή της κάλπης παραμένει κλοπή, δεν δίνει κανένα ελαφρυντικό ότι ήταν εσωτερικές εκλογές της ΠΑΣΠ, και δεν θεωρώ με τίποτα καταδικαστέο να βγαίνουν τέτοια βίντεο στη δημοσιότητα -γιατί αναφέρεις πως είναι “καταδικαστέο να δημοσιεύονται τέτοια video”- γιατί πολύ απλά ο κόσμος πρέπει να βλέπει με ποιους συνδιαλλάσσεται και ποιους εμπιστεύεται στις φοιτητικές εκλογές -γιατί οι ίδιοι θα κατέβουν και στις φοιτητικές εκλογές).

Δέχομαι ότι το πρώτο έγγραφο πιθανότατα είναι πλαστό, κυρίως λόγο του γεγονότος ότι αναφέρεται “ΠΑΣΠ Καποδιστριακού” (αλλά και πάλι έχω ενστάσεις: μου φαίνεται απίθανο ολόκληρο Πανεπιστήμιο να μην έχει ΠΑΣΠ, και δεύτερον, αν όντως δεν είχε ΠΑΣΠ το Καποδιστρικαό και το κείμενο γράφτηκε όντως από την ΔΑΠ, άραγε οι ΔΑΠίτες δε γνώριζαν ότι στο Καποδιστριακό δεν υπάρχει ΠΑΣΠ? Είναι δυνατόν να μην ξέρουν οι ΔΑΠίτες σε ποια πανεπιστήμια δεν υπάρχει ΠΑΣΠ -πόσα πανεπιστήμια υπάρχουν στην Ελλάδα, 10, 15? Όλα τους τα χρόνια με αυτά ασχολούνται.).

Για το δεύτερο έγγραφο δε με πείθεις με τίποτα. Τόσο γιατί δεν άκουσα κανένα επιχείρημα υπερ της πλαστότητας του (το ότι λες πως κάποιοι “αριστεροί” παραδέχτηκαν την πλαστότητα του δε μου λέει τίποτα, αν και μάλλον αναφέρεσαι στο δεύτερο έγγραφο που πιθανόν είναι πλαστό, και βάζεις μαζί του και το πρώτο), όσο και γιατί ο προλαλήσας συνάδελφος σου ΠΑΣΠίτης δεν ανέφερε τίποτα περί πλαστότητας του δεύτερου εγγράφου -έμμεσα δέχτηκε την αυθεντικότητα του, απλά είπε ότι είναι παλιό και που το θυμήθηκα τώρα.

40 | Τριανταφυλόπουλε του διαδικτύου

Φεβρουάριος 6th, 2007 at 4:58 π.μ.

Ρε αδελφέ ακόμα περιμένω το αφιερωμα στη ΠΚΣ, τίποτα δεν βρήκες.. Άκου παλικάρη ασχολήσου με τους ανεξάρτητους και άσε την ΠΑΣΠ.

Κάντε καμια πρόταση στο ΔΣ γιατί απο ότι ξέρω έχετε πολλά προβλήματα στα Γιάννινα.

Επίσης θα ήθελα να μου εξηγήσης τι σημαίνει ο όρος ανεξάρτητος. Γιατί εγώ που είμαι στην ΠΑΣΠ όποτε κάνει μαλακία ένας Πασπίτης π.χ. στη Κοζάνη αναλαβάνω ευθύνη εσύ πετάς ένα είμαι ανεξάρτητος και ολα ΟΚ.
Εσύ δηλαδή στις Βουλευτικές δεν ψηφίζεις ή εχεις κατεβάσει και εκεί ανεξάρτητο κόμμα.
Τουλάχιστον όταν οι φοιτητές ψηφίζουν μια παράταξη ξέρουν τι εκπροσωπεί, τι μαλακίες έχει κάνει και τι σωστά έχει κάνει, εγώ προσωπικά όσους ανεξάρτητους ξέρω είναι τα σκουλίκια, τσουτσέκια των καθηγητών, και σε μερικές περιπτώσεις και κρυφο δεξιοί που δεν τολμούν να κατεβάσουν ΔΑΠ και μέσα απο το δήθεν ανεξάρτητο είναι οι πιο εξαρτημένοι. Εσύ δεν έχει δηλαδή ιδεολογία ή μάλλον έχεις είσαι ανεξάρτητος. Είσαι ανεξάρτητος απο κόμμα αλλά εξαρτημένος απο το κάφε φοιτητο πατέρα καθηγητάκο που θα βάλει +1 βαθμό και θα πείς καλά λόγια στο εκλεκτορικό του.

