Όσο οι μαλάκες ασχολούνται με τον Χαζόπουλο και τα γαμησιάτικα του…

ειδήσεις όπως η παρακάτω δεν προβάλονται, γιατί μάλλον δεν πουλάνε και δεν προσφέρουν θεαματικότητα…

Μπορεί να μην έχω χρόνο να γράψω ποστ, ούτε καν να απαντήσω στα σχόλια σας (υπόσχομαι από βδομάδα), αλλά δεν άντεξα άλλο αυτή την μπουρδελοκατάσταση που επικρατεί, με τον κάθε “wannabe famous” blogger που κάνει συνεχώς ποστ με τίτλους

“Χαζόπουλος και dvd και φωτό και video, απόλα έχουμε, μπες εδώ να δω κανένα visit παραπάνω να χαρώ σαν μαλάκας που είμαι, γιατί με κάτι τέτοια χαίρομαι, με τις παραπάνω επισκέψεις που θα έχω αυτές τις μέρες και που θα βγω στα top blogs - είδες μάνα? είμαι στα 10 δημοφιλέστερα blogs! να το πω και στον φίλο μου τον Κώστα να μπει να το δεί…”

και τον κάθε δημοσιοκάφρο που για να αυξήσει ανάλογα την δημοτικότητα του δεν διστάζει να καρφώσει τον οποιονδήποτε (μα τι σκατοκατάσταση είναι αυτή, ο Μάκης καρφώνει τον Θέμο, ο Χατζηνικολάου καρφώνει τον Κουκοδήμο, ο Χιος καρφώνει τον Καμπουράκη, ο Καμπουράκης καρφώνει την Τρέμη… ούτε NBA να ήμασταν με τόσα καρφώματα).

Σε πείσμα όλων αυτών που ασχολούνται με το που βάζει την ψ*λή του (για την υπογραφή του δεν ενδιαφέρονται και πολύ…) ο Χαζόπουλος (δε γράφω το όνομα του γιατί δε γουστάρω να έρθουν εδώ όλοι οι βλαμμένοι που ψάχνουν για τις φωτογραφίες του - πάτε στο youporn ρε στερημένοι μπανιστηρτζήδες να δείτε ό,τι video θέλετε, και αν γουστάρετε πια τόσο πολύ τις συγκεκριμένες φωτογραφίες και το video του Χαζόπουλου ανοίξτε την τηλεόραση στον ΣΚΑΙ, όλο και κάποιο ντοκιμαντέρ με ελέφαντες και ιπποπόταμους θα έχει), σε πείσμα λοιπόν όλων των παραπάνω λοβοτομημένων Ελλήνων που από την τόση πλύση εγκεφάλου που τους έχουν κάνει τα ΜΜΕ σε λίγο θα βγάζουν μπουρμπουλήθρες από τα αυτιά τους, αναπαράγω την παρακάτω είδηση που είδα στο neolaia.gr και που είναι ΠΟΛΥ πιο σημαντική από τις ρουφιανιές των “δημοσιογράφων” (”Εφιάλτη ζεις, εσύ μας οδηγείς“) και τα γαμησιάτικα του Χαζόπουλου (”Χαζόπουλε ζεις? Θες και να μας οδηγείς παχύδερμο…“) που ασχολούνται τα Μέσα Μαζικής πλύσης Εγκεφάλου:

Το παρακάτω e-mail που δεχτήκε το greece-salonika, αναφέρεται σ’ένα περιστατικό που συνέβει έξω απ’το Μέγαρο Μαξίμου πριν από ένα μήνα ακριβώς. Το απίστευτο video είναι από ρεπορτάζ του BBC καθώς συνεργείο του σταθμού, που βρισκόταν εκεί για άλλο λόγο, κατέγραψε το γεγονός. Τα Ελληνικά ΜΜΕ είτε δεν αντιλήφθηκαν-λόγω των απεργιών-είτε απέκρυψαν το θέμα.

Η απολυμένη δικαστής Γρεβενών κ.Μαργαρίτη,που κακοποιήθηκε από μπράβους λόγω καταγγελιών για το δικαστικό μέγαρο εκεί, έκανε απεργία πείνας στην Ηροδότου Αττικού έξω από το Προεδρικό μέγαρο και το Μαξίμου. Ξαφνικά μέσα από ένα ταξί ασφαλίτες βγαίνουν και την συλλαμβάνουν. Ειχε αποκαλυψει οτι το υπογειο του Δικαστικου μεγαρου στα Γρεβενα λειτουργουσε ως πορνειο και γινοταν traficking.

Tα ΜΜΕ δεν επαιξαν το θεμα της απεργιας πεινας που για αυτους τους λογους γινοταν εξω απο το μεγαρο Μαξιμου και οχι αλλου. Πιθανότατα δεν φαίνεται να είναι η μόνη δικαστικός που αποπέμφθηκε από γνωστούς κύκλους του Αρείου Πάγου για λόγους σκοπιμότητας. Λίγο αργότερα και στο πλαίσιο της λεγόμενης “κάθαρσης” συζητούνται τουλάχιστον μία-δύο περιπτώσεις απόλυσης δικαστικών για καταφανείς λόγους πολιτικών και άλλων σκοπιμοτήτων. Ίσως θα έπρεπε να μας προβληματίσουν περισσότερο οι εξελίξεις στο χώρο της “δικαιοσύνης” και να μην απορροφά όλη μας την προσοχή το περίφημο DVD”.

Και το video από το ρεπορταζ:

(το video εδώ , το παραπάνω video δεν επιτρέπει embed)

 

Δείτε τώρα ζώα τον Λαζόπουλο πριν κοιμηθείτε, για να αισθανθείτε λιγο “επαναστάτες”, και τα λέμε σε λίγα χρόνια όταν ξυπνήσετε με 400 ευρώ στο χέρι, χωρίς δουλειά, ανασφάλιστοι, χωρίς υγειονομική περίθαλψη, όταν πρωθυπουργός θα είναι (πλέον και επίσημα) ο Πρετεντέρης και ο Χατζηνικολάου, και ο Χαζόπουλος -σαν φυτό πλέον που θα είναι- θα στολίζει τον κήπο της Ρηγίλλης…

Viva la revolution of Lakis! (παλιοΛάκηδες… )

Καλή σας νύχτα.

70 σχόλια μέχρι τώρα

  1. Γιώργος Μαργαρίτης on Ιανουάριος 26, 2008

    Δείξτε ρε γαμώτο ότι δεν τρώμε κουτόχορτο.

    Δώστε δημοτικότητα στην παραπάνω είδηση, σε πείσμα των Μ.Μ.π.Ε. που επιλέγουν ΑΥΤΟΙ τι θεωρούν είδηση.

    Δεν πρέπει να περάσει στα ψιλά γράμματα ο αγώνας της παραπάνω κυρίας, που έχει υποστεί τα ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ επειδή έβγαλε στην δημοσιότητα πως το ΥΠΟΓΕΙΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ ΣΤΑ ΓΡΕΒΕΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΩΣ ΠΟΡΝΕΙΟ.

    Όχι στα νταβατζιλίκια του κράτους, της ασφάλειας και των δημοσιολάγνων που πάνε να κουκουλώσουν τέτοιες ενέργειες, και όπως φαίνεται δεν διστάζουν να το κάνουν με τραμπουκισμούς.

    Φανταστείτε να μην υπήρχε κάμερα εκεί τι θα τραβούσε η κυρία…

  2. nmpardakis on Ιανουάριος 26, 2008

    Ώπα, τα πε επιτελους κάποιος έτσι όπως είναι;
    Σ’αγαπάω…

  3. dmelisso on Ιανουάριος 26, 2008

    Η διαμαρτυρία αυτής της δικαστικού πρέπει να έγινε αρκετά νωρίτερα από όταν πηδήξει το βόδι στο κενό, με βάση την ημερομηνία του video που έκανες link. Γενικά πρέπει να έπεσαν πάνω του κάτι ασφαλιστικά (ποιός τα θυμάται τώρα αυτά, πια; παίζει τσοντά, τώρα στην TV!!), Μαγγίνας κλπ, οπότε και θάφτηκε.

