Αγάπη είναι…

-Σε αγαπάω πολύ καρδούλα μου.

-Και γω αγάπη μου.

-Πρωταπριλιά!!!

-…

(based on real facts)

Bonus video για τους τρελά ερωτευμένους: real love

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in Έτσι μου 'ρθε and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

10 Responses to Αγάπη είναι…

  1. Ο/Η nuntius λέει:

    Δαπίτης το είπε?

    Καλό μήνα.

  2. Ο/Η kafrokoritso λέει:

    Όλα είναι ένα ψέμα, μια ανάσα μια πνοή, σαν λουλούδι κάποιο χέρι, θα μας κόψει μιαν αυγή!
    Καλό μήνα πινόκιο 😛

  3. Ο/Η Arkin λέει:

    Χαχαχαχαχα!
    Καλό!

    (Ο τύπος σε ποιο νοσοκομείο νοσηλεύεται/νοσηλεύτηκε;)

  4. Ο/Η island λέει:

    Καλό μήνα.Αγάπησα πραγματικά με αυτό το κειμενάκι.Αν είναι έτσι η αγάπη δεν φοβάμαι τίποτα φίλε…

  5. Ο/Η kafrokoritso λέει:

    @Arkin
    γιατι «Ο τύπος»??? Αμέσως υποθέτουμε ότι τη χοντράδα την έκανε αυτός. Δεν μπορεί δηλαδή να είναι η γκόμενα η αναίσθητη που κάνει αστειάκια? Αδικία…

  6. Ο/Η Arkin λέει:

    @kafrokoritso
    Έχεις δίκιο, ήμουν άδικος. (Πρέπει κάποια στιγμή να πάψω να είμαι φαλλοκράτης.) Διορθώνω:
    Ο πλακατζής/πλακατζού σε ποιο νοσοκομείο νοσηλεύεται/νοσηλεύτηκε;

  7. Καλησπέρα σε όλους!

    λόγω της γαμώHOL δεν είχα ίντερνετ στο σπίτι εδώ και 2 μέρες. Και εξακολουθώ να μην έχω. Τώρα γράφω από το γραφείο…

    @ivan o bromeros,
    καλό μήνα επίσης Βρομερέ! 🙂

     
    @nuntius,
    θα το πάμε σαν το «Μάντεψε Ποιος»: όχι, δεν είναι ΔΑΠίτης. Επόμενη ερώτηση.

     
    @kafrokoritso,
    και συν τοις άλλοις μη ξεχνάμε πως οι Πυξ Λαξ είναι το καλύτερο συγκρότημα (για να μη με παρεξηγήσει και κανένας, το σχόλιο αυτό θεωρήστε ότι έγινε την 1η Απριλίου).

     
    @Arkin,
    δεν νοσηλεύτηκε σε κανένα νοσοκομείο, γιατί είναι και πολύ μάγκας: το είπε από το τηλέφωνο, και τους χωρίζουν αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα. Οπότε είχε πάρει απόσταση ασφαλείας πριν προβεί στο παραπάνω παρακινδυνευμένο ομολογώ αστειάκι.

     
    @island,
    ευχαριστώ πολύ φίλε island! Εγώ πάντως την αγάπη έτσι την θεωρώ.

     
    @kafrokoritso,
    σόρι που θα σου το χαλάσω, αλλά τελικά είναι «τύπος». Και πιο συγκεκριμένα, ΕΓΩ είμαι αυτός που όπως λες έκανε τη χοντράδα και είμαι αναίσθητος!
    🙂 🙂 🙂

     
    @Arkin,
    εφόσον αναγκάστηκα να αποκαλύψω την ταυτότητα μου, δηλώνω πως είμαι καλά και πως δεν είμαι σε κανένα νοσοκομείο καθώς ο παραπάνω διάλογος ήταν τηλεφωνικός και μεταξύ των δύο άκρων μεσολαβεί απόσταση ίση με την απόσταση Ιωαννίνων – Αθήνας 🙂

  8. Ο/Η kafrokoritso λέει:

    🙂 Ως φαν σου έχω να πω ότι είσαι μάι χίρο! Δε θα περίμενα τίποτα λιγότερο από σένα. Ρισπέκτ!
    (Πάντως κρίμα, θα ήθελα να κάνουν και κοπέλες τέτοιες πλάκες…)

  9. Ο/Η erisabetsu λέει:

    ….αυτό είναι Κάφρος…
    επιτέλους ένα άναλαφρο ποστ.

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).

