Ορειβασία στα Πράμαντα

Την Κυριακή που μας πέρασε πήγαμε εκδρομή με τον ορειβατικό σύλλογο Ιωαννίνων στα Πράμαντα, τα οποία σύμφωνα με το Google Maps βρίσκονται κάπου εδώ. Δεν έχω τι να πω, ήταν κάτι παραπάνω από τέλεια.

Η διαδρομή ήταν καταπληκτική. Το σκηνικό άλλαζε συνεχώς: περάσαμε μέσα από δάση, από λιβάδια, πυκνή βλάστηση, ξερές βουνοπλαγιές, καταρράκτες, ποτάμια, με βροχή, χιόνια, υγρασία, ήλιο, γενικά τα πάντα.

Επιφυλάσσομαι για full report όταν λάβω και τις υπόλοιπες φωτό, καθώς εγώ έβγαλα λίγες.

Ένα μικρό demo:

Και μία καταπληκτική φωτογραφία (ψώνιο!! Χαχα!!):

Καταρράκτες Πραμάντων

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in Γιάννενα - Εκδρομές and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

21 Responses to Ορειβασία στα Πράμαντα

  1. Ο/Η Giwrgos λέει:

    Nice pics 😛
    Prepei na itan poly gamati ekdromi! se zhleuw.. ;p

  2. Ο/Η phlou...flis λέει:

    Εσύ φίλε μου τα …έζησες τα Πράμαντα. Εγώ απλά τα …είδα. Σε ζηλεύω. Ευελπιστώ στην άλλη μου ζωή.

  3. Ο/Η xamogelo λέει:

    χμ… γαμάτα πρέπει να ήταν! Και εγώ είχα πάει πριν κάμποσο διάστημα στην κρήτη βέβαια.
    Είχα ανεβάσει και φώτο
    άντε καλή συνέχεια!!!

  4. Ο/Η magica λέει:

    άψογα!
    θα περιμένω και το full report
    🙂

  5. Ο/Η null λέει:

    στο χωριό μου το λέμε «η Πράμαντα» και όχι «τα Πράμαντα». Εξού και το «η Πράμαντα κι η Άγναντα τα δυο κεφαλοχώρια»

    καλή φάση 🙂

  6. Ο/Η island λέει:

    Μην βγάζεις τέτοιες φώτο να χαρείς.Θα φτάσει ο πολιτισμός και εκεί και το καλοκαίρι θα έχουμε άλλα.Θα έχουμε τις προηγούμενες φωτιές σε απντέιτ.

    Τα Πράμαντα και τα μάτια σας.

    Καλημέρα

  7. @Giwrgos,
    indeed ήταν γαμάτη! Έλα μωρέ που ζηλεύεις, λες και δε μπορείς να πας! Από ωραία μέρη άλλο τίποτα η Ελλάδα.

     
    @phlou…flis,
    as above: δεν υπάρχει τίποτα που να σε εμποδίζει να πας στα Πράμαντα ή σε κάποιο άλλο πανέμορφο μέρος της Ελλάδας, σε αυτή τη ζωή σου.

     
    @xamogelo,
    ήταν, ήταν! Και συ βλέπω δε πέρασες και άσχημα! Το μόνο κακό με τις φωτογραφίες σε τέτοιες περιπτώσεις είναι πως δε μπορούν να αποτυπώσουν πολλά πράματα. Περιμένω τις φωτό από την εκδρομή, αν και από ότι μου είπαν είναι καλές.

     
    @magica,
    εν αναμονή! 🙂

     
    @null,
    δε ξέρω τι λένε στο χωριό σου, πάντως και μεις αρχικά είχαμε αυτή την απορία, αλλά επειδή είδαμε σε πολλά σημεία να γράφει «‘Κάτι’ Πραμάντων» υποθέσαμε πως είναι πληθυντικός, τα Πράμαντα. Άλλωστε μας επιβεβαιώνει εκ των υστέρων και το ίδιο το site του δήμου Πραμάντων (http://www.pramanta.gr).
    Οπότε να πας στο χωριό σου και να τους πεις πως κάνουν λάθος.

