Γιορτάζω! Αλογοσκούφη, Βουλγαράκη, Καρατζαφέρη, φάτε τη σκόνη μου!

Γιορτάζω…αλλά δεν έχω χρόνο να το γιορτάσω! Γαμεύω την μη-τύχη μου!

Ούτε χρόνο να πάω μέχρι το περίπτερο να αγοράσω μία κουκουρούκου να σας κεράσω δεν έχω.

Άλλωστε από ότι είδα και άλλοι Γιώργηδες κερνάνε περσινά φοντάν, οπότε δεν είμαι ο μόνος.

Σας ευχαριστώ όλους για τα χιλιάδες email που μου στείλατε (γι’ αυτό δεν έχω πολλά comments, οι περισσότεροι μου στείλατε email -ναι πως, άδειο είναι το indox…).

Ευχαριστώ γιατί η αγάπη που μου δείχνετε με έχει ανεβάσει στην 7η θέση του google στην αναζήτηση «Γιώργος»:

(και για τους άπιστους Θωμάδες -φτού σας!- κάντε την αναζήτηση μόνοι σας: search google for «Γιώργος» -θα ελέγξω ποιοι κάνατε κλικ στο link ε?)

Θέλετε να γελάσετε και λίγο? Δείτε ποιοι είναι απο κάτω μου:

Δυστυχώς «Τime is running out» που λένε και οι Muse (σε ένα καταπληκτικό video), πρέπει να κλείσω, με περιμένει ένα ανοιχτό Word να τελειώσω τις σημειώσεις για το φροντιστήριο, ένα ανοιχτό Powerpoint να τελειώσω την παρουσίαση για το μάθημα της Θεωρίας Γραφημάτων, ένας ανοιχτός θερμοσίφωνας και ένα κλειστό ψυγείο (στο οποίο εντός ολίγων λεπτών θα κάνω επιδρομή).

Χρόνια πολλά και στους λοιπούς Γιώργους και Γιωργίες! (που φυσικά βρίσκονται πολύ πιο κάτω από μένα στο google -χαχα!)

Καλά να περνάτε!

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in Απίστευτα!. Bookmark the permalink.

38 Responses to Γιορτάζω! Αλογοσκούφη, Βουλγαράκη, Καρατζαφέρη, φάτε τη σκόνη μου!

  1. Ο/Η Pikei λέει:

    Χρόνια Πολλά εδώ. Δεν έχω το e-mail σου. Κι εύχομαι πάντα πάνω από τους άλλους Γιώργους…

  2. Ο/Η Panos Fidis λέει:

    Χρο-πο Γιωρικα. Μακαρι να μπορουσα να ευχηθω το ιδιο και για τους αλλους τρεις.

  3. Ο/Η nuntius λέει:

    Καλά ρε μπήκες απο τα ξημερώματα να μας κράξεις που δεν ευχηθήκαμε? 😛

    Χρόνια πολλά και καλά και απο εμένα. Όσο για τους γιώργηδες απο κάτω σου ούτε που τους ξέρω…

    ΥΓ. Το αυτοκόλητο με το σρέντερ θέλω!!!!!

  4. Χρόνια πολλά κι από μένα. Καλά ούτε ένα διαδικτυακό cookie δεν θα μας κεράσεις;

  5. Ο/Η simiomenos λέει:

    Χρόνια Πολλλά και από το blog και όχι μόνο από το τηλέφωνο. Πάντα τέτοια, να τους έχεις όλους από κάτω σου!!!!
    Υ.Γ.:Περιμένω δύο κεράσματα. Ένα από κοντά και ένα από το internet.

  6. Ο/Η akamas λέει:

    Γιώργο χρόνια σου πολλά.

  7. Ο/Η pølsemannen λέει:

    Χρόνια πολλά Γιώργαρε, σιγα με σε έπαιρνε παραμάζωμα και το σάηντ του Καρατζαφέρεως.

    Το Google βγάζει τα αποτελέσματα με την σειρά που πρέπει (συνήθως).

