Βγάζοντας 5 από τα άπλυτα μου στη φόρα

Μου έγινε λοιπόν και μένα πρόταση να παίξω σε αυτό το παιχνιδάκι όπου καλείσαι να γράψεις 5 πράματα για τον εαυτό σου και μετά να στείλεις την πρόσκληση σε άλλα 5 άτομα. Απείχα για κάποιες μέρες λόγω του τριημέρου από τα συγγραφικά μου καθήκοντα (γι’ αυτό και αρκετά σχόλια έμειναν «ασχολίαστα»). Οπότε σήμερα θα βγάλω και γω κάποια από δικά μου άπλυτα στη φόρα (αρκετά με τα άπλυτα της ΔΑΠ και της ΠΑΣΠ).

5,4,3,1, πάμε:

Γενικά – εκτός πεντάδας (συνοπτική περιγραφή μου που υπάρχει διάσκορπη σε αυτό το blog): Έλλην 23 χρονών, ζυγός, γεννημένος την «Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων». Μεταπτυχιακός φοιτητής Πληροφορικής στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Λάτρης των αστυνομικών μυθιστορημάτων, του μυστηρίου και των «ανεξήγητων», των υπολογιστών και του προγραμματισμού, όπως επίσης και του γύρου και των κεμπάπ και της παλιάς καλής παραδοσιακής metal μουσικής (με αγνά υλικά, χωρίς συντηρητικά). ΦΑΚερ, μπατ νοτ σάκερ. Κοινωνικός, computer geek, πάντα ευδιάθετος: πολύ δύσκολα τσατίζομαι, πολύ εύκολα χάνω την ώρα μου στο ίντερνετ. Πανέμορφος, πανέξυπνος, πανύψηλος, πανηγύρι, παντεσπάνι, πανωλεθρία. Και μία μερίδα πατάτες στο 14.

1. Μουσικά ακούσματα: στο νηπιαγωγείο δεν άκουγα κάποια συγκεκριμένη μουσική, αλλά «ακουγόμουν» αρκετά απ’ ότι μου λέει η μητέρα μου (και δεν είχα και τόσο καλή φωνή). Στο δημοτικό άκουγα κυρίως Ace of Base, Michael Jackson και Prodigy. Στο Γυμνάσιο ακούω για πρώτη φορά hip hop, και σύντομα γίνομαι φανατικός των TXC, FFC, Βαβυλώνα, Active Member, Νεβμα και Going Through (τότε είχαν γαμάτα τραγούδια, τώρα είναι για το «ανδρικό μόριο» καβάλα). Τέλη Γυμνασίου με Λύκειο με κερδίζουν τα μεταλλικά μουσικά μονοπάτια. Maiden, Sepultura, Exodus, Slayer συνοδεύουν αρκετές από τις ελεύθερες μου ώρες. Κάνουμε μία μέταλ μπάντα και ξεκινάω να παίζω μπάσο (αυτοδίδακτος, σαν να λέμε «δε ξέρω τι μου γίνεται»). Στο πανεπιστήμιο πλέον κάνουμε μία μπάντα («Sirens of Lament») με κάποιους άλλους φοιτητές. Αν και το σουηδικό μελωδικό death δεν είναι στα top των προτιμήσεων μου (πέρα από Haunted και At The Gates), με τα παιδιά τα πάμε αρκετά καλά, γαμάτα θα έλεγα μιας και είναι όλοι τυπάδες, ηχογραφούμε demo, βγαίνουμε «Demo Του Μήνα» στο Metal Hammer, στο τεύχος Μαρτίου 2005. Στις 14 Μαίου 2005 ανοίγουμε μια συναυλία στα Γιάννενα με headliners τους Rotting Christ (οι οποίοι επίσης δεν ανήκουν στα ακούσματα μου, άλλα όπως και να χει είναι μία σημαντική εμπειρία –αφίσα). Την τρέχουσα στιγμή το μπάσο κοντεύει να βγάλει αράχνες.

