Απίστευτες ταχύτητες (σε λίγα χρόνια) από το ιδιόκτητο δίκτυο μας (που είναι στα θεμέλια)

ή αλλιώς, οι εξωγήινοι υπάρχουν και είναι ανάμεσα μας, ο γάιδαρος πετάει, ο πατέρας του φίλου μου μια φορά είχε δείρει 50 άτομα με το ένα χέρι (στο άλλο κρατούσε ένα πιτόγυρο), και γενικότερα κάποιοι μας έχουν φλομώσει στο ψέμα…

(θα μπορούσε να είναι και) Πραγματική Διαφήμιση:

Νέος φανταστικός οίκος ανοχής Forthepouts!

Παραγγείλετε τώρα ιερόδουλες από το δικό μας ιδιόκτητο δίκτυο ποιοτικών και ελεγμένων ιερόδουλων, και απολαύστε απίστευτες στάσεις και κόλπα σε πάρα πολύ χαμηλές τιμές! Για εσάς που θέλετε να χαρείτε τον έρωτα (και να ξεκουράσετε την παλάμη σας), που θέλετε να απολαμβάνετε την καλύτερη σχέση ποιότητας – τιμής της αγοράς. Με μόνο 30 ευρώ το μήνα σας στέλνουμε καθημερινά στο σπίτι σας, μέσω του ιδιόκτητου δικτύου ιερόδουλων μας, μέχρι και 24 διαφορετικές κοπέλες οι οποίες θα σας χαρίσουν μοναδικές στιγμές, με απίστευτες στάσεις και τρελά κόλπα.

Όσοι από σας στείλετε αίτηση εγγραφής στην υπηρεσία μας μέχρι τέλη Σεπτέμβρη θα έχετε τα εξής προνόμια:

  • δωρεάν μεταφορικά έξοδα των ιερόδουλων στον χώρο σας
  • δώρο τον δονητή που θα χρησιμοποιείται στις προσωπικές σας στιγμές με τις κοπέλες

Το ιδιόκτητο δίκτυο μας αναμένεται να είναι έτοιμο τέλος Οκτώβρη. Για να βολεύεστε μέχρι τότε, εφόσον έχετε υπογράψει σύμβαση με την εταιρία μας Forthepouts, θα σας στέλνουμε καθημερινά 1 μπάζο για να κάνετε την δουλειά σας όπως μπορείτε.

Μη ξενερώνετε όμως, τα μπάζα θα σας τα στέλνουμε προσωρινά: θα κρατήσουν μόνο 2 μήνες, μέχρι τον Νοέμβρη, μετά θα σας στέλνουμε καθημερινά μέχρι και 24 καταπληκτικές και πανέμορφες κοπέλες από το ιδιόκτητο δίκτυο μας. Και μη ξεχνάτε, για αιτήσεις μέχρι τέλη Οκτώβρη τα μεταφορικά και ο δονητής τσάμπα!

Μην HOLοσκάτε άλλο! Η Forthepouts είναι εδώ!

Και ψάρωσε που λέτε ένας πολύ κοντινός μου φίλος, και λέει «2 μήνες θα κρατήσει, θα αντέξω με τα Β’ διαλογής μπάζα που θα μου στέλνουν, αλλά μετά θα είμαι άρχοντας! Με 24 γκόμενες κάθε μέρα δε θα ξέρω τι να πρωτοκάνω! Και μάλιστα, θα κάνω και τώρα την αίτηση, για να έχω και δωρεάν μεταφορικά και τον δονητή δώρο!«. Έτσι που λέτε σκέφτηκε και γράφτηκε στην Forthepouts

Πέρασαν πόσοι μήνες, βαρέθηκε ο φίλος μου να πηδάει τα μπάζα, και πάει στην εταιρία:

-Καλά ρε παιδιά, πέρασε ο Οκτώβρης, πότε θα μου έρθουν εκείνες οι 24 φανταστικές κοπέλες που λέγατε? Υποτίθεται θα κρατούσε 2 μήνες η αναβάθμιση του δικτύου σας…