Εγώ ρε φίλε ούτε ντρέπομαι ουτε κρύβομαι απο τους συμφοιτητές μου. Είμαι ΠΑΣΠ και γουστάρω. Και αν απο ένα βίντεο ή 2 πλαστά κείμενα πρέπει να μην γουστάρω έ σου λεώ ότι γουστάρω.

Εσείς οι ανεξάρτητοι δεν είστε διαπλεκόμενοι και έχετε τα καλύτερα παιδία στο ψηφοδέλτιο. Ρε ασχολήσου με την ΔΑΠ που σας έχει καταστρέψει στα Ιωάννινα και κάνε καμοια πρόταση γιατί χωρίς προτάσεις δεν γίνεται δουλειά.

Και ο Τριανταφυλόπουλος όλο κράζει αλλά στο γάμο του είχε όλη τη σαρα και τη μαρα… Φιλαράκο εγώ δεν παίζω με τις λέξεις. Είμαι ΠΑΣΠ και αναλαβάνω την ευθύνη, εσύ είσαι ανεξάρτητος και δεν αναλαβάνεις για τίποτα ευθύνη κρίνεις και δεν κρίνεσαι.
Άντε γεία και ακόμα περιμένω αφιέρωμα για ΠΚΣ… τίποτα δεν βρήκες εεε. Γιατί δεν κάνεις ένα αφιέρωμα στο http://www.aei-tei.gr που είναι το νέο site της ΠΚΣ. Ψάξτω λίγο Τρυανταφυλόπουλε.

41 | Ψηφιακά Οχυρωμένος

Φεβρουάριος 6th, 2007 at 10:52 π.μ.

Αγαπητό ΠΡΟΒΑΤΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ,
(κλητ[οριδ]ική προσφώνηση ανάλογη της δικιάς σου).

Θες να σου εξηγήσω τι σημαίνει ο όρος ανεξάρτητος? Μήπως θες να σου εξηγήσω και τι σημαίνει ελευθερία?

Ότι μαλακία είχες και δεν είχες για τους ανεξάρτητους τις είπες παραπάνω. Δε θα ασχοληθώ μόνο με τη ΔΑΠ καταρχήν (”Ρε ασχολήσου με την ΔΑΠ[...]“) γιατί είσαι το ίδιο με την ΔΑΠ.

Όταν πρωτομπήκαμε στη σχολή, πήγαμε σε κάποιες γενικές συνελεύσεις και είδαμε τα χάλια σας, της ΠΑΣΠ, της ΔΑΠ, της ΠΚΣ. Είδαμε τα χάλια σας λοιπόν και ιδρύσαμε ανεξάρτητο κόμμα.

Η παραπάνω επίθεση που κάνεις στους ανεξάρτητους:
“εγώ προσωπικά όσους ανεξάρτητους ξέρω είναι τα σκουλίκια, τσουτσέκια των καθηγητών, και σε μερικές περιπτώσεις και κρυφο δεξιοί που δεν τολμούν να κατεβάσουν ΔΑΠ και μέσα απο το δήθεν ανεξάρτητο είναι οι πιο εξαρτημένοι”
καταλαβαίνω πολύ καλά γιατί την κάνεις. Γιατί τα ζήσαμε και από κοντά. ΦΟΒΑΣΤΕ. Χάνετε ψήφους και δύναμη από μας. Και η ΠΑΣΠ και η ΔΑΠ.

