Αρχική > Πυρκαγιές 2007, Τσατισμένος > Τα “γαλάζια” παιδιά και τα καμμένα παιδιά

Τα “γαλάζια” παιδιά και τα καμμένα παιδιά

Αυγούστου 24, 2007 Γράψτε ένα σχόλιο Go to comments

Οι εικόνες δεν είναι σημερινές. Δεν έχει καμία σημασία. Από το πρωί και μέχρι την στιγμή που γράφω 20 άτομα έχουν καεί εξαιτίας της ανικανότητας αυτής και των προηγουμένων κυβερνήσεων. Στην Ελλάδα του 2007.

Σκεφτείτε μόνο ότι τα παραπάνω είναι εικόνες, ενώ σήμερα 20 Έλληνες κάηκαν ζωντανοί. Κάηκαν. Πεθάναν.

Τα άτομα που κάηκαν σήμερα δε διαφέρουν και πολύ από τις παραπάνω εικόνες. Ήταν ίδιοι με σας και με μένα. Και είχαν πιστέψει τα ψέματα που τους αραδιάζαν εδώ και χρόνια για έργα και κοινωνική πρόνοια, και τους είχαν ψηφίσει. Αλλά που να φανταστούν. Αν η φωτιά δε φτάσει στο σπίτι μας, δε βγαίνουμε στο δρόμο και στα κανάλια για να φωνάξουμε για την ανικανότητα της κυβέρνησης. Αράζουμε στον καναπέ και τα βλέπουμε από την TV. Και λέμε πώς γίνονται αυτά τα πράματα. Και τους βρίζουμε. Και αναθεματίζουμε. Και γράφουμε και ηλίθια ποστς όπως αυτό, για να απενοχοποιηθούμε.

Αν οι εικόνες σας σόκαραν, χαίρομαι πάρα πολύ. Μα πάρα πολύ. Θέλω να σας μείνουν, να τις θυμάστε όταν θα πάτε να ψηφίσετε.

Σκεφτείτε πως 20 συνάνθρωποι μας εδώ και λίγες ώρες δε βρίσκονται σε αυτόν τον κόσμο επειδή οι μαλάκες που κυβερνάνε εδώ και πόσα χρόνια δε σκέφτονταν τίποτα άλλο από το να γεμίζουν τις τσέπες τους και να παραμυθιάζουν τον λαό με εξαγγελίες και “έργα” που δεν έγιναν ποτέ. Γιατί ακόμα και όταν η Ελλάδα καίγονταν, όταν σπίτια και περιουσίες καταστρέφονταν και όταν άνθρωποι έχαναν της ζωή τους, αυτοί κάνανε προεκλογικές εκστρατείες, βγάζαν λόγους, και χιλιάδες ανεγκέφαλοι από κάτω τους χειροκροτούσαν και τους επευφημούσαν. Ποιους? Τους δολοφόνους.

Γαμώ το γαλάζιο μουνί που σας πέταξε.

Όποιος πάει και ψηφίσει ΝΔ ή ΠΑΣΟΚ να έχει χαραγμένες βαθειά στο μυαλό του αυτές τις εικόνες. Τις εικόνες των θυμάτων των κυβερνήσεων αυτών. Αυτοί που κάηκαν ήταν συνάνθρωποι μας, μάναδες, κόρες, παιδιά, βιοπαλαιστές.

Πηγαίντε ψηφίστε τους δολοφόνους. Ζώα. Πηγαίντε ψηφίστε τους μαλάκες που θα σας βολέψουν σε μία κωλοθέση στο δημόσιο, βαμμένη με το αίμα των ατόμων αυτών που πέθαναν επειδή τα χρήματα για την κοινωνική πρόνοια φαγώθηκαν σε μίζες και ομόλογα. Και για την κωλοθέση σας στο δημόσιο.

Ντρέπομαι που μένω στην ίδια χώρα μαζί σας. Όχι με τους πολιτικούς. Με σας που θα πάτε να τους ψηφίσετε.

Να πάτε στο διάολο όλοι σας.

  1. Αυγούστου 24, 2007 σε 10:51 μμ | #1

    Να είχες και άδικο…
    Παρόλ’ αυτά, δεν γουστάρω αυτές τις φώτο. Αλλά η οργή είναι η μόνη υγιής συνθήκη διαμαρτυρίας.

  2. Αυγούστου 24, 2007 σε 10:52 μμ | #2

    Είμαι σίγουρη ότι είναι βαθύτατα στεναχωρημένοι και οι πολιτικοί με την ατυχή αυτή εξέλιξη. Είναι ακόμα πιο μεγάλη τραγωδία για αυτούς. 20 ψήφους χάσαν. Δεν είναι και λίγοι

  3. Αυγούστου 24, 2007 σε 10:57 μμ | #3

    για να διώξουμε τους δολοφόνους:

    http://www.marieclaire.gr

  4. Αυγούστου 24, 2007 σε 10:59 μμ | #4

    Πλακώσαν και οι ακροδεξιοί. Μη δούνε αίμα, τσουπ!

  5. Αυγούστου 24, 2007 σε 11:20 μμ | #5

    Τσακίρη, θα σε κυνηγάω παντού βρε;

    Αστο διάλο μπες στο κελί σου και μή ξαναβγάλεις τον ζουρλομανδύα. Βλάκα, ε βλάκα.

    Συγνώμη παιδιά, ελπίζω να μη σας τρόμαξε
    (σίγα τον ακροδεξιό. Μαλάκας σκέτος είναι)

  6. Αυγούστου 24, 2007 σε 11:24 μμ | #6

    Πέστα, Γιώργο. Μόνο στάχτη και οργή. Φοβάμαι τι θα ξημερώσει αύριο…

  7. Αυγούστου 24, 2007 σε 11:25 μμ | #7

    @Exiled,
    να είχα σημερινές φωτογραφίες θα έβαζα σημερινές. Όσο ωμές και αν ήταν.

    Εύκολα ξεχνάμε και προσπερνάμε ένα καμένο δάσος, δεκάδες πλημμυροπαθείς χωρίς στον ήλιο μοίρα, εκατοντάδες φοιτητές με ανοιγμένα κεφάλια, χιλιάδες κατεστραμμένους αγρότες που παλεύουν να ζήσουν. Εύκολα ξεχάσαμε την “αυτοκτονία” της Vodafone, μαζί με το όλο σκάνδαλο, τις αυτοκτονίες από την κομπίνα του χρηματιστηρίου επί ΠΑΣΟΚ. Εύκολα θα ξεχάσουμε και τους σημερινούς νεκρούς. Μακάρι να μείνουν χαραγμένες αυτές οι εικόνες.