-Α…δε τα μάθατε? Υπάρχουν κάποια προβλήματα, γιατί οι κοπέλες έρχονται από το εξωτερικό και αργεί λίγο το κάρο που τις φέρνει. Άλλα μην ανησυχείτε, μέχρι τον Νοέμβριο θα έχουν έρθει…

…ένα μήνα μετά…

-Τι θα γίνει ρε παιδιά με τις 24 καλλονές που θα μου έρχονταν καθημερινά αν γραφόμουν στην εταιρία σας?! Κάτι για αρχές Νοέμβρη λέγατε, και μπήκε ο Δεκέμβρης. Δεν αντέχω άλλο με αυτές Κ’ διαλογής που μου στέλνετε.

-Α…δε θα μάθατε? Υπάρχουν κάποια προβλήματα, γιατί οι κοπέλες έρχονται από το εξωτερικό και αργεί λίγο το κάρο που τις φέρνει. Άλλα μην ανησυχείτε, μέχρι τον Ιανουάριο θα έχουν έρθει…

…κι άλλους μήνες μετά…

-Ρε παιδιά, έλεος, μόλις μπήκα στο site σας και είδα πως το ιδιόκτητο δίκτυο σας λέτε πως θα είναι έτοιμο Φεβρουάριο!

-Συγνώμη, αλλά το κάρο που φέρνει τις κοπέλες…ξέρετε τώρα…έχουμε και κάποια τεχνικά προβλήματα…

Τέλος πάντων, μην σας κουράζω άλλο, το καταλάβατε: εδώ και πόσους μήνες ο κολλητός μου αυτός φίλος την βγάζει με τα μπάζα που στέλνουν, εφόσον δεν μπορεί να κάνει κι αλλιώς. Αφού πληρώνει, θα πάει αναγκαστικά με τα μπάζα.

Γράφτηκε γιατί του είπαν πως θα του στείλουν την Πετρουλάκη, και τελικά του στείλανε την Πετραλιά (για όσους λένε πως ο Θεός είναι αυστηρός κτλ, ιδού η απόδειξη πως έχει πολύ γαμάτο χιούμορ, δείτε πως την έκανε). Και ακόμη περιμένει την Forthepouts να βάλει το ιδιόκτητο δίκτυο της να του στείλει τις 24 καλλονές που του υποσχέθηκε. Και μάλλον θα περιμένει για πολύ ακόμα…

(οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα ή καταστάσεις δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα και είναι εντελώς συμπτωματική. Μα την Παναγία. Να ορκίζομαι.)

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in Internet, Τσατισμένος and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

24 Responses to Απίστευτες ταχύτητες (σε λίγα χρόνια) από το ιδιόκτητο δίκτυο μας (που είναι στα θεμέλια)

  1. Ο/Η kafrokoritso λέει:

    Κι εγώ ήμουν έτοιμη να πέσω στην παγίδα του μπ*υρδέλου, αλλά είχα αμφιβολίες για την υποτιθέμενη ημερομηνία άφιξης. Και όταν ένα φιλαράκι από πιο προχώ πόλη μου είπε ότι οι 24 π*υτάνες έφτασαν στην πόλη του αλλά πρώτα θα τις γ@μήσουν άλλοι και μετά θα έρθει η σειρά του… είπα δε γ@μ@ς που δε γ@μ@ς, κλέψε το μπάζο κάποιου να σου βγει και τζαμπέ… Οι 24 θα μας γκαστρώσουν

  2. Ο/Η sourotiri λέει:

    Εγω παντως 4 μηνες περιμενα για τις εν λογω ντριμτιμ των 24… Και τωρα που τις εχω, δεν τις αλλαζω με τιποτα:Ρ

    [Μπαι δε γουει, απο τα πιο ευστοχα ποστ που εχω διαβασει για την Forthepouts!]

