Η ανωνυμία των bloggers δέχεται άλλη μία επίθεση…

Την 26/9/2007 (ήτοι πριν 20 μέρες) επληροφορήθη από έμμπυρες και αξιόποινες πηγές πως άτομα του οικογενειακού μου κύκλου παρακολουθούν στενά ετούτο το ιστολόγιο.

Δεδομένου ότι είχα λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να αποτρέψω κάτι τέτοιο, όπως:

  • έγραφα επώνυμα
  • χρησιμοποιούσα πραγματικά στοιχεία
  • δημοσίευα φωτογραφίες μου

θα ήθελα να σας επιστήσω την προσοχή, καθώς καταλαβαίνετε πως, ακόμα και αν κάποιος λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να διατηρήσει την ανωνυμία του -όπως έπραξα εγώ- δεν δύναται να ξεφύγει από το άγρυπνο μάτι του Μεγάλου Αδελφού (στην συγκεκριμένη περίπτωση, της Μεγάλης Ξαδέρφης από την Μεριά της Μάνας μου).

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in Έτσι μου 'ρθε. Bookmark the permalink.

14 Responses to Η ανωνυμία των bloggers δέχεται άλλη μία επίθεση…

  1. Ο/Η kafrokoritso λέει:

    I feel you… (= σε νιώθω)

  2. Ο/Η πρεζα tv λέει:

    Μαλακια αυτο…Ειδικα οταν θελεις να μην σε διαβαζουν οι συγγενεις…

  3. Ο/Η imikrimarika λέει:

    Και τώρα τι κάνεις ; Ιδού η απορία !Συνεχίζεις αυτό ή στήνεις άλλο ή και τα δύο ή αντίo blogging ;Είναι κρίμα να σου στερούν τη χαρά της ανωνυμίας τουλάχιστον για τα άτομα που θέλεις να μη γνωρίζουν !!!Τι μικρός που είναι ο κόσμος ! Τελικά πραγματικά ελεύθερος (προς το παρόν γιατί μ’αυτά τα microchips κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να γίνει)είναι κανείς μόνο μέσα στο μυαλό του , παρέα με τις σκέψεις του, αυτές κανείς δεν μπορεί να σου τις κλέψει, μπορείς να σκέφτεσαι ότι θες χωρίς να δίνεις λογαριασμό σε κανένα …όσο γι’αυτούς που λένε ότι κάποιες σκέψεις είναι …αμαρτία , να πάνε να κουρεύονται , εδώ η ταμπέλα γράφει απαγορεύεται η είσοδος ,ιδιωτικός χώρος !Μήπως χρειάζεται να βάλουμε και ηλεκτροφόρα καλώδια ;Δε σε φοβάμαι Γιώργο θα βρεις τη λύση και θα περιγελάσεις τη μεγαλοξαδέλφη , χα !

  4. Ο/Η aerosol λέει:

    Μα καλά… μετά από τόσο πανούργα τεχνάσματα για να διατηρηθεί το incognito, πώς τα κατάφεραν;
    Τς, τς, τι σου είναι η Νέα Τάξη Ξαδέρφων!

  5. @kafrokoritso,
    you feel I?

    @πρέζα tv,
    καλά, μάλλον δεν θα το κλείσω το blog και θα συνεχίσω να ζω κανονικά. Απλά σας εφιστώ την προσοχή. Είδατε τι «έπαθα» εγώ που ήμουν τόσο προσεκτικός. Σκεφτείτε τι μπορεί να πάθετε εσείς. Οι καιροί είναι χαλεποί…

    @imikrimarika,

    Και τώρα τι κάνεις ; Ιδού η απορία !

    μου πέρασε από το μυαλό να μεταναστεύσω, αλλά δεν έχω λεφτά και δε ξέρω και που να πάω.
    Σκέφτηκα επίσης να αλλάξω δουλειά για να μην με ανακαλύψουν οι εργοδότες μου και με απολύσουν, αλλά μετά σκέφτηκα πως δεν δουλεύω. Και τελικά αυτό που έκανα, και μου φάνηκε και το σωστότερο, ήταν να πάω στο σούπερ μάρκετ να πάρω δρακουλίνια και στον δρόμο σκεφτόμουν «τι μικρός που είναι ο κόσμος». Μάλλον δε θα αυτοκτονήσω τελικά. Η ζωή είναι ωραία.

    (btw, η ξαδέρφη είναι super, δε νομίζω να τύχω οικογενειακού συμβουλίου περί του
    «τι είναι το «μπλονγκ»»
    «που τα έμαθες αυτά, στο Πανεπιστήμιο»
    «μήπως είναι επικίνδυνο και σου την πέσει κανένας ναρκομανής»
    «να προσέχεις παιδί μου με αυτά τα αμερικάνικα συστήματα, ποτέ δεν ξέρεις τι γίνετε, αύριο είσαι μεθαύριο δεν είσαι»
    «τουλάχιστον να φοράς προφυλακτικό, μην έχουμε άλλα τρεχάματα«)

    Και για να σας πληροφορήσω, και η μάνα μου και η νουνά μου είναι πολύ high-tech, μπαίνουν και ίντερνετ και στέλνουν και email! Ναι, αμέ…

    @aerosol,
    τίποτα δεν τους ξεφεύγει πλέον φίλε aerosol, τίποτα.
    Be carefull, Big Cousin is watching you!

