Σημεία ζωής

Άλλαξα εμφάνιση, από αυτό το ομοφοβικό:

σε κάτι πιο politically correct:

Δε τρελαίνομαι κιόλας, απλά ήθελα να κάνω μία ολική μικροαλλαγή γιατί βαρέθηκα να βλέπω το blog ίδιο εδώ και βδομάδες, χωρίς νέο άρθρο. Τα σχόλια έχουν πιάσει αράχνες και η σελίδα «Δημιουργία νέου άρθρου» έχει βγάλει μανιτάρια και άρχισε να ξεθωριάζει.

Νέο άρθρο και σχόλια στα παλιά άρθρα θα αργήσουν λίγο. Ίσως κατά τις 15 Σεπτέμβρη.

Οι σεξουαλικές μου προτιμήσεις παραμένουν ίδιες.

Είμαι καλά.

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in Έτσι μου 'ρθε. Bookmark the permalink.

24 Responses to Σημεία ζωής

  1. Ο/Η skarab λέει:

    Όλοι δικαιούνται ένα διάλειμμα, μην το κάνεις θέμα. Καλό χειμώνα, καλή επάνοδο και με γεια το theme…

  2. Ο/Η BioLogos λέει:

    klap klap…Eυγε νέε!Θα αναμένομεν εις τας επάλξεις λέμε.

  3. Ο/Η Anilikos λέει:

    Συμπαθές, καθαρό και μίνιμαλ. Μ’αρέσει. To logo απ’ τον chrome; :Ρ

  4. Ο/Η jim_hellas λέει:

    Με ‘γειες! Να μην ανησυχείς για τα posts… Καλύτερα είναι να γράφουμε μόνο όταν πραγματικά το θέλουμε 🙂

  5. Ο/Η Λίνα λέει:

    ηταν που δεν σου αρεσε το ροζουλι…. μουαχα-χα-χα =Ρ

  6. Ο/Η Elikas λέει:

    Μου θυμίζει χαρτί περιτυλίγματος στα Jumbo Bebe. Από αυτά που τα σκίζεις για να ανακαλύψεις μέσα μια λαμπάδα ActionMAT…

  7. @dimhap,
    multiple personality disorder 🙂

     
    @skarab,
    ντάξει, δε θα το λεγα ακριβώς και «διάλλειμα». Πιο πολύ σε «διάλυμα» μου κάνει καθώς έχω διαλυθεί λίγο τελευταία, ένεκα των επιστημονικών/ερευνητικών μου δραστηριοτήτων.

    Αλλά όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται (άσχετη παροιμοία, απλά δε μου ερχόταν μία κατάλληλη).

     
    @Βιολόγος,
    ποιες επάλξεις ρε! Στο πανάκριβο τσιπουράδικο με τους αχώνευτους («Ευγένεια?» I dont know this word…), φάτσα «η-γκόμενα-μου-γαμιέται-με-τον-καλύτερο-φίλο-μου» γαμωσερβιτόρους και ιδιοκτήτες? Nahhh…

    Αναμένομεν εις τον Απόηχον και το Περίπου!

     
    @Anilikos,

    Συμπαθές, καθαρό και μίνιμαλ. Μ’αρέσει.

    LOL! Ακούγεται σαν διαφήμιση για σκουπάκι Μπλακερτεκερ (που έλεγε κι ο παπούς μου)!

     
    @jim_hellas,

    Καλύτερα είναι να γράφουμε μόνο όταν πραγματικά το θέλουμε

    όταν πραγματικά το θέλουμε αλλά δε μπορούμε να γράψουμε?!

     
    @Λίνα,
    ύπουλη σαρανταποδαρούσα, περίμενες πως και πως να αλλάξω theme για να μου την πεις…
    (αλήθεια, το ήξερες πως οι σαρανταποδαρούσες τσιμπάνε?!)

