Αντώνης Τσιπρόπουλος: Θύμα Ελληνικής Λογοκρισίας

Πρόσφατα είχαμε πάρει πάρα πολλοί μέρος σε μία εκστρατεία για την ελευθερία του λόγου.

Στο ποστ που είχαμε ανεβάσει αναφέραμε κάποια παραδείγματα για κάποια ακραία παραδείγματα όπου άτομα συλλήφθηκαν,φυλακίστηκαν, κλείστηκαν στην απομόνωση και βασανίστηκαν απλά και μόνο για τις ιδέες που εξέφρασαν.

Και λέγαμε τι καλά που είμαστε εδώ στην Ελλάδα, τουλάχιστον σε αυτό τον τομέα είμαστε μια χαρά.

Δε νομίζω όμως να σκέφτηκε το ίδιο και ο Αντώνης Τσιπρόπουλος

Ο Αντώνης λοιπόν είναι ένα από τα θύματα μιας εντελώς παράλογης μορφής λογοκρισίας, που μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε να συμβεί.

Η ιστορία του έχει γίνει γνωστή εδώ και κάποιους μήνες και είχε συνταραχτεί όλη η ελληνική blogοσφαιρά με τα απίστευτα τεκτενόμενα.

Περισσότερα για την περιπέτεια που τράβηξε ο Αντώνης στο ανάλογο του άρθρο: ΥΠΟΘΕΣΗ BLOGME – ΔΙΚΗ 21/06/2007

Βοηθήστε και στηρίξτε τον υπογράφοντας στην πρωτοβουλία που έχει ξεκινήσει.

Υπογράψτε για το blogme.gr

Διαδώστε την πρωτοβουλία βάζοντας το banner και στο δικό σας blog.

Για να μην είστε εσείς την επόμενη φορά στη θέση του.

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in Έτσι μου 'ρθε. Bookmark the permalink.

Μία απάντηση στο Αντώνης Τσιπρόπουλος: Θύμα Ελληνικής Λογοκρισίας

  1. Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα όπως εσάς, αλλά εμένα μου έκανε αγωγή σε μένα και την Γυναίκα μου για εκατομμύρια Ευρώ, ο Δήμαρχος Καρπάθου για εκλογικές «Μαντινάδες». Το τηλέφωνο μου είναι 2245023146 και το κινητό 6976274184.

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).