2. Μου τη σπάνε όλα τα θεωρητικά μαθήματα. Γιαυτό και ενώ ήμουν μαθητής του 18, 19 (και πλέον και υπότροφος του ιδρύματος Μποδοσάκη), έγραψα τους χαμηλότερους μου βαθμούς στην Έκθεση (12) και Ιστορία (11). Αχώνευτοι θεωρητικοί, μπορεί να γράψεις για 20, και επειδή δε γάμησε ο άλλος χθες το βράδυ να σου βάλει 7… Παρόλα αυτά, μ’ αρέσει πολύ να διαβάζω ιστορία. Μίσησα την ιστορία στο σχολείο, ο τρόπος που διδάσκονταν ήταν άθλιος -δε θυμάμαι πραγματικά τίποτα (π.χ πότε έγινε ο Α’ ή ο Β’ Παγκόσμιος κτλ)- αλλά 6 χρόνια μετά δηλώνω πως θα ήθελα πολύ να μάθω ιστορία. Επίσης, εκτός από ανιστόρητος δηλώνω αγεωγράφητος (σε τραγικό επίπεδο).

3. Παιδικά χρόνια Ήμουν φανατικός αναγνώστης του περιοδικού «Τα Σαίνια» (έχω μία κούτα σπίτι μου -και είδα σήμερα τυχαία πως και κάποιος άλλος blogger έχει παρόμοια συλλογή, αλλά δε θυμάμαι ποιος). Μέχρι και τρίτη λυκείου λιώναμε στο Super Nintendo (Donkey Kong, Zelda, Super Metroid, Mario Kart, αχ τι μου θύμισα τώρα…) με τους φίλους μου, και στις πρόβες με το συγκρότημα (το οποίο αποτελούνταν από τους ίδιους που λιώναμε μαζί στο Super Nintendo ). Μετά σοβαρέψαμε αρκετά, και μέχρι και σήμερα όταν βρισκόμαστε λιώνουμε στο Nintendo 64 (ωριμότης μηδέν). Σίγουρα δεν ήμουν ο τύπος που έψαχνε απεγνωσμένα για γκόμενα…

4. Ποινικό μητρώο Όταν ήμουν μικρός (κάπου 3 χρονών), πήγα «κατά λάθος» να πνίξω τον κατά 2 χρόνια μικρότερο αδερφό μου με το σχοινί που έχουν τα μαξιλάρια στο πλάι. Όταν η μάνα μου άκουσε τις φωνές, έτρεξε έντρομη στο δωμάτιο. Εγώ έπαιζα ανέμελος με μία φυσικότητα με τα tranformers μου σαν να μην έγινε τίποτα (είχα από μικρός κλίση στην ηθοποιία), ο αδερφός μου δε μπορούσε να μιλήσει για να πει τι είχα κάνει (ήταν νομίζω 1 χρονών και κάτι), οπότε όλα πήγαιναν σύμφωνα με το σχέδιο μου: κανείς δε θα καταλάβαινε το σατανικό μου σχέδιο να βγάλω τον αδερφό μου από τη μέση για να έχω όλα τα παιχνίδια δικά μου. Αν δεν ήταν γαμώτο και εκείνο το κόκκινο σημάδι γύρω από το λαιμό του αδερφού μου (που μου στοίχισε κάτι παντοφλίες…).