    Τώρα για τον Τσαλίκη και τον Γιωργάκη έχω κάποιες αμφιβολίες αλλά τέλος πάντων…

  8. Ο/Η Ασμοδαίος λέει:

    Χρόνια πολλά!

    Άντε! Και εις ανώτερα! 🙂

  9. Ο/Η nassos λέει:

    ΆΝτε χρόνια σου πολλά! 😀

    «Γιορτάζω, γιορτάζω μ’ακούτε που το φωνάζω, θα διασκεδάζω ως το πρωϊιιιιιιιιιιιιιιι!!!!»

  10. Ο/Η Marina λέει:

    Χρόνια σου πολλά! 🙂

  11. Ο/Η Nemertes λέει:

    Αν και δεν το συνηθίζω… Χρόνια πολλά βρε!

  12. Ο/Η null λέει:

    χρόνια πολλά γιώργο

    εμένα αν ψάξεις για null με περνάει μόνο η wikipedia 😛

    πάντως να σε περνάει ο τσαλίκης είναι λίγο πίκρα

  13. Ο/Η silia λέει:

    Χρονια Πολλα
    Εισαι ενας αξιολογος νεος …..Διαβασα το προφιλ σου…..Τα μισα να ειναι αληθεια και τα αλλα μισα πλακα ,εισαι οντως , αξιολογος.
    Τις ευχες μου και παλι .

  14. Ο/Η diml λέει:

    χρονια πολλα ρε george. να σαι και να περνας καλα.

  15. Γιώργο,
    ως δώρο για τη γιορτή σου
    σε ενημερώνω για το (πολύ σημαντικό) άρθρο του συνονόματού σου:

    http://193.218.80.70/cgi-bin/hwebpressrem.exe?-A=454517&-w=&-V=hpress_int&-P

  16. Ο/Η dizzydream λέει:

    Χρόνια πολλά!!!
    (Αν σου δώσεις μια αποκλειστική συνέντευξη, θα περάσεις και τον Τσαλίκη πάντως!)

  17. Ο/Η γιώργος λέει:

    πολύχρονος…
    χρόνια καλά…
    ότι επιθυμείς…

    και πάντα ψηλά στις λίστες του google…

    καληνύχτα…

  18. Ο/Η g. manoussakis λέει:

    Μαργαρίτη φάε τη σκόνη μου!

    Αν στο google ψάξεις σε γενική, δηλαδή «Γιώργου», με βγάζει πρώτο και εσένα δεύτερο. Ακολουθούν διάφοροι άσημοι όπως ο Παπανδρέου και ο Σεφέρης.

    Χρόνια σου πολλά, πάντα με χιούμορ και αυτοσάρκασμο. Άντε και καλό πτυχίο:~)

  19. Ο/Η Eleftherios Kosmas λέει:

    να κάνουμε ένα Googlebomb για τα χρόνια πολλά?

  20. @Pikei,
    φχαρστώ! Πάντα θα είμεθα καλύτεροι Γιώργηδες των άλλων.

    @Πάνος,
    γιατί πρέπει να ευχηθείς κάτι παρόμοιο και στους υπόλοιπους? Μία αντί-ευχή θα ήταν μία χαρά (π.χ. αντί του:
    «Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία»
    θα μπορούσες να πεις
    «Ελάχιστα χρόνια να σας μείνουν κ. Αλογοσκούφη|Βουλγαράκη|Καρατζαφέρη, μέσα στη δυστυχία και γεμάτα αρρώστιες»)

    @Nuntius,
    όχι και πρωί, 3 η ώρα το έγραψα. Εκτός και αν είσαι από αυτούς που ξυπνάν τις μεσημβρινές ώρες και θεωρούν ότι ξύπνησαν «πριν καλά καλά λαλήσουν τα κοκόρια». Βασικά δε θα έγραφα κανένα ποστ για τη γιορτή μου αν δεν είχα δει αυτά τα καταπληκτικά αποτελέσματα στο Google.
    Και μη πας να με μπερδέψεις ύπουλε, αυτοκόλλητο με τον Σπλίντερ είχαμε πει!