Κάναμε λοιπόν την ΦΑΚ, γιατί θέλαμε να συμμετάσχουμε ενεργά στις φοιτητικές διαδικασίες, να εκφράζουμε τις απόψεις μας και να διαμορφώνουμε όλοι μαζί τη γραμμή της παράταξης, και όχι να παίρνουμε γραμμή από πάνω, από τα κεντρικά, για το τι θα κάνουμε, τι θα πούμε, ποια είναι η πολιτική μας σε κάθε θέμα. Δε θέλαμε να μας λεν αυτοί τι θα κάνουμε και πως θα σκεφτούμε. Δε θέλαμε η συμμετοχή μας να περιορίζεται στο να φέρουμε ψηφοφόρους στο κόμμα, να τους κερνάμε σφηνάκια και να τους φέρουμε στις εκλογές να ψηφίσουν με το αμάξι αν δε μπορούν να έρθουν, όπως όλοι εσείς κάνατε. Να μας στέλνουν αφίσες και εμείς απλά να τις κολλάμε. Να μας στέλνουν έτοιμα τυποποιημένα φυλλάδια με τις απόψεις μας και εμείς απλά να τα μοιράζουμε.

Όταν λοιπόν κάναμε τη ΦΑΚ, ήρθαν στην παράταξη παιδιά και από τη ΔΑΠ και από την ΠΑΣΠ, που λες φίλε μου, γιατί σιχάθηκαν τα κόμματα σας, και είδαν ότι υπήρχε μία παράταξη στην οποία τα μπορούσαν να συμμετάσχουν ενεργά, στην οποία ΔΕΝ ήταν καλύτερο στέλεχος όποιος έφερνε περισσότερους ψήφους. Λίγο μετά λοιπόν άρχισε η λασπολογία…

Η ΔΑΠ έλεγε ότι “ήμασταν αριστεροί”, “ΕΑΑΚ”, “ακροαριστεροί” και άλλες τέτοιες μπούρδες (ότι ακριβώς κάνεις και συ τώρα). Πέρα από τα παιδιά που ήρθαν από την ΔΑΠ και την ΠΑΣΠ, και οι οποίοι απαρνήθηκαν την προηγούμενη πολιτική τους ταυτότητα ερχόμενοι στην ΦΑΚ, ΚΑΝΕΙΣ άλλος δεν άνηκε σε κανένα κόμμα, προφανώς και ήταν όλα ψέματα. Αργότερα λοιπόν, η ίδια παράταξη, την ημέρα των περσινών εκλογών έλεγε ότι είμαστε ακροδεξιοί (σε 3 χρόνια από άκρα αριστερά πήγαμε στην άκρα δεξιά!!) και λοιπές μπούρδες. Κάνετε τα πάντα για να μειώσετε ένα ανεξάρτητο κόμμα, αδέσμευτο. Έτσι σας δασκάλεψαν από πάνω. Και ξέρεις γιατί? Γιατί φοβάστε! Και όχι χωρίς λόγο…

Την πρώτη χρονιά λοιπόν που κάναμε την ΦΑΚ βγήκαμε 2οι στις εκλογές, μακράν πίσω η ΠΚΣ και ακόμα πιο πίσω η ΠΑΣΠ. Μάλιστα, χάρη σε μας έχασε την παντοδυναμία της η ΔΑΠ στη σχολή (ήταν η πρώτη φορά που έχανε την παντοδυναμία). Την επόμενη χρονιά βγαίνουμε πάλι 2οι (η ΔΑΠ έβγαλε παντοδυναμία και χαίρονταν…). Την τρίτη χρονιά πάλι 2οι, ξαναχάνει την παντοδυναμία η ΔΑΠ. Όπως φαίνεται λοιπόν, η ΔΑΠ χέζεται επειδή χάνει ψήφους και δύναμη επειδή υπάρχουμε, εσείς χέζεστε επειδή σας παίρνει την δύναμη ένα ανεξάρτητο κόμμα, το οποίο μάλιστα βγαίνει συνεχώς δεύτερο και παίρνει περισσότερους ψήφους και από σας και από την ΠΚΣ, και αρχίζει η λασπολογία: ακροδεξιοί, ακροαριστεροί, τσουτσέκια των καθηγητών, διαπλεκόμενοι, εξωγήινοι, MIB, ορκ, τρολ, και ότι άλλη μαλακία φανταστεί το κολλημένο μυαλό του κάθε ΠΑΣΠίτη και του κάθε ΔΑΠίτη.

