Αν θέλετε να θυμηθείτε κάτι ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ…

…MH το βάλετε στο desktop σαν background!

Και εξηγώ: σαν μεταπτυχιακοί φοιτητές έχουμε υποχρέωση να επιτηρούμε σε κάθε εξεταστική κάποια προπτυχιακά μαθήματα. Επειδή το θέμα είναι αρκετά σημαντικό, και η απουσία από μία επιτήρηση είναι εξίσου σημαντική με το να μην πας να δώσεις ένα μάθημα, και για να μη το ξεχάσω με τίποτα, έκανα μία απλή ζωγραφία: σε μαύρο φόντο έβαλα με λαχανί και πορτοκαλί γράμματα τις ημερομηνίες και ώρες των επιτηρήσεων. Έπειτα, την πλήρως αντιαισθητική αυτή δημιουργία μου την έβαλα σαν background στο desktop. «Κάθε μέρα θα την έχω μπροστά μου, βγάζει μάτι, δε μπορεί να ξεχαστώ!», λέω. Ε,σήμερα ξεχάστηκα…

Είχα επιτήρηση 12:00-3:00 και το κατάλαβα 2:10. Γαμάτος?! Η καρδιά χτυπούσε σα φραπές, η ψυχή πήγε στον αστράγαλο… Και για να γίνουν ακόμα χειρότερα τα πράματα, επιτηρούσα μόνος μου (δεν υπήρχαν άλλοι μεταπτυχιακοί επιτηρητές σε αυτό το μάθημα να με καλύψουν για παράδειγμα, αν ήθελε ο καθηγητής να πάει για λίγο τουαλέτα) και το χειρότερο ήταν ότι το μάθημα είναι Γραμμική Άλγεβρα, το οποίο το έχει ένας καθηγητής…τρέμε Φρέντι Κρούκερ (όταν το έδινα εγώ προ 4ετίας, είχε επιπλήξει τους τότε μεταπτυχιακούς επειδή είχαν αργήσει 5 λεπτά! «Κλάψε με μάνα, κλάψε με» σκέφτομαι…).

Έφτασα 2:30 (άτιμα λεοφωρία που περνάνε όποτε τους καπνίσει) με ταξί (4 ευρώ παρακαλώ, επειδή πήγε πρώτα να αφήσει κάτι κοπέλες στα ΤΕΙ και μετά πήγαμε Πανεπιστήμιο, κάναμε έτσι και μία βολτίτσα). Λίγο πριν την πόρτα της αίθουσας και οι κακές σκέψεις δε λεν να φύγουν. «Μπορεί ο καθηγητής αν θέλει να μη σου υπογράψει τη βεβαίωση ότι έκανες την επιτήρηση, και τότε την έβαψες…». Και αυτός ο καθηγητής ήταν ικανός να το κάνει. Μαζεύω τα κομμάτια μου και μπαίνω…

5 άτομα δίνουν το μάθημα. «Μόνο 5?», λέω, «Παράξενο γιατι το μάθημα το χρωστάει πολύς λαός». Εκείνη τη στιγμή εμφανίζεται το διαβολάκι της συνείδησης μου: «Τι μόνο ρε βλάκα, αφού ήρθες κοντά μισή ώρα πριν τελειώσει ο χρόνος, οι περισσότεροι θα φύγαν νωρίτερα». Είχε δίκιο.

Στρέφω το βλέμα μου προς το έδρανο αναμένωντας την απειλητική ματιά του Κθούλου, συγνώμη, του καθηγητή. Αντί αυτού βλεπω έναν άλλο (κυριολεκτικά) καθηγητή, αρκετά ευδιάθετο όπως μου φαίνονταν …

«Γεια σας, είμαι αυτός που έπρεπε να ήταν εδώ πριν 2:30 ώρες…», λέω. Και ξεκινάω το ποιηματάκι: «Ότι και να πείτε έχετε δίκιο…». Βλέπω τον καθηγητή κοιτάει με σχεδόν απάθεια και με καλοσύνη. Του λέω: «Εσείς έχετε τώρα το μάθημα?». Μου λέει «Όχι, η κυρία τάδε, η οποία λείπει και έστειλε εμένα να επιτηρήσω». «Δεν έχει ο κύριος τάδε το μάθημα?», ρωτάω, προσπαθώντας να καταλάβω τι γίνεται, σε ποια διάσταση βρίσκομαι. Μετα από μία μικρή συζήτηση όλα ξεκαθάρισαν (για μένα). Το μάθημα ήταν «Αριθμητική Γραμμική Άλγεβρα» και όχι «Εφαρμοσμένη Γραμμική Άλγεβρα» (το οποίο σημαίνει ότι ήταν ένα μάθημα επιλογής το οποίο δε το είχε ο Φρέντι, και γι’ αυτό το λόγο ήταν και λίγα άτομα)! Από κεκτειμένη ταχύτητα είχα δει στο πρόγραμμα επιτηρήσεων μόνο το Άλγεβρα, και μη γνωρίζοντας, υπέθεσα ότι μία είναι η Άλγεβρα, σιγά μην υποθέσω ότι υπάρχει και μάθημα επιλογής. Τυχερός μέσα στην ατυχία μου, καθώς αν ήταν η original Αλγεβρα σήμερα μπορεί να μην έγραφα post…(πολύ μελό ε?)

Το τελευταίο καιρό παρατηρώ μία απίστευτη γκαντεμιά σε μένα. Πολλές κακές συμπτώσεις. Στο γύρισμο από την επιτήρηση πέρασα από μία βιτρίνα που είχε τον Μπομπ το Σφουγγαράκη. Με ένα παράξενο συνειρμό φαντάστηκα εμένα σαν ένα κίτρινο σφουγγαράκη, με ένα ροζ αστερία για φίλο, να τραβάω τα πάνδεινα των τελευταίων ημερών. Και το όνομα μου: Μπομπ Φουκαράκης (όσο παραπάνω το σκέφτομαι, τόσο παραπάνω μου πάει).

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in Έτσι μου 'ρθε. Bookmark the permalink.

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).