  6. Ο/Η ο Αναμοχλευτής λέει:

    Σκέφτηκες την εκδοχή να την έχη οδηγήσει στα ίχνη σου ο Χαρδαβέλας;

    Δεν ξέρω τι άλλο να υποθέσω μετά από τόσα μέτρα που πήρες για να διαφυλάξης την ανωνυμία σου.

    Το γεγονός πάντως αποτελεί χτύπημα στο… κίνημα των μπλόγκερς και μάλιστα κάτω από τη ζώνη (ξέρεις πού ακριβώς).

  7. Ο/Η imikrimarika λέει:

    Τελικά όλα τα πουρέϊτζερ είμαστε πολύ high-tech!Άμα καθίσεις και πάρεις με τη σειρά όλους τους Bloggers η πλειοψηφία είναι πάνω από σαράντα !Και εις άλλα με υγεία !

  8. Ο/Η arammos λέει:

    Ελπίζω να μην έχεις γράψει κάτι ανάρμοστο για τους συγγενείς σου. Μου κάνει εντύπωση όμως που δεν σου αφήνει και σχόλιο. Βάζω ιδέες ε; Καλημέρα.

  9. Ο/Η harisheiz λέει:

    Πρόβλημα, όχι αστεία!

  10. @αναμοχλευτής,
    ειλικρινά έχω καταφύγει σε εξωπραγματικά σενάρια για να καταλάβω πως είναι δυνατόν να αποκαλυφθεί η ταυτότητα κάποιου τόσο incognito blogger όπως εγώ. Τα σενάρια περιελάμβαναν μυστική παρακολούθηση από FBI, CIA, KGB, AGB (λόγω της μεγάλης δημοτικότητας μου) και NBA (επειδή ποτέ δε χόνευα τον Πίπεν, το είχα δηλώσει δημοσίως, και φοβόταν μη κάνω καμία εγκληματική ενέργεια εις βάρος του). Η Νικολούλη ήταν σε χαμηλότερο επίπεδο επικινδυνότητας, μέχρι που ανακάλυψε τι πραγματικά έγινε στην υπόθεση του Αλεξ, οπότε και ανέβηκε στην Α’ κατηγορία επικινδυνότητας και πλέον είναι πολύ πιθανό αυτή να οδήγησε στην αποκάλυψη της ταυτότητας μου.

    Από δω και στο εξής θα κρατάω μία εφημερίδα, με κατάλληλες εγκοπές στην θέση των ματιών, όταν διαβάζω και σχολιάζω στο blog μου για να μην αποτελώ στόχο.

    @imikrimarika,
    «πουρέιτζερ»! And fack the words!
    ότι είσθε πλειοψηφία στα μπλονγκς ισχύει (λες να έχει και η μάνα μου blog και να μη το πήρα χαμπάρι? Για τον πατέρα μου δεν ανησυχώ, οι γνώσεις του περί τον υπολογιστών περιορίζονται στο να τον ανοίξει και να μην προσπαθήσει να χρησιμοποιήσει το ποντίκι σαν τηλεκοντρόλ για να αλλάξει εικόνα στην οθόνη -έχει πολύ γέλιο η πρώτη επαφή κάποιου με το ποντίκι!)

    @arammos,
    μπα, μια χαρά cool σόι έχω, αν είχα να πω κάτι θα ήταν καμιά γελοία φάση.
    Ε καλά, μη φανταστείς πως με διαβάζει και η γιαγιά μου, μάλλον η ξαδέρφη μου (και πιθανόν και η νουνά μου, τι πιθανόν, σίγουρο το χω, είναι πολύ cyber-νουνά).

    @harisheiz,
    δε λες τίποτα φίλε μου…

  11. Ο/Η ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ λέει:

    Γιώργο το χειρότερο δεν είναι να σε διαβάζει ο θείος σου (…) αλλά ο πελάτης σου. Εξ’ ου και δε βάζω το ονοματάκι μου. Απλώς αυτό. Ψυχραιμία πάντως. Δε γράφεις τίποτα που δε μπορείς να το υποστηρίξεις με την υπογραφή σου!

  12. Ο/Η erisabetsu λέει:

    a… εμείς τρώμε και λογοκρισία απο τους συγγενείς.

  13. @Δε Μασάμε Ρε,
    το έχω σκεφτεί κι αυτό, και έχω λάβει τα μέτρα μου: όταν θα πιάσω δουλειά, θα γράψω κάποιο ψεύτικο όνομα στις αιτήσεις που θα κάνω, έτσι ώστε να με ξέρουν με άλλο όνομα στη δουλειά και να μη με συνδέσουν με αυτό το blog (ο τέρμα πόντιος: γράφει επώνυμα στο blog του, αλλά χρησιμοποιεί ψευδώνυμο στη δουλειά του…)

    @erisabetsu,
    ναι ρε γμτ, και ήταν και γαμάτο το ποστ σας! Είμαστε θύματα αυτής της άτιμης κενωνίας, που άλλους τους ανεβάζει και άλλους τους κατεβάζει. Κατάρα στον λαδέμπορα. Piece.

  14. Ο/Η Ελένη λέει:

    Aφου η ξαδέρφη είναι cool πες της ν’αφήσει και κανένα κόμμεντ να την γνωρίσουμε κι όλας.. εδώ είμαστε όλοι μια οικογένεια ε?! 🙂

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).