Επίσης έχω πάει μία φορά στο τμήμα, νομίζω Γ’ γυμνασίου, όταν με έναν φίλο μου πήγαμε να βάψουμε το παλιό ετοιμόρροπο γυμνάσιο. Μας κάρφωσε απότι καταλάβαμε ο βενζινάς από δίπλα (ακόμα του χρωστάω μια πέτρα στη τζαμαρία). Η μαλακία ήταν πως το κτίριο ήταν εγκαταλελειμμένο, βάφαμε ένα ξεχασμένο από τον κόσμο κτίριο. Τι σκατά τον ένοιαζε? Τεσπα, ο άλλος την σκαπούλαρε, αλλά εγώ βρέθηκα στο τμήμα, όπου και έδωσα ψευδή στοιχεία για τον άλλο (κώδικας τιμής πάνω απ’ όλα… χααχα, σκατό ήξερες και από κώδικας τιμής στο γυμνάσιο…). Με πήρε ο πατέρας μου από το τμήμα. Το πρώτο πράμα που μου είπε έξω από το τμήμα ήταν: «Καλά σε πρόλαβαν στο τρέξιμο οι αστυνομικοί?». Αυτό ήταν το παράπονο του πατέρα μου.

5. Στο πρώτο μου έτος (2001) είχα την πρώτη μου γνωριμία με αυτό που ονομάζεται «πίνω ποσότητα αλκοόλ». Εκείνη τη μέρα στις φλέβες μου έρεε μόνο ρετσίνα. Την επόμενη μέρα είδα κάποια video με κάποιον πολύ γνωστό μου μέσα. Στα video αυτά λοιπόν χόρευα ζεμπεκιές παρέα με έναν Bugs Bunny-αφρόλουτρο, κλεινόμουν στην ντουλάπα (η οποία έλεγα πως είναι το σπίτι μου και απαιτούσα να μη με ενοχλήσει κανείς), είχα βάλει ανάποδα ένα κράνος και έκοβα βόλτες στο χωλ και στο σπίτι, και κάποια άλλα παρόμοια χαριτωμένα. Δε μετάνιωσα ποτέ γι’ αυτά τα video (αν και ψάχνω βρω απεγνωσμένα ποιος τα έχει για να τα ξαναδώ μετά από τόσα χρόνια).

Παντελώς Άχρηστες Πληροφορίες (ΠΑΠ): Δεν έχω δει το Μάτριξ το 2. Δε βάζω τόνους όταν γράφω στο χαρτί. Στις 8 Μαρτίου θα βλέπω τους «300» του Frank Miller στην πρεμιέρα της ταινίας στην Ελλάδα. Οπωσδήποτε.

Ευχαριστώ τους elkosma, Νημερτής, Σημειωμένος, Γ. Μανουσάκη για την πάσα τους (να τονίσω πως με πρότειναν 4 άτομα γιατί τόσο καιρό δεν είχα γράψει τίποτα περί του θέματος -ενώ είχα ήδη προταθεί από έναν- και πρέπει να ήμουν από τους λίγους που δεν έχουν γράψει τίποτα, και όχι επειδή είμαι δημοφιλής και αξιαγάπητος…).
EDIT: Ευχαριστώ και την Leigh-Cheri, μόλις το είδα τυχαία (thanx Φένια!).

Πάσα (κατά αλφαβητική σειρά):

diml
null
stormrider
Γκόγκας Αλέξανδρος
Μπέλλος (που είσαι ρε Μπέλλο!?)

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in Blogs, Έτσι μου 'ρθε. Bookmark the permalink.

17 Responses to Βγάζοντας 5 από τα άπλυτα μου στη φόρα

  1. Ο/Η leigh-cheri λέει:

    Λοιπόν, όταν σε πρότεινα δεν το είχα σκεφτεί ετσι, αλλά τελικά ήσουν μάλλον η καλύτερη πρόταση;-) Γιατί είχα μπει στο blog σου, έριξα μια γενική ματιά, είδα πολλά πράγματα που μου φάνηκαν ενδιαφέροντα αλλά δεν είχα χρόνο να τα πιάσω απ` την αρχή. Μ` αυτήν την και καλά πυραμίδα όμως, σκιαγραφείται αμέσως ένα σύντομο προφίλ, ομολογώ πολύ ωραίο (ελπίζω μόνο ο «φονιάς» να έχει βγει πια από μέσα σου).
    Ειλικρινά, αν γράψω όλα όσα σκέφτομαι, το σχόλιό μου θα βγει μεγαλύτερο από το post σου. Θέλω όμως οπωσδήποτε να πω αυτό:
    Σύμφωνα μ` αυτά που γράφεις, είμαστε τόσο διαφορετικοί που καταντάει συγκινητικό!!! Ωστόσο, εγώ γιατί δε νιώθω τόσο διαφορετική στο βάθος;…