  3. Ο/Η Oneiros λέει:

    Αφού δεν κάνουμε καταγγελίες για τις απαράδεκτες πρακτικές (ανυπόστατες διαφημίσεις και εξαγγελίες, ανύπαρκτη τηλεφωνική υποστήριξη, μουλωχτές αυξήσεις τιμών, παράνομα πρόστιμα αποσύνδεσης) της Forthnet -για να λέμε τα πράγματα με τ’ όνομά τους- καλά να πάθουμε (and that includes me too, που δεν άντεξα άλλο να χαλιέμαι).
    Η εταιρεία αυτή, μόνο σε μιά χώρα σαν την Ελλάδα θα μπορούσε να βρει τόσα κορόιδα για να την ανεχτούν και να την κάνουν κερδοφόρα. Σε οποιαδήποτε πολιτισμένη χώρα, βέβαια, θα είχε επέμβει αυτεπάγγελτα εισαγγελέας…

  4. Ο/Η boboss λέει:

    Πολύ εύστοχο το πόστ σου.
    Δεν θα μπορούσες να βρείς καλύτερη παρομοίωση.
    Φαντάσου ότι υπάρχει κόσμος που μένει σε μία πόλη που το μόνο μεταφορικό μέσω φέρνει μόνο τα μπάζα των παλαιών και δεν έχει χώρο να φέρει άλλα μπάζα.

  5. Ο/Η simiomenos λέει:

    Είδες έτοιμος ήμουν και εγώ να ξεφύγω από την «παλάμη» και να καταλήξω στη Forthepouts, αλλά σκέφτηκα ότι «αν πετύχει η μαλακία τύφλα να χει το γαμ^σ$».
    Έμεινα λοιπόν πιστός στη μαλακία οπΟΤΕ και απέφυγα να φάω το γαμ^σ& που τρώει ο φίλος σου τόσο καιρό τώρα…!!!!

  6. @kafrokoritso,
    και ποιανού το μπάζο έκλεψες?! Εγώ ακόμα τις περιμένω, είμαι ρομαντικός…

    @sourotiri,
    4 μήνες?! Μόνο?!
    Εμείς γραφτήκαμε τον Σεπτέμβρη, και η ανακοίνωση της forthnet ΤΩΡΑ λέει πως στην καλύτερη Μάρτιο θα μας έρθουν οι 24. Με λίγα λόγια, στην καλύτερη θα παιδευόμαστε με τα μπάζα για 6 μήνες, υπό την προυπόθεση πως η ημερομηνία που έβγαλαν τώρα είναι οριστική (που δεν το κόβω με τίποτα, γιατί είναι για το πέος καβάλα εταιρία, εξού και το forthepouts)

    @Oneiros,
    δώσε μου ένα πρότυπο καταγγελίας ή πληροφορίες για το που να απευθυνθώ και θα το κάνω αμέσως. Δε μπορείς να φανταστείς πόσο τσατισμένος είμαι μετά την νέα δίμηνη αναβολή που ανήγγειλαν.

    Ξέρεις τι μου προκαλεί εντύπωση? Πώς με ένα «καθυστερούμε λόγω τεχνικών προβλημάτων» είναι καλυμμένοι. Είναι τόσο απλό? Δηλαδή, κάθισα και σκέφτηκα το εξής παράδειγμα:

    Στα περισσότερα φυλλάδια από πίτσες κτλ γράφει κάτω κάτω «Οι τιμές μπορεί να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση». Δηλαδή, αν εγώ παραγγείλω, και μου φέρουν μία πίτσα και μου πουν 20 ευρώ, γιατί η τιμή άλλαξε χωρίς προειδοποίηση, εγώ θα είμαι αναγκασμένος να την πληρώσω?! Επειδή βάλανε αυτοί αυτό το γελοίο disclaimer? Δεν καλύπτομαι κάπως νομικά, «Ρε μπάρμπα, αφού μου είπες Οκτώβρη εγώ θέλω Οκτώβρη. Γι αυτό γράφτηκα. Όχι για το 1Mbit που μου δίνεις τώρα, αν ήθελα αυτό θα έμενα στην HOL»

    Επειδή έχουν «τεχνικά προβλήματα», εγώ είμαι ο μαλάκας της υπόθεσης? Δεν είναι «παράνομο» το να παραμυθιάζεις τον κόσμο για να τον κάνεις πελάτη? Γιατί παραμύθια μας πουλάνε τόσο καιρό, απλά για να γίνουμε πελάτες.

