Καφρολόλ

awesomewish.jpg

Εγώ πάντως γέλασα… 😀

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in Έτσι μου 'ρθε. Bookmark the permalink.

27 Responses to Καφρολόλ

  1. Ο/Η Manos S. λέει:

    Τραγικός είσαι!!! 🙂 Εγώ γελάω με τον τίτλο σου!!! 🙂 Kafro 😆

  2. Ο/Η πρεζα tv λέει:

    Mαυρο και μου αρεσε!!!!

  3. Ο/Η fresco λέει:

    καλά που ήταν σκυλί-σκυλί και όχι «σκυλί»-γκόμενα!!!

    φαντάσου να την είχε ζωγραφίσει μισή και να έβγαινε μόνο το πάνω κομμάτι!!!

    bye

  4. @to all,
    μόλις γύρισα από την νυκτερινή μου διασκέδαση, μισό να αποβάλλω 2-3 λίτρα ρετσίνα και επανέρχομαι…

     

    @Manos S.,
    σεμναααα… που θα με πεις και τραγικό.
    Πάντως είναι ο καλύτερος τίτλος που μου έχουν απονείμει μέχρι στιγμής, νιώθω βαθύτατα συγκινημένος!

     

    @Oneiros,
    να προσέχεις άλλη φορά και συ της ψευδώνυμο επιλέγεις…

     

    @Πρεζα,
    black humor και μαλακίες.

     

    @fresco,
    καλά, εσύ είσαι χειρότερος! Ευτυχώς (ελπίζω) που δεν ξέρεις να ζωγραφίζεις.

  5. Ο/Η dmelisso λέει:

    Ahahahahah. Patithika sto gelio. Kai ego pantos thelo mia mplouza ‘Death to emo’. Asxeto. Byeee.

  6. Αντε ρε πάνε κοιμήσου!

    Που εχεις ασκήσεις την Δευτέρα Λειτουργικά και εσύ κάθεσε και βγαινεις βόλτες και πίνεις ρετσίνες από δω κι από κει, με τον κάθε καμμένο που έχει ένα blog της κακιάς ώρας και φοράει μπλούζα «death to emo»…

  7. Ο/Η dmelisso λέει:

    Kala kala.

    Pragmatiki sizitisi:

    «Ti ora tha giriseis?»
    «Vradi»
    «Makaronada?!»

  8. Ο/Η kafrokoritso λέει:

    Πρόσεχε τι εύχεσαι. Μουαχαχαχαχαχαχαχα (σατανικο γέλιο)

  9. Ο/Η carpediem92 λέει:

    Γουσταρω πολυ το αμπαουτ σου…Nice painture

  10. Ο/Η Giannakis λέει:

    χαχαχα πολύυυυυυ καλό!

  11. Ο/Η fresco λέει:

    @ Γιώργος Μαργαρίτης

    εγώ δεν ξέρω να ζωγραφίζω…;…ΕΓΩ;;;!!!

    για πέρνα μια βόλτα από το post μου (http://fresco4u.blogspot.com/2007/11/comicsfresco-frescos-world-pilot.html) να δεις τι ΤΟΜΗ έκανα στον κόσμο των comics!!!

    😀 😀 😀 😀 😀 😀

    Τον Γιάννη (τον Τσαρούχη ντε…!) ποιός νομίζεις ότι τον είχε μάθει να ζωγραφίζει;…:-D

    bye 😛

  12. @dmelisso,
    μάλλον θα σου πάρω δώρο έναν πυροσβεστήρα, γιατί βλέπω παραείσαι καμμένος.

     

    @kafrokoritso,
    εσύ γελούσες με αυτό το σατανικό γέλιο και τρόμαξα?! Μη το ξανακάνεις…

     

    @carpediem92,
    ευχαριστώ τα μάλα!
    το painture (υπάρχει τέτοια λέξη?!) πολύ θα ήθελα να είναι δικό μου, αλλά δυστυχώς κάποιο πιο διεστραμμένο από το δικό μου μυαλό το σκέφτηκε και το ζωγράφισε.

     

    @Giannakis,
    😀

     

    @fresco,
    ζητώ ταπεινά συγγνώμη!

    Και προσκηνώ το ταλέντο!
    Όχι μόνο με εξέπληξες, αλλά ακόμα χειρότερα, μου έβαλες ιδέες…

  13. Ο/Η fresco λέει:

    συγχωρεμένος τέκνον μου!

