Θεολογικές διαπιστώσεις

Αν ο θεός μας έπλασε κατ’ εικόνα και ομοίωση του,
τότε πρέπει να έχει πολύ σκατόφατσα.

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in Έτσι μου 'ρθε. Bookmark the permalink.

22 Responses to Θεολογικές διαπιστώσεις

  1. Ο/Η Niemandsrose λέει:

    ή να είναι πολυπρόσωπος…σαν τη Μέδουσα!

  2. @null,
    αφού εσύ agree εγώ τι να say…

    @Niemandsrose,
    οκ, τότε θα έχεις πολλές σκατόφατσες. Δεν αναιρεί την αρχική μου σκέψη (χα! στην έφερα! 🙂 )

  3. Ο/Η xrysostomos λέει:

    καλά εσύ δεν έχεις το θεό σου!

    🙂

  4. Ο/Η ange-ta λέει:

    ε, όχι και σκατόφατσα ο…. ας πούμε Τόνυ Μπλέρ;;
    Τον πρότεινε και πρόεδρο της ευρώπης ο άλλος κούκλος!

    Θεός Μπλέρ και αντι-θεός (όπως αντιπρόεδρος, βάισγκοντ)) ο Σαρκό.
    Ασε βέβαια τον δικό μας τον θεό, τον Ρουσόπουλο.
    Τι να σου πώ, το βλέπω και κάτι με πιάνει.
    (όχι αυτό που θα σκεφτόταν ο καθένας) απλώς μελαγχολία.

  5. Ο/Η ange-ta λέει:

    Καλά μη βαράς!

  6. Ο/Η ange-ta λέει:

    Τωρα πρόεσεξα ότι κρατάς ρόπαλο

  7. Ο/Η kafrokoritso λέει:

    Αν τελικά μας έ(κ)πλασε κάποιος θεός, γιατί δεν είχε την ευαισθησία να αποσύρει την ελλατωματική παρτίδα? («ουπς! Μάπα αυτός ο πηλός! Μου βγήκαν σκατάνθρωποι… Who cares, αύριο έχω ρεπό» )

  8. Ο/Η pølsemannen λέει:

    Speak for yourself ρε!

    Εδώ είμαι ένας κούλος1

    ΥΓ.

    Για την υπόθεση του Σάκη Βαγιάτα έχετε ενημερωθεί;

    Εάν όχι κοιτάξτε εδώ:

    http://polsemannen.blogspot.com/2007/10/blog-post_19.html

    Μην ξεχάσετε να υπογράψετε την λίστα διαμαρτυρίας.

    Ευχαριστώ.

  9. Ο/Η Cyborg λέει:

    Μπορεί να μοιάζει στον Μπρατ Πιτ και στον Σβανζεμπέργκερ, αλλά μπορεί να μοιάζει και στον Κώστα Γκουσγκούνη..

    who knows..

  10. Ο/Η sourotiri λέει:

    Xαχαχαχαχαχα, θεικο, απο τα καλυτερα σχολια που εχω ακουσει!!!

  11. Ο/Η elias λέει:

    Αν μοιάζει σε μένα, που σίγουρα μου μοιάζει, τότε θα είναι κούκλος…Χεχε…

  12. @xrysostomos,
    κάπου τον έχω χάσει τώρα τελευταία, και δεν τον βρίσκω με τίποτα…

    @ange-ta,
    τι παραλήρημα – εσωτερικός διάλογος ήταν αυτός? Μήπως είσαι τριχασμένη προσωπικότητα?

    @kafrokoritso,
    Για τον ίδιο λόγο που οι κινέζοι δεν αποσύρουν τα ελαττωματικά μπιχλιμπίδια που έχουν κατακλύσει τις ευρωπαικές αγορές: δε συμφέρει.

    Ίσως σε λίγα χρόνια να κάνει τον κόπο απλά να σκουπιστεί (πωωω, πολύ ψαγμένο…)

    @polsemannen,
    τα είπαμε φίλε μου και στο blog σου. Εύχομαι το περιστατικό να έχει την καλύτερη δυνατή έκβαση. Και όσοι διαβάζετε, περάστε μια βόλτα από το blog του polsemannen.

    @sourotiri,
    τώρα το σχόλιο πάει στο ποστ μου (οπότε να υπερηφανευτώ?) ή πάει σε κάποιο σχόλιο παραπάνω (οπότε πες μου ποιο είναι να το σβήσω, για να φαίνεται πως το σχόλιο σου αναφέρεται στο ποστ μου)
    🙂

    @elias,
    επιτέλους και ένας άνθρωπος με γνώθει σ’ αυτόν: αναγνωρίζει τόσο πως αντικειμενικά είναι κούκλος, όσο και πως μοιάζει με Θεός. Ειλικρινα, τέτοιοι άνθρωποι σπανίζουν στις μέρες μας. Εύγε!

  13. Ο/Η simiomenos λέει:

    Ε!!
    Ποιός είπε ότι ΕΧΩ σκατόφατσα;

  14. Ο/Η ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ λέει:

    Γιατί έτσι κεφάτος;

  15. @simiomenos,
    δε μιλούσα για σένα, ψώνιο, υπάρχουν κι άλλοι 11 (ωχ! Προδόθηκα…)

    @Δε Μασάμε Ρε,
    γυρίζω απ΄ του Βερόπουλου… (link)
    😀

  16. Ο/Η ritsmas λέει:

    Καλέ, πού να δεις εμένα!Αμεσως θα αλλάξεις άποψη για το θεό.
    καλημερα
    ριτς

  17. @ritsmas,
    δεν αμφιβάλλω. Μπορεί να υπάρχουν και εξαιρέσεις…
    🙂

    Πάντως εγώ μιλούσα γενικώς, περί ανθρωπότητος: ομολογουμένως είμαστε/τα έχουμε κάνει σκατά, εξού και ο επιθετικός προσδιορισμός προς το πρόσωπο του «Δημιουργού».

    Καλημέρες επίσης.

  18. Ο/Η espoir λέει:

    Αυτοί που πλάσανε το Θεό, επειδή ήταν πολύ φιλόδοξοι και εντελώς ψώνια, τον φαντάστηκαν καθ’ εικόνα τους.

  19. Ο/Η paris λέει:

    Κλεμμένο απο Αρκά «η ζωή μετά»:

    πεθαμένος: άγγελε η εκκλησία λέει ότι μας έφτιαξε ο Θεος καθεικόνα κ καθομοίωσή του, οι επιστήμονες όμως λένε ότι έχουμε προέλθει από τον πίθηκο. τι ισχύει τελικά από τα δύο
    αγγελος: ισχύουν και τα δύο
    π: δηλαδή ο Θεός είναι πίθηκος;;
    α: δεν ασχολούμαι άλλο μαζί σου. ο Θεός είναι πολύ μεγάλος για να τον αντιληφθείς!
    π: ποσο μεγάλος δηλαδή;; σαν τον κινγκ κονγκ;;;

    🙂

  20. Ο/Η paris λέει:

    «ο ανθρωπος έπλασε το Θεο καθεικόνα και καθομοίωση του»»

    καποιος το ειχε πει.. δεν μπορω να θυμιθώ ποιος

  21. @espoir,
    βασικά, πολύ σωστό! Δε το είχα σκεφτεί έτσι!

    @paris,
    το έχω διαβάσει το συγκεκριμένο του Αρκά. Ο Αρκάς είναι απλά Θεός! 😀

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).

