Μη αναστρέψιμος

Κυριακή 18/11, 16:15
Mood: Very Very Happy

Μόλις γύρισα από καφέ. Μετά από 2 βδομάδες βγήκα επιτέλους για καφέ, βλέποντας μία φίλη που είχα να την δω τουλάχιστον 2 μήνες.

Λόγω χαρούμενης διάθεσης, παρά τον υπερβολικό φόρτο, αποφασίζω να ασχοληθώ με το blog μου και να γράψω επιτέλους ένα ποστ που θα είναι μεγαλύτερο από 2 παραγράφους…

===========================

Σάββατο 17/11, 23:00
Mood: Very Happy

Μιλάω επιτέλους με ένα φίλο μου στο Messenger. Δηλαδή, μέσω Pidgin, αλλά χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό μου στο messenger. Είχαμε να μιλήσουμε αρκετές μέρες.

Σοβαρές και αστείες (από πνευματώδεις μέχρι βλακώδεις) συζητήσεις εναλλάσσονται ταχύτατα, μέχρι που ένα τμήμα συζήτησης θα μπει στα «Messenger Priceless conversations» και θα γίνει μελλοντικά ένα ποστ σε τούτο το blog…

Κανονίζω να πάω για καφέ την επόμενη μέρα με μία φίλη που ήρθε από Κεφαλλονιά, την οποία έχω να δω μήνες…

===========================

Σάββατο 17/11, 22:00
Mood: Happy

Εγκατάσταση του Ubuntu 7.10 στον υπολογιστή στο σπίτι, ο οποίος μέχρι πρότεινος ήταν ανενεργός. Μικρή και απλή διαδικασία, και επιτέλους έχω ξανά λειτουργικό σύστημα και έναν υπολογιστή που δουλεύει.

Δεν άντεχα να βλέπω τον υπολογιστή, κοντά 5 μέρες τώρα, με ανοιχτό το κουτί του, τα καλώδια να κρέμονται, τους σκληρούς δίσκους αποσυνδεμένους. Ήθελα να μπώ λίγο ίντερνετ, να δω τα εμαιλ μου, να περάσω απλώς την ώρα μου στον υπολογιστή μου.

Να μιλήσω έστω με κανέναν φίλο στο messenger…

===========================

Τριτη 13/11, 04:00
Mood: Exhausted

Τέσσερις η ώρα τα ξημερώματα, και μόλις τέλειωσα τις σημειώσεις για το ΙΕΚ, στον υπολογιστή του συγκάτοικου, αφού ο δικός μου δεν…

Είμαι τέρμα κουρασμένος, και πρέπει αναγκαστικά να κοιμηθώ γιατί ξημερώνει δύσκολη μέρα. Και όσο σκέφτομαι πως πρέπει να σηκωθώ νωρίς το πρωί, γιατί πρέπει να τελειώσω τις σημειώσεις το πολύ μέχρι τις 12, καθώς 12 με 2 έχω συνάντηση για το μαστερ και μετά στις 4 πρέπει να πάω στο ΙΕΚ, και άρα πρέπει να έχω έτοιμες τις σημειώσεις μέχρι τις 12, αγχώνομαι παραπάνω…

Κάποια μέρα πρέπει να εγκαταστήσω Ubuntu στον υπολογιστή μου, δε μπορώ να κάθομαι συνέχεια στον υπολογιστή του συγκάτοικου…

===========================

Δευτέρα 12/11, 23:00
Mood: Definitely NOT Happy

Ξεκινάω να κάνω σημειώσεις για το αυριανό μάθημα των ΙΕΚ. Μάλλον δεν θα ευχαριστηθώ ύπνο σήμερα…

Δεν είναι του στυλ μου να τα κάνω τελευταία στιγμή, αγχώνομαι και δεν αποδίδω. Γενικά πάντα όταν έχω να κάνω κάτι το ξεκινάω πολύ νωρίτερα, για να το κάνω με την ησυχία μου και όσο καλύτερα γίνεται. Αλλά δε μπορούσα να κάνω αλλιώς. Είναι να μη σου τύχει…

Τέλος πάντων, ξεκινάω τώρα, 11 το βράδυ, και όσο αντέξω…

===========================

Δευτέρα 12/11, 22:20
Mood: #$#$%@%#%$

Το ρήμα της γενετήσιας πράξης, σε α’ ενικό, συνοδευόμενο από πρόσωπα γνωστά στους θρησκευτικούς κύκλους, καθώς και το γενετικό όργανο της γυναίκας που πριν από κάποια χρόνια δάγκωσε ένα μήλο που της το έδωσε ένα φίδι, χαρακτηρίζουν την συνομιλία μου με τον υπολογιστή μου.

Το ότι μάλλον δεν έχει μητέρα ο υπολογιστής δεν με αποθαρρύνει από το να χρησιμοποιήσω και αυτήν στην συνομιλία μου.