    Ειλικρινά, δε με νοιάζει αν κάποιοι θα προσβληθούν από τις εικόνες. Η τραγωδία που ζήσαν σήμερα -και τις προηγούμενες μέρες- οι συνάνθρωποι μας δε συγκρίνεται με το “σοκ” του να δεις δύο φωτογραφίες στο ιντερνετ. Μιλάμε για ανθρώπινες ζωές γαμώτο, δεν είναι φωτογραφίες (δεν απευθύνομαι σε σένα Exiled, προφανώς μιλάω γενικά).

    Δε συγκινούμαστε και δε σηκωνόμαστε με τίποτα από την καρέκλα μας, παρά μόνο αν πάρει φωτιά. Είμαστε αξιολύπητοι…

    @Kafrokoritso,
    η στεναχώρια δε λέγεται. Να φανταστείς ο Καραμανλής σήμερα από την πολύ στεναχώρια θα φάει ένα κοντοσούβλι λιγότερο το βράδυ, πενθώντας τους αδικοχαμένους ψηφοφόρους.

    @Τσακίρης,
    ρε παιδάκι μου τα είπαμε και σε άλλο μπλόγκ. Παραείμαι φορτωμένος αυτή την στιγμή, και αν αρχίσω θα το γεμίσω με βρισιές αυτό το μπλογκ. Ειλικρινά, από τα νεύρα μου και μόνο δε σχολιάζω το σχόλιο σου. Άμε στα πατατάκια σου.

  8. Αυγούστου 24, 2007 σε 11:32 μμ | #8

    @Kaltso,
    ο δυναμικός Φίλος σου έχει αρχίσει τις βόλτες. Από χθες τον είδα σε 3 άλλα blogs. Κάνει το παιδί προεκλογική εκστρατεία μέσω ιντερνετ, απωθημένα είναι αυτά.

    @Oneiros,
    τι να πω και τι να δείξω ρε Αστέρη, είμαστε να πάρουμε φόρα και να πέσουμε σε ένα γκρεμό, μπας και ζήσει καμιά επόμενη γενιά σ’ αυτόν τον τόπο.

  9. Αυγούστου 24, 2007 σε 11:48 μμ | #9

    Ποιο βαθύ κράτος του ΠΑΣΟΚ και ανίκανο ΠΑΣΟΚικό δημόσιο ο ένας και Νεοδημοκρατικό δημόσιο ο άλλος; Δεν εξηγείται από την ανικανότητα του δημοσίου αυτή η πρωτοφανής τερατωδία, ούτε από εμπρηστές, οικοπεδοφάγους ή πολιτικούς – και νά ‘θελαν οι πασόκοι ή όποια άλλα ρεμάλια από την Ελλάδα δεν θα μπορούσαν να οργανώσουν τέτοια τερατωδία.

    Εάν δεν το καταλάβατε, έχουμε ΠΟΛΕΜΟ.

    Είναι σαφές. Οι φωτιές αυτές είναι πολιτικές. Είναι με ευρύτατο και πολύπλοκο σχέδιο, πολύ καλά οργανωμένο, με στόχους συγκεκριμένους, και εκτελείται από εκπαιδευμένη σε αυτό το είδος πολέμου, πολυμελή ομάδα σαμποτέρ ξένων μυστικών υπηρεσιών.

    Θέλουν οπωσδήποτε να ανεβάσουν τον Γιωργάκη ΑΥΤΗ την τετραετία. Είναι σχέδιο που έχει να κάνει με σημαντικές και άμεσες στρατηγικές επιδιώξεις των ΗΠΑ στην περιοχή (Δίδυμο Γιωργάκη-Ντόρας, Σκόπια, Κοσσυφοπέδιο, Τουρκία στην Ε.Ε., καθαίρεση Τάσσου Παπαδόπουλου και Σχέδιο Αννάν στην Κύπρο). Ο Καραμανλής δεν έχει τα κότσια να το καταγγείλει παρόλο που το έχει καταλάβει.

    Τα δημοσιευμένα σχέδια της CIA για εμπρησμούς στην Κούβα.

    ΚΟΥΒΑ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑ. ΣΧΕΔΙΟ NORTHWOODS ΚΑΙ ΕΜΠΡΗΣΜΟΙ.

    Για τους χαζούληδες που επιμένουν να λένε “συνωμοσιολογίες”, “μα αυτά δεν γίνονται”…

    ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ, ΣΥΝ, ΛΑΟΣ, είναι όλοι ένοχοι, όλοι όργανα της φασιστικής αμερικανικής αυτοκρατορίας, διότι όποια θεωρία κι αν ξεφουρνίζουν για ψηφοθηρικούς ή άλλους λόγους, ψεύδονται εν γνώσει τους αποκρύπτοντας τον πραγματικό ένοχο. Η χώρα δέχεται θερμό πόλεμο από εξωτερικό εχθρό, την στρατιωτική υπερδύναμη και τα τσιράκια των αμερικάνων ψεύδονται κατηγορώντας ο ένας τον άλλον.

  10. Αυγούστου 24, 2007 σε 11:56 μμ | #10

    @Δημήτρη,
    ίσως να έχεις και δίκιο. Δε το αποκλείω, ιδίως μετά από όσα έχουμε δει και ακούσει γενικότερα και δε μου φαίνεται καθόλου απίθανο. Επιφυλάσσομαι να διαβάσω κάποια άλλη στιγμή και το κείμενο στον σύνδεσμο που έστειλες, με καθαρό μυαλό.
    Αλλά τώρα πολύ λίγα μπορώ να σκεφτώ πέρα από την τεράστια αυτή τραγωδία. Γαμώτο.

  11. Αυγούστου 25, 2007 σε 12:14 πμ | #11

    Ό,τι και να πει κανείς… Σκατά… Πάνε τα δάση, πάνε και οι άνθρωποι…

    Το ερώτημα είναι, καταλαβαίνει ο μέσος Αθηναίος για τι μέγεθος καταστροφής μιλάμε; Πόσοι γνώριζαν ότι υπήρχαν αυτά τα μέρη και την οικολογική τους σημασία πριν καούν; (Προφανώς όχι η κυβέρνηση.)