Επειδή αφιέρωσα ήδη πολύ χώρο στο blog μου για την πάρτη σου, να σου απαντήσω και σε 2-3 μαλακίες που είπες παραπάνω:

Τουλάχιστον όταν οι φοιτητές ψηφίζουν μια παράταξη ξέρουν τι εκπροσωπεί [...]

Φυσικά και ξέρουν. Εκπροσωπεί τα θέματα πριν τις εξετάσεις, τους βαθμούς και την εύνοια των καθηγητών, τα σφηνάκια στα πάρτι, τις γκόμενες που θα του γνωρίσετε, την αφισοκόλληση κτλ. Μη στα λέω, τα ξέρεις καλύτερα…

Είσαι ανεξάρτητος από κόμμα αλλά εξαρτημένος απο το κάφε φοιτητοπατέρα καθηγητάκο που θα βάλει +1 βαθμό και θα πείς καλά λόγια στο εκλεκτορικό του.

Αυτά φίλε γίνονται στη δικιά σου φάρα. Στη δικιά σου και των δεξιών. Μη πας να τα φορτώσεις σε άλλους, δε σε παίρνει και γίνεσαι κουραστικός και γελοίος.

Εγώ ρε φίλε ούτε ντρέπομαι ούτε κρύβομαι από τους συμφοιτητές μου.

Φυσικά και δε κρύβεσαι. Αφού πρέπει να φανεί πόσους ψήφους έδωσες στο κόμμα, να φανεί ότι αυτοί οι ψήφοι έχουν τη δική σου σφραγίδα για να πάρεις τα εύσημα από την παράταξη και από τα κεντρικά. Πως θα εξασφαλίσεις αύριο μεθαύριο μία καλή θέση στο “μεγάλο κόμμα”? Αυτός είναι ο μόνος λόγος που φαίνεσαι.

Ρε ασχολήσου με την ΔΑΠ που σας έχει καταστρέψει στα Ιωάννινα.

Εμένα φίλε μου δε με έχει καταστρέψει κανένας. Εγώ δεν έχω κανένα λόγο να κονταροχτυπιέμαι με την ΔΑΠ ποιος έχει τις περισσότερες σχολές, όπως κάνεις εσύ. Καταρχήν, η παράταξη της ΦΑΚ έχει καταστρέψει την ΠΑΣΠ, γιατί δεν υπάρχεις πουθενά στην Πληροφορική Ιωαννίνων. Η ΠΑΣΠ είναι 4η, το καταλαβαίνεις? 4η! Και δεν έχω καμία όρεξη να μετράω κουκιά για το ποιος θα βγει πρώτος η δεύτερος, όπως κάνεις εσύ. Και 4ος να βγω δε με πειράζει, αρκεί να ξέρω ότι αυτοί που με ψήφισαν με ψήφισαν ευσυνείδητα, και όχι επειδή τους κέρασα σφηνάκια, τους έδωσα θέματα ή επειδή το παίζω φίλος τους. Πάνε τσακώσου εσύ με την ΔΑΠ ποιος θα μαζέψει περισσότερα πρόβατα στο μαντρί του, εγώ δεν ενδιαφέρομαι.