    @Θέμη μου,
    μετά χαράς να κερνούσα cookies, αλλά δε μου το επιτρέπει ο μπαρμπα firefox (πιστεύει πως τα cookies είναι επικίνδυνα). Πάντως να προσέχεις με τα cookies, γιατί μπορεί να έχουν κάνει expire και να τρως ληγμένα.

    @Simiomenos,
    το από κοντά κέρασμα θα αργήσει, όπως γνωρίζεις, λόγω «ακαδημαικών καθηκόντων». Θα δούμε, κάτι θα κάνουμε…

    @Akamas,
    φχαρστω και σένα φίλε μου

    @pølsemannen,
    κοίτα, για τον ΓΑΠ όντως με παραξένεψε ότι τον έβγαλε πάνω από μένα το πουλημένο σοσιαλιστικό google της αντιπολίτευσης. Αλλά τώρα για το ιερό τέρας του ελληνικού πενταγράμμου, το άτομο που όπως λεει και στο site είναι

    «ένας από τους πιο καταξιωμένους (με την αξία του) καλλιτέχνες»

    για το μεγαθήριο αυτό της ελληνικής ποιοτικής μουσικής που ονομάζεται Γιώργος Τσαλίκης (δηλαδή τη μάνα του την λέγανε Αλίκη, και αυτός ήταν ο «Γιώργος τς Αλίκης») όχι μόνο δε με παραξενεύει που είναι πιο ψηλά από μένα, αλλά με τιμά κιόλλας που είναι τόσο κοντά μου στα αποτελέσματα. Ένιωσα λίγο από τη δόξα του, νόμισα για μια στιγμή ότι θα μπορούσα να τον αγγίξω…

    @Ασμοδαίος,
    μιαν απορίαν έχω, εσύ πότε γιορτάζεις!?

    @Nasso,
    you read my mind! Έψαχνα να βρω στο youtube το video αυτό του Καλλίρη να το βάλω στο ποστ αλλά δε βρήκα τίποτα γμτ! Δεν έχει τίποτα από Καλλίρη.

    @Μαρινα και Νημερτής,
    αν και δε το συνηθίζω, ευχαριστώ για τις ευχές.

    @Silia,
    το «αξιόλογος» είναι πολύ βαρύ επίθετο για μένα… Πάντως το σχόλιο σου το αγάπησα!

    @diml,
    ευχαριστώ επίσης πρώην συμφοιτητά μου.

    @Πόντος και Αριστερά ,
    καλά για τον συνονόματο δε το συζητάω, ευχαριστώ και για το δωράκι σας!

    @DizzyDream,
    γνωρίζεις πως είμαι κάθετα αντίθετος στο φαινόμενο των «αυτοσυνεντεύξεων». Και ο Τσαλίκης αργά η γρήγορα θα βρίσκεται από κάτω μου. Και αυτό είναι δέσμευση.

    @Stavrosg,
    δυστυχώς το κατάστημα δε διαθέτει πλέον γλυκά. Είχαμε πέρσι Φερέρο Ροσέ (ξέρω, σας κακομαθαίνουμε) αλλά τα έφαγε όλα ο Πρέσβης.

    @Γιώργο,
    συνονόματε ανταποδίδω τις ευχές. Ότι επιθυμείς.

    @Γιώργο Μανουσάκη,
    δέξου την ήττα σου! «Αν το βάλεις στη γενική μπλα μπλα μπλα».
    Ναι, και αν το βάλεις στην Αιτιατική βγαίνει ο βασιλιάς Γεώργιος, και αν το βάλεις στη Δοτική βγαίνει ο Μέγας Αλέξανδρος και αν το βάλεις στην Κλητική βγαίνει ο Ζόνγκ. Ύστατες αποτυχημένες προσπάθειες για να κλέψεις λίγη από την δόξα μου.
    Ευχαριστώ και για τις ευχές!