  12. Αυγούστου 25, 2007 σε 12:21 πμ | #12

    @Arkin,
    στο Επίσημο Λεξικό της Κυβέρνησης δεν υπάρχουν οι λέξεις όπως “δάσος”, “φύση”, “οικολογία”, “πνεύμονας”.
    Έχουν αντικατασταθεί από λέξεις όπως “οικόπεδο”, “εκμετάλλευση”, “ξενοδοχείο”, “βίλα”, “μίζα”, “κέρδος”.
    Οπότε προφανώς και δεν γνωρίζουν περί “οικολογικής καταστροφής”.
    Άλλωστε γι’ αυτούς ισχύει:
    οικολογική καταστροφή = οικονομική ευημερία

  13. Αυγούστου 25, 2007 σε 12:32 πμ | #13

    Άσε, Γιώργο, άσε…
    Σκέψου: Τον προηγούμενο μήνα κάηκαν Αχαΐα, Κορινθία, Αργολίδα, μετά η Αρκαδία και τώρα Ηλεία, Μεσσηνία και Λακωνία. Με δυο λόγια κάηκε όλη η Πελοπόννησος και δεν ίδρωσε το αυτί τους! Ούτε μια παραίτηση για λόγους (έστω) ευθιξίας! (Καλά, δεν συζητάμε για ευθύνες για την παντελή έλλειψη πρόβλεψης και οργάνωσης, αυτές είναι ανύπαρκτες.)

    Αλλά άμα κυβερνάς τη χώρα από το playstation…

  14. ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΑΣ
    Αυγούστου 25, 2007 σε 1:47 πμ | #14

    ΣΥΓΓΝΩΜΗΝ ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ… ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ; ; …Ν.Δ. ΚΑΙ ΠΑΣΟΚ ΨΗΦΙΖΟΥΝ 8 ΣΤΟΥΣ 10 ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ! ! ! …ΟΛΟΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΑΝ ΜΑΛΑΚΕΣ ‘Η ΠΡΟΒΑΤΑ ‘Η ΣΑΝ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ, ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΨΗΦΙΖΑΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ 150 ΧΡΟΝΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΕΚΕΙΝΗ Η “ΥΠΟΘΕΣΟΥΛΑ” ΜΑΣ ! ! ! …ΞΕΡΕΙΣ ΑΛΛΟΝ ΛΑΟ ΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΑΚΙΑ ;;;
    (ΠΡΑΣΙΝΟ, ΠΛΕΟΝ, ΜΟΝΟ ΣΕ ΓΛΑΣΤΡΕΣ ΣΤΑ ΜΠΑΛΚΟΝΙΑ ΜΑΣ – ΕΜΕΙΣ, ΟΙ “ΑΘΗΝΑΙΟΙ”…!!!)
    ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΑΣ

  15. Αυγούστου 25, 2007 σε 3:14 πμ | #15

    εσύ ξέρεις πιο αντιαμερικανάκια αμερικανάκια από τους έλληνες;

    οι περισσότεροι θα σκεφτούν την δουλίτσα τους την ώρα των εκλογών… και δυστυχώς το ξέρουμε…

    :-(

  16. Αυγούστου 25, 2007 σε 4:18 πμ | #16

    Φίλε Αιτωλοακαρνάνα, το 80% δεν είναι σωστό. Αν συνυπολογίσεις και την αποχή, το ποσοστό πέφτει στο 65%, ενώ η σημερινή κυβέρνηση ψηφίστηκε από λιγότερους από το 1/3 των πολιτών.
    Η αποχή + το ποσοστό των μικρών κομμάτων (+ λευκό/άκυρο) συγκεντρώνει μεγαλύτερο ποσοστό από αυτό της κυβέρνησης.
    (Οι Έλληνες που διαφωνούν είναι/είμαστε πολλοί, αλλά μας έχουν κάνει πλύση εγκεφάλου για να νομίζουμε ότι είναι/είμαστε λίγοι…)

  17. C++ Rulez
    Αυγούστου 25, 2007 σε 1:08 μμ | #17

    Έλληνες, ζουμε τραγωδία.
    Όλη η Ελλάδα θα θέλει να τσιπαριστεί χωρίς να θέλει σε λίγο καιρό. Το τσιπάκι κατά της τρομοκρατίας, οι κάμερες ακόμα και στα δάση και όλα τ’άλλα έπονται. Εμείς θα παρακολουθούμε σαν χάνοι, διότι η οργανωμένη πολιτεία δεν είναι οργανωμένη και ποτέ δεν θα γίνει όσο υπάρχουν σκατόψυχοι και συμφέροντα που οδηγούν τον πολύ κόσμο.
    Μια μεγάλη καταστροφή, ποτέ δεν έχει μόνο μια αιτία. Αυτό να το θυμόμαστε.
    Ζούμε την νέα τάξη πραγμάτων πρίν εκσπερματώσει όλη της τη μαυρίλα στις ψυχές μας μέσα και το θέμα είναι. Τα έχουν όλα τόσο καλά υπολογίσει οι άνθρωποι πίσω από τους εμπρηστές;
    Φοβάμαι πως ναι.
    Θλίψη και μόνο θλίψη και πίσω από τις κάμερες μικροκομματικά πιόνια που σε τυφλό φανατισμό παίζουν ρόλους που νομίζουν ότι τους ευνοοόυν ενώ οι υποσχέσεις που έχουν λάβει καλύπτουν τις πραγματικές προσδοκίες των εντολέων και “βοηθών”… και το θέμα είναι ότι δεν το έχουν μάλλον καταλάβει ακόμα.. οι τυφλοί κομματικοί μηχανισμοί.
    Την έχουμε βάψει. Χορευουμε σε άσχετο χορό τον άσχετο ρυθμό της οργανωμένης υποδούλωσης.
    Έλληνες κουράγιο.

  18. Ελένη
    Αυγούστου 25, 2007 σε 5:31 μμ | #18

    Πώς μπορούμε να κάνουμε τα λόγια μας πράξη???
    Η ζωή είναι πολύ δύσκολη και έξω από κάθε blog.