     
    @island,
    είναι αρκετά απομονωμένα για να έχει κάποια μεγάλη αξία για τους «εκπολιτιστές του μπετόν», και από την άλλη δε μπορούσα να μη βάλω φωτογραφίες, είναι κυριολεκτικά «φύσει αδύνατον».

    Καλημέρα!

  8. Ο/Η kafrokoritso λέει:

    Χμμ.. Έχω μια πρόταση:
    Όταν με το καλό το τρελό-top-post φτάσει τα 1000 σχόλια, να κάνουμε ένα Mountain party στα/στο/στη Πράμαντα

  9. Ο/Η null λέει:

    http://www.pramanta.gr/pramanta/index.htm

    Τα Πράμαντα ή η Πράμαντα, όπως συνηθίζεται να λέγεται, ονομαστό μαστοροχώρι με πολλές κτηνοτροφικές οικογένειες, η μεγαλύτερη σε πληθυσμό κοινότητα των Δυτικών Τζουμέρκων με 1500 κατοίκους κατά την απογραφή του 1991.

    η αλήθεια είναι στους σεξ πίστολς. γκε γκε; 😛

  10. Ο/Η simela λέει:

    πρώτη φορά έρχομαι εδώ και μ’ άρεσε αυτό το «δεν είμαι ο έλληνας που έχεις συνηθίσει».. ..
    πολύ καλό, και, φυσικό είναι ν’ αναρωτιέμαι τι είδους έλληνας είσαι!!!

    αλά όποιος έλληνας και να ‘σαι καλά να να ‘σαι!

  11. Ο/Η ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ λέει:

    Nα μη το ματιάσουμε το δάσος και το καλοκαίρι το ψάχνουμε …

  12. Ο/Η Morna Norie λέει:

    αντε αντε τυχερε! Πρεπει να ήταν πανέμορφα. Οι φωτογραφίες είναι τουλάχιστον επιπέδου έκθεσης φωτογραφίας, μου άρεσan πιο πολύ η πρώτη και κυρίως δεύτερη αν και εσύ καλούλης είσαι μωρέ! 🙂

  13. Ο/Η Zorba The Greek λέει:

    Μπράβο παλικάρια ορειβάτες. Αφού δεν πετύχατε και καμιά πεινασμένη αρκούδα, τύχη βουνό είχατε. Την επόμενη φορά στον Όλυμπο ή έστω στον Παρνασσό.

  14. @kafrokoritso,
    τα Πράμαντα τα ρώτησες?!

     
    @null,
    γκε γκε μαν!

     
    @simela,
    ευχαριστώ πολύ πολύ!
    Αν έχεις ακόμα απορίες σχετικά με το τι είδους Έλληνας είμαι, νομίζω πως μπορείς να πάρεις μία ιδέα από κάποια παλιότερα ποστ στην δεξιά μπάρα του blog μου.

     
    @ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ,
    ελπίζω πως δε θα συμβεί κάτι τέτοιο. Το «ελπίζω» με το «πιστεύω» όμως απέχουν πολύ.

     
    @Morna Norie,
    όπως είπα και νωρίτερα, σιγά την τύχη μωρέ! Ο καθένας μπορεί να το κάνει, το θέμα είναι κατά πόσο έχει το χρόνο και κυρίως την όρεξη να δαπανήσει το ΣΚ του για μία βόλτα στην ύπαιθρο από το να μείνει σπίτι ή να πάει για καφέδες και για μπύρες.
    (απλά «καλούλης» είμαι?! 😀 )

     
    @Zorba The Greek,
    και τύχη είχαμε, και βουνά είχαμε (και χιόνια, και βροχή, και συννεφιά, και ήλιο, και λόφους, και ποτάμια, και απ’ όλα είχαμε).

    Το πρόγραμμα του Ορειβατικού προς το παρόν δεν συμπεριλαμβάνει Όλυμπο ή Παρνασσό, αλλά σε όποιο βουνό τελικά και να πας είναι απίστευτα.