Και αν θες να μάθεις περισσότερα για την ΦΑΚ και τους ανεξάρτητους, πριν ξανάρθεις και αρχίσεις πάλι τις μαλακίες και τις λασπολογίες, πάνε ρώτα κανέναν “συνάδελφο” σου από τα Γιάννενα για το τι έστι ΦΑΚ Πληροφορικής Ιωαννίνων, από ποιον χώρο είναι (να δω τι θα σου πούνε…), πόσο “επικίνδυνη” είναι για τα κόμματα σας και για την δύναμη σας, και μετά έλα μίλα.

Έτσι προβατάκι? Μπέεεεεε να λες.

42 | Γλωσσάρας

Φεβρουάριος 6th, 2007 at 9:13 μ.μ

Ρε καραγιοζάκο πές μου μια πρόταση που έχετε κάνει σε Διοικητικό Συμβούλιο, σε Γενική Συνέλευση σε οτιδήποτε.

Ρε σας έχουν πάρει χαμπάρι, εκπρόσωπε του καθηγητικού κατεστημένου του Πληροφορικής.

Γλείφεται κώλους για να πάρετε βαθμούς και απλά δεν κάνετε τίποτα, όχι μάλλον γλείφεται κώλους.

Ρε καρακζιοζάκο εγώ έχω ιδεολογία εσένα η ίδεολογία σου είναι ανάμεσα στη γλώσσα σου και των κώλο του κάθε μαλάκα καθηγητή. Κατέβηκες στις εκλογές για να πάρεις πτυχίο άχρηστο υποκείμενο.

Πές μια πρόταση που καταθέσατε ρε? 3 χρόνια 2ευτεροι!
Τί σκατά ψηφίζεις στις βουλευτικές ανεξάρτητε τον καθηγητή σου?

Ρε βλάκα εγώ αν επαιρνα γραμμή απο το κόμμα δεν θα έκανα καταλήψεις σε όλη την Ελλάδα. Εσύ παίρνεις γραμμή απο το καθηγητικό κατεστημένο του οποίου είσαι εκφραστής.

Λοιπόν άντε και τέταρτη χρονιά δεύτεροι μπάς και πάρεις πτυχίο. Πάνε γλύψε κανα κώλο τώρα καραγκιοζάκο.

43 | Ψηφιακά Οχυρωμένος

Φεβρουάριος 6th, 2007 at 10:58 μ.μ

Φίλε να στο πώ πολύ απλά για να μην παιδεύεσαι,
σε γράφω στα αρχίδια μου.

Πες ότι σκατά θες, ξέρω ότι θα παραμείνεις ένας σκατοκέφαλος ΠΑΣΠιτης.

Επειδή δε μπορείς να απαντήσεις σε όσα σου είπα, επειδή δε μπορείς να αρνηθείς όσα προανέφερα, αρχίζεις τις βρισιές. Τις αφήνω τις βρισιές σου για να βλέπουν όσοι ψηφίζουν το σκατοκόμμα σου, και όσοι πιθανόν θέλαν να ψηφίσουν την ΠΑΣΠ, τι εστί πασπίτης, και από την άλλη τι εστί ανεξάρτητος. Τι εστί επιχείρημα, και τι εστί ΠΑΣΠ = δεν έχω επιχείρημα, αρχίζω να βρίζω. Η βοήθεια σου ήταν πολύτιμη, για να δουν όσοι διαβάζουν το άρθρο αυτό τι εστί πραγματικά ΠΑΣΠίτης.

Αν θες να το παίζεις μάγκας, ανώνυμε τραμπούκε, ρώτησε οποιονδήποτε για το τι εστί ΦΑΚ και τι έργο έχουμε κάνει, και ρώτα τι έχουμε κάνει εμείς στην Πληροφορική Ιωαννίνων και τι έχει κάνει η ΠΑΣΠ (ποια?!) στην Πληροφορική. Και αν έχεις τα μούτρα, έλα ξαναμίλα.