  19. Αυγούστου 25, 2007 σε 7:43 μμ | #19

    καταλογίζουμε όλοι μας ευθύνες σ’αυτούς που ενδεχομένως ψηφήσαμε και που ανίκανα διακυβερνούν τούτο τον έρμο τον τόπο.

    Καταλογίζουμε ευθύνες στην πυροσβεστική και τα Canadair (πυροσβεστικά αεροσκάφη) ότι δεν κάνουν καλά την δουλειά τους, ενώ οι άνθρωποι τρέχουν να μαζέψουν τα σπασμένα άλλων για να μην την ακούσουν και στο τέλος μαζέυουν τις σφαλιάρες του κόσμου σαν ηλίθιοι.

    Να δώ πότε θα δω κάποιον να μην ασχολείται με κανένα κυβερνητικό κοματόσκυλο και να λέει “Παιδιά αύριο το πρωϊ να μαζευτούμε και να πάμε να φυτέψουμε Χ δέντρα και μετά για καφεδάκι και χαβαλέ”… Τα λέμε τα ξαναλέμε, και συμφωνούμε όλοι για τα δίκια μασ, δυστυχώς όμως αντί να δούμε το πραγματικό πρόβλημα εμείς κοιτάμε στα μπαλκόνια των κομάτων για να τους λυντσάρουμε… ενώ η Πεντέλη και τα άλλα νεκρόβουνα πλέον είναι δίπλα μας…

    Αλλά έτσι είμαστε εμεις… για όλα μας φταίνε οι άλλοι και ειδικά αυτοί που εμείς έχουμε ψηφήσει και έχουμε χρυσώσει.

  20. Αυγούστου 25, 2007 σε 7:46 μμ | #20

    Εγώ προτείνω να αρχίσουμε να τους φτύνουμε. Έτσι όλο και κάποια φωτιά θα σβήσουμε, θα πέσει και η θερμοκρασία, θα πλυθούν και οι βρωμόφατσες οι politicians(ΡΕ eleozZzZ, οι φίλοι μου στεναχωριούντε για το ματς που αναβλήθηκε…)

  21. Ωραία Ελένη
    Αυγούστου 25, 2007 σε 9:03 μμ | #21

    @Nailgun,
    έχεις απόλυτο δίκιο.

  22. Αυγούστου 25, 2007 σε 10:34 μμ | #22

    @Αιτωλοακαρνάνα,

    ΟΛΟΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΑΝ ΜΑΛΑΚΕΣ ‘Η ΠΡΟΒΑΤΑ ‘Η ΣΑΝ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ, ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΨΗΦΙΖΑΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ 150 ΧΡΟΝΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΕΚΕΙΝΗ Η “ΥΠΟΘΕΣΟΥΛΑ” ΜΑΣ

    Γιατί όμως, το φελέκι μου μέσα, να το κάνεις αυτό?! Πόσο βλάκας μπορεί να είσαι, που για να πάρεις λίγα λεφτά το μήνα θα ψηφίσεις μία κυβέρνηση που θα στα πάρει πάλι πίσω με ΦΠΑ, ακρίβεια, ανύπαρκτη κοινωνική περίθαλψη (=πλήρωνε μόνος σου ιδιώτικά ιατρεία), που δολοφονεί σιγά σιγά αγρότες και συνταξιούχους με πενιχρές συντάξεις και ανύπαρκτα βοηθήματα, που βοηθάει μόνο τους κεφαλαιούχους? Δε καταλαβαίνεις ότι για να βολευτείς εσύ στη θεσούλα σου γαμάς χιλιάδες Ελλήνων?

    Είναι σαν να σου λένε ψήφισε με και θα σου δώσω 100 δραχμές, αλλά όταν γίνω κυβέρνηση θα σου πάρω με διάφορα μέσα 700 δραχμές. Και πας και τους ψηφίζεις ρε βλάκα?

    Τι να πω, πραγματικά οργίζομαι που ζω στον ίδιο τόπο με τόσο βλάκες ανθρώπους. Και αυτή η βλακεία δυστυχώς είναι επικίνδυνη.

    Τέλος Αιτωλοακαρνάνα νομίζω πως θα συμφωνήσω με τον Arkin, αν ΟΛΟΙ πήγαιναν να ψηφίσουν, να δεις πόσο θα αποδυναμώνονταν τα μεγάλα κόμματα. Αλλά η αποχή είναι μια άλλη τεράστια βλακεία, απέχει ο άλλος και νομίζει ότι κάτι έκανε. Το μόνο που έκανε είναι ότι βοήθησε τα μεγάλα κόμματα.

    Έβλεπε την φωτιά από μακρυά, έβρισε το κράτος, αλλά δε κατέβηκε να βοηθήσει. “Απείχε”. Και οι χιλιάδες ανεγκέφαλων τους ξαναψήφισαν και του χρόνου. Αλλά αυτός “απείχε”. Ο ηλίθιος.

    @Cortlinux,
    αυτή είναι η πιο τεράστια βλακεία. Μεγαλύτερος ηλίθιος από τον Έλληνα δεν υπάρχει.

    Μ’ αρέσει που βρίζαμε τα Αμερικανάκια, που ο Μπους πήγε έκανε πόλεμο στην Ανατολή, πέθαναν πόσοι Αμερικανοί στρατιώτες, σκότωσαν πόσους Ιρακινούς, και τον ξαναβγάλανε. Και λέγαμε πόσο βλάκες είναι.
    Εδώ οι πολιτικοί μας καταστρέφουν την *δική μας χώρα* και τις *δικές μας ζωές* και ξαναβγαίνουν κυβέρνηση.

    @Arkin,
    έχεις δίκιο σε αυτό που λες περί ποσοστών. Οπως είπα και νωρίτερα, αν ΟΛΟΙ οι έχοντες το δικαίωμα της ψήφου κατέβαιναν να ψηφίσουν, και ψήφιζαν ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ, ψήφιζαν με γνώμονα το “ποιος μπορεί πραγματικά να νοιαστεί γι αυτόν τον τόπο και τους πολίτες” και όχι έχοντας στο μυαλό “ποιος θα με βολέψει καλύτερα”, από τις πρώτες κιόλας εκλογές τα μεγάλα κόμματα θα ήταν παρελθόν.