    😀 😀 😀 😀 😀 😀

  14. Ο/Η carpediem92 λέει:

    τι ψαχνεις τωρα να καταλαβεις απο μενα….Εγω ειμαι μια πονεμενη ιστορια(μεχρι πριν απο λιγα καιρο νομιζα οτι σημαινει ζωγραφια…τωρα παιζει να χω κανει και λαθος…):-)
    keep blogging

  15. Ο/Η mayaishere λέει:

    Και μετά αναρωτιέσαι γιατί πας για βραβείο… Καμμένο! Πέθανα στο γέλιο! 🙂
    Φιλιά

  16. Ο/Η Rodia λέει:

    Α, ωστε αυτος ο μικρος ειναι που τροφοδοτει τη πιατσα με αδεσποτα…

  17. Ο/Η island λέει:

    Ζωγάφισε φίλε Γιώργο το μεταπτυχιακό σου και καθάρισες.Μπροστά σου θα το έχεις και θα ασχοληθείς με τη ζωή σου.(ή μήπως αυτή είναι η ζωή σου;)Την καλησπέρα μου

  18. @fresco,
    ευχαριστώ πατέρα.
    🙂

     

    @carpediem92,
    βασικά πιο πιθανό είναι να έχεις εσύ δίκιο, παρά εγώ με τα αγγλικά επιπέδου «My name is george. I am 24 years olds. This is an apple. »

     

    @mayaishere,
    λες το χω το oscar ε?! Φχαρστώ για το «καμμένο»!!!

     

    @Arkin,
    έχει κρύο εκεί στην αγγλία ε?

    Γιατί δε νομίζω να έκανες έτσι για το αστείο μου, καθώς ήταν πάρα πολύ καλό (πάντα κατά την δικιά μου *αντικειμενική* άποψη).

     

    @Δε Μασάμε Ρε,
    αν δεν έχετε αίσθηση του βλακ χούμορ δε φταίω εγώ.

     

    @Ρόδια,
    ναι τον αλήτη! αυτός είναι.
    Είδες όμως, τον τιμώρησε ο καλός ο Θεούλης.

     

    @Λίνα,
    τι έγινε βρε λίνα?!
    κοίτα, και γω τρόμαξα όταν είδα τα κεφτεδομελομακάρονα σου, αλλά δεν έκανα κι έτσι…

     

    @island,
    εεεε…βασικά με μπέρδεψες!
    Πάντως ναι, αυτή είναι η ζωή μου αυτήν την περίοδο, ένας εφιάλτης. Κάπως καλύτερος βέβαια απο την εικόνα, αλλα μη φανταστείς.

  19. είσαι πολύ καμμένος ρε φίλε γιώργο.

    Πάνος Καμμένος!

  20. Ο/Η carpediem92 λέει:

    don’t worry my friend.Ουδεις ασφαλτος,οπως ειπε και η Αντζελα.;-)

  21. Ο/Η Arkin λέει:

    Αγγλία τέλος (για την ώρα). Όσο για το χιούμορ σου, κάτι που τρως/πίνεις/αναπνέεις/κλπ σε χαλάει, να το ψάξεις.

  22. Ο/Η Tasos λέει:

    Ηθικό δίδαγμα: Πρόσεχε τι εύχεσαι!! 😉

  23. @Γιώργος Μανουσάκης,
    μπορεί να περνάς αραιά και που από δω, αλλά όποτε περνάς είσαι με τον καλό λόγο στο στόμα! (και το τελευταίο σχόλιο σου κάτι παρόμοιο ήταν 🙂 )

    @carpediem92,
    εδώ δεν είναι η Άτζελα άσφαλτος, θα ήμουν εγώ?

    @Arkin,
    το έχω ψάξει, δε γίνετε τίποτα… Έτσι είμαι από γεννησιμιού μου.

    @Τάσος,
    για παράδειγμα, να προσέχετε όταν εύχεστε «μακάρι να γίνουν πραγματικότητα τα όνειρα μου». Φαντάζεστε το προηγούμενο βράδυ να δείτε κανέναν εφιάλτη, και το πρωί που θα ξυπνήσετε και πραγματοποιηθεί το όνειρο σας να δείτε δίπλα σας στο κρεβάτι την Φάνη -πάλι?- Πετραλιά? Creepy! 😈

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).

