Όταν τα παιδικά σου είδωλα γκρεμίζονται…

Ο Χουλκ Χόγκαν σε διαφήμιση μακαρονάδας, για το μαγαζί του…

Έτσι μου έρχεται να πετάξω εκείνο το φοβερό παιχνίδι-ομοίωμα του Χουλκ Χόγκαν που είχα μικρός, το οποίο είχε ένα σκοινάκι από πίσω που το τραβούσες και ο Χουλκ Χόγκαν έλεγε μια τρομερή ατάκα, που βέβαια καταλάβαινα τι έλεγε γιατί δεν ήξερα αγγλικά, αλλά ήταν τρομερή!

Το φαινόμενο της ανεργίας χτυπάει ακόμα και τα καλύτερα σπίτια…

Που πάει αυτός ο κόσμος Σταμάτη Μαλέλη?


πριν την ανεργία


μετά την ανεργία

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in Έτσι μου 'ρθε and tagged , , , . Bookmark the permalink.

22 Responses to Όταν τα παιδικά σου είδωλα γκρεμίζονται…

  1. Ο/Η Oneiros λέει:

    Πω πω ξεφτίλα…
    Αναρωτιέμαι τι να κάνει ο Ultimate Warrior, διαφημίσεις μασαζοκαλσόν μάλλον :-p

  2. Ο/Η kafrokoritso λέει:

    Σταθερός στους χρωματικούς συνδιασμούς παντως…
    (τι έγινε μαργαρίτη? βρήκαμε δουλειά και ξεχάσαμε πώς γράφεται η ανεργία??? Νταξ, 1/3 την πέτυχες 😛 )

  3. @Oneiros,
    και ο Undertaker θα διαφημίζει τάπερ.

    @kafrokoritso,
    Oops! Fixed! 🙂
    Μα τίποτα δε σου ξεφεύγει πια?!

    Σκέφτηκες να πιάσεις δουλειά στη Microsoft σαν «Ορθογραφικός Έλεγχος»?

    Επιστρέφω στο μάστερ μου…

  4. Ο/Η kafrokoritso λέει:

    Μπράβο μπράβο… Όμως εμένα με προβληματίζει και κάτι άλλο… Το παιδικό σου είδωλο γκρεμίστηκε από αυτή τη διαφήμιση? Αυτό ας πούμε http://farm3.static.flickr.com/2151/1523075075_162f6f5c89_o.jpg είναι καλύτερο? Μ’ ανησυχείς!

  5. Ο/Η Exiled λέει:

    Το ότι έχει εκπομπή αλά Ozzy στο MTV δεν σε πείραξε και σε πείραξε αυτό;

  6. Ο/Η Cyborg λέει:

    Τελικά κάτω από όλα αυτά τα μπράτσα κρύβεται μια μεγάλη ποσότητα κοπανιστού αέρα..

  7. Ο/Η espοir λέει:

    Ώστε αυτόν είχες παιδικό είδωλο;?
    Τώρα εξηγούνται πολλά! 😉

  8. Ο/Η mafioza λέει:

    Άντε βρε, και η Μπελούτσι νταλικέρισσα σε λιγο.

  9. Ο/Η simiomenos λέει:

    Το μόνο που λείπει τώρα είναι να δεις και τον ΑΠΟΛΥΤΟ ΘΕΟ, Τσακ Νόρις σε διαφήμιση πίτσας.
    Μετά χάνεται κάθε λόγος να υπάρχεις σε αυτόν τον μάταιο κόσμο…
    Κλαψ, κλαψ
    😦 😦

  10. Ο/Η island λέει:

    Σωστά αυτά που λες αλλά βρίσκονται και πιο κοντά μας.Εδώ η Γκερέκου έγινε βουλευτίς και ο Μικρούτσικός τραγουδιστής.Βέβαια αυτοί δεν ήταν είδωλά μου αλλά αυτό είναι άλλο.Είδωλό μου ήταν ο Νταλάρας?!?!?! αλλά μόλις είδα την κατάντια του(και όχι λόγω οικονομικής πείνας αλλά λόγω σκηνικής πείνας)είπα στον εαυτό μου πως είμαι μεγάλος μαλάκας και πως πιο κάτω δύσκολα θα ξαναφτάσω.(πού είσαι Τζιμάκο να τα πεις;).Συμπέρασμα: όλοι οι πουθενάδες πουθενά δεν βρίσκονται και όλο μπροστά μας είναι.(τον χουλκ μικρός τον αγαπούσα)

  11. Ο/Η lina lina λέει:

    Ε, νταξ. Δεν είναι προσφατο το φαινόμενο. Η φώτο που βρήκε το kafrokoritso είναι απο ταινία του που με θυμάμαι να την βλέπω στο δημοτικό.
    Και όσον αφορά το είδωλο (η γουατεβερ) του simiomenos κάποιοι έχουν αρχίσει ήδη το δούλεμα και χωρίς την πίτσα (http://www.cafepress.com/mediatees/1478535). 🙂

  12. Ο/Η fuckingblogger λέει:

    Που τον ανακάλυψες ρε θηρίο? Τί μου θύμησες τώρα. Δεν πίστευα να ζει με τόσα αναβολικά.

