Ενικιάζαιτε 2 – Οι επηστροφεί

Δύο νέα ενοικιαστήρια προστέθηκαν στη συλλογή με τα ανορθόγραφα ενοικιαστήρια των Ιωαννίνων:
Καντε κλικ για μεγενθυνση

Καντε κλικ για μεγενθυνση

Δείτε όλη τη μέχρι στιγμής συλλογή εδώ.

(κάποια από τα ενοικιαστήρια τα έχω δανείστεί από το ptyxio.gr – Γιαννιώτικο σάιτ)

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in Γιάννενα - Εκδρομές. Bookmark the permalink.

9 απαντήσεις στο Ενικιάζαιτε 2 – Οι επηστροφεί

  1. Ο/Η Nassos λέει:

    Μου θίμισαις τοις αγκελίες τον καθαρμάτον του ΑΜΑΝ!

  2. Τι να κλάσουν και οι ΑΜΑΝ μπροστά στους Γιαννιώτες…εδώ μιλάμε για ποίηση, τα αινικιαστείρηα μιλάνε μόνα τους…

  3. Ο/Η Nassos λέει:

    ΧΑΧα! Μην είσαι και πολύ ρατσιστής με τους συγχωριανούς σου…

    Α, ναι γουστάρω blog με παλιά καλά Ελληνικά και ξένα videoclip!

  4. Δεν είμαι ρατσιστής, δεν είναι συγχωριανοί μου. Από Θεσσαλονίκη είμαι. Αν έχεις σε κάτι δίκιο, είναι ότι τα Γιάννενα είναι όντως χωριό…
    Βάζουμε μπρος λοιπόν για το site…

  5. Ο/Η Nassos λέει:

    Στείλε μου e-mail!

  6. Ο/Η razzmatazz λέει:

    Χαχα έλεος!!!! Δε λεω, έχω βρει κι εγώ περίεργα ενοικιαστήρια σε διάφορες πόλεις, αλλά αυτό είναι too much!!!

    Τα Γιάννενα χωριό;;; Έστω, αλλά ωραίο χωριό!

  7. Δεν αμφέβαλα για το κατά πόσο ωραία είναι τα Γιάννενα. Για να πω την αλήθεια, μου αρέσουν περισσότερο και απο την Θεσσαλονική (καταγωγή μου) για φοιτητική ζωή, είναι ήρεμα, πανέμορφα, και φτηνά. Αλλά αυτά τα ενικοιαστήρια βρε παιδί μου βγάζουν μάτι…

  8. Ο/Η dizzydream λέει:

    Πλατοία Πάργεις φωρ αίβαιρ!

  9. Έχει και κει κάνα καλό?! Με άγχωσες τώρα……..
    Για σου σχωριανέ!!!

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).

