Κινέζικη Εκπαιδευτική Τηλεόραση – Αγγλικά για δύσκολες καταστάσεις…

Για όσους νομίζουν (λόγω του προηγούμενου ποστ) ότι η κινέζικη τηλεόραση έχει ενημερωτικές και εκπαιδευτικές εκπομπές μόνο για παιδιά, απατάστε οικτρά.

Αφού λοιπόν πρώτα μάθαμε στα παιδιά πως να κάνουν τα κακά τους, τα παιδιά μεγάλωσαν και πλέον ήρθε η ώρα να τους μάθουμε πως να ανταπεξέλθουν σε δύσκολες καταστάσεις.

Το ακόλουθο video λοιπόν απευθύνεται σε όλες τις Κινέζες αναγνώστριες μου (ή Γιαπωνέζες, ανάθεμα και αν καταλαβαίνω διαφορά) και θα τους βοηθήσει ώστε να ξέρουν τι θα κάνουν σε περίπτωση που τους επιτεθούν εγκληματίες που μιλάνε αγγλικά:

(προσοχή: δεν κάνει να γελάτε με άτομα που δεν μπορούν να μιλήσουν καλά αγγλικά, γιατί μπορεί να φάτε ξύλο:

Advertisements

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in Έτσι μου 'ρθε and tagged . Bookmark the permalink.

5 Responses to Κινέζικη Εκπαιδευτική Τηλεόραση – Αγγλικά για δύσκολες καταστάσεις…

  1. Ο/Η kafrokoritso λέει:

    Δεν κατάλαβα? Πού είναι το πρόβλημά τους? Έτσι ακριβώς μιλάω κι εγώ αγγλικά…

  2. Ο/Η Ελένη λέει:

    Tα μιλάς κάνοντας τις δήθεν αερόβιες ασκήσεις..?
    Γιατί αν τα μιλάς μόνο τότε δεν έχει αξία…:p

  3. Ο/Η Τυπάκι λέει:

    Γιαπωνέζοι είναι Γιώργη… ανάθεμα κι αν οι Κινέζοι έχουν τέτοια «φευγάτα» προγράμματα. Εκεί τα ΜΜΕ είναι κάτι χρονάκια πίσω.

    I was robbed by two men!!

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s