  13. Ο/Η adamo λέει:

    @oneiros:
    Εγώ ήμουν με τον Ultimate Warrior. Από τα καλύτερά μου ήταν όταν είχε κάνει ομάδα με τον Hulk Hogan. Τη απορία σου την απαντά το Wikipedia:

    «[Ultimate Warrior] currently works as a motivational speaker.»

  14. Ο/Η thelastrealanwnymous λέει:

    ελα φίλε
    μη θλίβεσαι για ήρωες που δεν είχαν άλλο προορισμό απο την κατάλληξη που περιγράφεις.
    θυμίσου το μποξέρ Λαμοτα. (το οργισμένο είδωλο )

  15. @Exiled,
    νομίζω πως η φωτογραφία με τα μακαρόνια είναι πιο τραγική (μα είναι δυνατόν, «ο 12 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Χουλκ Χόγκαν άνοιξε μαγαζί που πουλάει μακαρονάδες»?!)

    @Cyborg,
    λίγα τα λόγια’ς για τον Χούλκ, ντάξ?!

    @espoir,
    εννοείται πως είχα τον Χουλκ Χόγκαν ίνδαλμα (όπως και το 70% περίπου των συνομηλίκων μου τότε). Και ποιον να είχαμε ίνδαλμα, τον Justin Timberlake?

    @mafioza,
    να δω και την Μπελούτσι να διαφημίζει Τηλεμάρκετινγκ ανορθωτές στήθους:
    http://www.telemarketing.gr/default.asp?pid=13&itm=12171&ct=127&la=1
    και μετά μπορώ να πεθάνω

    @simiomenos,
    ο Τσάκ δε πρόκειται να διαφημίζει πίτσες. Άντε να διαφημίζει κανένα Total Gym 5000230, και τίποτα Ούζι και Μυδράλια.
    (άλλωστε ας μη ξεχνάμε: «When Chuck Norris exercises, the machine gets stronger»)

    @island,
    ε μα τώρα μου συγκρίνεις τον Χουλκ με τον Νταλάρα?!

    @lina lina,
    το είδωλο του simiomenou είναι και δικό μου είδωλο, καθώς και εκατομμυρίων άλλων πλέον.
    To original site ειναι:
    http://chucknorrisfacts.com

    Πάνε διάβασε και θα δεις πως θα γίνεις φανατική οπαδός (εγώ έχω μέχρι και μπλούζα Τσακ Νόρις 🙂 ).

    @fuckingblogger,
    ζει, αλλά όπως βλέπεις σίγουρα δε βασιλεύει…

    @adamo,
    όσον αφορά το Ultimate Warrior, εγώ είχα σαν παιχνίδι τον Hulk και ο αδερφός μου τον Warrior, οπότε έπεφταν ομηρικές μάχες (σε σημείο που το ξύλο επεκτείνονταν από το ξύλο μεταξύ Hulk και Warrior σε ξύλο μεταξύ εμού και του αδερφού μου) και γι αυτό ήμουν εναντίον του Warrior. Ο Hulk είναι καλύτερος. Τελεία.

    @thelastrealanwnymous,
    πολύ σοβαρά το πήρες! Ντάξει, δεν θα πεθάνω κιόλας που ο Hulk πουλάει μακαρόνια.
    Για το μπόξερ Λαμότα ομολογώ πως έχω παντελή άγνοια (η wikipedia βοήθησε λίγο, αλλά μέχρι εκεί)

  16. @kalamesygxwreis,
    ε, χμ, ναι, υπήρχαν και αυτά, αλλά προτιμώ να θυμάμαι αυτά:
    part1: http://www.youtube.com/watch?v=Z9-T0jtelrQ
    part2: http://www.youtube.com/watch?v=TOT42cD1qT4
    part3: http://www.youtube.com/watch?v=kDosZwBe-D8

    @adamo:

    (πω ρε, πόσο πιο στημένα μπορεί να είναι. Και πως τα πιστεύαμε τότε…)

  17. Ο/Η ο Αναμοχλευτής λέει:

    Τσακ Νόρρις και αηδίες…
    Τολμάει να τα βάλη με τη Κανέλλη;

  18. Κανείς δεν τολμάει να τα βάλει με την Κανέλλη και τον Ανευλαβή. Κανείς.

    ΕΚΤΟΣ από τον Τσακ Νόρρις.

  19. @nikos10
    απόλα έχει ο μπαχτσές ε?

    Χούλκ φανατικά λέμε!!

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).