    @C++ Rulez,
    με κουράγια δε γίνεται τίποτα όμως C++. Πόσο κουράγιο μπορεί να κάνει ένας συνταξιούχος, ένας εργαζόμενος των 700 ευρώ σήμερα? Σίγουρα έχουν απηυδήσει με τις κυβερνήσεις, και παρόλα αυτά συνεχίζουν την “παράδοση” και ψηφίζουν τα μεγάλα κόμματα.
    Με τα κουράγια δε γίνεται τίποτα, αν δε ξυπνήσει η πλειοψηφία, όσα χρόνια και να ρθουν μόνο κουράγιο θα κάνουμε…

    @Ελένη,
    1. Ψήφος
    2. Μη χρησιμοποιήσεις βύσμα στη ζωή σου, μη τους δίνεις δύναμη.
    3. Συνεχείς διαμαρτυρίες, με κάθε μέσο

    @NailGuN,
    ποιος δίνει δύναμη στον ανίκανο πολιτικό να καταστρέψει την Ελλάδα? Ο μαλάκας ο ψηφοφόρος. Αλλά ποτέ δε φταίει ο ψηφοφόρος. Φταίει ο μαλάκας ο πολιτικός τον οποίο ψήφισε ο ψηφοφόρος.

    Βάζουν τον λύκο να φυλάει τα πρόβατα, ο λύκος τρώει τα πρόβατα, και μετά κατηγορούν τον λύκο. Αν είσαι τόσο ηλίθιος να βάλεις τον λύκο να φυλάει τα πρόβατα, δε σου φταίει κανείς.

    @kafrokoritso,
    μάλλον χρειάζεται κάτι πιο αποτελεσματικό από αυτό…

  23. no nick
    Αυγούστου 25, 2007 σε 11:07 μμ | #23

    Θέλει η πουτάνα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει…Ντρόπη σου που χρησιμοποιείς τον τραγικό θάνατο των συνανθρώπων μας για να βγάλεις τα κομματικά σου απωθημένα … Όσοι έχουν απομείνει με συνείδηση σε αυτόν τον τόπο ξέρουν ποιόν θα ψηφίσουν και κυρίως γιατί. Η απάντηση μας έρχεται πολύ σύντομα, υπομονή…

  24. Αυγούστου 25, 2007 σε 11:29 μμ | #24

    @no nick,
    κάνε μια κωλοτούμπα και μετά χτύπα το κεφάλι σου *δυνατά* 3 φορές στον τοίχο.
    Επανέλαβε πρωί – μεσημέρι – βράδι, 10 επαναλήψεις την φορά.

  25. Αυγούστου 26, 2007 σε 12:43 πμ | #25

    Θα ήθελα να κάνω μια επισήμανση, επειδή συμφωνώ με όλα όσα είπες Γιώργο:

    Δε χρειάζεται να γίνει θαύμα. Χρειάζεται μόλις ένα 7-8% του εκλογικού σώματος να εγκαταλείψει ΟΡΙΣΤΙΚΑ τις δύο μαφιοζοσυμμορίες που κυβερνούν αυτό τον τόπο και ακούν στο όνομα ΝΔ-ΠΑΣΟΚ. Τότε κανένας δεν θα βγάζει αυτοδύναμη κυβέρνηση, και θα αναγκάζονται σε συνεργασίες. Έτσι και τα μικρότερα κόμματα, που τώρα την έχουν δεί ανέκδοτο, θα αναγκαστούν να σοβαρευτούν και να παρουσιάσουν κυβερνητική πρόταση.

    Πάντως κατά βάθος το πρόβλημα είμαστε όλοι εμείς. Τα ζητούμε όλα για τον εαυτό μας, αλλά τίποτα για τους υπόλοιπους. Γι’αυτό ψηφίζουμε χωρίς να μας νοιάζει το κοινό καλό (=αξιοκρατία, διαφάνεια, χρηστή διαχείριση) αλλά το προσωπικό μας συμφέρον (=διορισμός, ρουσφέτι, μερικά ευρώ αύξηση στο μισθό). Στο τέλος εμείς οι ίδιοι βγάζουμε τα μάτια μας επειδή δε καταλαβαίνουμε οτι σε μια κοινωνία το συμφέρον του άλλου ταυτίζεται με το δικό μας.