    ΥΓ: Τέτοια αγάπη πια το google για το blog σου;
    Είσαι κιόλας 4ος στην κατάταξη για τη λέξη Χαζόπουλος, απο τώρα!

  4. Γιώργος Μανουσάκης on Ιανουάριος 26, 2008

    το κατεβάσανε το video!

  5. dmelisso on Ιανουάριος 26, 2008

    Τσου. Δεν το κατέβασαν, απλά δε μπορεις πλέον να το κάνεις embed:

    http://www.youtube.com/watch?v=jglCyU8TPJw

    ΥΓ2: Ανακάλυψα και κάτι άλλο καμένο (τι άλλο ;)

    http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=el&u=http://gmargari.wordpress.com/

    Μούχαχα!

  6. magica on Ιανουάριος 26, 2008

    καλού κακού κατεβάστε το αρχείο, μην το θάψουν όπως κάποια video με τους μπάτσους και τις πόρνες

  7. [...] γράψει σχετικά το neolaia.gr και ο Γιώργος Μαργαρίτης, ενώ το θέμα βγήκε στη φόρα μέσα από το blog Greece-Salonika που [...]

  8. par1saktos on Ιανουάριος 26, 2008

    Πες τα ρε φιλε! τα blog που κατα καποιους ειναι ενα εναλλακτικο μεσο ενημερωσης το μονο που κανουν ειναι να αναπαραγουν τα σκατα της τηλεορασης!Πολυ εναλλακτικο! Αει σιχτιρ πια!

  9. anaktisi on Ιανουάριος 26, 2008

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ POST ΣΟΥ!

  10. a8lios on Ιανουάριος 27, 2008

    Kαι να ταν η μόνη είδηση των ημερών που έχουνε καταπιεί…καλά θα τανε!

  11. aleka on Ιανουάριος 27, 2008

    Μπραβο ρε Γιωργο για μια ακομη φορα.
    δεν ειχαμε παρει χαμπαρι τιποτα, οσο για Λαζο τα ειπες ΟΛΑ.

  12. [...] επικαιρότητα; — attackofthequasars @ 12:12 π.μ. Το ωραιότατο ποστ του Γ. Μαργαρίτη αναφέρεται και την υπόθεση με την [...]

  13. enasaplosproletarios on Ιανουάριος 28, 2008

    asxeto!pe8ane o xristodoulos!prin merika xronia 8a stenaxoriomoun pragmatika!persy pou arxisa na vlepo ta pragmata ekso apo to kouti 8a xairomoun poly pisteuontas pos epitelous 8a allaksei stash o klhros h kati tetoio!tora pou exo perissoteres empeiries meno apa8hs giati ksero oti kapoios allos tragopapas 8a parei thn 8esh tou k 8a synexisei to ergo tou… o 8anatos enos h k 1000 prosopon eite fysikos eite oxi den mporei na allaksei thn katastash!prepei o kosmos na afypnistei!k mono h aristera mporei na to kanei auto!alla prota prepei na afypnistei h idia…

  14. arkoudas on Ιανουάριος 28, 2008

    Εσύ γιατί ασχολείσαι???

  15. enasaplosproletarios on Ιανουάριος 28, 2008

    den asxoloumai aplos epeidh x8es emeina olh nyxta xypnios diavazontas san gnhsios foithths gia to ma8hma pou edina shmera to proi (k perasa) akousa thn eidhsh k ka8os poly syxna mpaino se auto to blog k keinh thn stigmh hmoun mesa eipa na to metadoso!e k den mporousa na antista8o k na mhn grapso oute ena mikro sxolio!!!katalavaineis!

  16. ark on Ιανουάριος 28, 2008

    Πολύ σοβαρό θέμα. Και σημαντικό.

    Αλλά το ζήτημα σχετικά με τα του Ζαχόπουλου δεν είναι να γυρίσουμε την πλάτη λέγοντας πως είναι αυτό που μας προσφέρει το χαζοκούτι. Πρέπει εμείς να ανακαλύψουμε τη διάσταση του προβλήματος και του θέματος και να την αναλύσουμε στα μπλόγκς. Δεν είναι κακό που αναλώνονται κάποιοι στην επικερότητα, αλλά θα πρέπει να δίνουν άλλες προεκτάσεις από αυτές τις mainstream που δίνονται στα μίντια.

    Είναι λάθος να λέμε πως ο κόσμος είναι λάγνος και είναι πικάντικη η ιστορία και γιαυτό έχει πέραση, και άλλα τέτοια. Εχει φύγει από εκει η υπόθεση εδώ και μέρες…

  17. [...] μας απασχολούν τέτοια μικρά θέματα… magicasland, neolaia.gr, Γιώργος Μαργαρίτης, Greece-Salonika This entry was written by Panayotis, posted on 28|Jan|2008 at 20:28, filed under [...]

  18. Γιώργος Μαργαρίτης on Ιανουάριος 29, 2008

    @nmpardakis,
    κι εγώ σ’ αγαπάω, αλλά ας μη τα λέμε δημόσια αυτά, θα παρεξηγηθούμε… :D

     
    @dmelisso,
    yes,indeed, έγινε νωρίτερα, αλλά και πάλι δεν ακούστηκε τίποτα.

    Ποιος άλλος είχε χρησιμοποιήσει την λέξη Χαζόπουλος?! Και πήγαινα να κάνω copyright την λέξη. Gkat Ntemit! (για να μη νομίζεις πως μόνο εσύ ξέρεις καλά αγγλικά… ;)

     
    @Γιώργος Μανουσάκης,
    και γω έτσι νόμισα, μέχρι που είδα το από κάτω σου σχόλιο. Το video πλέον δεν επιτρέπει embedding, επικοινώνησα με τον δημιουργό και μου είπε ότι δεν μπορεί να επιτρέψει το embed λόγω της συνεργασίας του με το BBC.

     
    dmelisso,
    ΓΕΔ! (Γελάω Έξω Δυνατά = Laughing Out Loudly = LOL)!

    Μιλάμε για πολύ γέλιο!! :) :) :)

    [...] though this is what skatokatastasi, Makis karfonei the Subject (τον Θέμο!), Hadjinicolaou karfonei the Koukodimo, Chios karfonei the Kambourakis, Kabourakis karfonei the Tremi… or NBA have been as many karfomata [...]

    [..] not write his name because we have not goustaro to come here all vlammenoi searching for the photos — go to youporn re disenfranchised banistirtzides to see his video what you want, and if goustarete [...]

    “Ephialtes live, you have drivers”

    ΓΕΔ σου λέω!

  19. Γιώργος Μαργαρίτης on Ιανουάριος 29, 2008

    @magica,
    συμβουλή ελήφθη, όβερ (αν και αυτό το video και να θέλουν να το κατεβάσουν δεν μπορούν, θα πρέπει να πείσουν το BBC να το κατεβάσει… ;)

     
    @par1saktos,
    η πολλή εναλλακτικότητα μας έφαγε στα blogs.
    Η πολύ εναλλακτικότητα, και η τεράστια διαφοροποίηση μας από τα κλασικά μέσα ενημέρωσης.

    Όχι, εμείς είμαστε μία τελείως διαφορετική φυλή, δεν είμεθα καθρέφτης της τηλεόρασης. Άλλωστε υπάρχει και το κίνημα των bloggers, μην το ξεχνάμε…

     
    @anaktisi,
    ευχαριστώ πολύ! :D

     
    @a8lios,
    όσο έχουν μάθει αυτοί να “καταπίνουν” ειδήσεις, τόσο εύκολα έχουμε μάθει και μεις να “χωνεύουμε” αυτά που μας πλασάρουν.

  20. Γιώργος Μαργαρίτης on Ιανουάριος 29, 2008

    @aleka,
    ευχαριστώ επίσης!
    Σαμπως είχα πάρει εγώ είδηση το γεγονός? Σε blog το είδα.