“Λοιπόν άντε και τέταρτη χρονιά δεύτεροι μπάς και πάρεις πτυχίο.”

Πράσινο προβατάκι, δύο πράματα θα σου πω:
πρώτον έχω πάρει ήδη πτυχίο, με το μεγαλύτερο βαθμό στη χρονιά μου, έχω πάρει υποτροφία από το ίδρυμα Μποδοσάκη με την αξία μου, είμαι στο μεταπτυχιακό, έχω σε αντίθεση με σένα κριτική ικανότητα, δεν έχω κανέναν πάνω απο το κεφάλι μου να μου λέει πως να σκέφτομαι και τη πολιτική να ακολουθώ.

Δεύτερον, για να πέσω στο επίπεδο σου, εμείς θα μαστε δεύτεροι και για τέταρτη φορά. Και σεις για άλλη μία φορά θα παλεύετε για την τέταρτη θέση (να πληροφορήσω τους υπόλοιπους αναγνώστες πως δεν έχουμε άλλα κόμματα στην σχολή, 4 κόμματα είναι όλα κιόλα, και η ΠΑΣΠ είναι τέταρτη…οχ, συγγνώμη, δεν έπρεπε να το πω αυτό…που να είχαμε τίποτα ΕΑΑΚ κτλ. Ούτε έκτοι δε θα ήσασταν.)

Κατάλαβες τα παραπάνω? Οκ? Άντε στη στάνη σου τώρα, να πάρεις τα εύσημα από τους ομοίους σου που έβρισες ανώνυμα σε ένα μπλόγκ κάποιον ξεβράκωσε την ΠΑΣΠ, προβατάκι. Μπέεεεεε…

44 | Γλωσσάρας

Φεβρουάριος 7th, 2007 at 12:35 π.μ.

Διάβασε τα μυνήματα και δές ποιός άρχισε να βρίζει.. αλλά η αλήθεια πονάει.. έτσι μικρέ γλωσσάρα?

Αν δεν έκανες εσυ Μεταπτυχιακό ποιός θα έκανε??? χο χο χο

εσένα η ίδεολογία σου είναι ανάμεσα στη γλώσσα σου και των κώλο του κάθε μαλάκα καθηγητή. Κατέβηκες στις εκλογές για να πάρεις πτυχίο άχρηστο υποκείμενο. οχι κατέβηκες στις εκλογές για να πάρεις πτυχίο και να κάνεις μεταπτυχιακό

Καλύτερα στη στάνι παρά γλύφτης, γυμνοσάλιαγκα!!!

Τα αρχί… σου στο στόμα σου βλάκα. Άντε και καλώ γλύψιμο…
Τα ίδια σκατά με τη ΔΑΠ είστε. Ρουφιάνοι της Γιαννάκου οι μέν Ρουφιάνοι των Καθηγητών οι Δε. Ουστ απ’ εδώ…

Βλάκα και να ξεβρακώσεις την ΠΑΣΠ τον κώλο θα μας γλύψεις, σου έχει μείνει συνήθεια…

45 | Γλωσσάρας

Φεβρουάριος 7th, 2007 at 12:42 π.μ.

…και για να τελειώνει και η λαμακία… εγώ σου είπα είσαι μάγκας που λές την άποψή σου με ονοματεπώνυμο όποια και αν είναι αυτή, όταν όμως βρίζεις και δεν σέβεσαι τους άλλους θα λαμβάνεις ανάλογες συμπεριφορά…

Το ότι είσαι ψηφιακά οχυρομένος δεν σημαίνει ότι οτιδήποτε λές δεν θα επιδέχεται κριτικής, ουτε ότι μπορείς να προσβάλεις και να πουλάς ψηφιακή μαγκιά…

και απλώς σου λέω ότι είσαι ψηφιακά οχυρομένος γι αυτό σεβασμό στους συνομιλητές σου…

εγώ αυτά είχα να πώ, δεν θα δώσω συνέχεια. Καλό μεταπτυχιακό… χο χο χο

46 | raresteak

Φεβρουάριος 7th, 2007 at 1:43 π.μ.

