Τι άλλο θα δω…

Χθεσινό σχόλιο

Συγνώμη κυρία μου, τι το πέρασες το blog μου? Κολόνα της ΔΕΗ να κολλάμε αγγελίες?

Τι άλλο θα δώ σε τούτο το έρμο blog…

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in Έτσι μου 'ρθε. Bookmark the permalink.

4 Responses to Τι άλλο θα δω…

  1. Ο/Η Nassos λέει:

    ROFLMAO, LOL!!!!

    Δεν το πιστεύω!

  2. Ο/Η Ilias λέει:

    Τώρα είναι σοβαρό το comment αυτό ή κάποιος προσπαθεί να κάνει πλάκα.. ; Όπως και να έχει είναι απαράδεκτο..

  3. Υποθέτω πως η αγγελία έχει σοβαρό χαρακτήρα, αλλά αυτό δε κάνει την κίνηση αυτή μη-απαράδεκτη. Αν εγώ ψάχνω για γκόμενα, δε θα βγώ να αφήνω σχόλια σε όλα τα blogs «Ευπαρουσίαστος blogger, με 4000 επισκέψεις μέχρι στιγμής, ζητά να γνωρίσει κοπέλα για σοβαρή σχέση».
    Όσο σοβαρό και αν είναι το εν λόγω σχόλιο, τα blogs δεν είναι χώρος αγγελιών, εκτός και αν είναι με τη συγκατάθεση του ιδιοκτήτη φυσικά. Δεν ήταν καν σχετικό με τον χώρο το post μου, γιατί τότε θα καταλάβαινα την κίνηση, αν πχ το έγραφε σε post ή blogs που ασχολούνται με κατοικίδια.
    Άσε που εγώ γενικα μισώ τους φιλοζωους

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).

