Χιεστον, Wii χαβ α πρόβλεμ…

Όταν η εξίσωση που περιγράφει την καμπύλη της κοιλιάς σου τείνει προς την Γκαουσιανή κατανομή, και μάλιστα η διακύμανση σ2 συνεχώς μικραίνει, τότε:

«Χιοούστον μ’ ακούς? Γιουί χεβ ε προβλεμ χίερ….»

(και μην ακούσω ιδέες για «γυμναστήριο», αυτά είναι για τους φλώρους…)

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in Έτσι μου 'ρθε. Bookmark the permalink.

23 απαντήσεις στο Χιεστον, Wii χαβ α πρόβλεμ…

  1. Ο/Η fresco λέει:

    Ποιό γυμναστήριο ρε;!!!

    Βουρ στα γυράδικα! Α, και μερικά καθαρτικά ανά διαστήματα :-Ρ … Θα περάσεις δύσκολα, αλλά 3-4 κιλάκια τη φορά θα τα χάνεις στα σίγουρα!!!

    Άλλωστε είναι γνωστό…ότι μπάινει, βγαίνει…

  2. Ο/Η kafrokoritso λέει:

    Εγω θα σου προτείνω να δοκιμάσεις τα όργανα γυμναστικής που διαφημίζει ο Chuck Norris… Αλλά φυσικά μην περιμένεις να γίνεις θεός σαν κι αυτόν. Είσαι ένας απλός θνητός

  3. Ο/Η skarab λέει:

    Μάταιος κόπος, Μαργαρίτη!

    Το positive thinking και ο geeky αυτοσαρκασμός ρίχνουν γκόμενα ΜΟΝΟ αν είσαι ήδη κορμάρα!

    Πάντως, θα σου πρότεινα αυτό που κάνω κι εγώ: ένα γιαουρτάκι δύο τοις εκατό κάθε βράδυ. Ακόμα κι αν δεν χάσεις κιλά, τουλάχιστον δεν παίρνεις κιόλας. Γιαουρτάκι μόνο όμως, ε; Όχι να βαφτίσουμε την πίτσα Αγελαδίτσα!

  4. Ο/Η compassocap λέει:

    σε τέτοιες περιπτώσεις η χρησιμοποίηση των χιλιοειπωμένων κλισέ κρίνεται απαραίτητη.
    κλισέ 1ο: Δεν είναι κοιλιά. Πρόκειται για καμπύλη ευημερίας (γκαουσιαννή , όντως).
    κλισέ 2ο: Τα μεγάλα εργαλεία θέλουν και μεγάλα υπόστεγα
    και μια δικαιολογία: Τραγουδάω και χρειάζεται να έχω μεγάλο αντηχείο.

  5. Ο/Η S G λέει:

    15 χιλιομετρα τρεξιμο, 3 φορες την βδομαδα. Εκανε θαυματα για την φυσικη και ψυχικη υγεια πολλων ανθρωπωνε.

  6. Ο/Η vildanden λέει:

    Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω με τη χρησιμοποιούμενη μαθηματική παρομοίωση της κοιλιάς. Αν αντιληφθείτε ότι στο στομάχι σας εμφανίζεται κάτι που πλησιάζει τη μορφή μιας κανονικής κατανομής με χαμηλό σ, μάλλον επίκειται η βίαιη έξοδος ενός νεαρού Άλιεν από τον οργανισμό σας. Συγχαρητήρια! Θα γίνεται πατέρας, Δεν είναι υπέροχο το θαύμα της ζωής;;

  7. @fresco,
    θα σου έλεγα ευχαριστώ για την συμβουλή να στραφώ στα γυράδικα, αν δε μου το είχε προτείνει κάποιος παλιότερα και γω ο αφελής τον πίστεψα και να που έφτασα…

    Συμβουλή προς αρχαρίους: με τα γυράδικα δεν χάνετε κιλά! Ψέματα είναι!

    @kafrokoritso,
    πόσο μικρή και αφελής είσαι. Μάλλον δεν έχεις διαβάσει τα Chuck Norris Facts, για να ξέρεις την αλήθεια:

    όταν ο Chuck Norris χρησιμοποιεί το Total Gym, το Total Gym γυμνάζεται, όχι ο Chuck Norris

    @skarab,
    βασικά δε περίμενα να ρίξω γκόμενα μέσα από το blog. Είπαμε πως είναι ένα κοινωνικό μέσο επικοινωνίας, αλλά όχι και τόσο.

    Στο κυρίως θέμα, τα γιαουρτάκια είναι πολύ γκέι. Δηλαδή μόνο τη λέξη να ακούσεις: «γιαουρτάκι». Εκτός και αν υπάρχει γιαουρτάκι με γεύση διπλή πίτα γύρο με απ’ όλα συν κέτσαπ μουστάρδα.