  26. C++ Rulez
    Αυγούστου 26, 2007 σε 8:26 πμ | #26

    Το πραγμα είναι ξεκάθαρο.
    Μόνο η Παπαρήγα έχει φερθεί σαν Ελληνίδα και μιλά επί της ουσίας.
    Θυμηθείτε την απόβαση του αμερικανικού στρατού στη Θεσσαλονίκη, την αποστολή φαντάρων στο Ιραν-Ιρακ κλπ. η μόνη που επισήμως δεν δέχθηκε να της “τον ακουμπήσουν”.
    Γιώργο, το κουράγιο και η υπομονή είναι σύμμαχοι στην ψυχολογική βία ενός παράδεισου που καίγεται και όχι το στυλάκι “αφού τους ψηφίζεις καλά να πάθεις”. Το 2004 ψήφισα ΝΔ για να μη βγεί το ΠΑΣΟΚ και συνεχιστεί η αλλαζονική κατάχρηση του πλούτου και καταστρατήγηση των νόμων που ζούσαμε επί δεκαετίες.
    Αυτή την τετραετία όμως, πολλοί πρασινοφρουροί ξύπνησαν.. ξεφύγαμε από τον ανδρεαπαπανδρεϊσμό, πέθαναν πολλοί αγράμματοι γέροι, όπως και πολλά “γαλάζια παιδιά” πήραν τον πούλο διότι περίμεναν ρουσφέτια που δεν έγιναν (δύο δικοί μου διορίστικαν μόνιμοι αυτή την τετραετία και οι δύο ΠΑΣΟΚ, οπότε και οι γαλάζιες συνεντεύξεις και τα γαλάζια παιδιά είναι για μένα μαλακίες). Το 2004-2007 σίγουρα κάτι έχει αλλάξει και μεγάλο κομμάτι του κόσμου οριμάσε απότομα. Είδε και τα δύο, αποδυνάμωσε το ένα και είναι πλέον όριμο να αποδυναμώσει και το άλλο κόμμα. Σε αυτές τις εκλογές λοιπόν θα ψηφίσω ΚΚΕ διότι στην παρούσα φάση το βρίσκω καλό για τον τόπο.
    Επίσης πρέπει να αναλογιστείς εάν το θέλω με το μπορώ και το πρέπει είναι σε αρμονία. Δεν μπορείς να λές ότι 6.000.000 Έλληνες (ΝΔ+ΠΑΣΟΚ) ήθελαν ρουσφέτια από τη μία, να ζητάς ισχυροποίηση του ΚΚΕ και ταυτόχρονα να είσαι στην ΚΝΕ (δεν ξέρω αν είσαι όποτε και το σχόλιο ίσως δεν σε αφορά). Εσύ πώς το βλέπεις; Θέλω να αλλάξει κάτι στον τόπο, πρέπει να αλλάξει κάτι σίγουρα. Μπορώ όμως; Και εδώ χρειάζεται να ζυγίζεις τις καταστάσεις και να ξέρεις τι ψηφίζεις και γιατί σε κάθε χρονική φάση.
    Ακόμα θυμηθείτε εποχή Ζολώτα Τζανετάκη κλπ. Η Ελλάδα ίσως και μετά από 16 χρόνια δεν είναι ώριμη στη σύμπνοια και την αποφασιστικότητα μιας πολυφωνίας στη βουλή, ίσως όμως και να είναι.
    Τέλος οι ψηφοφορίες έπρεπε να γίνονται ανοιχτά και ξάστερα όπως σε μία αληθινή δημοκρατία, αλλά το πρώτο πράγμα που γαμεί εξαρχής τη δημοκρατία και ευνοεί τα ρουσφέτια την χαζοαντιπαράθεση κλπ. είναι η ίδια η μυστική ψηφοφορία… σε κάνει με κάποιο τρόπο “συνένοχο” και εσωστρεφή. Άλλα λές και άλλα κάνεις. Ντρέπεσαι για αυτά που κάνεις, βρίζεις τα δύο μεγάλα κόμματα και μετά πάς και τα ψηφίζεις.
    Εάν γίνει ποτέ αυτό το μέτρο ανοιχτής ψηφοφορίας, και όχι το κατάλοιπο της εποχής της εξορίας, είμαι σίγουρος ότι η δημοκρατία θα αποκτήσει καινούργια πιο λαμπερά πρόσωπα.
    (Εν αναμονή να φάω τα μπινελίκια μου…)

  27. Αυγούστου 26, 2007 σε 10:16 πμ | #27

    @hawkeye,
    δεν έχω να πω και πολλά, συμφωνώ απόλυτα.

    @C++,
    οι γαλάζιες συνεντεύξεις *δεν είναι καθόλου μαλακίες*.
    Για ρώτα τη μάνα μου που πήγε να δώσει συνέντευξη για μία θέση σε ένα ΙΕΚ Τουριστών Επιχειρήσεων, στο οποίο μάλιστα δούλευε την προηγούμενη χρονιά, έχοντας 30 χρόνια προϋπηρεσία, έχοντας δουλέψει σε πάμπολα ξενοδοχεία στην Χαλκιδική. Ένας γνωστός της από την επιτροπή, που την ήξερε από την προηγούμενη χρονία, της είπε:
    “Δεν έχεις κανένα ‘γαλάζιο’ να σε σπρώξει? Γιατί αλλιώς δε το βλέπω…”
    Βύσμα δεν έχουμε, και όντως την θέση την πήρε ένα παιδάκι 25-30 χρονών, με μηδαμινά προσόντα, και όλα αυτά λόγω της βαρύτητας της συνέντευξης, καθώς τα προσόντα του βιογραφικού δε φάνηκε να μετράν (σκέψου μόνο ότι όσο χρονών ήταν αυτός που μπήκε, τόσα χρόνια προϋπηρεσίας είχε η μάνα μου)…

    Δεν μπορείς να λές ότι 6.000.000 Έλληνες (ΝΔ+ΠΑΣΟΚ) ήθελαν ρουσφέτια από τη μία, να ζητάς ισχυροποίηση του ΚΚΕ και ταυτόχρονα να είσαι στην ΚΝΕ (δεν ξέρω αν είσαι όποτε και το σχόλιο ίσως δεν σε αφορά).

    Δεν έχω καμία σχέση με ΚΚΕ και ΚΝΕ, και κάθε άλλο παρά τους συμπαθώ θα έλεγα. Αν δεν είχαν αυτό το δογματισμό μπορεί και να τους έδινα μία ευκαιρία. Αλλά παραείναι *κολλημένα* άτομα για τα δικά μου μέτρα.

    Για το μέτρο της “ανοιχτής ψηφοφορίας”, δε νομίζω πως θα λύσει και πολλά προβλήματα. Εγώ ξέρεις τι νομίζω πως χρειάζεται πολύ απλά?
    *Αξιοκρατία και διαφάνεια σε όλες τις διαδικασίες*.
    Τέτοια που να μην υπάρχουν οι “μίζες” στα δημόσια έργα, μην μπορεί να επέμβει ο γνωστός του γνωστού για να σπρώξει την αίτηση σου, να σε βάλει στο δημόσιο, να μεταθέσει το παιδί σου από τον Έβρο σε στρατόπεδο δίπλα στο σπίτι σου (στέλνοντας προφανώς κάποιο παιδί που δεν έχει βύσμα στον Έβρο). Αν υπάρχει αξιοκρατία θα εκλείψει το βύσμα, θα εκλείψουν οι πελατειακές σχέσεις, και το επόμενο βήμα θα είναι νομίζω η συνειδητοποιημένοι ψηφοφορία, ελλείψει πλέον του κριτηρίου “θα ψηφίσω αυτόν που θα με βολέψει καλύτερα”.

    (Εν αναμονή να φάω τα μπινελίκια μου…)

    Τουλάχιστον από μένα, με την όρεξη θα μείνεις.

  28. zak
    Αυγούστου 26, 2007 σε 10:44 πμ | #28

    Για να αλλαξει κατι πραγματικα σε αυτη τη χωρα θα πρεπει να μεταναστευσει το 80% των πολιτων και να ξεκινησει απο την αρχη μια προσπαθεια μεσα απο την παιδεια που θα γινει ο κυριοτερος μοχλος κινησης.Με υπευθυνους και ενημερωμενους πολιτες που γνωριζουν τις υποχρεωσεις τους και τα δικαιωματα τους οι λεξεις βυσμα και αναξιοκρατια θα χαθουβ και απο τα λεξικα.
    Τι λετε?