    Ας μαζευτούμε πολλοί και ας κάνουμε καταγγελία. Εγώ είμαι μέσα.

    @boboss,
    σίγουρα υπάρχουν και χειρότερες περιπτώσεις, πόλεις και περιοχές που δεν έχουν πρόσβαση. Αυτό όμως δε δικαιολογεί την κοροϊδία των εταιριών αυτών προς τον πελάτη. Ξανατσατίστηκα τώρα…

    @simiomenos,
    το θέμα είναι πως ο ποτέ σου στέλνει και σένα χάλια γκόμενες, όπως μου στέλνει και μένα η Forthepouts. Απλά το θέμα είναι πως εγώ την επέλεξα με την λογική πως θα μου στέλνει 24 αργότερα, όχι γιατί έχει π.χ. καλύτερες γραμμές από τον ΟΤΕ.

  7. Ο/Η holidaysinthesun λέει:

    καλα τα λες
    απαραδεκτοι,απαραδεκτοι ομως…
    χωρια το ιντερνετ το οποιο τεσπα καλα λειτουργει,το τηλεφωνο εχει τα περισσοτερα προβληματα!εδω κ ενα μηνα,το τηλεφωνο μας κλεινει τη στιγμη που μιλας.περιμενεις απαντηση απο την αλλη ακρη της γραμμης κ καποια στιγμη μετα απο μερικα «ταδε,θυμωσες?γιατι δε μου μιλας?ταδε?μιλα μου!εισαι καλα?»εκει καταλαβαινεις οτι εχει νεκρωσει η γραμμη κι οχι ο συνομιλητης.
    επιπλεον,χτυπαει και δεν κανει αναγνωριση κλησεων που παντα κανονικοτατα ειχαμε.χτυπαει στο σπιτι και αυτος που σε παιρνει σου λεει μολις το σηκωσεις «χτυπησε?εμενα δε μου εκανε τιποτα»!
    καλα μην πω για τις βροχες…δυο μερες εβρεξε,δυο μερες χωρις τηλεφωνο ημασταν,ερχοταν και κοβοταν οποτε ηθελε.χαμηλοτερες χρεωσεις ξερω κι εγω αμα δεν εχω τηλεφωνο.προφανως και θα εχω καλυτερο λογαριασμο,αφου αμα δεν εχω τηλεφωνο να παρω,δε θα παρω!
    τελος,η εξυπηρετηση τους ειναι για τα μπαζα.μια ερωτηση ηθελα να κανω,ε μιλουσα με τηλεφωνητες συνολικα 40 λεπτα!χωρια που παιρνεις τηλεφωνο και στο κλεινουν!»αυτη τη στιγμη ολες οι γραμμες ειναι κατειλημμενες,παρακαλω δοκιμαστε αργοτερα ευχαριστω»τουτ,τουτ,τουτ…
    οταν ενημερωναν για να μας κανουν πελατες,επαιρναν 3 φορες τη μερα «σκεφτειτε το και μολις το αποφασισετε,παρτε με στο 93***** και ζητηστε την κυρια Απατεωνιδου» ουτε αναμονες,ουτε τιποτα!τραγικοι και λιγα τα ψωμια τους…
    ουφ,τα’πα και ξεθυμανα…εντος των ημερων θα τα ακουσουν και ιδιοις ωσι

  8. Ο/Η Pan λέει:

    Κανένας που να ξέρει για την Tellas;

  9. Ο/Η arammos λέει:

    …. τρομερό post. Εγώ πλέον μετά τη δουλειά όταν θέλω να βρίσω για να ξεχαρμανιάσω τους παίρνω ένα τηλέφωνο και τους μπινελικώνω 🙂

    @Pan εάν μένεις προς Παγκράτι ή Βύρωνα αστο. Για τις άλλες περιοχές δεν ξέρω αλλά δεν νομίζω να είναι σε καλύτερη μοίρα.

