Τι θα γίνει μ’ αυτή την κατάσταση!

Κοιτώντας τα blog stats μου από το wordpress έχω παρατηρήσει ότι πολύ συχνά κάποιος έρχεται στο blog μου από το Google χρησιμοποιώντας τα keywords:

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΝΝΑ ΜΟΥ

Πέρα από το γεγονός ότι μία στις τέσσερις λέξεις είναι ανορθόγραφη (οι δύο λέξεις από τις τέσσερις είναι το «σου» και το «μου»), και ότι πάντα την γράφει ανορθόγραφα όσες φορές έχει έρθει στο site μου από το Google -και πέραν του ότι και γω τη συγκεκριμένη λέξη την έκανα copy paste από κάπου, επίσης ανορθόγραφα, και γιαυτό την βρίσκει το Google- μία σκέψη με βασανίζει:

ΤΙ στα κομμάτια μπορεί να έψαχνε ο άνθρωπος αυτός;

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in Blogs, Απορίες. Bookmark the permalink.

12 Responses to Τι θα γίνει μ’ αυτή την κατάσταση!

  1. Ο/Η μινι λέει:

    Κοίτα σύμπτωση!Εγω έψαχνα για γυμνά μικιμάου.

  2. Μα τι διαστροφή υπάρχει στον κόσμο…

  3. Ο/Η μινι λέει:

    Aστα να πάνε….Μήπως έχεις το μεηλ του ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΝΝΑ ΜΟΥ;

  4. Ο/Η μινι λέει:

    Δεν είναι διαστροφή είναι τέχνη

  5. Ο γεια σου μάννα μου δεν έχει email γιατί του χάλασε.

    Αν θες να επικοινωνήσεις μαζί του μπορείς να το κάνεις μόνο με αφρικανικό ταχυδρομικό περιστέρι.

  6. Ο/Η μινι λέει:

    Προμπλεμ,μεητ,έχω μονο Ουζμπέκικο.Κάπως δύσκολο… Αλλά ο κύριος με το φροϊδικό σύνδρομο θα μπορούσε κάλλιστα να συνυπάρξει αρμονικά με ατομο δικου μου βελινεκούς* κ στατους
    (βελινεκές:σουπερ ουαου λέξη γι αυτους που δεν συμβιβάζονται κ θέλουν να ξεχωρίζουν.Αν,φίλε μου γνωρίζεις τι σημαινει κάνε μια ντεκλαρασιον.)

  7. ντεκλαρασιον:
    βεληνεκές: αρχαιοελληνική λέξις παραγόμενη από τα συνθετικά βέλος+NEC (η γνωστή μάρκα DVD αντιγραφικών).
    (το) βεληNEC, (του) βεληNECούς. Στα νέα ελληνικά (σ.σ. στα οποία έχουμε καταστρέψει την ελληνική γλώσσα) μετατράπηκε σε: (το) βεληνεκές (του) βεληνεκούς.

    ετοιμολογία: η απόσταση στην οποία μπορεί να πετάξει κάποιος ένα αντιγραφικό NEC, το οποίο πρωτίστως έχει δέσει σε ένα βέλος, με ένα τόξο.

  8. σόρι Καφροκόριτσο, δε το θελα…

    🙂

  9. Ο/Η μινι λέει:

    ευχαριστώ συνάδελφε,Το βελινεκές μου είναι χαρούμενο και σε ευχαριστεί

  10. να του δώσεις χαιρετίσματα, από τον Γιώργο πες του, ξέρει.

  11. Ο/Η Βεληνεκές(μεγάλο) λέει:

    που να σε θυμάται…Είναι πολύ μεγάλος

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).