  29. Αυγούστου 26, 2007 σε 12:47 μμ | #29

    @Γιώργο και Hawkeye

    Αν η δημοκρατία λειτουργούσε όπως περιγράφετε παραπάνω θα την είχαν βγάλει παράνομη.

    Για την ώρα ας βολευτούμε με την τηλεοπτική ολιγαρχία.

  30. Ελένη
    Αυγούστου 26, 2007 σε 8:00 μμ | #30

    Δηλαδή κατά την γνώμη σου ποιό κόμμα από τα ήδη υπάρχοντα είναι αυτό που αξίζει την ψήφο του Έλληνα πολίτη???

  31. C++ Rulez
    Αυγούστου 27, 2007 σε 11:26 πμ | #31

    Ακουστε τι άκουσα…

    α) 200 άτομα την πρώτη μέρα της φωτιάς εθελοντές, οργανωμένοι πήγαν να βοηθήσουν από το μεσημέρι και οι βυσματίες των γραφείων ΤΟΥΣ ΕΔΙΩΞΑΝ!!!
    β) 3 μέρες οι μάνικες στην αρχαία ολυμπία δούλευαν. Όταν έφτασε η φωτιά μπροστά, δούλεψαν 1 ώρα και μετά χάλασε το Η/Ζ?!?
    γ) Είμαστε εγκλωβισμένοι λένε και στην ουσία θέλουν ο κάθε ένας ένα όχημα για το σπίτι του.
    δ) Η Ελλάδα έχει 22.000.000 στρέμματα δάση. Εάν βάλουμε 1 όχημα ανά ένα “έλληνα” σε ηλικία από 0 έως 100 χρονών. Ο κάθε ένας πρέπει να προστατέψει χώρο 2,2 στρέμματα σύν τις καλλιεργήσιμες εκτάσεις σύν το που θα βρούν νερό κλπ. και η παπαρολογία για ανεπάρκεια δυνάμεων συνεχίζεται. Δυστυχώς έχουμε αρκετά αεροπλάνα και πυροσβεστικά. Εάν είχαμε περισσότερα οι εμπρηστές θα έκαιγαν περισσότερα.Εάν είχαμε λιγότερα, θα έκαιγαν λιγότερα.
    ε) Υπάρχουν τέτοιοι άκαρδοι? ΑΜΕ! πως δεν υπάρχουν! Έβλεπα σε κανάλι το εξής. δύο γέροι και 2 παιδιά τρέχαν με κουβάδες να σβήσουν τη φωτιά στο χωριό τους. Ένας συνχωριανός τους καμιά 30αριά χρονών, είχε ανέβει στη ταράτσα του σπιτιού του και κατάβρεχε με ένα λάστιχο το μπετό της ταράτσας. Τα λόγια του ήταν “που είναι το κράτος”? ΕΣΥ ΡΕ ΑΡΧΙΔΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ‘ΟΤΑΝ ΤΡΕΧΟΥΝ ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΣΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ???
    στ) Η πυροσβεστική και η αστυνομία είπαν για εμπρησμό στο γαλλικό κολέγιο. Ο δήμαρχος ΝΔ (χολαργος) είπε για εμπρησμό. Ο δήμαρχος ΠΑΣΟΚ (αγ.παρασκευή) είπε οτι κατηφορηματικά δεν είδε τίποτα. Τι να πιστέψεις;
    ζ)Σαν πολλές μεγάλες φωτιές δεν παίρνουν από ηλεκτροκόληση στη σκεπή σπιτιών? Τι ηλεκτροκολούσαν στη σκεπή; Πόσα κιλά μαλάκας ήταν αυτός που έκανε ηλεκτροκόληση; Μηπως πρέπει να αλλάξουν λίγο την αιτία και να λένε ηλεκτροκόληση αυλόπορτας ή σε κάγκελα ή κάτι άλλο;
    η) Λέει η τρέμη στο μέγκα “κύριε πρόεδρε μπορείτε να μας μιλήσετε;” Λέει αυτός “δεν μπορώ τώρα μου καίγεται το σπίτι!” Απαντάει αυτή “Ενα λεπτό μονο ένα λεπτο”!?!
    θ) Λέει ένας στον αντένα σε ένα νομάρχη σε ύφος σα να του λέει “ΘΑ ΣΕ ΓΑΜ…!” “ΚΥΡΙΕ ΝΟΜΑΡΧΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΜΙΛΑΤΕ!” (…προς διευκρίνηση της ταπεινότητας και της υπεροψίας που λένε οι δημοσιοαρχιδογράφοι).
    ια) Που βρίσκουν τα τηλέφωνα από τα κανάλια όλοι αυτοί οι αντπεράσπιστοι χωριάτες; Μήπως τους τα είχαν μοιράσει απο πρίν; Ρεύμα δεν έχουν. Που φορτίζουν τα κινητα που μιλάνε όλη μέρα;(λέω τωρα.. υποθέσεις)
    και άλλα πολλά πολλά πολλά…