  10. Ο/Η island λέει:

    βρε τί μου θυμίζει βρε τί μου θυμίζει;;;γειά σου φίλε γιώργο.ο Θεός δεν έχει μόνο πλάκα αλλά έχει και πολύ καλά δίκτυα αλλά η πλάκα είναι ότι δεν τα φέρνει εδώ.

  11. Ο/Η nikos10 λέει:

    Όσοι από εσάς πραγματικά ενδιαφέρονται, ρίξτε μια ματιά στο http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html

    Και μία συμβουλή: θα είναι καλύτερο, αν υποβληθεί καταγγελία, να υποβληθεί ομαδικά και από πολλούς.

  12. @holidaysinthesun,
    μου έκανες την καρδιά περιβόλι! Δηλαδή παίζει να έχω και προβλήματα με το τηλέφωνο?!

    Αυτό με τη βροχή, που κόβετε η επικοινωνία ήταν γαμάτο!
    -Έλα ρε συ, σε πήρα να συννενοηθούμε από σήμερα για το που θα βγούμε μεθαύριο το βράδυ, γιατί είδα ειδήσεις και από το απόγευμα αναμένονται βροχές…

    Αυτό θα ήταν καταστροφικό εδώ στα Γιάννενα, που όταν ξεκινάει να βρέχει ξεχνάει να σταματήσει.

    Όταν τους τα χώσεις τηλεφωνικώς (*’^ΑΝ^’* τους βρεις στο τηλέφωνο) ενημέρωσε με πλιζ! 🙂

    @Pan,
    εγώ προσωπικά δεν την ξέρω. Είναι από δω από Γιάννενα? Τι σχολή?

    @arammos,
    πως τα καταφέρνεις και τους μπινελικώνεις?! Εγώ προσπαθώ με τις ώρες να πιάσω γραμμή!
    Λέγε, έχεις μέσο? Τι βύσμα θέλω για να μιλήσω στην Forthepoutsnet?

    @island,
    ο Θεός και η forthepoutsnet είναι οι μόνοι που γελάνε στην συγκεκριμένη υπόθεση…

  13. @nikos10,
    άρχισα να σκέφτομαι πολύ σοβαρά την περίπτωση της ομαδικής καταγγελίας.

    Όποιος έχει καμιά ιδεά για το πως μπορούμε να κινηθούμε ας στείλει email ή ας γράψει κανένα σχόλιο.

  14. Ο/Η Cyborg λέει:

    Ήμουν πριν από 2 μέρες μιας και έληγε η otenet σύνδεση μου, ένα βήμα να βάλω forthnet.

    Όμως δε μου αρέσει το «αναμενόμενη μέρα δικτύου τέλη Νοέμβρη-ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗ!

    Λένε κάτι για ΑΡΥΣ και μπούρδες προσωρινά.πφφ..

    Οτέ και πάλι Οτέ..
    (τι είπα ο βλάσφημος..)

  15. Ο/Η RaZzMaTaZz λέει:

    κάτι τέτοια ακούω και λεω ας κάτσω εδώ που είμαι, 1mb μόνο, εντάξει, αλλά δυο χρόνια τώρα ζήτημα είναι να έχω μείνει χωρίς ίντερνετ δυο τρεις ωρίτσες.

  16. @Cyborg,
    και καλά έκανες. Βέβαια ο πΟΤΕ δεν είναι καλύτερος, αλλά φτάσαμε να συγκρίνουμε τώρα αν πιο υγιεινός ο γύρος του Μάκη η ο γύρος του Νίκου.

