Αγίου Βαλεντίνου

Προσοχή: Εξαιρετικά ρομαντικό ποστ.

και για τους ακόμα πιο ρομαντικούς:

Carcass – No Love Lost

Slayer – Necrophiliac

Update: OMG! Τι ήταν αυτό που με περίμενε όταν άνοιξα το Google Docs:

Καλώς ήρθατε στον θαυμαστό χώρο της Barbie.

Όχι πες μου, πως να δουλέψεις τώρα το master σου σε τέτοιο περιβάλλον? Θα το δει και κανείς και θα νομίσει πως είμαι γκέι.

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in Έτσι μου 'ρθε and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

15 Responses to Αγίου Βαλεντίνου

  1. Ο/Η cyborg λέει:

    Χαρ χαρ, Happy Tree Friends και τα μυαλά στα κάγκελα!!!

    Και όσο για το gmail σιγά, μια χαρά το κάνανε, πιο ζωηρό και αναψιάρικο από ποτέ! 😛

  2. Ο/Η xamogelo λέει:

    χααχαχαχ lol :-p ευτυχώς που δεν το έχω κοιτάξει ακόμα και με προειδοποίησες :-p

  3. Ο/Η λίνα λέει:

    μου φάνηκε πολύ γνώριμο…. μάλλον θα φτάιει το ότι έχω κάνει όλα μου τα παράθυρα ροζ-μπουρδελέ, τον κέρσορα κόκκινο (δεν είχε ροζ), κι έτσι όλα στο πισίμου είναι «γκέρλυυυ» =ΡΡΡΡΡΡ (με απεχθάνεσαι, το ξέρω)

  4. Ο/Η Erisabetsu λέει:

    me tromakses ligo met o post sou alla meta iremisa 🙂 what is google doc?

  5. Ο/Η island λέει:

    Κορυφαίο το βίδεον και ρομαντικότατο.Φυσικά δεν λέει τίποτις μπροστά στους θεούς του έρωτα σλέιερ…όλα τα λεφτά ο λομπάρντο…

    Την καλησπέρα μου φίλε

  6. Ο/Η ark λέει:

    Ο καθένας με τη βαλεντίνα του και σπίτι του!

    Αυτά που γράφετε είναι προπαγάνδα του μαρξιστικού παρακράτους. Αγαπάτε αλλήλους, αδελφοί και εν ζωή ειρήνη!

  7. @cyborg,
    κυριολεκτικά και τα μυαλά στα κάγκελα!

    Τώρα κοίτα, αν εσύ ανάβεις με το google docs ντυμένο στα ροζ οκ. Εμένα πάλι μου φέρνει κάτι σε γκειλίκι, δε μπορώ να πω ότι με άναψε και πολύ. Γουατέβα, γούστα είναι αυτά…

     
    @xamogelo,
    πάντα στην υπηρεσία της προστασίας των bloggers. Παίζει να σε έσωσα από σίγουρο καρδιακό, ούτε ο Ντέιβιντ Ηάσελχοφ να ήμανε.

     
    @Λίνα,
    ιουυου! Έλεος! Please, δε θέλω να το δω με τίποτα.
    Αλλά δε σε απεχθάνομαι, γι αυτό και σου κάνω και το ακόλουθο δώρο: lina’s laptop

  8. @erisabetsu,
    μα καλά, είναι δυνατόνε να το πίστεψες? Πόσο λίγο με ξέρεις…

    what is google doc?

    όπως λέμε:

    what’s up doc?!

    Το γοογλε ντοκ εστί κάτι σαν online Word, κάτι σαν αυτό: docs.google.com

    Και αυτά για το σημερινό μας μάθημα.

     
    @island,
    παλιοί, καλοί, ρομαντικοί και αγαπησιάρηδες Slayer. Για πολλά γούτσου-γούτσου.

    Καλησπέρα φίλε μου!

     
    @ark,
    αδελφή είσαι και φαίνεσαι ρε, που θα με πεις αδελφή. Και δε με λεν Ειρήνη.

  9. Πολύ ρομαντικό πράγματι.
    Κάτι σαν τον έρωτα, που γεννιέται υπό τους ήχους ηλεκτρικών οργάνων στο ημίφως ενός μπαρ και πεθαίνει υπο πλάγιους δεύτερους ή τρίτους βυζαντινούς ήχους στο δυνατό φως των προβολέων μιας εκκλησίας.

  10. Ο/Η espοir λέει:

    Ο Άγιος Βαλεγδύνος (μεγάλη η χάρη του!) πότε εορτάζει;

    [(c) by Γιάννης Καλαμίτσης]

  11. Ο/Η cyborg λέει:

    Ο Άγιος Βαλεντίνος ήθελα να ξερα υπάρχει ή εμείς τον εφεύραμε (ή καλύτερα οι ζαχαροπλάστες και οι ανθοπώλες? :p )

    (άσχετο αλλά χιονάει! hooray!)

  12. Ο/Η λίνα λέει:

    μ αρέσειειειει!!! =ΡΡρρΡρρΡρ

  13. @espoir,
    μήπως καλύτερα θα έπρεπε να είναι Βγάλεγδύνος?

    [(c) me]

     
    @Cyborg,
    φυσικά και δεν υπάρχει… Μπορείς να πιστέψεις πως δύο από τις μεγαλύτερες καταναλωτικές γιορτές (Χριστούγεννα, Αγίου Βαλεντίνου) έχουν fake Αγίους?! Αν είναι ρε παιδιά να βγάλουμε και μεις κανέναν Άγιο και να ορίσουμε και μία μέρα την οποία θα επιβάλλεται να αγοράσεις εξαρτήματα για τον υπολογιστή σου (να βγάλουμε και κάνα φράγκο).

    Τι δηλαδή, η Coca Cola είναι πιο μάγκας?

     
    @Lina,
    χαχαχ! Το ξερα! 😀

  14. @Αλέξανδρε,

    Κάτι σαν τον έρωτα, που γεννιέται υπό τους ήχους ηλεκτρικών οργάνων στο ημίφως ενός μπαρ και πεθαίνει υπο πλάγιους δεύτερους ή τρίτους βυζαντινούς ήχους στο δυνατό φως των προβολέων μιας εκκλησίας.

    Έλα ρε, μη μου το χαλάς! Μην ανεβάζεις το επίπεδο της συζήτησης! 🙂

    Δεν έχεις κάτι σε πιο…πως να στο πω… κάτι σε τέτοιο:

    Κάτι σαν τον έρωτα, που γεννιέται από το να ζητήσεις ένα τσιγάρο από μία άγνωστη στο ημίφως ενός μπαρ, και καταλήγει στο να ζητήσεις μία πίπα από την ίδια άγνωστη στην τουαλέτα του μπαρ, χωρίς προβολείς και μαλακίες.

    Μα δεν είμαι πολύ ρομαντικός τύπος?! 😈

  15. Για όσους δεν έχουνε φράγκα για δώρο…

    ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΕΙΣ

    Κι αν μου στίψεις το κεφάλι
    την ψυχή κι αν θα μου γδάρεις
    ούτ’ ευχή δε θα ‘βρεις πάλι
    από μένανε να πάρεις.

    Λες και πάντα ήταν για μένα
    δεκατέσσερες Φλεβάρη
    σου τα έχω όλα δοσμένα
    και μού τα ‘χεις όλα πάρει.

    Έτσι αν θέλεις του εθίμου
    τη σειρά να συνεχίσεις
    πρέπει του Άγιου Βαλεντίνου
    κάτι εσύ να μου χαρίσεις.

    Γιώργης Χολιαστός

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).