    @compassocap,
    πέραν των δύο πρώτων κλισέ, τα οποία χρησιμοποιώ συχνά πυκνά, η τρίτη δικαιολογία είναι καλή, με την διαφορά πως εγώ τραγουδάω κάπως σαν αυτόν τον τύπο, οπότε το επιχείρημα καταρρέει εύκολα. Πρέπει να βρούμε καλύτερα επιχειρήματα για την προάσπιση του δικαιώματος να μοιάζουμε με γκαουσιανή κατανομή όταν ξαπλώνουμε!

    @S G,
    καλή ιδέα, αλλά τι γίνετε όταν δεν έχεις χρόνο? Πραγματικά θα ήθελα να ρίχνω που και που κανένα τρέξιμο, αλλά γμ το master μου γμ. Βέβαια επιλογές είναι αυτές. Μπροστά στο καλλίγραμμο σώμα εγώ επέλεξα να γίνω επιστήμονας (να μια καλή δικαιολογία!)

    Θα ψάξω για κανέναν gym-simulator, να κάνω τουλάχιστον εικονική γυμναστική.

    @vildaden,
    ε χμ, είπαμε μικρό σ, αλλά όχι και τόσο!
    Ακόμα στα μπετά είμαστε, δεν έχουμε προχωρήσει και τόσο πολύ. Απλά προσπαθούμε -και τα καταφέρνουμε πολύ καλά προς το παρόν- να μειώνουμε με σταθερούς ρυθμούς το σ. Θα ενημερωθείτε για επερχόμενες αλλαγές στην κατανομή.

  8. Ο/Η Asaverle λέει:

    Δεν κατάλαβα τίποτα. Πολλές οι εξισώσεις και τώρα χωνεύω. Δεν έχει μείνει αίμα στον εγκέφαλο.

  9. Ο/Η kafrokoritso λέει:

    Αν το γιαουρτάκι σου φαίνεται γκέι, ρίξτου λίγο σκόρδο και αγγούρι- ΚΟΜΜΕΝΟ, μην το φχαριστηθεί κιόλας!- και κάντο τζατζίκι να’ ναι στρέιτ και πολύ βαρβββάτο μάλιστα, σαν τον Chuck

  10. Ο/Η simiomenos λέει:

    Ξέρεις ότι η κοιλία, κοινώς μπάκα, είναι γοητεία ρε!!!! Εμείς οι μπακατζίδες είμαστε πολύ γοητευτικά όντα!!!! Είμαστε οι αφάν γκαρτε των αντρών ρε. Keep eating…

  11. Ο/Η Λίνα λέει:

    εγώ πάλι γοητευμένη με το χιουμοράκι σας και άσε τον skarab να λέει!

    όποιος περνάει καλά τρώει λέει η γιαγιά μου =)

  12. Ο/Η S G λέει:

    «Βέβαια επιλογές είναι αυτές. Μπροστά στο καλλίγραμμο σώμα εγώ επέλεξα να γίνω επιστήμονας (να μια καλή δικαιολογία!)»

    ε οχι, στο διδακτορικο μου ολοι εκαναν αθλητισμο και ειχαμε και δυο τρεις που ηταν ηιμεπαγγελματιες (ο ενας τρεχει μαραθωνιους ο αλλος παιζει μπασκετ σε ομαδα 5 φορες την βδομαδα). Μην ψαχνεις δικαιολογιες, απλα αρχισε να τρεχεις! (το λεω μπας και το ακουσω και γω 🙂 )

  13. Ο/Η g. manoussakis λέει:

    Γιώργο το γιαουρτάκι είναι μια χαρά, και καθόλου gay, μην σου πω ότι έχει και θετικές επιπτώσεις στη λίμπιντο!

    Πάντως πρόσεξε το θέμα με το βάρος λίγο. Κάνε και μια εξέταση αίματος και μετά τα λέμε για τη Γαιισιανή κατανομή!

  14. @Asaverle,
    δε πειράζει φίλε μου. Keep on rocking in a free world…

    @kafrokoritso,
    δεν ειν’ κακό!

    @simiomenos,
    αν είναι έτσι, τότε όσο πάει και γίνομαι πιο γοητευτικός!

    @Λίνα,
    ευχαριστώ πολύ Λίνα μου! Να σαι καλά, γιατί αν έχεις φίλους σαν τον skarab…
    Α! και να μου γνωρίσεις την γιαγιά σου!

