Ο Κυριάκος Μητσοτάκης δίνει συνέντευξη σε blogger!

Συγχαρητήρια στο πολιτικό blog για την πρωτοβουλία.

Συγχαρητήρια και στον κ. Κυριάκο (όλοι ξέρετε το επίθετο του, μη το ξαναλέμε) που δέχτηκε την πρόσκληση.

Αν μη τι άλλο δείχνει πως κάποιοι έχουν ξυπνήσει και προσβλέπουν στα νέα μέσα ενημέρωσης, τα blogs, που ούτως η άλλως είναι και ένας χώρος πολιτικής ζύμωσης και ανταλλαγής απόψεων.

Περιμένουμε την συνέντευξη λοιπόν, και ευελπιστούμε να μην κλείσει το youtube, ούτε να πέσουν οι servers του wordpress.

Το σχετικό post-trailer του Πολιτικού blog μπορείτε να το δείτε εδώ. Καλού κακού κάντε save και τις επόμενες εικόνες στο σκληρό σας πριν πάτε να διαβάσετε το ποστ:

…και κρατήστε την επόμενη εικόνα για την τελική συνέντευξη:

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in Έτσι μου 'ρθε. Bookmark the permalink.

20 Responses to Ο Κυριάκος Μητσοτάκης δίνει συνέντευξη σε blogger!

  1. Πέρα από την πλάκα τώρα, είναι μία πολύ ενδιαφέρουσα κίνηση και περιμένω (ντάξει, δε θα πω και με λαχτάρα) να δω τη τελική συνέντευξη.

    Ξανά μπράβο στον karpidi αλλά και στον Κυριάκο Μ. (και στην Κάλι, και στην Κάλι!!).

  2. Ο/Η Rocean λέει:

    Πρόσεχε. Η δεισιδαιμονία είναι γρουσουζιά! 🙂

  3. Ο/Η jim_hellas λέει:

    χαχαχαχαχα! Καλοοοοοοοοοοοοοοοοοο

  4. Ρε karpidi ελπίζω να μη σε χτύπησε ήδη η κατάρα.

    Χθες σου έστειλα ένα σχόλιο και το έφαγε.
    Πάω να σου στείλω email από τη φόρμα επικοινωνίας που έχεις στο blog και δε δουλεύει: [ link ].
    Πάω να στείλω ξανά σχόλιο, μήπως μου το έφαγε επειδή είχα κανένα λίνκ κτλ, πάλι μου το τρώει.

    Για δες το λίγο, και πες σε αυτούς που σε κάνουν host να βάλουν κανένα σκόρδο στο server.

    Για τους υπόλοιπους, δε ξέρω τι λέτε, αλλά εγώ πήρα τα μέτρα μου. Έχω και το χρυσό φυλαχτό του [ funel ] στη δεξιά sidebar να με φυλάει και δε φοβάμαι τίποτα, ας έρθει να γράψει και σχόλιο αν θέλει.

  5. Ο/Η nuntius λέει:

    Συκοφαντίες. Τι μπορεί να πάθει το pc μου δηλαδή επειδή θα πω τη λέξη Μητσοτακηξγ λξηλξηλόι ηου γηογυ οτυθη θιηλξκ λκξηξκη κξηθηλθγ?

  6. Παράθεμα: Οι ερωτήσεις στις οποίες ΔΕΝ απάντησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης « To MATI

  7. Ο/Η stavrosg λέει:

    Μέχρι τη μέση περίπου, διάβαζα και αναρωτιόμουν «μα τί τις θέλει τις εικόνες με τα σκόρδα μετά από κάθε πρόταση;» 😀
    (πάω να διαβάσω την συνέντευξη)

  8. Ο/Η karpidis λέει:

    Δεν ξέρω τι λες εμένα μου λειτουργεί η φόρμα. Εσύ νομίζω είχες όμως το email μου. Σου είχα στείλει τότε που θα ερχόμουν Ιωάννινα. Αυτό ήθελα να σου πω πως το wordpress δεν θα πέσει γιατί με φιλοξενεί η anhosting
    Ελπίζω πως δεν θα ξαναέχουν σύντομα διακοπές ρεύματος στο Σικάγο 🙂 ( Ήταν δικαιολογία που μου είχαν δώσει πριν 4 μήνες για μια πολύωρη πτώση του server 😛 )

  9. Μετά το θυμήθηκα το email σου, απλά βαριόμουν να το ψάξω στο gmail…

    Δε ξέρω αν σε σένα λειτουργεί η φόρμα, όπως είδες όμως και στην εικόνα εμένα μου πέταξε σφάλμα (το οποίο έκανα και printscreen για του λόγου το αληθές). Και όπως επίσης βλέπω, τα σχόλια μου εξακολουθούν να αγνοούνται…
    🙂

  10. Ο/Η nemertes λέει:

    Εδώ δεν θέλει σκόρδα παιδί μου… Τέτοια φάτσα…Να τον βάλεις στα χαρτάκια της πανίνι είναι…

  11. Ο/Η Βασιλική λέει:

    Σας ευχομαι Χρονια Καλα!
    🙂

  12. Ο/Η ion λέει:

    Χρονια πολλά και ό,τι επιθυμείς να το…πάθεις!

  13. Ο/Η Allu Fun Marx λέει:

    Φτου σκόρδα!
    Σκόρδα κερνάτε εδώ μέσα;
    Χρόνια Πολλά συνονόματε.
    🙂

  14. Ευχαριστώ σας τα μάλα Βασιλική, ion και Allu Fun Marx (aka Γιώργη)!!

    🙂 😀 🙂

  15. Ο/Η karpidis λέει:

    Χρόνια πολλά, μάλλον σήμερα του Αγ. Γεωργίου; Δεν τα πάω καλά με τις γιορτές. Πολύχρονος

  16. Σήμερα είναι karpidi. Αν εσύ δε τα πας καλά με τις γιορτές μία, εγώ δε τα πάω 10. Αν δε παίρνανε τηλέφωνο, δε θα ήξερα πως γιορτάζω σήμερα!

    Ευχαριστώ για τις ευχές!

  17. Ο/Η karpidis λέει:

    Το σχόλιο το βρήκα. Αλλά σε έχουν στιγματίσει μάλλον για γνωστό spammer 🙂

  18. Ο/Η karpidis λέει:

    http://politikoblog.gr/?p=238
    Την έχω τελικά ολοκληρωμένη online

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).

