Βαφτήσια… (updated)

Μου άλλαξα ψευδώνυμο. Βασικά πλέον δεν έχω ψευδώνυμο.

Οι λόγοι αλλαγής ήταν:
1. Παραήταν τεράστιο («Ψηφιακά Οχυρωμένος», έλεος…)
2. Το ψευδώνυμο είχε επιλεγεί κατά την ίδρυση του blog λόγω του υπότιτλου του blog («Ψηφιακό Οχυρό»), θα τολμούσα να πω σε μία στιγμή «απερισκεψίας», και δεν εξέφραζε καθόλου τον συγγραφέα
3. Καθότι άλλαξε πλέον και ο υπότιτλος του blog, το -πρώην- ψευδώνυμο δεν συνδέεται καθόλου με το τρέχον blog
4. Όπως και να χει, ήθελα να το αλλάξω καιρό αλλά βαριόμουνα, και είπα «Κάποτε πρέπει να γίνει». Ε, σήμερα κοιτάω το ημερολόγιο και λέει «Κάποτε».

Πλέον είμαι απλά Γιώργος Μ.


 

EDIT: Για να πω την αλήθεια δεν αισθάνομαι καλά χωρίς ψευδώνυμο… Τώρα θα μου πείτε: «Δε μας χέζεις ρε Νταλάρα, μια θες ψευδώνυμο, μια δε θες ψευδώνυμο, και συ δε ξέρεις τι θες, μας έχεις πρήξει.». Και θα χετε και δίκιο. Άλλα νιώθω λίγο άβολα χωρίς ψευδώνυμο, για να πω την αλήθεια, λίγο κενός.
Επειδή όμως δεν έχω έμπνευση, αλλά από την άλλη θέλω να βρω κάποιο ψευδώνυμο, θα προκηρύξω μάλλον εντός των ημερών ένα «διαγωνισμό» (με χορηγούς κ.τ.λ.) στον οποία βασικά απλά θα μου προτείνετε ότι σας έρθει στο κεφάλι για ψευδώνυμο. Παρουσιάστρια θα πάρω μάλλον την Γωγώ Μαστροκώστα (έχουμε κάποια προηγούμενα…).
Μπορείτε να συσκέφτεστε χαμηλοφώνως από τώρα μέχρι να οργανωθεί το event.

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in Blogs, Έτσι μου 'ρθε. Bookmark the permalink.

12 Responses to Βαφτήσια… (updated)

  1. Ο/Η pølsemannen λέει:

    Ρε σε Γιώργο τον τραγουδιστή τον Μαργαρίτη τον έχεις τίποτα;

    Έλεγα χθές να σε ακούσω στον σταθμό της κατάληψης, αλλά ούτε το i Tunes ούτε ο Media Player πιάνανε τίποτα…

    Έχωσα και την διεύθυνση στον MP αλλά τίποτις…

    Θα μετονομάσω το λίνκ στο ιστοσανιδολόγιο μου από «ψηφιακό οχυρό» σε Γιώργος Μαργαρίτης ΟΚ?

  2. Ο/Η funEL λέει:

    Bάλτε search στη λέξη «απατεωνας» στο Google και απολαύστε το αποτέλεσμα

    http://www.google.gr/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=DVXA,DVXA:2005-28,DVXA:en&q=%CE%B1%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%89%CE%BD%CE%B1%CF%82

    … όσο είναι καιρός γιατί Λιακόφιλοι στείλαν mail στο google.

  3. Ο/Η sotirakis λέει:

    Ρε συ George, με αυτό το Γιώργος Μ., θυμίζεις τις εμπειρίες αναγνωστών του Cosmopolitan !

    Κάτι του τύπου, ο Κώστας Β. από το Χαλάνδρι και η Μαρία Γ. από τα Φαλάσαρνα ένα πράμα !

    Ξανάλλαξτο !