    @S G,

    στο διδακτορικο μου ολοι εκαναν αθλητισμο και ειχαμε και δυο τρεις που ηταν ημιεπαγγελματιες (ο ενας τρεχει μαραθωνιους ο αλλος παιζει μπασκετ σε ομαδα 5 φορες την βδομαδα). Μην ψαχνεις δικαιολογιες, απλα αρχισε να τρεχεις!

    Πρώτον, εγώ κάνω μεταπτυχιακό, όχι διδακτορικό
    Δεύτερον, μήπως έκανες διδακτορικό στον αθλητισμό? 😉

    Εγώ πάλι δε βλέπω και πολλούς συμφοιτητές μου να γυμνάζονται, οπότε εφησυχάζομαι και αισθάνομαι cool.

    @g. manoussakis,

    Πάντως πρόσεξε το θέμα με το βάρος λίγο. Κάνε και μια εξέταση αίματος…

    Φάε τη γλώσσα σου! Μια χαρά είναι το αίμα μου, κόκκινο κόκκινο. Και από βάρος καλά πάμε, απλά δεν κατανέμεται σωστά. Αυτό είναι το πρόβλημα, για ένα μυστήριο λόγο μεγάλος μέρος κατανέμεται στην κοιλιακή περιοχή. Μάλλον έχω κακό μεταβολισμό, ή κάποιος μου έκανε μάγια. Δεν εξηγείται αλλιώς…

  15. Ο/Η kafrokoritso λέει:

    Στου Gauss την κατανομή
    bloggers ανήκουνε πολλοί
    μα η καλύτερη κοιλιάν
    του Μαργαρίτη είναι μακράν

  16. Ο/Η erisabetsu λέει:

    είμαι σίγουρη ότι θα είσαι πολύ sexy.. άσε τα γυμναστήρια και έλα να γευτείς τα φαγητά της Θεάς Καφροδίτης (και της υπόλοιπης οικογένειας)

  17. @kafrokoritso,
    αν έγραφες και μουσική, θα γινόσουν η Φοίβη (κατά τον «Φοίβο») της ελληνικής μουσικής σκηνής. Το ‘χεις το στιχουργικό, εκμεταλλεύσου το!
    (και βέρι βέρι θενκιου για το πόεμ!)

    «Αν η κοιλιά είναι γοητεία, τότε Richard Gere πρέπει να τρέμεις…»

    Ανώνυμου blogger με το ψευδώνυμο «Μαργαρίτης Γιώργος»

    @erisabetsu,
    μη με το κάνεις αυτό! Ακόμα πονάει η άρνηση στη πρόσκληση σε γεύμα της μαμάς-dannossiel!
    Ελπίζω να ισχύει ακόμα η πρόσκληση…

  18. Ο/Η Cyborg λέει:

    Επειδή είχα και εγώ παλιά αυτό το πρόβλημα, 2 είναι οι λύσεις:

    1.Έβγα λίγο έξω και πάγαινε γνώρισε καμία.Το άγχος του «της αρέσω άραγε», «πω πω..» κτλ θα σου φάνε κάνα 5κιλο μη πω και παραπάνω.

    2.Μη ξαναφάς στο Γυρομπανκ..
    Δε ξέρω τι σκ@τά βάζουν εκεί μέσα αλλά είναι πολύ βαρύ.
    *__*

  19. Ο/Η espοir λέει:

    Συμφωνώ με Cyborg: η λύση είναι να ψάχνεις γκόμενα. Εναλλακτικά, η λύση είναι να ΕΧΕΙΣ γκόμενα και να σου κάνει τη ζωή πατίνι. 🙂

  20. @cyborg,
    1. Δεν υπάρχει η περίπτωση να αγχωθώ για κάτι τέτοιο. Πρώτον, είμαι ήδη «πιασμένος», και δεύτερον, και να μην ήμουν είμαι της άποψης «Σ’ όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δε θα μπορέσουμε«. Σιγά μη κάνω και γυμναστήριο για να αρέσω στην άλλη… βρε δε γαμιέ?

    2. Δεν έχω ξαναφάει στο Γύρομπανκ πέρα από την πρώτη φορά που έφαγα. Μία φορά ήταν αρκετή. Πέρα από το μέγα φιλοσοφικό ερώτημα «τι ζώο περιέχει άραγε ο γύρος τους«, και οι τύποι που δουλεύουν είναι βγαλμένοι από θρίλερ, φαίνονται πολύ psycho… Γενικά τα πάντα με κάνουν να μην θέλω να ξαναφάω ποτέ στη ζωή μου εκεί.

    @espοir,
    αν έχω δηλαδής «γκόμενα» και ΔΕΝ μου κάνει τη ζωή πατίνι?! Ανήκω σε κάποια ειδική κατηγορία ανθρώπων?

  21. Παράθεμα: Αίνιγμα « Γιώργος Μαργαρίτης

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).