    @Λευτέρη,
    είμαι κατά των τρομοκρατικών ενεργειών. Ευτυχώς που δε διαβάζει το blog μου ο GWBush, θα σε είχε στείλει στο Γκουαντανάμο με αυτό το σχόλιο σου, παλιοτρομοκράτη με τα Googlebombs.
    Και δε χρειαζόμεθα κανένα googlebomb για να βγούμε ψηλά στα αποτελέσματα, έχουμε ανεβάσει το pagerank μας με την αξία μας, χωρίς ντόπινγκ.
    ΥΓ: Περιμένω τα ΓUbuntu, την ειδική έκδοση των Ubuntu για τους Γιώργηδες.

  21. Ο/Η kafrokoritso λέει:

    εχμ.. όλο γκρίνια… Χρόνια πολλά -χτες δεν είχα κάρτα κ δεν μπορούσα να βάλω comment…-

  22. Ο/Η Exiled λέει:

    Χρόνια πολλά για χτες και κοίτα μην ψωνιστείς εκεί ψηλά που είσαι! 😉

  23. Ο/Η pascal λέει:

    Άργησα λίγο
    ΑΛΛΑ
    Χρόνια σου πολλά!

  24. Ο/Η dannossiel λέει:

    poooooooooooooo!to xehasa!na se xairomaste!

  25. Ευχαριστώ από τα βάθη των 7 θαλασσών τους 4 τελευταίους καθυστερημένους αναγνώστες!

    @Kafrokoritso,
    ήμουν έτοιμος να πιστέψω την δικαιολογία σου, αλλά μετά κατάλαβα το ψέμα σου: αφού έχεις σύνδεση, γιατί λες ψέματα ότι δεν είχε κάρτα? Ψεύτρα!!

    @Exiled,
    παραμένουμε ψωνισμένοι από γεννησιμιού. Αγαπημένο μου τραγούδι «Όταν κοιτάς από ψηλάααααααα» του Χατζή.

    @pascal,
    άστα τα Χρόνια Πολλά και γράψε κάνα ποστ! Μας άφησες στα κρύα του λουτρού!

    @dannossiel,
    τελευταία και καταιδρωμένη, last but not least, ευχαριστώ!!

  26. Ο/Η Erisabetsu λέει:

    Θα σου έλεγα χρόνια πολλά αλλά επειδή την ψώνισες θα σου πώ πάρτα τα @@ μου.
    Πόσο Gay μπορεί να είσαι;
    Ψώνιο!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  27. @Erisabetsu,
    Ήταν το πιο γλυκό σχόλιο που έχω ακούσει!
    Να σαι καλά, ευχαριστώ για τα @@ σου, ήταν το καλύτερο δώρο που μου έχουν κάνει ποτές.
    Να είσαι καλά όπου και αν είσαι όποια κι αν εισαι ότι κι αν είσαι (εκτός αν είσαι [ αράπης ] ή εβραίος ή αλβανός ή gay, οπότε παίρνω τις ευχές μου πίσω).

    Στην ερώτηση σου νομίζω θα απαντήσω αρνητικά. Σόρι αν σε απογοήτευσα.

    Γιορς φέιθφουλι,
    ο-7ος-στην-αναζήτηση-του-google-για-την-λέξη-«Γιώργος»

  28. Ο/Η leigh-cheri λέει:

    Αχ αχ αχ!
    Αυτός ο χρόνος είναι το βάσανο όλων μας. Γι` αυτό κι εγώ, καθυστερημένη και καταϊδρωμένη, σου εύχομαι τρεις μέρες μετά, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, γεμάτα εμπειρίες και γέλιο!!!

    ΥΓ: Μπορεί να μη με πιστέψεις, αλλά ήσουν ένας απ` τους Γιώργηδες που σκεφτόμουν εκείνη τη μέρα.
    ΥΓ2: Μην ελέγξεις αν έκανα κι εγώ κλικ στους Γιώργηδες. Δεν προλαβαίνω τώρα;-)

  29. Δε με πειράζει καθόλου που με το λες 3 μέρες μετά leigh-cheri. Οι ευχές είναι ευχές, και βασικά εγώ δε καταλαβαίνω γιατί πρέπει να τις λέμε μόνο στις γιορτές, αλλά τεσπα. Θενκιου!