    τώρα θα σου πώ τι ξέρω…
    Έχω την ατυχία η καταγωγή μου να είναι από τη μεσσηνία. Στην περιοχή της ΜΕΤΑΞΑΔΑΣ είχε φωτιά. Το χωριό μου είναι 3 χιλιόμετρα από εκεί. Στην περιοχή των φιλιατρών είχε φωτιά. Το χωριό είναι 5 χιλιόμετρα από εκεί. Το χωριό ήταν στη μέση. Το βράδυ το χωριό είχε 2 μέτωπα και απο δυτικά και από ανατολικά. Πρόσεξε τώρα.
    α) Δεν μπορούσαμε όλο το βράδυ να τους βρούμε στα κινητά διότι δεν τα σήκωναν διότι δούλευαν πυρετωδώς μέχρι την επομένη το απόγευμα.
    β) Πήραν όλα τα οχήματα όλα τα τρακτερ όλα τα υδροφόρα του χωριόυ και πήγαν και ενώθηκαν με άλλα τόσα και άλλα τόσα από δύο παρακάτω χωριά. Τρία ΟΛΟΚΛΗΡΑ χωριά σε μισή μέρα εγκλώβισαν τη φωτιά σε ένα σημείο όπου και μερχι το άλλο βράδυ την έσβησαν. Γιαυτό δεν ξαναακούσατε στις ειδήσεις για ΜΕΤΑΞΑΔΑ.
    γ) Κανείς δεν παραπονέθηκε, κανείς δεν διαμαρτυρήθηκε κανείς δεν βγήκε σε κανάλι, κανένα κανάλι δεν πήγε να τους βρεί διότι δεν είχε είδηση. Πρωτίστως νοιάστηκαν να σώσουν το χωριό τους και όχι να μιλήσουν δημοσίως. Διότι το κακό και ο θρηνος πουλάει και όχι το καλό. Πάρε και μια ωράια είδηση τώρα. Τα χωριά εκεί είναι 70% ΠΑΣΟΚ!Καλό εεεε!!! Φαίνεται όμως πως τους έχουν όλους γραμμένους στα @@ τους!
    δ)Αντίστοιχο πράγμα έγινε στο Μελιγαλά.Αντίστοιχο έγινε στην Κυπαρησσία στον ποταμό ΝΕΔΑ και εμπρός.
    Ο Κόσμος από όλα τα χωριά ενώθηκε σε μία δύναμη.
    Στο μεγαλύτερο κομμάτι της ηλείας όμως ο ένας περίμενε τον άλλο. Περίμεναν τα αεροπλάνα.. τα ελικόπτερα.. το γκαραμαλή.. το τρένο… τον Ιησού… τις εκλογές κλπ. Όπου έγινε τοπικός συντονισμός η φωτιά νικήθηκε. Όπου ο ένας περίμενε τον άλλο η φωτιά κατασπάραξε.
    ε) Η Φωτία ξεκίνησε στην ΗΛΕΙΑ και από το Χωριό ΛΑΤΑ, ψάξτε το στο χάρτη άμα θέλετε. Από φίλους που έχω εκεί, το χωριό το έσωσαν επίσης οι ίδιοι οι χωριάτες αφού γαμήθηκαν στην προσπάθεια!. Σώσαν και τα πρόβατα και τις περιουσίες και όταν εκκένωσαν το χωριό, κάηκαν τα γύρω γύρω όχι όμως οι ίδιοι ή οι περιουσίες τους. Μήπως το ανέφεραν και αυτό οι δημοσιογράφοι και μου διέφυγε?!? ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ! Όπου δεν υπάρχει θάνατος απόγνωση και καταστροφή ο δημοσιογράφος δεν πάει.

    Ηθικό Δίδαγμα

    Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΜΕΣΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΥΒΡΙΔΙΟ ΜΑΛΑΚΑ,ΨΥΧΟΠΑΘΟΥΣ,ΠΕΙΝΑΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΑΧΟΡΤΑΓΟΥ ΦΑΣΙΣΤΑ ΠΟΥ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΕΙΤΑΙ “ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ”
    ΤΕΤΟΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΣΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΣΟ ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ.
    ΤΑ ΔΕΝΤΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ ΛΟΙΠΑΜΑΙ. ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ.

  32. Αυγούστου 28, 2007 σε 6:45 μμ | #32

    Παίδες σόρι, γενικά έχω αφήσει πολλά σχόλια αναπάντητα αλλά δε μου βγαίνει. Συνήθως έχω μία κωμική/ευχάριστη διάθεση η οποία έχει εξαφανιστεί τις τελευταίες μέρες. Νιώθω πολύ “μικρός”, τρομερά οργισμένος για να γράψω κάτι.

  33. iannis
    Αυγούστου 29, 2007 σε 8:16 μμ | #33

    τα καμμενα παιδια αναπαυονται στας……αγκαλας
    του κυριου !!!!!!!!!
    τουλαχιστον ετσι επαγγελεται ο χουντουδουλος ο οποιος μετα μανιας προσφευγει στην επιστημη (την οποια για τους αλλους φυσικα απορριπτει μετα βδελυγμιας)
    και τα γαλαζια παιδια αναπαυονται στην μυκονο αγοραζοντας συγχρονως οικοπεδα οπως ο υιος βαρβιτσιωτης
    αραγε θα απαλλαγει ποτε αυτος ο τοπος απο τα βλασταρια των…….οικογενειων που οντας μαλακες μαζοχιστες ψηφιζουμε ?

  34. john
    Σεπτεμβρίου 6, 2007 σε 7:45 μμ | #34

    Για τα χιλιάδες θύματα της ασφάλτου κουβέντα ε; 20 άτομα είναι τίποτα μπροστά στα 2.000 που σκοτώνονται κάθε χρόνο στους Ελληνικούς δρόμους.

    Να εύχεστε να μην δείτε ποτέ στη ζωή σας λίμνη αίματος από παιδιά…

  35. Σεπτεμβρίου 6, 2007 σε 8:31 μμ | #35

    Δηλαδή τι πιστεύεις ρε John, πως αποσιωπώ επίτηδες το γεγονός των θυμάτων του δρόμου?!

    Και τι πας να συγκρίνεις τους 20 με τους 2000.
    Με την ίδια λογική, τι είναι 2000 Έλληνες που σκοτώνονται κάθε χρόνο στους δρόμου μπροστά στα εκατομμύρια ανθρώπων που έχουν πεθάνει στους πολέμους.

    Δεν είναι μετρήσιμο πράμα η απώλεια.
    Ο πόνος και η οδύνη δεν μετριέται σε χιλιάδες.
    Αν πεθάνει κάποιος δικός σου, δε σε νοιάζει αν πέθαναν και άλλοι χίλιοι ή άλλοι δέκα μαζί του. Σε νοιάζει που έχασες τον δικό σου.

    Όσο για το τελευταίο, το εύχομαι…

  36. Ιουνίου 1, 2008 σε 6:35 μμ | #36

    http://to-galazio-paidi.blogspot.com/

    ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ, ΕΓΚΑΘΕΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΚΑΘΕ ΕΝΝΟΙΑΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΜΥΝΤΙΚΩΝ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ. ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΩΝ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ. Η ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΕΔΩ.

  1. Αυγούστου 26, 2007 σε 12:15 μμ | #1
  2. Αυγούστου 26, 2007 σε 12:32 μμ | #2
  3. Φεβρουαρίου 27, 2008 σε 12:09 πμ | #3