    Όσο για τον Λαζό, όπως λέει και ένα τραγούδι που δεν θα σου αρέσει (η μουσική) αλλά ο τίτλος του κολλάει γάντι:
    “Praise the lord - Opium the masses”

    Προσκυνάτε λοιπόν τον Λαζό, και μην ξεχνάτε κάθε βδομάδα να παίρνετε την δόση σας, για να αισθάνεστε λίγο “high” και “επαναστάτες”.

     
    @enasaplosproletarios,
    κύκλος είναι φίλε μου, και κύκλος που όπως φαίνεται δεν σπάει.

    …η αριστερά?!

     
    @arkoudas,
    αν απευθύνεσαι στον enasaplosproletarios μάλλον σου απάντησε. Αν απευθύνεσαι σε μένα, μάλλον διαβάζεις λάθος blog.

     
    @ark,

    Είναι λάθος να λέμε πως ο κόσμος είναι λάγνος και είναι πικάντικη η ιστορία και γιαυτό έχει πέραση, και άλλα τέτοια. Εχει φύγει από εκει η υπόθεση εδώ και μέρες

    Ναι, μάλλον κάνουμε λάθος, όπως λάθος κάνει και το wordpress που εδώ και πόσες μέρες δείχνει πως τα top blogs είναι αυτά που έχουν τίτλους “DVD ζαχόπουλος”, “φωτογραφίες ζαχόπουλος” κτλ. Αυτά πουλάνε. Ο κόσμος *είναι* λάγνος για τέτοιες ειδήσεις.

  21. null on Φεβρουάριος 1, 2008

    πρέπει να πω ότι έχω φτάσει στο σημείο να φοβάμαι να πατήσω τέτοια βίντεο. το συγκεκριμένο ακόμα να το πατήσω και μου το στείλανε και μέσω μέιλ…

  22. Γιώργος Μαργαρίτης on Φεβρουάριος 2, 2008

    Χέστη! :P

  23. Rodia on Φεβρουάριος 4, 2008

    Θυμαμαι οτι παλιοτερα ειχα δει/ακουσει απο “σοβαρα” ΜΜΕ πως η Μαρια Μαργαριτη ειναι “μια τρελη δικαστινα”. Ηταν τοτε που της ειχαν αφαιρεθει καποιοι φακελοι που εξεταζε, λογω μιας δηθεν ολιγωριας και καθυστερησης που ειχε επιδειξει στην εξεταση τους. Δεν ειχα δωσει και πολλη σημασια, το ομολογω -τοτε.
    Με την τωρινη ειδηση ομως, φαινεται οτι το ζητημα ειναι πραγματι ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ. Με ενθαρρυνει παντως το γεγονος της υπαρξης ανθρωπων σαν την κυρια Μαργαριτη, η οποια εξαντλει και το υστατο μεσον για να ακουστει η φωνη της.
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΔΙΚΑΣΤΗ ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ.

    ..Εχετε και το ιδιο επωνυμο.. ;-)

  24. Rodia on Φεβρουάριος 4, 2008

    Νομιζω οτι το θεμα με την αφαιρεση των φακελων το ειχε αναδειξει ο Μακης σε εκπομπη του -πριν αλλαξει στρατοπεδο (και στολη).

  25. tsimitakis on Φεβρουάριος 4, 2008

    Παίδες, θέλω να γράψω κάτι στην εφημερίδα, έχετε καμμιά ιδέα πως βρίσκουμε την κυρία Μαργαρίτη;

  26. Γιώργος Μαργαρίτης on Φεβρουάριος 5, 2008

    @Rodia,
    και νόμιζα πως ήμουν ο μόνος που το θυμάται αυτό με την “τρελή δικαστίνα”. Βέβαια τότε δεν είχαμε κανένα video, είχαμε τις “αντικειμενικές κρίσεις” των δημοσιογράφων. Ρίξε ρίξε λάσπη, όλο και κάτι θα μείνει…

    Πάντως η γυναίκα είναι απίστευτη και άξια θαυμασμού. Δεν δίστασε να τα βάλει με ολόκληρο το κύκλωμα για να βρει το δίκιο της, το δίκιο ΜΑΣ. Και εκτός από αυτήν, έχω θαυμάσει και τον Δικηγορικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης, τα νεαρά μέλη του οποίου έχουν ορκιστεί να ξεσκεπάσουν το παραδικαστικό κύκλωμα:
    http://gmargari.wordpress.com/2007/05/20/dikigorikos-sillogos/
    http://gmargari.wordpress.com/2007/05/20/dikigorikos-sillogos/#comment-16468
    http://gmargari.wordpress.com/2007/05/20/dikigorikos-sillogos/#comment-16950

    Ο Μάκης είναι σαν τον χαμαιλέων, αλλάζει κατά βούληση στρατόπεδα ανάλογα με τις περιστάσεις.

  27. tsimitakis on Φεβρουάριος 5, 2008

    Αγαπητέ δεν καταλαβαίνω γιατί δεν εμφανίζονται τα σχόλια μου στη σελίδα σου. Σου έγραψα προ ημερών οτι θα με ενδιέφερε να βρώ την γυναίκα, να της μιλήσω και να γράψω στην εφημερίδα που εργάζομαι για αυτήν, μιας και δεν έχει γράψει κανείς στον τύπο ως τώρα. Ζητούσα πληροφορίες πως να την βρώ. Ελπίζω τώρα να εμφανιστεί το σχόλιο μου.

  28. Γιώργος Μαργαρίτης on Φεβρουάριος 5, 2008

    Φίλε Τσιμιτάκη συγνώμη αλλά δεν έχω ιδέα γιατί γίνεται.

    Δεν ξέρω αν είχες πολλά λινκ στο σχόλιο σου και το έβαλε στα spam.

    Δυστυχώς επειδή τα spam είναι πλέον καθημερινά εκατοντάδες και δεν έχω χρόνο να τα κοιτάω τυχαίνει κανονικά σχόλια που πηγαίνουν στα spam να παραμένουν εκεί.

    [ update: Μόλις επανέφερα το σχόλιο σου. Δεν είχε κανένα link, δεν ξέρω γιατί πήγε στα spam ]

    Όσον αφορά την συνονώματη κυρία Μαργαρίτη, πιστεύω πως στα Γρεβενά θα είναι εύκολο να την βρεις, κάποιος από την περιοχή θα ξέρει περισσότερες πληροφορίες. Ίσως αν είχες κάποιο γνωστό από Γρεβενά, ή γνωστό του γνωστού.

    Μπράβο πάντως για την πρωτοβουλία σου, αυτά τα θέματα θα έπρεπε να έρχονται και να παραμένουν στην επιφάνεια

  29. e-lias on Φεβρουάριος 7, 2008

    πρώτα απ όλα μάθετε ότι όχι μόνο τρελή δεν είναι η εν λόγω ΚΥΡΙΑ αλλά αντιθέτως, απλά, τρελά ειλικρινής…Αυτό επιβεβαιώνεται από την εξέλιξη της ιστορίας η οποία διαδραματίζεται εδώ και κάποια χρόνια όταν, οι ένοχοI αφού κατάφεραν να την βγάλουν
    “τρελή” ,σε μια επίδειξη ισχύος της επιτέθηκαν φορώντας μάσκες και την ….κούρεψαν!!! Γεγονός που κάλυψε ο Τριανταφυλλόπουλος και η επικαιρότητα πριν περίπου 2 χρόνια…Αυτο ενδεικτικα επειδη δεν εχω τωρα το χρονο να επεκταθω.
    Oλως τυχαίως γνωρίζω πολλές λεπτομέρειες και μπορώ να διαβεβαιώσω ότι ίσως είναι η πλέον ΑΚΕΡΑΙΑ ΔΙΚΑΣΤΗΣ στην Ελλάδα, γι αυτό και είχε αυτή την εξέλιξη.
    …αυτά για τώρα,

    Γιώργο με τον λόγο που αρθρώνεις από αυτό το βήμα με έκανες να νιώσω την ανάγκη για πρώτη φορά,
    να γράψω σε κάποιο blog ,
    keep walking…..