    ΥΓ: Εννοείται πως σε πιστεύω! (ο ένας λόγος είναι επειδή είμαι συνεχώς στο μυαλό των γυναικών -μπουχαχα- και ο κύριος λόγος είναι πως σε πιστεύω επειδή το έχω πάθει και γω…)

    ΥΓ2: άντε, γι’ αυτή τη φορά τη γλίτωσες…Την επόμενη φορά όμως θα βάλω πρόχειρο διαγώνισμα, να ξέρεις.

  30. Ο/Η Ελενη λέει:

    george you’re perfect and irresistable!!! oh my god you ‘re soooo good !!!!!!!

  31. @Προς λοιπούς αναγνώστες: ΔΕΝ έγραψα εγώ το προηγούμενο σχόλιο!

    @Ελένη: τσευκαριστώ πολύ πολύ, αλλά την επόμενη φορά προσπάθησε να συγκρατήσεις το θαυμασμό σου για μένα (όσο μπορείς, ξέρω ότι είναι δύσκολο) γιατί θα με κατηγορήσουν ότι μπαίνω μόνος μου και γράφω σχόλια στον εαυτό μου. 😀

    Γι’ αυτό και όλοι οι υπόλοιποι που μου ευχήθηκαν χρόνια πολλά ήταν τόσο συγκρατημένοι: για να φαίνονται αληθοφανή τα σχόλια τους (με τα χίλια ζόρια τους συγκρατούσα για να μην εκδηλώσουν τον πραγματικό θαυμασμό τους).

    Χαιρετίσματα στην Τσύπρον!

  32. Ο/Η Ελενη λέει:

    Ευχαριστούμε πολύ Γιώργο για τα χιαρετισματα!!!!!
    όχι όχι όχι !!! για όσους νομίζουν ότι ο Γιώργος μπαίνει και γράφει τόσο ωραία σχόλια κάνουν λάθος!!!! με πληρώνει δέκα ευρώ για να το κάνω εγώ!!! πλάκα κάνω φυσικά!!! δηλώνω μεγάλη θαυμάστρια του πρώην Ψηφιακά Οχυρωμένου και νυν Γιώργου!!!
    όπως λές κι εσύ δεν κατάφερα να συγκρατηθώ άλλωστε είναι δύσκολο αυτό που ζητάς!!!!
    απλά χάρηκα τόσο που είσαι πιο πάνω κι απ’τον καρατζαφέρη και τον αλογοσκούφη(δεν ξέρω ούτε καν ποιοι είναι αλλά τώρα που τους προσπέρασες τους έμαθα!!!!) και μου έφυγαν κραυγές θαυμασμού!!!
    μερικά μεσημέρια και κάποια άλλα βράδια που δεν έχω και τίποτα να κάνω ΄μπαίνω σε αυτό το τέλειο blog και ενημερώνομαι, γελάω, συγκινούμαι κτλ κτλ!!!!
    όποτε νομίζω ότι εν τέλη το αξίζεις ένα μπράβο!!! επιμένω λοιπόν:
    you’re irresistable!!!!!!

  33. Ο/Η σιλλερ λέει:

    Ω, ναι.. Ανέβηκες στην έκτη θέση!

  34. Ο/Η kafrokoritso λέει:

    ο Τσαλίκης όμως… ΕΚΕΙ! από πάνω σου

  35. Ε μα καιρός ήταν!
    Τόσους μήνες στέλνω καθημερινά mail στην google…

    Στόχος ζωής να εκθρονίσω τον απόλυτο-Έλληνα-Σταρ Γιώργο Τσαλίκη από την 6 θέση.

    Οι υπόλοιποι (ΓΑΠ κτλ) είναι μια μέρα υπόθεση…

  36. Παράθεμα: Χρόνια Πολλά στους Γιώργηδες! (πρώτα σε μένα…) « Γιώργος Μαργαρίτης

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).