    @Razz,
    μωρέ και το 1Mbit μια χαρά είναι.

    Απλά είχε λήξει το φοιτητικό adsl που είχαμε, και εκεί που ψάχναμε να δουμε τι θα κάνουμε είδαμε τις λύσεις των -σε λίγα χρόνια- ιδιόκτητων δικτύων, με τα οποία ΔΕΝ πληρώνεις το γαμησιάτικο πάγιο του ΟΤΕ. Με λίγα λόγια, με τα ίδια λεφτά που θα δίναμε για το δίμηνο πάγιο του ΟΤΕ και για 1Mbit, αν μπεις στο ιδιόκτητο έχεις τηλέφωνο + 24Mbit. Με τα ίδια λεφτά.

    Έτσι και μας έπεισαν…εεεεε, δηλαδή έπεισαν τον κολλητό μου φίλο.

  17. Παράθεμα: Google, Microsoft, Yahoo!, AOL: προσωπικά δεδομένα και λογοκρισία « Γιώργος Μαργαρίτης

  18. Ο/Η Chris Isaak λέει:

    Καταρχήν είστε όλοι γέλοιοι και γκαραγκιόζηδες… Ποιός σας υποσχέθηκε καμάρια μου (τούβλα) ότι θα έχεται 24 εγγυημένες πόρνες??? απο τη στίγμη που σας λένε και το υπογράφετε κιόλας ότι θα έχετε εώς 24 και φυσικά πληρώνετε μόνο για την μια οι αλλές αν θέλουν ακολουθούν(μπορεί να μην τους άρεσε ο πελάτης)

    Αλλά τέτοιοι που είστε καλά να πά8ετε σας αξίζει!!!

    Μακάριοι οι πτώχοι τω πνέυματι…

  19. Ηθελα να ξερα πόσο καιρό το σχεδίαζες να γράψεις αυτό το μεγαλοφυές σχόλιο…

    Αν δεν κατάλαβες, που προφανώς δεν κατάλαβες μακάριε και πτωχέ τω IQ, το πρόβλημα είναι πως υπογράφεις πως θα σου στέλνουν 1 πόρνη *ΤΟ ΠΟΛΥ* για 2 μήνες και μετά θα σου στείλουν τις «μέχρι και 24 πόρνες», και συνεχώς αυτή η ημερομηνία -το 2 μήνες- πάει *παραπέρα*. Οπότε το πρόβλημα δεν είναι πως σου λένε «μέχρι 24» και ότι το «μέχρι» σταματάει στο 1, αλλά το πως εδώ και πόσους μήνες δεν έχει ξεκινήσει αυτό το «μέχρι 24», και σε αναγκάζουν να πληρώνεις για άλλα πακέτα που δεν ήθελες τέλος πάντων.

    Τι θα πει αυτή η τεράστια βλακεία που είπες: «οι άλλες αν θέλουν ακολουθούν»? Αυτό το «αν θέλουν» σύμφωνα με αυτά που *υπόγραψες* μεταφράζεται σε «το πολύ δύο μήνες θα κάνουν έτσι».

    Να στο εξηγήσω με ένα παράδειγμα, γιατί δε δουλεύει και πολύ καλά το εργαλείο:
    είναι σαν να αγοράζεις ένα καινούργιο αμάξι, να πληρώνεις κανονικά τις δόσεις, στην πρώτη βδομάδα να σου παρουσιάζει κάποιο πολύ σοβαρό πρόβλημα, να το πας στην αντιπροσωπεία και να σου δίνουν «προσωρινά» ένα σαράβαλο μέχρι να στο φτιάξουν, λέγοντας σου ότι θα κάνει το πολύ 1 μήνα η επισκευή. Και περνάνε οι μήνες, και στην τελική εσύ κυκλοφορείς *6 μήνες με το σαράβαλο* επειδή σου λένε συνεχώς «ναι, τώρα το φτιάχνουμε», «περιμένουμε κάτι ανταλλακτικά», «αρρώστησε ο μηχανικός κτλ»». Κι εσύ ενώ έχεις πληρώνεις τις δόσεις για καινούργιο αμάξι (έστω ότι στις μειώνουν λίγο), γυρνάς 6 μήνες με το σαράβαλο, μέχρι να στο φτιάξουν.