  30. cyborg on Φεβρουάριος 7, 2008

    Ξέρεις τι, από την μια λέμε πως τα κανάλια πληρώνονται και ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ μόνο τι θα πουν, αλλά από την άλλη..

    Δεν μπορούν να βγάλουν εξίσου καλό λαυράκι από ακρωαματικότητα άμα πχ το θέμα με τα δικαστήρια κλασικά το γιγαντώσουν?

    Ώρες ώρες δεν μπορώ να καταλάβω πως λειτουργούν..

  31. Ioanna on Φεβρουάριος 8, 2008

    Kala re paidia, pou zoume? Eida to video kai trelathika. Einai adinaton to peristatiko na perase logo agnoias sto doukou apo ta ellinika MME. Edo mas deihnoun ta gennitouria arkoudas se zoologiko kipo tou Pekinou, kai agnooun tetoio thema?!! Oso kai an ponaei prepei telika na paradehtoume oti auto pou lene “megala simferonta” uparhei kai kivernaei distihos tin Ellada dekaetias, en gnosi ton ekastote kiverniseon, antipoliteusis kai politikon sinaspismon

  32. Σάββας on Φεβρουάριος 10, 2008

    Αίσχος, μόνο αυτό έχω να πω για τα Μέσα Μαζικής ενημέρωσης στην Ελλάδα, που δεν κάλύψαν το θέμα, αν και ζω στο εξωτεφικό πραγματικά έχω συγκλονιστεί από την απάθεια των ΜΜΕ και τη στάση της κυβέρνησης, ευτυχώς που υπάρχουν και μερικοί άνθρωποι με συνείδηση που φρόντισαν να μας ενημερώσουν, μπράβο σε όσους φρόντισαν να δημοσιευτεί το θέμα…

  33. Γιώργος Μαργαρίτης on Φεβρουάριος 11, 2008

    @e-lias,
    το σχόλιο σου Ηλία είναι από αυτά που μας δίνουν κουράγιο και δύναμη να συνεχίσουμε να γράφουμε, όχι για μας, αλλά γιατί φαίνεται πως τα blogs αποτελούν πραγματικά ένα εναλλακτικό μέσο ενημέρωσης και έχουν πραγματικά δύναμη. Και είναι πολύ ευχάριστο να σου αναγνωρίζουν το γεγονός της συνεισφοράς σε κάτι τέτοιο.

    Σε ευχαριστώ πραγματικά, και εύχομαι η ΚΥΡΙΑ Μαργαρίτη να δικαιωθεί.

     
    @cyborg,
    μάλλον υπάρχει ένα trade-off, όπως λέμε και μεις στην πληροφορική, μεταξύ ακροαματικότητας και συμφερόντων.

    Πιστεύω πως για κάθε είδηση μετράνε τα συμφέροντα που έχουν αν δεν την αναδημοσιεύσουν (ή τις “οδηγίες” που πήραν να μην αναδημοσιεύσουν ή να διαστρεβλώσουν μία είδηση) και από την άλλη την ακροαματικότητα που θα τους παρέχει, ώστε τελικά να αποφασίσουν αν πρέπει η όχι να την δημοσιεύσουν. Αν η είδηση αυτή προξενούσε όντως μεγάλο ενδιαφέρον, πιστεύω θα την είχα δημοσιεύσει άμεσα. Αλλά όπως διαβάζω και στο σχόλιο του Ηλία, μάλλον παίζονταν πάρα πολλά κάτω από το τραπέζι.

     
    @ioanna,
    welcome to reality, που λέει και η m13!

     
    @Σάββας,
    σ’ ευχαριστώ. Αυτός ακριβώς ήταν και ο αρχικός λόγος που αναδημοσίευσα την είδηση, για να μαθευτεί σε όσο περισσότερο κόσμο γίνεται, σε πείσμα των Μ.Μ.”Ε” που θέλουν τέτοιες ειδήσεις να θάβονται. Πράγμα που σε μεγάλο βαθμό έγινε, καθώς βλέπω πως η είδηση τελικά αναδημοσιεύθηκε σε πολλά blogs και sites.

  34. B81 on Φεβρουάριος 11, 2008

    Εμένα πάλι δεν μου φαίνεται και πολύ στα καλά της η τέως Εφέτης.Λίγο στην κοσμάρα της μου φαίνεται.Δεν λέω ότι “σώνει και καλά” λέει βλακείες,αλλά μου φαίνεται τραβηγμένο από τα μαλλιά το θέμα.Την Δικαστίνα αυτή την δίωξανε από το Δικαστικό Σώμα.Και έναν Δικαστή δεν τον διώχνει κάποιος “Διευθυντής” παιδιά,ούτε καν ο Υπουργός Δικαιοσύνης. Η Ολομέλεια του Αρείου Πάγου αποφασίζει….Ε,τί να πω τώρα…Περισσότερο θα πίστευα ότι μια Δικαστίνα σάλταρε,παρά ότι σύσσωμη η Ολομέλεια του Αρείου Πάγου,τα “παίρνει” και συγκαλύπτει ένα πορνείο(???)που λειτουργεί εντος του Δικαστικού Μεγάρου(!!!)
    Με λιγα λόγια γιατί να πιστέψω τον κάθε σαλεμμένο που λέει το μακρύ του,χωρίς μάλιστα ΟΥΤΕ ΜΙΑ απόδειξη???

  35. e-lias on Φεβρουάριος 11, 2008

    …ηταν πολλα τα λεφτα …Αρη,(κατα την κλασικη ρηση).Μιλαμε για 12 δις δρχ μονο για τους σεισμοπαθεις….ασε το trafficking και τις βιζιτες φιλε Β81…ικανα να ριξουν κυβερνηση οχι μονο μια δικαστη,,, χωρια την αποπειρα δολοφονιας της πριν την επιθεση με το κουρεμα για γελειοποιηση…
    ..Ασε τις οποιες “ολομελειες”, αν εκτελουσαν το εργο τους δεν θα υπηρχε βασικα “παραδικαστικο” και μετα δικαστικο σωμα αλλα αντιστροφα…
    τουλαχιστον, -πιστευε και μη,ΕΡΕΥΝΑ -
    …το πιασες το σημειο στιξης (,) αγαπητε Β81?

  36. B81 on Φεβρουάριος 12, 2008

    Εντάξει e-lias.Υπάρχουν διεφθαρμένοι σε κάθε επάγγελμα.Αλλά η Δικαιοσύνη είναι μια από τις ανεξάρτητες εξουσίες.Δεν μπορώ να πιστέψω μια τρελλή που βγαίνει και φωνάζει μπροστά από το Μέγαρο Μαξίμου για πορνεία και για συνομοσίες.
    Δηλαδή,έλεος.Να πιστέψουμε μια Δικαστίνα που έδιωξε ο Άρειος Πάγος,σαν ανίκανη να εκτελέσει το έργο της,παρά την Ολομέλεια του Αρείου Πάγου(παιδιά μιλάμε για εξαίρετους Δικαστές…οχι όλοι ας το δεχθώ…αλλά Νισάφι…στην Νομική είδαμε αποφάσεις μοναδικές!!!Δεν φτάνει Δικαστής στον Άρειο Πάγο,ανδεν αποδείξει οτι δεν είναι ελέφαντας.Κάτι που συνβαίνει σε ελάχιστους κλάδους)και τον Πρωθυπουργό…δηλαδή πιστέυουμε τον κάθε βλάκα που λέει “Αααα και Ουυυ.????” ε,όχι δα

  37. B81 on Φεβρουάριος 12, 2008

    Μπορώ να δεχθώ είτε μειωμένο καταλογισμό (βλαμμένη)είτε πρόθεση(απατεώνισσα)
    Αρειοπαγίτης, σημαίνει ότι τον έχουνε ψάξει μέχρι συγγενή 7ης γενιάς…Δεν είναι τυχαίο που ΟΛΟΙ του παραδικαστικού ήταν χαμηλόβαθμοι Δικαστές.
    Σας λέω, μετά λόγου γνώσης, στον Άρειο Πάγο οι Δικαστές είναι εξαίρετοι (οκ…κάποιοι-ελάχιστοι-και γνωστοί…είναι λιγότερο ικανοί….αλλά σε λίγες εβδομάδες έχουμε κρίσεις…κάποιοι “Βασιλιάδες” με την αρχαία έννοια θα κριθούν από ομοίους…Πάντως μην τα ισοπεδώνουμε όλα…Μια βλαμμένη φαίνεται η τύπισσα-στην καλύτερη