  15. Ο/Η periplanomenos λέει:

    Άντε κι επήρα τα βουνά
    τα όρη τα ΄γριεμένα …

    και σώθηκε η έμπνευση
    και διάλειμμα για τσιγάρο

    (φτου φτου παλιοκομματάκια, σιχτίρ πια με τα άφιλτρα)

    Το λεπόν Γιώργη μου, πιστεύω πως η ωραιοτάτη εκδρομούλα σας είχε και απώτερο σκοπό.

    Καθότι συνδύαζε το ΤΕΡΠΝΟΝ της ασυναίσθητης αλλά μέσω όλων των αισθήσεων, επαφής με τη φύση…

    … με το ΩΦΕΛΙΜΟ τής προπόνησης για διαβίωση στη φύση, στη συνεχώς απευκταίας αλλά συνεχώς όλο και ισχυρότερης περίπτωσης …

    … να πάρουμε όλοι τα βουνά για να βρούμε την ησυχία μας 🙂

    Που το κατάλαβα ο π@στης εεεε;

  16. @περιπλανώμενος,
    βασικά εννοείται πως αυτές οι εκδρομές έχουν διπλό κέρδος, όπως άλλωστε παρατήρησες: και σωματική άσκησις για κάτι κουρασμένα αγύμναστα παλικάρια σαν και τον συγγραφέα αυτού του σχολίου, και η ψυχική χαλάρωσις που σου προσφέρει η φύση και το τοπίο και η αποχή από τα πολιτισμένα και καθημερινά.

    Οπότε μάλλον είσαι π@στης, το κατάλαβες!

  17. Ο/Η Sophia λέει:

    Οι φωτογραφίες τέλειες!! Είμαι από χωριο γειτονικό της Πράμαντας, και κάθε καλοκαίρι πηγαίναμε εκδρομές στο βουνό (και για ψώνια στην Πράμαντα) Το βουνό (η Στρογγούλα) είναι πανέμορφο, ποτέ δε χορταίνω τις εκδρομές μου εκεί!!! Αχ, τι μου θύμισες…(Είμαι εξωτερικό τώρα, και μάλιστα σε χώρα που δεν έχει ούτε καν λόφους, πόσο μάλλον βουνά…)

  18. @Sophia,
    τις τέλειες φωτογραφίες τις περιμένω, αυτές είναι απλά ένα demo. Πάντως ήταν καταπληκτικά!

    Είσαι πολύ τυχερή που είσαι από αυτά τα μέρη (αν θες μπορώ να σου στείλω κάποιες φωτογραφίες όταν με το καλό τις πάρω, να τις έχεις για παρηγοριά εκεί στην ξενιτιά… 🙂 )

  19. Ο/Η Sophia λέει:

    Πολύ χαίρομαι που πέρασες τέλεια, η περιοχή είναι όντως πανέμορφη!! Με πιάνει καμια φορά η περηφάνεια που είμαι Τζουμερκιώτισσα, απλά και μόνο γιατί τα βουνά, τα δάση και γενικά η φύση εκεί σου κόβουν την ανάσα (χωρίς να γίνομαι μεροληπτική, ε 😉 )

    Όσο για τις φωτογραφίες, αν μπορούσες να μου τις στείλεις θα ήταν θαύμα!! Θα σου στείλω e-mail για να έχεις τη δική μου e-mail διεύθυνση (με τίτλο «το βουνό της Πράμαντας» 😛 ), για να ξέρεις που να μου στείλεις τις φωτό. Και πάλι ευχαριστώ, μου έφτιαξες τη διάθεση! 😀

  20. @Sophia,
    τι να πρωτοπώ για την εκδρομή δε ξέρω. Γι αυτό περιμένω τις φωτογραφίες, αν μία εικόνα είναι χίλιες λέξεις τότε με αυτές τις φωτογραφίες γράφεις άνετα 2-3 εγκυκλοπαίδειες.

    Σου έστειλα email, δε θα χαθούμε! 😉

  21. Ο/Η ΑΝΝΑ λέει:

    Κι εγώ απ’ τα Πράμαντα είμαι τα όχι η. Είναι εκπληκτικό χωριό αλλά ακόμα πιο όμορφα είναι στην Τσόπελα μιας και από εκεί είμαι ακριβώς, Προς τα εκεί πήγατε?

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).