Συγχαρητήρια κύριε Μαργαρίτη για τις διαφωτιστικές δημοσιεύσεις σας :-)

47 | Ψηφιακά Οχυρωμένος

Φεβρουάριος 7th, 2007 at 2:44 μ.μ

Ευχαριστώ πάρα πολύ κύριε “ωμομπριζόλα” για το σχόλιο σας :)

48 | Ψηφιακά Οχυρωμένος

Φεβρουάριος 7th, 2007 at 3:08 μ.μ

Και για να απαντήσω και στον μόνιμο σχολιαστή αυτού του θέματος, τον φίλτατο ΠΑΣΠίτη, ελπίζοντας να τελειώσουν τα σχόλια του. Στο τελευταίο σχόλιο σου λες:

“Διάβασε τα μυνήματα και δές ποιός άρχισε να βρίζει.. αλλά η αλήθεια πονάει.. έτσι μικρέ γλωσσάρα?”

Φίλε μου η τύφλωση (μάλλον η επιλεκτική σου όραση και μνήμη) είναι προφανής και το σχόλιο σου πέρα για πέρα γελοίο. Αν θες να δεις ποιος έβρισε πρώτος, αντί να λες μαλακίες, έπρεπε να κάνεις τον κόπο να δεις ποιος έβρισε πρώτος, γιατί αυτός είσαι εσύ! Αλλά δεν έκανες τον κόπο να το κοιτάξεις πριν το πεις.

Στο τελευταίο σχόλιο που σου έγραψα λοιπόν, στις 24 Ιανουαρίου αναφέρω τα εξής:

“Χαίρομαι που υπάρχει αυτή η πρωτοβουλία μελών της ΠΑΣΠ και του ΠΑΣΟΚ (και της νεολαίας, όπως θες) p16, που αντιτίθεται στην αναθεώρηση του άρθρου 16. Χαίρομαι γιατί και η ΠΑΣΠ δίνει μία μεγάλη δύναμη στο φοιτητικό κίνημα. Δεν αμφέβαλλα για τις πλειοψηφικές σας καταλήψεις, ούτε για το ότι τις στηρίζετε. Άλλωστε, εδώ στο Πανεπιστήμιο μου η ΠΑΣΠ είναι σε όλες τις σχολές υπερ των καταλήψεων και κατά της αναθεώρησης, και σε μία σχολή που είναι πρώτη στις εκλογές στηρίζουν την κατάληψη κανονικότατα και όχι για 3-4 μέρες μόνο. Και χαίρομαι γιατί είναι ένας σημαντικός σύμμαχος.”

6 Φεβρουαρίου λοιπόν, 10 μέρες μετά, έρχεσαι και γράφεις σε δικό σου σχόλιο:

“Εγώ προσωπικά όσους ανεξάρτητους ξέρω είναι τα σκουλίκια, τσουτσέκια των καθηγητών, και σε μερικές περιπτώσεις και κρυφοδεξιοί που δεν τολμούν να κατεβάσουν ΔΑΠ και μέσα απο το δήθεν ανεξάρτητο είναι οι πιο εξαρτημένοι. Εσύ δεν έχεις δηλαδή ιδεολογία ή μάλλον έχεις είσαι ανεξάρτητος. Είσαι ανεξάρτητος απο κόμμα αλλά εξαρτημένος απο το κάφε φοιτητο πατέρα καθηγητάκο που θα βάλει +1 βαθμό και θα πείς καλά λόγια στο εκλεκτορικό του.