  38. B81 on Φεβρουάριος 12, 2008

    Να θυμηθώ εν ενεργεία Αρειοπαγίτες (πχ.Χρήστος Αλεξόπουλος, Δημήτρης Δαλιάνης, Βασίλειος Ρήγας),των οποίων οιαποφάσεις διδάσκονται στις Νομικές Σολές -όχι μόνο της Ελλάδος παρακαλώ-
    Δεν ξέρω παιδιά…Ο Άρειος Πάγος είναιαπό τους τελευταίους θυλάκους Δικαιοσύνης που υφίστανται…αυτή είναι η γνώμη μου.Η Μαργαρίτη μου φαίνεται στην καλύτερη τρελλή, στην χειρότερη ύποπτη

  39. B81 on Φεβρουάριος 12, 2008

    Μιλάμε για την τύπισσα που είχε βγει στον Μάκη…και είχε γελάσει ο κάθε πικραμμένος μαζί της…μην το ξεχνάμε

  40. Γιώργος Μαργαρίτης on Φεβρουάριος 12, 2008

    @B81,
    εμενα στην καλύτερη μου φαίνονται ύποπτα όσα αναφέρεις και προασπίζεσαι εσύ. Και μάλιστα πάρα πολύ ύποπτα, σαν να προσπαθείς με νύχια και με δόντια να βγάλεις την κυρία Μαργαρίτη τρελή. Μήπως είπε κάτι στο οποίο εμπλέκεσαι και συ? Δε καταλαβαίνω αλλιώς την στάση σου.

    Μετά τα όσα έχουμε δει, και τα όσα έχω δει προσωπικά, αθωώσεις εκεί που δεν πρέπει και προφυλακίσεις χωρίς λόγο, μετά από όσα είδα στις φοιτητικές πορείες, δεν έχω ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ εμπιστοσύνη στην Ελληνική Δικαιοσύνη. Ούτε καν στον Άρειο Πάγο.

    Θα ήθελα να μου απαντήσεις λοιπόν, αφού φαίνεται να ξέρεις 2-3 πράγματα παραπάνω, πως μπορεί η δικαιοσύνη σου να προφυλακίσει με την κατηγορία της “καταστροφής αμαξιού” για 42 ολόκληρες μέρες έναν φοιτητή, με μόνο ενοχοποιητικό στοιχείο το ότι φοράει πράσινα παπούτσια (έλεος!) και ότι συμμετείχε σε φοιτητική πορεία, την στιγμή που από την πρώτη στιγμή σου έχουν φέρει video και φωτογραφίες που από τη μία δείχνουν αυτούς που καταστρέφουν το αμάξι και από την άλλη σου δείχνουν την ίδια ώρα τον φοιτητή, ο οποίος δεν έχει ούτε εμφανισιακά καμία σχέση με τον μαλάκα που σπάει το αμάξι, ενώ την στιγμή που γίνονται τα επεισόδια βρίσκεται 1 χιλιόμετρο μακρυά ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ.

    Πως μπορεί η φανταστική σου δικαιοσύνη να παραβλέψει το γεγονός πως ο πραγματικός ένοχος υπάρχει στο video, πως ο καημένος ο φοιτητής που έχουν μπροστά τους δεν έχει καμία σχέση εξωτερικά με τον ένοχο, ενώ βάσει φωτογραφιών και video την ώρα των επεισοδίων βρίσκεται τουλάχιστον 1 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΜΑΚΡΥΑ, και παρα τα ΑΔΙΑΣΕΙΣΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, τον ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΖΕΙΣ ΓΙΑ 42 ΜΕΡΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΦΟΡΑΕΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ.

    Αφιερωμένο, “κ” B81:
    Ο Τυφλός Εισαγγελέας

    Δες το και μετά έλα μίλα μου για δικαιοσύνη.
    (και αν θες περισσότερα περί του θέματος, εδώ όλα τα σχετικά αρθρα:
    Παναγιώτης - Πράσινα Σταράκια)

    Και θα ήθελα να μιλάς καλύτερα για την κυρία Μαργαρίτη, την οποία χωρίς να ξέρω σέβομαι απεριορίστως.

  41. Γιώργος Μαργαρίτης on Φεβρουάριος 12, 2008

    Επίσης, δεν απάντησες στα ερωτήματα που σου απευθύνθηκαν:

    Eφόσον η κυρία Μαργαρίτη ήταν απλά “τρελή”, γιατί τις επιτέθηκαν τραμπούκικα παρακρατικοί και την κούρεψαν? Μήπως ακριβώς για να την φοβίσουν και να την γελοιοποιήσουν, ώστε να μπορείς να έρχεσαι μετά εσύ εδώ και να μας λες ότι είναι τρελή?

    Γιατί πήγαν και την μάζεψαν βίαια οι ασφαλίτες, την στιγμή που έκανε απεργία πείνας? Μήπως για να την σωπάσουν? Υπάρχει κάποιος άλλος λόγος που η δικαιοσύνη Σου δικαιολογεί αυτή την ενέργεια? Δηλαδή σου φαίνεται λογικό να βγουν στα ξαφνικά από ένα αμάξι δύο ασφαλίτες και να την μαζέψουν, χωρίς να δώσουν εξηγήσεις?

    Τι θα της έκαναν άραγε αν δεν υπήρχε το συγκεκριμένο video και ρεπορτάζ του BBC?

  42. B81 on Φεβρουάριος 12, 2008

    Πραγματικά ελπίζω να αστειεύεσαι….
    Σου φαίνομαι ύποπτος που λέω το προφανές ????Σου δίνω τα στοιχειά μου (φυσικά σε προσωπικό mail να δεις αν είμαι κάποιος ύποπτος ή αν είμαι κάποιος 26χρονος,με πτυχίο Νομικής που ψάχνει δουλειά – σου λέω αλήθεια άμα γουστάρεις σου δίνω όλα μου τα στοιχεία—αλλά τις μαλακίες ότι είμαι ύποπτος κόφτες σε μένα. Μπορώ να πω με τη σειρά μου ότι είσαι ύποπτος που γράφεις τέτοιους πομφόλυγες και τέτοια φληναφήματα σε στυλάκι και καλά «¨όλα τα σφάζω»
    Τι να σου πώ τώρα από όλα αυτά?
    Μέγα λάθος που προφυλακίστηκε κάποιος για τέτοιον λόγο! (την θυμάμαι την υπόθεση)
    Τρισάθλιο! Αν δεν συντρέχουν σοβαροί λόγοι (φυγή από τη χώρα κλπ…δεν συντρέχει λόγος προφυλάκισης)συμφωνώ….έτερον εκάτερον. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν βλέπεις το λογικό σου άλμα επί κοντώ…»επειδή προφυλακίστηκε –άδικα κατ’εμέ- ο φοιτητής = η Μαργαρίτη έχει δίκιο!!!!!!
    Η Μαργαρίτη μου φαίνεται τρελή και βαμμένη

    ΥΓ¨ Σου δίνω ΟΛΑ μου τα στοιχεία μόνο και μόνο ογια να μην ξανακούσω τέτοια μπούρδα (ότι είμαι ύποπτος) (απλώς δώσε ένα mail. Δεν θα γράψω cv σε ένα blog)

  43. Γιώργος Μαργαρίτης on Φεβρουάριος 12, 2008

    Α, και για να μην ξεχάσω, μάλλον Β81 θα θεωρείς και τρελούς όλους τους δικηγόρους του Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, οι οποίοι λίγο πολύ λένε τα εξής “τρελά”:

    Εντελώς τυχαία διαβάσαμε σε εφημερίδες και στο διαδυκτιο ότι στα δικαστήρια θεσ/νικης υπάρχει ένα κύκλωμα που λυμαίνεται πολλά δισεκατομμύρια, και μάλιστα με κάλυψη του Αρείου πάγου βλέπε Σανίδας και Σία.
    Στο κύκλωμα ενισχυμένοι με πλάτες Σανίδα κ Φλωριδης κύριος Μπακελας. κυρια Κατσουλακου. κυριος Κουτσοχρηστος(παλαιο λαμογιο).
    Το κυκλωμα με συνεργασια δικηγορων κυριος καχριμανης, κερμανιδης. βουρουτζης, εφοριακους , ορκωτους λογιστες, καθηγηταδες πανεπιστημιου κυριος παπαδοπουλος, γεωργιαδης. , και αλλοι, εχουν στησει μια μηχανη που βγαζει χρηματα και μαυρα και πολλα.

