Καλό Μήνα!

Είπα να κάνω πρώτα ποδαρικό στο blog μου, μπήκα με το δεξί κλικ.

Μόλις γύρισα από τα πάτρια εδάφη, εφοδιασμένος με σπιτικά φαγητά (ή κατά Maya «πολεμοφόδια») για να περάσουμε τις μέρες της εξεταστικής, καθώς και μπόλικα παραπάνω κιλά (άγνωστος αριθμός, αρνούμαι να ζυγιστώ, αρκεί που ρωτάω το μαγικό καθρεφτάκι και μου απαντάει ότι δεν είμαι ο πιο παχύς φοιτητής στα Γιάννενα).

Προς το παρόν δεν έχω χρόνο να διαβάσω τα 100+ ποστς που δημοσιεύτηκαν όσο έλειπα, γι΄αυτό θα αρκεστώ στο να σας πω καλό μήνα και καλή βδομάδα (-χμ, φιλαράκι είναι Πέμπτη -Νταξ ρε φίλε, τώρα μπήκα στο ιντερνέτ από τη Δευτέρα, να μη το πω δηλαδής?)

Αυτό το ποστ πάρτε το σαν demo, θα ακολουθήσει αργότερα (όχι ντε και καλά σήμερα) μία full version ανασκόπηση των Χριστουγέννων.

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in Έτσι μου 'ρθε. Bookmark the permalink.

5 Responses to Καλό Μήνα!

  1. Ο/Η MaYaMaYa λέει:

    Πάλι άλλαξες template, η χαρά του bolgάνθρωπου είσαι! Ωστε εσύ μου πήρες τον καθρέπτη!!!! Τον έιχα σετ με τη μαγική ζυγαριά που λεει «όλο σε μένα τα φορτώνεις» καθε φορά που ζυγίζομαι!

    κοιτα να ευχαριστηθείς τα πολεμοφόδια γιατί ξεκινά η εξεταστική και χρειαζόμαστε δυνάμεις, πόσες φορές θα το πω!

    ασε τα 100+ (ποστ)και άρχισε να διαβάζεις C++ για να μείνει και χρόνος για καφε στα κυλικεία και στην πόλη!

    φιλιά! καλή αρχή και κουράγιο!

  2. Ο/Η Nemertes λέει:

    Καλά δεν είσαι ο μόνος… Εγώ μέχρι την Τρίτη άνοιγα το γραφείο κατά τις 11… Κιλά δεν πήρα, μάλλον έχασα. Γυναίκες, ξέρεις. Αναμένουμε διακοποκατάσταση. Σε vb κατά προτίμηση.

    If newyear>2006 then
    response.write «Happy Christmas!» (όπως μου έγραψε πελάτης!)
    end p-if

  3. Ο/Η nassos λέει:

    Άντε και καλή χρονιά!!!!!!!!!!!!

  4. @ago
    Καλή χρονιά γείτονα Ago, αν και σου τα είπα και στο blog σου!

    @MayaMaya
    Βγάλαμε τα γιορτινά μας, και είπαμε να βάλουμε κάτι πιο κλασικό. Το άλλο το theme το παράτησα λίγο για μου τη σπάει (ή καλύτερα -θεσσαλονικιώτικα- «με τη σπάει») που στην πρώτη σελίδα φαίνεται μόνο ένα post. Είδα μια πολύ καλή ιδέα στο Worpdress και σκέφτομαι να την κάνω, να γράψω ένα post για το τι περιμένω το 2007, και τέτοιες μέρες του 2008 να δω τι έγινε και τι όχι.

    @Nemerte
    Nemerte μου εγώ προσπαθούσα να κάνω debugging το πρόγραμμα μου, αλλά είχε κάποιο bug το οποίο με ακολουθάει από τότε που μπήκα στη σχολή. Εντόπισα το σφάλμα, αλλά δε ξέρω γιατί δε λειτουργεί. Έχω σε ένα σημείο:

    while (true) {

        this.doProjectsAndExercisesForUniversity();

        if (this.isChristmasVacations()){

            /* Stamataw tis askiseis kai ta projects
             * tis sxolis gia na paw na ksekourastw
             * epitelous */
             break;
        }
    }

    και ενώ αυτές τις μέρες η συνθήκη ήταν αληθής, ποτέ δεν κάνω break γαμώτο, πάντα στις διακοπές έχω περισσότερο φόρτο από τα μέσα της χρονιάς.

    Καλά, ο πελάτης σου πάντως φοβερός!

    @Nasso
    Καλή χρονιά και έρχομαι να στα πω και από κοντά στο blog σου! Έκανα μια γύρα χθες και κόλλησα σε 2-3 blogs και σε ξέχασα! Sorry!

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).

