Καλοκαιρινή διάθεση…

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in Έτσι μου 'ρθε. Bookmark the permalink.

11 Responses to Καλοκαιρινή διάθεση…

  1. Ο/Η nuntius λέει:

    Πολύ αίμα αδερφάκι μου… Επειδή δηλαδή οι κινέζοι είναι τόσοι πολλοί πρέπει ακόμα και στους σκοτωμούς στις ταινίες τους να είναι πλουραλιστές?
    Το γκρούπ που βαράει δεν το ξέρω, μου θυμίζει όμως νόθο παιδί των nuclear assault (άραγε τους θυμάται κανείς?).
    ΥΓ Τα έχεις βάλει με το καλοκαίρι ε?

  2. @nuntius,
    Φτηνό ανθρώπινο δυναμικό. Παίζει να χρησιμοποιούν και πραγματικές σφαίρες, μπορεί να είναι τους έρχεται πιο φτηνό από το να πάρουν ψεύτικα μπιστόλια, ψεύτικες σφαίρες, σακουλάκια με αίμα, να πληρώσουν τους ηθοποιούς κτλ. Σάμπως ποιος θα το καταλάβει πως λείπουν καμιά 200αριά κινέζοι?

    Οι Municipal waste είναι μπάντα του 2000, και αν δεις και αλλα video στο gioutoump είναι πολύ χύμα/ότι να’ναι φάση. Θα τους «ταίριαζα» πιο πολύ σε Tankard παρά σε Nuclear Assault. Alcoholic metal ftw!

    ΥΓ: Αυτό ξεκίνησε τον πόλεμο, εγώ απλά αντεπιτίθεμαι.

  3. Ο/Η BioLogos λέει:

    3 άτομα, μερικά Ούζι και χειροβομβίδες μπορούν να γίνουν μια κιμαδομηχανή και να εξολοθρεύσουν όλο το πάρτυ του πρέσβη με τα φερέρο ροσέ και το άσπρο κουστούμι…

    Στον ανένδωτο ενάντια στον Στρατηγό Καλοκαίρι υπολόγιζε και εμένα.

  4. @BioLogos,
    εύγε νεαρέ μου, δεν θα το μετανιώσεις για την κατάταξη σου στο Ενιαίο Μέτωπο Καμμένων Ενάντια Στο Καλοκαίρι. Δεν τρέφουμε αυταπάτες, ο αγών εστί δύσκολος, αλλά θα καταφέρουμε με την βοήθεια του Στρατηγού Plurk και του Στρατηγού Youtube.

    Όσο για το βίδεο, νομίζω πως οι παραγωγοί της ταινίας ήταν αρκετά σπάταλοι: 3 άτομα για να σκοτώσουν κάποιες εκατοντάδες κινέζους, τη στιγμή που θα μπορούσε να το κάνει μόνο Ένας?

  5. Ο/Η BioLogos λέει:

    Mε έπιασες απροετοίμαστο με τον Ένα…Αλλά επειδή έφαγα ένα 12ωρο σήμερα πάνω από βακτήρια και μου χύνεται φαιά ουσία από τα αυτιά, απλά θα πω λολ και θα συρθώ στην τρύπα μου.

    Και φυσικά ΛΟΛ.

    ΥΓ.Ε.Μ.Κ.Ε.Σ.Κ

  6. Ο/Η island λέει:

    Και εγώ έχω καλοκαιρινή διάθεση είμαι

  7. Ο/Η island λέει:

    Το είμαι μπορείς να το διαγράψεις. Όπως λέει και ο Φρόυντ τα λανθάνοντα βγαίνουν σε χαλαρές φάσεις.

  8. Ο/Η Οργή Λαού λέει:

    Αν η αυτή είναι η καλοκαιρινή σου διέθση φίλε μου, ελπίζω να μη βρεθώ στο δρόμο σου.
    (Στο μέτωπο κι εγώ μέσα, μια κι αυτό το καλοκαίρι περνάω -οριστικά μάλλον- στην ανεργία)

  9. Ο/Η kafrokoritso λέει:

    Δεν τρώγεσαι! Έχεις βαλθεί να μου κορϊδεύεις όλα τα μανάρια… Θα πω τον Seagal να σε κάνει ΜΠΟΥ και να χεστείς…

  10. Ο/Η antidrasi+sex λέει:

    Σίγουρα θα έφτανε ένας, αλλά αυτός μας έχει αφήσει χρόνους… Άφησε όμως τον κινέζο σωσία στο πόδι του (ο ένας εκ των τριών δεν μοιάζει στον Charles Bronson?)

  11. Παρά είναι πολύ αργά για να απαντήσω στα σχόλια ε? Τι να κάνω, τώρα βρήκα χρόνο! (ενάμισι μήνα μετά…)

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).