    Εκμεταλλεύομαι την ευκαιρία να πω και κάτι που «χρωστάω». Εγώ από κείνη τη συζήτηση στο blog του par1saktou, άσχετα με το κοντράρισμα, δεν σε αντιπάθησα, αλλά ακριβώς το αντίθετο. Γι` αυτό και (παράπονο τώρα, «κλαψ! κλαψ!») στενοχωρέθηκα πολύ όταν στο τελευταίο σου σχόλιο εκεί ανέφερες τη λέξη «μίσος»;-( Δεν περίμενα πως θα δεχόσουνα την πάσα, από μένα τουλάχιστον, γι` αυτό και χάρηκα πολύ που τελικά τα ξαναλέμε…

    …Εϊ, ψιτ! Γιώργο!
    ΦΙΛΙΑ!!!

  2. Ο/Η Nemertes λέει:

    Αν δεν ταιριάζαμε δεν θα συμπεθεριάζαμε. Ζυγοί παιδί μου τι να πεις!

    Στα μουσικά ακούσματα καλά το πας. Έχω παίξει και εγώ ένα φεγγάρι σε συγκροτηματάκι. Τώρα τα πλήκτρα μου κοιμούνται μέσα σε δύο μπλε σακούλες.

    Στα θεωρητικά επίσης. Μα είναι δυνατόν να προτιμούν την θεωρία από την πράξη;

    Τα Σαίνια τα διάβαζα και εγώ ανελλιπώς. Περιοδικό για έξυπνους! :p

    Ποινικό μητρώο δεν έχω. Αλλά την μανία με τον αδερφό μου την είχα και εγώ.

    Μέχρι τραπέζι έχω φτάσει με το ποτό. Είχα μια συμμαθήτρια που… έκανε το αεροπλανάκι…

  3. @leigh-cheri,
    το αγάπησα το σχόλιο σου! Όσον αφορά την «πρώτη μας γνωριμία», η λέξη μίσος δεν πήγαινε στους συνομιλητές -δεν εννοούσα ότι μίσησα κάποιους από εσάς. Απλά το κείμενο και η συζήτηση μου είχε αφήσει ένα γενικό αίσθημα απογοήτευσης. Αλλά σε πληροφορώ ότι τα οποιαδήποτε συναισθήματα έμειναν εκεί, μέχρι το πρότελευταίο μου σχόλιο. Στο τελευταίο μου σχόλιο είχα ξεχάσει τα πάντα. Από κει και πέρα, και τον par1sakto διαβάζω τακτικά και σχολιάζω, και το blog του zaphod (που ήταν κάπως πιο απόλυτος και ερειστικός) διάβασα κάποιες φορές και μου άρεσε αρκετά.
    Σαν να λέμε «περασμένα ξεχασμένα».
    Είδες πάντως πως με ένα απλό σχόλιο μπορούμε να χαλάσουμε τις καρδιές μας, και με τον ίδιο ακριβώς τρόπο να τα ξαναβρούμε?
    (Τώρα που το σκέφτομαι, πήγα στον parisakto να γράψω ένα σχόλιο, ήρθα στο blog σου, έγραψα το άρθρο μου, και το σχόλιο που ήθελα να γράψω στον parisakto δε το έγραψα τελικά! Πετάγομαι μία στιγμή και ξανάρχομαι…)
    Τα λέμε φιλενάδα!