Τον θυμό ακολουθεί μία ελαφριά κατάθλιψη. Η κατάθλιψη γίνεται απόγνωση. Και τελικά την απόγνωση αντικαθιστά το άγχος.

Μόλις συνειδητοποίησα ότι έχω πολύ σημαντικότερα πράματα να κάνω από το να ανοίγω διάλογο με τον υπολογιστή μου χρησιμοποιώντας πληθώρα ύβρεων: εκτός ΌΛΩΝ των άλλων, έχω χάσει και τις αυριανές σημειώσεις για το μάθημα στα ΙΕΚ. Και μάλλον πρέπει να ξεκινήσω να τις κάνω…

===========================

Δευτέρα 12/11, 22:10
Mood:
@#$%$@

Ανοίγω τον υπολογιστή για να ξεχαστώ λιγάκι. Με υποδέχεται μία φωτογραφία από ένα καταπράσινο χωράφι, και ένα ευχάριστο μήνυμα πως ο υπολογιστής μου μόλις έκανε «recover from a serious error».

Καταργίεμαι την ώρα και την στιγμή που ξεκίνησα να κάνω upgrade το Ubuntu 7.04 σε 7.10. Μια χαρά δεν ήταν? Τι τα ήθελα τα φρου φρου και τα compiz? Πάρε στη μάπα τώρα τα χωράφια των Windows, μέχρι να βρεις χρόνο να ξαναεγκαταστήσεις το Ubuntu.

Ελάχιστα λεπτά μετά, το πράσινο του χωραφιού αντικαθιστά ένα άλλο τρομακτικό χρώμα, που ξυπνά έντονες και καθόλου ευχάριστες μνήμες από το παρελθόν: το μπλε της γνωστής «μπλέ οθόνης των Windows«, η αλλιώς μία BSOD (Blue Screen Of Death). Indeed «Of Death».

Τρεις επανεκκινήσεις, συνοδευόμενες από ισάριθμες BSOD. Τρεις φορές που οι ευχές μου δεν πραγματοποιούνται. Μέχρι που την τέταρτη φορά ήρθε το χειρότερο…

Σκληρός καπούτ. Δεν μπουτάρει, δεν τον βλέπει ούτε εξωτερικό κουτάκι, δεν την παλεύει.

Είμαι στην δυσάρεστη θέση να μου ανακοινώσω αυτό που δεν θέλω να παραδεχθώ: ο σκληρός κράσαρε, χάλασε, έσκασε, δε δουλεύει…

Δευτερόλεπτα αργότερα μία σκέψη μόνο τριγυρίζει στο μυαλό μου, μία πρόταση: «τα δεδομένα»…

===========================

Δευτέρα 12/11, 22:00
Mood: Tired, but happy

Μόλις γύρισα από το πανεπιστήμιο. Άλλη μία κουραστική μέρα έφτασε στο τέλος της. Αυτό το καθημερινό 11 το πρωί με 11 το βράδυ σε σκοτώνει λίγο. Γι αυτό είπα να μου δώσω μια μικρή άδεια και να γυρίσω μία ώρα νωρίτερα, να ξεκουραστώ και επιτέλους μία μέρα να προλάβω να χαλαρώσω και λίγο πριν πέσω για ύπνο.

Ανάβω θερμοσίφωνα, ένα μπανάκι για να χαλαρώσω και μετά κρεβάτι για να τελειώσω το αστυνομικό βιβλίο που διαβάζω τελευταία. Μάλλον πριν πέσω στο κρεβάτι θα παίξω και λίγο 5η μέρα, που δεν κατάφερα να παίξω χθες λόγω μεταφοράς του επεισοδίου.

Και μέχρι να γίνει το νερό, ας ανοίξω τον υπολογιστή να περάσει λίγο η ώρα μου…

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in Μικρές ιστορίες, Linux, Windows and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Μη αναστρέψιμος

  1. Ο/Η kafrokoritso λέει:

    Είναι να μη σου τύχουν αυτά. Σε καταλαβαίνω. Λίγο ο εθισμός, λίγο τα δεδομένα… αν πάθει κάτι το πισι είναι να τρελαίνεσαι. Τέλος καλό, όλα καλά όμως. Keep being very very happy

  2. Ο/Η Cyborg λέει:

    Εμένα πάλι μια ωραία μέρα πριν από μια βδομάδα περίπου, το pc μου αντί να μου πει καλημέρα το πρωί που το άνοιξα λίγο πριν πώ για μάθημα, με έβρισε με 4 μπιπ.. και αυτό μόνο.

    Ούτε οθόνη, ούτε τίποτα.