    και στο επόμενο σχόλιο:

    Με αφορμή δημοσιεύματα σε διαδικτυο, και επειδή το θέμα των καταγγελιών έχει άμεση σχέση με τον Εισαγγελέα Αρείου Πάγου κ Σανιδα, στον οποίο αποδεδειγμένα και με στοιχεία έχουν υποβληθεί νομίμως, παραθέτουμε όλες τις διευθύνσεις στο διαδικτυο, από τις ΟΠΟΙΕΣ συνάγεται η βασιμότητα των καταγγελιών.
    Ολες οι καταγγελίες έχουν στοιχεία, και αναφέρονται σε δυο πολύ σοβαρά και καίρια θέματα.

    Το πρώτο θέμα είναι η κακοδιαχείριση και ο παράνομος
    Πλουτισμός, που γίνεται μέσα από τα προγράμματα εκπαίδευσης και κατάρτισης μέσω κοινοτικών κονδυλιών,
    Γ! ΚΠΣ και έπεται και το Δ! ΚΠΣ.(ΟΕΕΚ-ΙΔΕΚΕ-ΕΚΕΠΙΣ-ΚΕΚ-ΚΛΠ)

    Να και ο φοβερός και ακριβοδίκαιος Άρειος Πάγος σου!

    Διάβασε και άλλα ωραία εδώ, με περισσότερα στοιχεία:
    http://gmargari.wordpress.com/2007/05/20/dikigorikos-sillogos/
    στα δύο τελευταία σχόλια.

    Τελικά τρελάθηκαν και οι δικηγόροι στην Θεσσαλονίκη ε?!

  44. e-lias on Φεβρουάριος 12, 2008

    …θεωρητικα καλα τα λες,ουσιαστικα ομως εκ του αποτελεσματος κρινομενοι ειναι εκθετοι και οχι απο μενα αλλα απο την αρμοδια επιτροπη της Ευρωπαικης Ενωσης για τη διαφθορα. Ξερεις φιλε σε ποια θεση κατατασσεται η Ελλαδα με διαφορα απο τις αλλες χωρες? …..? Απαντησε εσυ σε παρακαλω…και ανεφερε μας σαν γνωστης που φανηκε οτι εισαι, αποφασεις και αναφορες απο το Ανωτατο οργανο της Δικαιοσυνης το οποιο πανω απ ολα εχει ΕΠΟΠΤΙΚΟ ρολο και διασφαλιζει την αρτιοτητα του,που να αφορουν αποκαλυψεις και μετρα για το παραδικαστικο. Αν οντως ισχυουν τα οσα αναφερεις
    λογικα το θεμα θα το ειχε αποκαλυψει ο Αρειος Παγος…νομιζω?

  45. Γιώργος Μαργαρίτης on Φεβρουάριος 12, 2008

    @Β81,

    Δε χρειάζομαι τα στοιχεία σου, απλά διάβασε το τελευταίο σχόλιο για τον Άρειο Πάγο…

  46. e-lias on Φεβρουάριος 12, 2008

    αναμενω δυο απαντησεις απο τον Β81 στον οποιο απευθυνεται το προηγουμενο μου post…ευχαριστω

  47. Γιώργος Μαργαρίτης on Φεβρουάριος 12, 2008

    @Β81,
    Δεν έκανα την λογική συνεπαγωγή: επειδή προφυλακίστηκε ο φοιτητής => η κυρία Μαργαρίτη έχει δίκιο.

    Απλά σου έδειξα τα κατορθώματα και τις κρίσεις της δικαιοσύνης που εμπιστεύεσαι και υπηρετείς.

  48. B81 on Φεβρουάριος 12, 2008

    Μπορώ να σου πώ χειρότερα λάθη ακόμα…..Πχ…πρόσφατο ¨Η προφυλάκιση της Τσέκου ,.νομικά ,μόνο αν την τραβήξεις από τας μαλλιά και την δέσεις σε γερανό στέκει…
    ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΛΑΘΗ η Δικαιοσύνη…..Κατά καιρούς…Αυτό δεν υποβιβάζει την Δικαιοσύνη συλλήβδην
    Και ούτε υπηρετώ τίποτα. Απλώς τα «ΚΡΑ» και τα «ΟΥ» είναι πολύ εύκολα.
    Τι πάει να πει αυτό….Με είχανε στο ΑΤ Παγκρατίου. επειδή πήγαινα στην γιορτή της Μουσικής στην Κλαυθμόνος μεθυσμένος πριν κάτι χρόνια να δω τους Film ΄(και ήμουνα και Ναύτης –δηλαδή η αστυνομία δεν με αγγίζει τότε-) τι να κάνουμε….όπως έλεγε μια χέστρα στη Σαλαμίνα εύγλωττα “Shit Happens”
    Δεν θα κράψω το σύμπαν για μια ηλιθιότητα. Εσύ το κάνεις όμως και ξεχνάς την Μαργαρίτη. Γνωστός περίγελως της Νομικής
    BTW…για να μην λες …σου δίνω facebook profile όποτε γουστάρεις

  49. Γιώργος Μαργαρίτης on Φεβρουάριος 12, 2008

    Ρε Β81 δεν θέλω το προφιλ σου! Σε πιστεύω!

    Θέλω απλά να απαντήσεις στις ερωτήσεις μου και στις ερωτήσεις του Ηλία. Γιατί αφού ήταν απλά “τρελή” την κούρεψαν και την εκφόβισαν? Απάντησε please στις ερωτήσεις μου και στις ερωτήσεις του Ηλία.

  50. B81 on Φεβρουάριος 12, 2008

    Είδα την ανακοίνωση του ΔΣΘ για τον φοιτητή. Συμφωνώ απολύτως!@!!!!!
    Φασισταριά μπάτσοι και μαλακισμένοι εισαγγελείς που βάλανε ένα παιδάκι μέσα.
    Αυτό ακριβώς όμως υποστηρίζω ότι είναι και η Μαργαρίτη. Μα μαλακισμένη Δικαστίνα ( με δυσμενή μετάθεση στα Γρεβενα και ΠΟΤΕ δεκτή στον Άρειο Πάγο

  51. B81 on Φεβρουάριος 12, 2008

    Οκ…θα απαντήσω…κάτσε ένα λεπτό να τις διαβάσω

  52. e-lias on Φεβρουάριος 12, 2008

    Β81 εγω δεν θελω να σε κουρασω, η μια απαντηση ειναι αριθμος, η αλλη ναι η οχι…..¨)

  53. B81 on Φεβρουάριος 12, 2008

    Οχι…κάτσε θα τις διαβάσω και θα απαντήσω
    BTW (η Θεσσαλονίκη πώς κατέντησε τέτοια Φασιστούπολη ρε πούστη μου)?Από την Δημοκρατία της Μακεδονίας μέχρι τον Άνθιομο???(ΟΚ άσχετο….θα απαντήσω… ;)
    Αριθμός και Οχι?Δεν το καταλαβαίνω…θα το σκεφτώ λίγο και θα σου πω

  54. e-lias on Φεβρουάριος 12, 2008

    εννοω οτι η μια ερωτηση απαντιεται με εναν αριθμο,η Ελλαδα ειναι στην θεση =?

