Webcamera στο δωμάτιο μου: Δείτε τι κάνω

Μόλις αγόρασα μία webcam και έπαιζα λίγο μαζί της. Έτσι ξαφνικά, πέρασε μια σκέψη από το μυαλό μου:

Γιατί να μη βλέπει όλος ο κόσμος τι κάνω αυτή την στιγμή απέναντι στον υπολογιστή μου, παλεύοντας να τελειώσω το master μου?

Και έτσι και έκανα. Θα μου πείτε ποιος ενδιαφέρεται να μάθει τι κάνω εγώ. Ε, παντού υπάρχουν περίεργοι… E?!

Το λοιπόν, στην δεξιά μπάρα αυτού του blog, στο ανάλογο widget, θα μπορείτε να βλέπετε από δω και στο εξής και για όλο το καλοκαίρι τι κάνω κάθε δευτερόλεπτο που περνάει, μπροστά στον υπολογιστή μου.

Enjoy!

(γιατί εγώ όπως βλέπετε και στην κάμερα…μιλάμε για πολύ enjoy…)

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in Έτσι μου 'ρθε. Bookmark the permalink.

17 Responses to Webcamera στο δωμάτιο μου: Δείτε τι κάνω

  1. Ο/Η tool667 λέει:

    για μια στιγμή τρόμαξα…

  2. Νόμιζες πως όντως ήμουν εγώ αυτός στα δεξιά?

  3. Ο/Η null λέει:

    η τεχνολογία συνέχεια μας εκπλήσσει!

  4. Ο/Η Oneiros λέει:

    Don’t do it, θα ζεσταθείς περισσότερο ;-p

  5. Ο/Η maya λέει:

    Σιγά τα αίματα ψηλέ! 😉

  6. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Από τη δική μου εμπειρία (παλιά ήδη):
    -Τη εποχή που κι εγώ, ρώτησα κάποιον ‘ομοιοπαθή’,πώς πάει η διατριβή? «Δεν μου προχωράει, ρε γμτ.» Το βρήκα καλή απάντηση και το χρησιμοποιούσα όταν χρειαζόταν.
    -Για όποιον είναι στην αρχική φάση της σύνταξης, παρέχονται δωρεάν οδηγίες, χωρίς χρέωση!

  7. Ο/Η παπί λέει:

    Αηδιαστικό!
    Καλό κουράγιο!

  8. Δεν είσαι εσύ; Μόνο εγώ τα κάνω αυτά τα άθλια μετά από overdose καφεΐνης και ακτινοβολίας της οθόνης…;

  9. Ο/Η simiomenos λέει:

    Πω πω πρέπει να σου βγήκαν τα μάτια μπροστά από τον υπολογιστή!!!!

  10. @Καφροκόριτσο,
    μόλις σήμερα κατάλαβα πως μου έστειλες λινκ! Γαμώ το theme μου γαμώ…Θανκ γιου πάντως! Είμαι relax, μην αγχώνεσαι. Ξέρεις τώρα και συ, μη κοιτάς μόνο την κάμερα μου, ξέρεις πως τα κάνουν στην τηλεόραση…

    @null,
    και που είσαι ακόμα…
    (έμαθα δέχθηκες επίθεση σήμερα στο blog σου από μανιασμένους οπαδούς των Πυξ Λαξ. Συμπάσχω…)

    @Oneiros,
    απλά πάντα ήθελα να έχω έναν μεγαλύτερο αδερφό, και τώρα με την κάμερα βρήκα την ευκαιρία. Έχω επιτέλους έναν δικό μου big brother.

    @Maya,
    σιγά τα δάκρυα και τον ιδρώτα κοντή (γιατί είμεθα και φανατικοί του Sakis)

    @L’Enfant de la Haute Mer
    θα σε έχω στα υπόψην μου, κατά τον Σεπτέβρη, που θα ξεκινήσω το γράψιμο. Τώρα είμαι ακόμα στη φάση που βλέπεις στην webcam. Και δε μου προχωράει ρε γμτ…

    @Παπί,
    Ευχαριστω! (για το “Αηδιαστικό”)
    Στα μούτρα σου (για το “Καλό κουράγιο”)

    @Ο φλύαρος Αίολος,
    δεν είμαι εγώ, αλλά δεν απέχει και πολύ από την πραγματικότητα.
    Δηλώνω λάτρης της ακτινοβολίας της οθόνης (αν και τώρα με τις LCD είναι λίγο ξενέρωμα, ούτε ένα πονοκέφαλο, ούτε να τσούξουν τα μάτια. Φλωριές δηλαδή…) και φανατικός πολέμιος της καφεΐνης.

  11. @simiomenos,
    άσε, και μ’ εχει πιάσει και ένας τρελός πονοκέφαλος…

  12. Ο/Η dannossiel λέει:

    τρόμαξα προς στιγμήν…πάει τα χασε κι αυτός σκέφτηκα…ευτυχώς όχι…

  13. Ο/Η paris λέει:

    Γιώργο δεν είσαι ο μόνος!! (δεν ξέρω αν σε παρηγορεί αυτό…!)

    καλα μας κουράγια!!

    δε μας έφτανε η εξεταστική μέσα στο κατακαλόκαιρο, μας κάνει νάζια και η ΔΕΗ!! αντε τώρα να διαβάσεις πληροφορική χωρίς air-condition και υπολογιστη!!
    γινεται???

  14. Καλά βρε Danny, είναι δυνατόν? Τόσο πολύ έχω πέσει στην υπόληψη σου?!

    @Pari,
    εγώ έχω στο γραφείο στη σχολή air condition, αλλά έχω μία CRT που αν κάτσεις πάνω από μία ώρα σου πονάνε τα μάτια σου και έχεις πονοκέφαλο. Οπότε αναγκάζομαι και διαβάζω σπίτι, μες στη ζέστα και στο θόρυβο (βλέπεις για καλή μου τύχη χτίζουν μία πολυκατοικία ακριβώς δίπλα μου, ενώ από κάτω υπάρχει ένα «μπαρ» που μαζεύονται οι αργόσχολοι Γιαννιώτες και φωνάζουν/γελάνε/βρίζονται όλη μέρα).

    Τι να πω, περαστικά μας και κουράγιο…

  15. Ο/Η Cyborg λέει:

    Χιχι..

    Και εγώ ψάρωσα στην αρχή.
    🙂

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).

