Η αρχή είναι το [(1/3+(2^2))*(2/4)-1/6] του παντός…

Έφαγα περίπου 4 λεπτά για να διατυπώσω και να επαληθεύσω την ανωτέρω σοφή παροιμία. Και όλα αυτά για γεμίσω την πρώτη μου δημοσίευση. Αρκετός χρόνος για κάτι τόσο κενό και χωρίς νόημα. Και συνεχίζω να σπαταλάω αυτόν τον χρόνο μου… Φτάνει!

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in Έτσι μου 'ρθε. Bookmark the permalink.

6 Responses to Η αρχή είναι το [(1/3+(2^2))*(2/4)-1/6] του παντός…

  1. Ο/Η kafrokoritso λέει:

    Λοιπόν, μιας και βρέθηκα εδώ γύρω δηλαδή, και επειδή είναι και αργά… Εγώ ξέρω ότι η αρχή είναι το ήμισι (=1/2) του παντός. Αλλά αυτό το υπολογίζω, το ξαναυπολογίζω…και το βγάζω 2! Ένας απ’ τους 2 δεν ξέρει προτεραιότητα πράξεων μάλλον

  2. Βασικά παίζει και να έχεις δίκιο.

    Δε κάθομαι να το υπολογίσω (βαριέμαι ελλεινώς, αλλά λίγο όπως το είδα μάλλον έχω λάθος) αλλά ομολογώ ότι απλά έψαχνα μια μ@λ@κία για τα εγκαίνια του blog, και δεύτερον, δε φανταζόμουν ποτέ πως κάποιος θα κάτσει να το επαληθεύσει!

    (και χωρίς να είμαι σίγουρος, αλλα παίζει να το είχα κάνει επίτηδες λάθος ακριβώς για να μου γράψει κανείς κανένα σχόλιο… 😀 )

  3. Ο/Η kafrokoritso λέει:

    Ντροπή σου! που με έκανες να αμφιβάλω για τις ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ γνώσεις μου 😛

  4. Ο/Η binias λέει:

    po re an8rope mas pe8anes RE! kai einai la8os.btw kanenas apo katerini?

  5. Ο/Η kafrokoritso λέει:

    εδω ο κοσμος καιγεται…..

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).