    λογικα το θεμα θα το ειχε αποκαλυψει ο Αρειος Παγος?
    ναι η οχι?

  55. B81 on Φεβρουάριος 12, 2008

    Α…οκ…Την θέση της Ελλάδας σε διαφθορά???
    Α..δεν ξέρω φαντάζομαι στις τελευταίες…Πρέπει να ψάξω στην wiki για αυτό
    ‘Οχι καθόλου Άρειος Πάγος(όπως και το Συμβούλιο της Επικρατείας και το Νομικό Συμβούλιο) είναι ανώτατα Δικαστήρια.
    Δεν αποκαλύπτουν….Καταδικάζουν…..ή μάλλον αναιρούν ή όχι.Και αν ξέρατε πόσες φορές και τα τρία σώματα της Δικαστικής Εξουσίας(η οποία είναι πλήρως ανεξάρτητη) έχουνε βγάλει αποφάσεις ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ στα ευρωπαϊκά κράτη (σε αυτά που έχουν παρόμοιο δικαιοδωτικό σύστημα τουλάχιστον)θα είχατε μείνει ενεοί.
    Ενα μόνο θα σας πω…η “Νομική Πλάνη” είναι ελληνική εφεύρεση(του Τσάτσου-όνομα ε…?)
    όπου όποιος δεν δύναται να γνωρίζει το αξιόποινο της πραξεως με κανέναν τρόπο και άν προθύστερα (στην χώρα του) δεν ήταν έκνομο, δεν τιμωρείται…Έτσι αθωώνονται όλοι οι έμποροι cd.Αυτό ισχύει μόνο εδώ και -μετά από εμάς και μέσω υμών-στην Γερμανία

  56. e-lias on Φεβρουάριος 12, 2008

    ok, θασου πω εγω τοτε, ειμαστε στη θεση 1
    πρωταθλητες………το αλλο σκελος-λογικα το θεμα θα το ειχε αποκαλυψει-καταδικασει ο Αρειος Παγος? ΝΑΙ
    το εκανε? ΟΧΙ και ουτε προκειται…

  57. ardavirus on Φεβρουάριος 12, 2008

    Αποσπασμα απο το “The Cookbook”…

    Παρε μερικους μορφωμενους, σωστους, δικαιους και φωτισμενους ανθρωπους (οπως εκεινοι που υπηρετουν την δικαιοσυνη).
    Ριξε μπολικο μαυρο και βρωμικο χρημα.
    Ανακατεψε σκοτεινο και διεστραμενο σεξ (το καλυτερο ειναι με ανηλικους αλλα και αλλες παρομοιες μορφες κανουν)
    Αστο λιγο να ψηθει για να δεσει και εχεις ετοιμους δαιμονες με ανθρωπινη μορφη (που συνεχιζουν να υπηρετουν την δικαιοσυνη…οπως τους συμφερει).

    Και μην νομιζετε οτι φταινε οι αν8ρωποι που μεταμορφωθηκαν ετσι, ειναι στην συνταγη, ειναι στην ανθρωπινη φυση και στην Ελλαδα αυτη η ανθρωπινη φυση ειναι πιο εντονη σε σχεση με αλλους λαους γι’αυτο ειμαστε και στην πρωτη θεση, οπως αναφερει πολυ σωστα ο e-lias.

    Αυτο που πραγματικα με εκπλησει ειναι οτι μερικοι χρειαστηκαν το θεμα της Κυριας Μαργαριτη για να υποπτευθουν οτι ζουμε σε μια χωρα βουτηγμενη στο βουρκο.

    Απο την αλλη η περιπτωση του Β81 ειναι κατι αναμενομενο, υπαρχουν τοσοι πολλοι που δεν εχουν καταλαβει οτι εκεινο το πραγμα πισω απο τα ματια χρησημευει και σε αλλα πραγματα εκτος απο το να τους θυμιζει να αναπνεουν, που αργα η γρηγορα θα τους συναντουσαμε και στα blogs.

  58. ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ on Φεβρουάριος 13, 2008

    Oσοι θελετε να κατεβασετε το βιντεο με την δικαστικο ασχετα αν γραφει embedding disabled by request πηγαινετε στην σελιδα video downloader toy mozilla συμφωνα με το link http://www.downloadhelper.net/install.php
    εγκαταστηστε το βοηθημα αυτο και μετα κατεβαζετε βιντεο απο παντου αερα μπανανα……

    http://www.youtube.com/watch?v=jglcyu8tpjw

  59. ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ on Φεβρουάριος 13, 2008

    Eπι πλεον χρειαζεται ενασ flv player που θα βρειτε ευκολα με search στο google
    ευχαριστω

  60. anwnumous on Φεβρουάριος 13, 2008

    είναι κρίμα να μαθαίνεις πόσες βρώμες κρύβονται, πόσο μάλλον γιάυτές που κρύβονται τόσο καλά ώστε ποτέ δεν θα μάθουμε γιάυτες!Σκατα η κοινωνία!Είμαι περήφανη που είμαι ελληνίδα, αλλά ντρέπομαι για το κωλοσύστημα,κι όμως μετά από πολύ καιρό στον βούρκο του διαδικτύου,βρίσκω ένα εξαιρετικό site!Ξυπνήστε ζώα!!!κοιμάστε πολυ…(ας μην μιλήσω για τον ”Χαζόπουλο”!)τα συγχαρητήριά μου κύριε μαργαρίτη,απίστευτη ιστοσελίδα!!!

    …”παν μετρον αριστον”….

  61. sezar on Φεβρουάριος 14, 2008

    Οταν επαιξε ο Τριανταφυλλόπουλο πέρσι, με τι θέμα ασχολιοσασταν παλικαριά μου? Αλλά δυστυχώς δεν είχαμε blogs τότε….. ή μήπως είχαμε αλλά και πάλι χαζευαμε κανένα παράθυρο?

  62. ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ on Φεβρουάριος 14, 2008

    Η χωρα του …

    Δειτε αυτο

    http://tcc.itc.it/people/rocchi/fun/europe.html

    Τελικα τι ειμαστε? ειμαστε αναμεσα σε αυτη τη χωρα και τουσ κουμπαρους. καταλαβατε τωρα γιατι θα ειμαστε για παντα ……?

    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Φυλακισαμε το κολοκοτρωνη
    Εξοστρακισαμε τον αλκιβιαδη, θεμιστοκλη, θουκιδιδη
    Δωσαμε κονειο στον σωκρατη

    και τωρα μετα τοσα χρονια δεν αλλαξαμε καθολου , παραμενουμε οι ιδιοι …….

    μονο που ειμαστε περισσοτεροι!!!!!

  63. Rodia on Φεβρουάριος 15, 2008

    Γιωργο, δεν ξερω αν εχεις ηδη προσεξει αυτο:
    http://tovima.dolnet.gr/print.php?e=B&f=14498&m=A10&aa=1
    οπου αναφερεται καποια κ. Μαρια Μαργαριτη ως συμβουλος στο Μαξιμου, με αποσπαση απο Γρεβενα. Μαλλον εχει πολυ ψωμι η υποθεση.
    στον αριθ. 6 δες:–>> “6. Γραφείο Οργάνωσης και Διοίκησης.”

  64. Κώστας on Φεβρουάριος 15, 2008

    Εγώ τη θυμάμαι τη κυρία στην εκπομπή του 30φυλλόπουλου πολύ παλιά. Τη θυμάμαι, όχι λόγω της υπόθεσης τόσο, όσο της ιδιόμορφης συμπεριφοράς της - σε αυτό συμφωνώ σ αυτά που λέει ο Β81, αλλά δε λέω ότι είναι τρελλή ή κάτι τέτοιο.
    Το παρακάτω είναι αρθρο από το 2004 στην Ελευθεροτυπία, στο οποίο αναφέρεται και προηγούμενο περιστατικό.
    Εχουμε σύνολο 9 χρόνια περίπου που υπάρχει στις ειδήσεις η περίπτωσή της και άρα είναι άκυρο αυτό που λέγεται ότι δεν ασχολούνται τα ΜΜΕ. Προσέξτε μόνο τη λεπτομέρεια της συγγένειας του συζύγου…

    Στην πρώην πρόεδρο Εφετών Ιωαννίνων
    ΤΡΙΚΑΛΑ
    Του ΧΡΗΣΤΟΥ ΚΟΝΤΟΥ

    Με έντονα τα σημάδια του ξυλοδαρμού στο σώμα της και στο πρόσωπό της, αλλά και κουρεμένη, μεταφέρθηκε αργά το βράδυ της Τρίτης στο νοσοκομείο Τρικάλων η 55χρονη Μαρία Μαργαρίτη, πρώην πρόεδρος Εφετών Ιωαννίνων.