  4. Ο/Η Γιώργος Μ. λέει:

    pølsemannen,
    όσον αφορά την συνωνυμία, καμία σχέση. Απλά εκμεταλλεύτηκε ο αλήτης την δημοτικότητα του blog μου για να γίνει διάσημος τραγουδιστής, καθώς όλοι νόμιζαν πως είμαι εγώ.
    Όσο για το σταθμό, δοκίμασε Winamp (ή VLC player). Έχει και πολύ καλές εκπομπές.
    Τέλος, όσον αφορά τη μετονομασία, ότι και να κάνεις είναι οκ!

    αγαπητέ Φανέλα,
    παρατηρήσαμε με θρησκευτική ευλάβεια τον σατανικό γούγλη, μετά από κάποια δευτερόλεπτα αμηχανίας και ντροπής να βγάζει στην πρώτη θέση τον ημίθεο παγκόσμιο σαβουροτηλεβιβλιοπώλη, απαντώντας στην ερώτηση μας «καθρέφτη καθρεφτάκι μου, ποιος είναι άραγε ο μεγαλύτερος απατεώνας σε τούτη την φωτεινή και ένδοξη χώρα?».
    Τα ταπεινά μας σέβη και αγωνιστικούς χαιρετισμούς.

    Σπάμερ Σωτηράκη,
    το «Γιώργος Μ.» θυμίζει Cosmopolitan σε οποίον διαβάζει Cosmopolitan. Στους υπόλοιπους προφανώς και θυμίζει το όνομα μου που βρίσκεται πάνω πάνω με τεράστια γράμματα. Μιας και από όλους τους αναγνώστες μου μόνο εσύ βρίσκεσαι στην κατηγορία των ατόμων που διαβάζουν τα σαβουροπεριοδικά Cosmopolitan και Free, αρνούμαι κατηγορηματικά να ικανοποιήσω το ποταπό αίτημα σου.

  5. Ο/Η g. manoussakis λέει:

    «δεν είμαι ο έλληνας που έχεις συνηθήσει»

    …έχω ένα πρόβλημα, για κάθε σου λύση.

    Θεϊκό άσμα των TXC, πολύ ωραίος τίτλος για το ιστολόγιο σου!

  6. Ο/Η Γιώργος Μ. λέει:

    Ευχαριστώ πολύ Γιώργο, οι TXC ήταν (και τολμώ να πω είναι, αν και έχω να τους ακούσω χρόνια) από τα αγαπημένα μου ελληνικά συγκροτήματα (αν όχι ΤΟ αγαπημένο μου συγκρότημα).

    Σκέφτομαι το επόμενο μου post να είναι ένας φόρος τιμής σε αυτούς, οπότε εκεί θα τα πω καλύτερα.

  7. Ο/Η MaYaMaYa λέει:

    καλημερα! πηγα να σου γράψω και έσβησε τα παντα, γκρ! αν πρόσεξες εσενα έτσι σε έχω καταχωρημένο οχυρωμένε Γιωργο_Μ!!!! Ετσι μας άρεσε!!!! φιλακια, καλό τριήμερο!

  8. Ο/Η Ελενη λέει:

    Κι εμείσ που σε μάθαμε σαν ψηφιακα οχυρωμένο και το συνηθίσαμε κι όλας τι θα κάνουμε ε???
    το Γιώργος Μ. μπορεί να σημαίνει πολλά όπως μακαρονάς,μεγαλοφυής και μελένιος… Δεν δηλώνει τίποτα !!!
    Νόμιζα πώς το ψευδόνυμό σου ήταν κάτι που σε εξέφραζε…
    Κρίμα ήταν πάρα πολύ ωραίο
    Είχα κάτι που το έκανε μυστηριώδεσ και ψαγμένο ταυτόχρονα!!! Άν υπάρχει τρόπος να σε μεταπείσουμε πεσ το κι έγινε!!!

  9. Το «Ψηφιακά Οχυρωμένος» μου άρεσε πάρα πολύ σαν ιδέα. Αλλά ήταν «δύχρηστο».