    @Νημερτής,
    αγαπημένο ζυγάκι το ‘χει ο χαρακτήρας μας. Αντιδραστικοί παιδί μου, δε καθόμαστε στον κώλο μας με τίποτα!
    Ώστε είσαι και συ «Σαΐνι» ε?!
    Α, εν τω μεταξύ ξέχασα να το γράψω στο κυρίως άρθρο, δε γράφτηκε τελικά τίποτα στο ποινικό μου μητρώο επειδή περίπου ένα μήνα πριν είχα βρει ένα πορτοφόλι ενός Αλβανού (είχα και φωτογραφία του και ταυτότητα μέσα) με 150.000 δραχμές και το πήγα στο τμήμα (είδες καλός πολίτης?). Τελικά βρέθηκε και ο κάτοχος του (είχε πάρει ο παππούς μου σβάρνα όλο το χωριό με τη φωτογραφία του Αλβανού να τον βρει -και τον βρήκε, μέσω του «εργοδότη» του Αλβανού), ο οποίος με υπερευχαρίστησε. Οπότε, λόγω της ενέργειας μου αυτής δεν γράφτηκε τελικά τίποτα.
    Να της πεις της φίλης σου που έκανε το αεροπλανάκι πως δε πάει βήμα μπροστά μου…

  4. Ο/Η null λέει:

    ευχαριστώ για την πάσα

    άμα ανέβω γιάννενα να τζαμάρουμε

  5. Όχι απλά θα τζαμάρουμε, θα τα σπάσουμε όλα.

  6. Ο/Η liodara λέει:

    Ε ποτέ….έχουμε ίδια μέρα γενέθλια…..αυτή η μέρα των ζώων μ΄ έχει τσακίσει….!!!!!

  7. Όλοι ανήκουμε Λιοντάρα μου στο ζωικό βασίλειο. Απλά κάποιοι έχουν την τιμή να έχουν γιορτή με όλα τα υπόλοιπα ζώα, ενώ οι υπόλοιποι το παίζουν υπεράνω.

    «Γιου αρ δε τσοουσεν ουανς, γιου’λ σειβ δε γουρολντ». Αυτό μου είπε ένας σοφός γέροντας την ημέρα της γέννησης μου.

    Και είχε δίκιο. Έχω σώσει άπειρες φορές τον κόσμο στα videoπαιχνίδια, και κανείς, μα κανείς δε μου είπε ούτε μία φορά ευχαριστώ.

    Μάλλον αυτός είναι ο προορισμός μας: να σώζουμε τον κόσμο και να μη δεχόμαστε δάφνες ή ευχαριστίες. Σεμνά και ταπεινά, που λέει και ο Κωστάκης.

    (Πο πο μαλακία που με έφαγε μεσημεριάτικα…)

  8. Ο/Η Obelix λέει:

    Τα video george με τον κούνελο υπάρχουν πάντως. Εγώ είμαι λίγο μακρυά, αλλά ο Αντρέας πρέπει να τα έχει. Ιστορική μέρα εκείνη, χαχαχαχα!

  9. Παλιότερα δε τα είχε, εκτός και αν τα πήρε από κανένα. Άμα τα βρω θα βάλω κανένα στο blog, να δουν και οι άλλοι τι παλικαριές έκανα εκείνη τη μέρα.

    Δε θυμάμαι αν το περιστατικό με τους μπάτσους ήταν εκείνη τη μέρα η άλλη μέρα…

  10. Ο/Η AfroDiTi λέει:

    Αν σου πω οτι όχι απλά σας ξέρω(Sirens of Lament) αλλά ότι έχω ΑΓΟΡΑΣΕΙ και το cd σας θα την ψωνίσεις πολύ; 😛 χεχεχεχε!Καλό ήταν πάντως…
    Αυτά απο μένα,έχεις κάνει ωραία δουλειά εδω,συνέχισε ετσι:)

  11. AfroDiti,
    δε ψωνίστηκα καθόλου, αλλά αν θες αυτόγραφο στείλε μου email. Το πιο πιθανό είναι ότι θα σου στείλω, αν και δε ξέρω, έχω να στείλω πολλά αυτή τη βδομάδα.