    Αποθηκεύω μέσα μου τα ηχητικά χαρακτηριστικά των μπιπ και να ψάχνω μετά στην βιβλιοθήκη(μιας και είχα μαθήματα ΟΛΗ μέρα) για pc έστω για 10 λεπτάκια να βρω τι πρόβλημα έχει.Τζίφος.Πέρα από κάτι παιδοβούβαλους που μπαίνανε στο Miniclip -προφανώς για εκπαιδευτικούς σκοπούς-και παίζανε πανάρχαια παίγνια όλα τα pc ήταν κατηλημένα

    Τελικά έψαξα σε net cafe πολύ αργότερα και βρήκα την εστία του προβλήματος.

    Ή τα είχε φτύσει η κάρτα γραφικών μου, ή το vga slot από την Motherboard.
    «ΠΛΑΙΣΙΟ» σκέφτομαι και καταριέμαι εκείνη την ώρα, το μαγαζί που ΟΤΙ ΜΑ ΟΤΙ εχω πάρει ζήτημα είναι να έχει βγάλει 2 χρόνια ζωής(αυτά βγάλανε 1 χρόνο και 11 μήνες)

    Τέλος πάντων κάνω μια έρευνα αγοράς από το pc world στα γρήγορα και με τρόμο ανακαλύπτω ότι δεν παίζει ρόλο τι από τα 2 μου χάλασε μιας και… τέτοιου είδους χαρακτρηριστικά δεν υπάρχουν στην αγορά πια(2 χρόνων μόλις, η κάρτα μου–>vga slot.. Motherboard–>vga Υποδοχή και socket 478..)

    Τέλος πάντων, μιας και οικονομικά αυτό τον καιρό δεν είμαι και στα καλύτερα χώνω βαθιά το χέρι στην τσέπη ώστε να πάρω και vga card, motherboard, αλλά και έναν διπλοπύρινο επεξεργαστή συμβατό μιας και οι απλοί επεξεργαστές εκκλείψανε και αυτοί..

    Πήρα καινούριο pc τελικά?
    Έλεγα από μέσα μου την ώρα που έσκαγα τα 50ευρα στο μαγαζί ότι τουλάχιστον θα κρατήσω μνήμες,κουτί και τροφοδοτικό.

    Αλλά όοοοοοχι..
    Έπρεπε να έχω και μνήμη DDR2.. (DDR είχα)
    Αρπάζω με τσαντίλα και 2 μνήμες που της βρήκα σχετικά φθηνές.

    Πάω σπίτι , τα συνδέω αυτά και ανακαλύπτω.. ότι.. η motherboard ήθελε ακόμα 4 pinakia από το τροφοδοτικό… που… δεν είχα..

    Οπότε πετάγομαι και παίρνω και καινούριο τροφοδοτικό.

    Τελικά τα άλλαξα όλα εκτός από το κουτί.
    Σνιφ, κλαψ, συνήθως μια αναβάθμιση φέρνει χαρές αλλά εγώ δεν ήθελα να κάνω αναβάθμιση.. τώρα..

    Το κερασάκι στην τούρτα?
    Έπρεπε κλασικά να κάνω format στο δίσκο μου *ευτυχώς είναι SATA μιας και οι PATA δεν έχουν υποστήριξη πια από τις μητρικές-τι μαθαίνει κανείς ξαφνικά και γρήγορα άν του χαλάσει το pc-
    και έχασα αρκετά αρχεία στο partiotioned κομμάτι των windows μεν,αλλά εδώ και 2 μήνες είχα την κακή συνήθεια να αποθηκεύω προσωρινά τα αρχεία μου(ναι ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ!!!!!!) στο desktop..
    Πάπαλα και αυτά..

    How Kool was DAT??
    >:/

  3. @kafrokoritso,
    δεν είναι «εθισμός στα δεδομένα», είναι απλά θέμα επιβίωσης (και αναπαραγωγής): αν χαθούν ασκήσεις, σημειώσεις, κώδικας κτλ χάθηκες (και την γ@μησες).

    Δε με νοιάζουν τα mp3 και τα video, αυτά τα κατεβάζεις εύκολα. Τι γίνετε όμως με τα υπόλοιπα?!

    @Cyborg,
    οκ, είσαι σε καλό επίπεδο καταστροφής!

    Mου θυμίζεις παρόμοιο σκηνικό με μένα. Πολύ περιληπτικά, κάηκε η μητρική, και επειδή πήρα καινούργια έπρεπε μητρική επίσης να αγοράσω καινούργιες μνήμες, επεξεργαστή, κάρτα γραφικών και τροφοδοτικό… Και όλα αυτά για μία μητρική. Είναι πολλά τα λεφτά Cyborg…

    Εγώ το πιστεύω πάντως πως τα κουμπιούτερς είναι του διαβόλου και ο bill gates ο σατανάς.

  4. Ο/Η kafrokoritso λέει:

    Έϊ! Μην μου αλλάζεις τα λεγόμενα. «Λίγο ο εθισμός, λίγο τα δεδομένα» Ξεχωριστά. 2 πράματα

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).