    Σύμφωνα με την ίδια, γύρω στις δέκα το βράδυ της Τρίτης, δύο άγνωστοι κουκουλοφόροι εισήλθαν στο σπίτι της από την πόρτα της κουζίνας που βρίσκεται στο ισόγειο της κατοικίας και αφού την χτύπησαν με τα χέρια για αρκετή ώρα, την έδεσαν με καλώδιο σε μια καρέκλα, την… κούρεψαν και στη συνέχεια την εγκατέλειψαν, φεύγοντας προς άγνωστη κατεύθυνση. Τη γυναίκα βρήκε σε τραγική κατάσταση γείτονάς της, που έσπευσε σε βοήθεια μετά από τηλέφωνο του συζύγου της, που δεν κατάφερνε να επικοινωνήσει μαζί της. Σύμφωνα με τους γείτονες, κανείς δεν άκουσε τον παραμικρό θόρυβο, παρά μονάχα όταν πλέον πλησιάσανε στο σπίτι και άκουσαν τα αναφιλητά από τα κλάματα της 55χρονης δικαστικού.

    Η Μαρία Μαργαρίτη, που πριν από δυο χρόνια είχε τεθεί σε αργία με απόφαση της Ολομέλειας Δικαστών για «παρακώλυση υποθέσεων», είχε καταγγείλει πριν από περίπου μία πενταετία κύκλωμα που λυμαινόταν τις αποζημιώσεις των σεισμοπαθών Γρεβενών και Κοζάνης και επιδίωκε τη «μετατροπή» του Δικαστικού Μεγάρου Γρεβενών σε «άνδρο ακολασίας», αφού έκανε λόγο για εμπλοκή δικαστών και αστυνομικών σε κύκλωμα με γυναίκες του πρώην ανατολικού μπλοκ.

    Σύμφωνα με τον σύζυγό της, γιατρό στα Γρεβενά, Γιώργο Φώλια (ξάδελφο του υφυπουργού Οικονομικών), τα ίδια προφανώς άτομα επιχείρησαν σε βάρος τους και άλλη απόπειρα πριν από δυόμισι χρόνια, όταν προσπάθησαν να τους ρίξουν με το αυτοκίνητό τους σε γκρεμό στο δρόμο μεταξύ Τρικάλων και Γρεβενών. Επίσης, ο σύζυγός της κατήγγειλε ότι και το βράδυ της Τρίτης δέχθηκε απειλητικά τηλεφωνήματα, λέγοντας ότι «τη γυναίκα σου την τακτοποιήσαμε, ήρθε τώρα η σειρά σου». Πάντως, δίπλα στην καρέκλα όπου ήταν δεμένη η γυναίκα βρέθηκαν και δυο κάλυκες κυνηγετικού όπλου.

    Οπως είπαν οι γιατροί του νοσοκομείου, η κατάστασή της δεν εμπνέει ανησυχία και σύντομα θα πάρει εξιτήριο.
    ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 25/11/2004

    http://www.enet.gr/online/online_hprint?q=%CC%E1%F1%DF%E1+%CC%E1%F1%E3%E1%F1%DF%F4%E7&a=&id=47845916

  65. Γιώργος Μαργαρίτης on Φεβρουάριος 15, 2008

    @Κουκουρούκου,
    ευχαριστώ για τις συμβουλές! :)

     
    @anwnymous,
    ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια!
    Αλλά με λόγια δυστυχώς δε φτιάχνεται η κατάσταση.

     
    @Ροδιά,
    καταρχήν δε μπόρεσα να βρω αυτό που λες στο λίνκ.
    Αλλά έχω δει αρκετά άρθρα στο ίντερνετ, και φαίνεται πολύ παράξενη η υπόθεση. Όπως για παράδειγμα, το άρθρο που στέλνει λίγο παρακάτω και ο Κώστας, που αναφέρει πως ο σύζυγος της είναι ξάδερφος του Υφυπουργού Οικονομικών.

    Πολλές και πολύ περίεργες συμπτώσεις…
    Δε ξερω αν θα βρούμε άκρη, πάντως είναι πολύ καλή η ιδέα του Τσιμιτάκη:
    Συλλογική Δημοσιογραφική Έρευνα.

     
    @Κώστα,
    το είχα διαβάσει το άρθρο παλιότερα. Όντως φαίνονται να παίζονται πάρα πολλά. Πάντως ιδιόμορφη συμπεριφορά έχει και ο Ανευλαβής στον Μάκη, κι όμως τον πάω πάρα πολύ γιατί λέει πάντα σωστά πράματα. Ιδιόμορφη συμπεριφορά έχει και οποιοσδήποτε προσπαθεί να πει δυο πράματα και δε τον αφήνουν, οποιοσδήποτε που τον πνίγει το δίκιο.

    Βάλε τον εαυτό στην θέση της, να έχει ξεσκεπάσει ένα τέτοιο σκάνδαλο, και “οι από πάνω” να την βασανίζουν και να την εκφοβίζουν, αντί να προωθήσουν την έρευνα και να ξεσκεπάσουν τη βρώμα που λυμαίνεται στο (παρά?)δικαστικό κύκλωμα. Εγώ πάντως δε θα μπορούσα να είμαι ψύχραιμος.

  66. Κώστας on Φεβρουάριος 16, 2008

    Καμμία αντίρηση. Αλλο πράγμα η ιδιαίτερη/ιδιόμορφη συμπεριφορά και άλλο τα καταγγελόμενα.
    Εγώ θα περίμενα ότι 9 χρόνια αφότου εμφανίστηκε η περίπτωση να έχουμε μάθει τι είναι αλήθεια και τι όχι - αλλά αντί γι αυτό τα κανάλια ψάχνουν όπως πάντα για το επόμενο πιασάρικο θέμα ή/και το επόμενο ψώνιο που απαιτεί 15 λεπτά δημοσιότητας.
    Αυτό βέβαια συμβαίνει γιατί εμείς ως θεατές το “επιβάλλουμε”, αντί να ρωτάμε τι έγινε με την υποθεση της κάθε Μαργαρίτη.
    Μπαιδεγουέη, το πόστ σχετικά με τον Τεμπονέρα είναι όλα τα λεφτά. Μπράβο.

  67. Γιώργος Μαργαρίτης on Φεβρουάριος 16, 2008

    πάντως η μέθοδος του “όποιος λέει την αλήθεια τον βγάζουμε τρελό” εφαρμόζεται από πολύ παλιά.

    Απλά δεν μπορώ να καταλάβω πως κάποιοι επιμένουν πως η κυρία Μαργαρίτη είναι απλά “τρελή” την στιγμή που την βασάνισαν και την εξευτέλισαν για να την φοβερίσουν (προφανώς για να σωπάσει). Γίνεται να υπάρχει τόσο αφελής κόσμος?

    (ευχαριστώ για το άλλο άρθρο :) )

  68. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ on Φεβρουάριος 25, 2008

    ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ.ΟΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΕΛΟΣ Η ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΜΜΙΣΘΟΥΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΤΩΝ ΜΜΕ.

    ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ.ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΣΥΝΑΦΙΟΥ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΕΙΡΙΖΕΙ.ΓΙΑΤΙ*

  69. [...] είναι ο κύριος ο οποίος είχε τραβήξει το video με την κα Μαργαρίτη και στο οποίο δόθηκε έκταση μέσα από τα blogs, χωρίς [...]

Leave a reply