    Αν αυτό εσύ θα το δεχόσουν χωρίς να διαμαρτυρηθείς, τότε με γεια σου και χαρά σου, και θα ήσουν και ο πρώτος μλκας που δέχετε έτσι απλά να τον κοροιδεύουν.

  20. Ο/Η Chris Isaak λέει:

    Μάλλον εσεις δεν έχετε καταλάβει η δεν θέλετε,τι σας γίνετε, οποιός κατάλαβε καταλάβε, μ’αρεσιπου είσαι και της πληροφορικής τρομάρα σου… αλλάξε κατηγορία καλύτερα…

  21. Ντάξει, πες το από την αρχή πως είσαι υπάλληλος της forthnet να καταλάβουμε και να μιλήσουμε ανάλογα. Γιατί δεν υπάρχει κανένας άλλος που θα υποστήριζε τις ελληνικές εταιρίες ISP που κοροϊδεύουν κατάμουτρα τους έλληνες χρήστες. Εκτός και αν είσαι η εξαίρεση, ο chosen one.

    αλλάξε κατηγορία καλύτερα…

    Ωραία, αλλάζω κατηγορία, πάμε «Kοινωνικά»:
    «Ποιος είναι ο μεγαλύτερος μλκας που έχει σχολιάσει στο συγκεκριμένο άρθρο.»

    Έλα, εύκολο είναι… έχει τραγουδήσει και το Wicked Game…

  22. Ο/Η Chris Isaak λέει:

    Και ομως υπαρχει ποσος με κοφτει τι κανουν οι παροχοι απλα ξέρω παντα τι πληρώνω και τη παιρνω γενικα για ολα κατι που οφειλουν ολοι οι καταναλωτες να κανουν ειναι απλα τα πραγματα…..

    αλλα η μαλακια κυβερναει αυτη τη χωρα και η ασχετοσυνη… το καταλαβες η θες να στο ζωγραφισω κιολας?

  23. Ο/Η Chris Isaak λέει:

    Και επειδη κάποιοι απο εσας ειστε πραγματικα ασχετοι και καραγκιοζηδες αυτο δε σημαινει οτι οι υπολοποι ειναι υπαληλοι των εταιρειων. και γιατι θιγεσαι τοσο πολυ? τι σε ζορισει εσενα? δημοκρατια εχουμε οτι θελει λεει ο καθενας, οπως καποιοι λενε αρλουμπες ετσι υπαρχει και η αλλη πλευρα, αλλά οταν ξυπησεις θα το καταλαβεις….

  24. Ο/Η C++ Rulez λέει:

    Ρε βλάκα chris isaak σε αμερικάνικο κολέγιο μορφώθηκες? Το «μέχρι» αφορά την απόσταση από το ΑΡΥΣ όχι την εξυπνάδα να πληρώσω για 24 και να μου δώσουν 1. Στο κάτω κάτω δηλαδή εσύ που έχεις 1Mbps δεν είσαι στον όμιλο «μέχρι»? επειδή διάβασες καλά τι υπέγραψες? Θες να σου πώ τι υπέγραψες ρε μάγκα? 840kbps και με γειά!
    Το παίζεις μπούλης δικέ μου και μ’αρέσεις! Το πρόβλημα που αναφέρει ο γιώργος είναι πασίγνωστο κλασικό και σύνηθες. Αν εσύ θεωρείς ότι μας πιάσανε μαλάκες, πήγαινε και πέστα σε κανέναν που ήδη δουλεύει με πάνω από 10Mbps. Πέστου ότι δεν ξέρει τι υπέγραψε και ότι τον πιάσανε μαλάκα να δούμε τι θα σου πεί.

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).