    «το Γιώργος Μ. μπορεί να σημαίνει πολλά όπως μακαρονάς,μεγαλοφυής και μελένιος… Δεν δηλώνει τίποτα!!!»

    Δηλώνει ότι δεν κρύβομαι καν πίσω από ψευδώνυμα και υπογράφω επώνυμα ακόμα και στα σχόλια. Πραγματικά μου άρεσε το «Ψηφιακά Οχυρωμένος», άλλα αρκετοί μου είχαν πει (καλά, αρκετοί, 2-3) πως είναι λίγο μεγάλο, και δε ξέραν πως να με προσφωνήσουν! Όπως και να χει, δεν ήταν αυτός ο λόγος που το άλλαξα. Όπως είπα και παραπάνω, το ψευδώνυμο ήταν στενά συνδεδεμένο με τον υπότιτλο του blog «Ψηφιακό Οχυρό». Πλέον άλλαξε σε «Δεν είμαι ο Έλληνας που έχεις συνηθίσει…», από τον φοβερό δίσκο των TXC, το οποίο με εκφράζει ακόμα περισσότερο. Οπότε και δεν έχει πλέον καμία σχέση με το blog το παλαιό ψευδώνυμο.

    Οπότε αν για σένα το Γιώργος Μαργαρίτης είναι πεζό και κοινό, δε λέει τίποτα, έχε στο μυαλό σου ότι δεν είμαι ένας κοινός blogger, «Δεν είμαι ο Έλληνας που έχει συνηθίσει». Το «Ψηφιακά Οχυρωμένος» ήταν όντως πιο ψαγμένο, αλλά να σου θυμίζω πως δεν είναι το ψευδώνυμο αυτό που δίνει περιεχόμενο στον γράφων. 🙂

    Επιφυλάσσομαι εντός των ημερών να προκηρύξω έναν «διαγωνισμό ονοματοδοσίας», καθότι όπως ανάφερες και συ, το ψευδώνυμο έχει όντως μία άλλη χάρη, του μυστηρίου και του ψαγμένου. Με έβαλες σε σκέψεις τώρα!!

  10. Ο/Η liodara λέει:

    Τι μου θύμισες να ξερες……..!!!!

  11. Ο/Η Ελενη λέει:

    Λοιπόν να και μου άρεσε πολύ το ψευδόνυμό σου οφείλω να ομολογήσω πώς έχεις δίκιο σε όσα λές.
    Για ακόμα μι αφορά σου βγάζω το καπέλο !!!
    Πραγματικά με κάλυψες και νομίζω πώς έχεις πολύ μέλλον!!!
    Σε παραδέχομαι για τα εξής που έγραψες στην απαντησή σου.Έχουμε και λέμε:
    »Δηλώνει ότι δεν κρύβομαι καν πίσω από ψευδώνυμα και υπογράφω επώνυμα ακόμα και στα σχόλια»
    »να σου θυμίζω πως δεν είναι το ψευδώνυμο αυτό που δίνει περιεχόμενο στον γράφων. »
    Αυτά τα σημεία της απάντησης σου μου άρεσαν πολύ!!!
    Σχετικά με τον διαγωνισμό ονοματοδοσίας νομίζω ότι είναι πραγματικά πολύ καλή ιδέα. Αν όντως κάνεις κάτι τέτοιο θα χαρώ να συμμετάσχω.
    Σημασία όμως έχει αυτό πώς αυτό το blog είναι τρόπος έκφρασης και όταν κάνεις κάτι που σε εκφράζει πρέπει να είσαι ο εαυτός σου, όπως νιώθεις εσύ καλύτερα.. είτε είσαι ο Monsieur Ψηφιακά Οχυρωμένος είτε είσαι ο Έλληνας που δεν έχω συνηθίσει…
    Ότι κι αν κάνεις να το γουστάρεις αυτό έχω να σου πώ και φαίνεται πώς αυτό εφαρμόζεις κι εσύ!!!

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).