Για πες μου λοιπόν φίλε πασπίτη με την επιλεκτική σου μνήμη και όραση, που μέχρι στιγμής το μόνο πράγμα που κάνεις είναι να διαστρεβλώνεις την αλήθεια, ποιος έβρισε πρώτος? Εγώ που είπα μπράβο στην ΠΑΣΠ, και ότι η ΠΑΣΠ είναι ένας σημαντικός σύμμαχος, ή εσύ που 10 μέρες μετά έρχεσαι και με λες “σκουλήκι”, “τσουτσέκι των καθηγητών”, “κρυφοδεξιό”…Ε? (ρε μήπως έχεις Αλτσχάιμερ? Αν ναι πες το και θα πάρω πίσω προανέφερα).

Παρακάτω λες:

“όταν όμως βρίζεις και δεν σέβεσαι τους άλλους θα λαμβάνεις ανάλογες συμπεριφορά”

Σε προκαλώ λοιπόν μιας και το παίζεις μάγκας, να διαβάσεις τα σχόλια και να δεις ποιος άρχισε να βρίζει.
Αρκετά με τα ψέματα και τις μαλακίες σου ΠΑΣΠίτη.

“Το ότι είσαι ψηφιακά οχυρομένος δεν σημαίνει ότι οτιδήποτε λές δεν θα επιδέχεται κριτικής, ούτε ότι μπορείς να προσβάλεις και να πουλάς ψηφιακή μαγκιά…”

Για τον ποιος προσβάλει ποιον σε παραπέμπω στα παραπάνω. Για το ποιος δέχεται κριτική και ποιος όχι, θα σε παρέπεμπα να ξαναδιαβάσεις το άρθρο και τα σχόλια, αλλά επειδή δε πρόκειται, να σου θυμίσω πως εσύ είσαι αυτός που δε δέχεται την κριτική και προσπαθεί να βγάλει “ψέματα”, “συκοφαντίες”, “μονταζ” και “πλαστογραφίες” τα ντοκουμέντα που πιστοποιούν τη σαπίλα του κόμματος τους, εσύ είσαι αυτός που με ψέματα προσπαθείς να με υποβαθμίσεις λέγοντας πως σπούδασα με τις πλάτες των καθηγητών και γλύφοντας (πράγματα που κάνουν κατά κόρον ΠΑΣΠ και ΔΑΠ), και όλα αυτά επειδή δε μπορείς να δεχτείς αυτά που πιστοποιούν τα έγγραφα, επειδή δε μπορείς να δεχθείς ότι το κόμμα σου αντικατοπτρίζεται στα παραπάνω έγγραφα, επειδή δε μπορείς να δεχτείς την κριτική στο κόμμα σου, και το μόνο μέσο που έχεις για να απαντήσεις στα ντοκουμέντα που παρέθεσα είναι το ψέμα και η λασπολογία, η προσπάθεια υποβάθμισης μου.

Σταμάτα λοιπόν τα ανούσια σχόλια και “εξυπνάδες”, τα ψέματα και τη διαστρέβλωση της αλήθειας, που σε υποβαθμίζουν ακόμα περισσότερο.
Και ας τελειώνουμε με τα σχόλια, καταντά κουραστικό.
Ο αναγνώστης μπορεί να κρίνει φίλε ΠΑΣΠίτη…

49 | diml

Φεβρουάριος 7th, 2007 at 3:41 μ.μ

χαχαχα ρε τους πασοκους βγαλαν γλωσσα… τοσα χρονια στα μουγκα με τους πατερουληδες τους κυβερνηση και τωρα κανουν τις καταληψεις…
ποιος βρεεεε??? ο τυπας στο ρεθυμνο κανει τις καταληψεις?? ή οι λογης λογης σφηνακοφοροι που σερνονται σε καταληψεις μπας και παν σε κανα χιονοδρομικο τωρα που ανοιξαν κιολα?? οπου ψηφιζουν, ψηφιζουν επειδη τους σερνει ο κοσμος που θελει καταληψη στις λοιπες σχολες την παπια(δες πα.μακ.)…
και καλα να τα λετε μεταξυ σας, και καλα να τα πιστευετε γιατι τα γραφετε απο δω και απο