    Είσαι και συ μία από τους χιλιάδες, μη πω εκατομμύρια, που αγόρασαν το cd μας. Φυσικά, στο cd πιστεύω ξεχωρίζει το εκπληκτικό μπάσο που παίζω ε? Μην απαντήσεις, ξέρω την απάντηση.

    Και συνεχίζω…

  12. Ο/Η dimitrisg. λέει:

    Συγνώμη που ότι θυμάμαι χαίρομαι αλλά τώρα διάβασα το κείμενο σου και είμαι αυτός που έχει παρόμοια συλλογή από «τα Σαΐνια». 😛

    Και φυσικά φανατικός και εγώ του Super Nintendo και του Nintendo 64! lol

  13. dimitrisg,
    διάβασα το άρθρο σου, και αν και έχει περάσει αρκετός καιρός, νομίζω ότι το δικό σου άρθρο είχα δει! Κάτι μου θύμισε!

    Εννοείτε πως Ν64 παίζουμε ακόμα και τώρα αν βρεθούμε με τους φίλους μου. Μιλάμε για τρελό κόλλημα. Τα Σαίνια τα έχω ακόμα, για το SNES δεν έχω μετασχηματιστή γμτ (κλασικό πρόβλημα)!

    Αλλά μου έκανε εντύπωση το φλασμπάκ σου!
    Να ‘σαι καλά!

  14. Παράθεμα: Α ρε Προυστ τι μας κάνεις.... « Γιώργος Μαργαρίτης

  15. Ο/Η Αναστασία λέει:

    Hi George!
    Κάνω δοκιμή για το πως λειτουργεί όλο αυτό.
    Τελικά ξέρω αρκετά πράγματα για σένα (για τη σύλληψη, για τα χρήματα που επέστρεψες, για την μπάντα -αν και δεν εκτιμώ το στυλ μουσικής! σας την είπα τώρα). Δεν ήξερα πως δεν συμπαθείς τους φιλολόγους, δεν νομίζω να μας το πες στην προηγούμενη συνομιλία μας…Δεν ήξερα οτι γράφεις τόσο καλά,αυτό με ξάφνιασε… ευχάριστα.Νομίζω πως στην έκθεση έπρεπε να χεις καλύτερους βαθμούς.
    Ωραία η περιγραφή της οικογενειακής θαλπωρής, την απόλαυσα, ήταν αρκετά «ζωντανή»,είσασταν εσείς.
    Φιλιά

  16. 1..2…1…2. Τασία με λαμβάνεις? Όβερ. Δοκιμαστική απάντηση.

    Ουουου, γράφω πάρα πολύ καλά και μαγειρεύω ακόμα καλύτερα. Ε ναι, θα είχα καλύτερους βαθμούς στην έκθεση αν βάζαν θέμα στις πανελλαδικές αντί για:

    Ποια είναι η συνεισφορά των πνευματικών ανθρώπων στην κοινωνία

    κάτι σαν:

    Γράψτε καμιά βλακεία για τον εαυτό σας για να περάσει η ώρα

    Και όσον αφορά την οικογενειακή θαλπωρή, το έχεις καταλάβει υποθέτω πως είμαστε και γαμώ τις οικογένειες…

    Φιλιά!

  17. Ο/Η Αναστασία λέει:

    1,2 Σε λαμβάνω!

    Τώρα απ΄όλη την απάντηση γιατί κόλλησα στο ότι μαγειρεύεις καλά? …. δεν ξέρω.

    Σήμερα είχαν μακαρόνια στο σπίτι σου, όταν έρθεις να με φωνάξετε να μου μαγειρέψεις!
    Ωραίο αυτό το παιγνίδι με το blog!
    (Χαζό παιδί χαρά γεμάτο)
    Με διαβάζεις Γιώτα?????????????

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).