     
    @Elikas,
    Jumbo-Πο, Jumbo-Λυ, Jumbo-Δω, Jumbo-Ρας!

  8. A, ναι, τώρα θυμήθηκα κατάλληλη παροιμία για το προηγούμενο σχόλιο μου:

    Δε γίνεται να έχουμε και την πίτα ολάκερη και τον σκύλο χορτάτο

    (ναι, ξέρω, ότι θυμάμαι χαίρομαι…)

  9. Ο/Η Λίνα λέει:

    πωωω ρε πουστη μ, τι το θελες τωρα αυτο…. το ξερω ναι, και τις μισώ, τις μισω, είναι κακασχημες.

  10. Ο/Η island λέει:

    Με λένε island και είμαι καλά… Πολύ καλό το έκανες.

  11. Ο/Η antidrasi+sex λέει:

    Άντε ρε και χάθηκες. Όποτε μπορείς, μαν, το blogging δεν πρέπει να είναι ψυχαναγκασμός. Αλλιώς γάμα τα.
    Πάρε και αυτό:

  12. Ο/Η mpampakis λέει:

    «Οι σεξουαλικές μου προτιμήσεις παραμένουν ίδιες.

    Είμαι καλά.»

    Αυτές τα δύο δηλώσεις, για τους περισσότερους εξ ημών των βλόγερς, δεν είναι απαραίτητα συμβατές…. 😉

  13. Ο/Η mpampakis λέει:

    Αυτές *οι* δύο δηλώσεις φυσικά…

    Τρέμουν τα χέρια μου με αυτά που διαβάζω στο ιντερνέτι…

  14. Ο/Η Simos λέει:

    Καλή η αλλαγή, πιο ευδιάθετο…

    ΥΓ. μοιάζει και λίγο στο Chrome..

  15. Ο/Η topaiditisplateias λέει:

    Γεια σου Γιώργο Μαργαρίτη τι κάνεις?
    Διαβάζω καιρό το blog σου.
    Σε θεωρώ πολύ καλό αν και μερικές φορές διαφωνώ με τις απόψεις σου.
    Λοιπόν αν θέλεις τσέκαρε το blog μου, θα χαρώ πολύ αν μου κάνεις την τιμή και κάνεις κάποιο σχόλιο.

    Tο παιδί της πλατείας.

  16. Ο/Η παπί λέει:

    Καλησπέρα!
    Έβγαλες και το μπαρμπαδάκι που γινόταν κιμάς πάνω στο keyboard! Τέρμα το λιώσιμο – Κοντοζυγώνει η ώρα που θα σε αποκαλούμε Dr?! 😛
    πι*

  17. Ο/Η Παναγιωτάκης λέει:

    Άλλος ένας στρέιτ σοβινιστής βλόγερ ξεπουλήθηκε στο βωμό του αντισυντηρητισμού, του ψευτοποοδευτισμού, της πολυπολιτισμικότητας, του αντισεξισμού!!

    ΝΤΡΟΠΗ σου Γιώργο, ξεπούλησες το ΕΘΝΟΣ, την ΠΑΤΡΙΔΑ και την ΑΝΤΡΙΛΑ στο βωμό της νεοταξικής Αριστεράς!!

    μακάρι να σε συγχωρήσει το πατρόον γένος!!

    (απ’ότι κατάλαβες και εγω έχω καεί στο διάβασμα!!)

    😛

  18. Ο/Η kafrokoritso λέει:

    έχεις πιάσει το νόημα της μεταρρύθμισης. σε λίγο θα αλλάξεις και τα πλακάκια 😛
    τεσπα, άσε τους κακούς να λένε, μια χαρά χαρούμενο (gay=χαρούμενο) το φτιαξες. μοιάζει πιο ελαφρύ τώρα.καμ μπακ μπιτς

  19. Ο/Η phlou...flis λέει:

    Οι αναρτήσεις δεν είναι δα και αναγκαστικά έργα. ‘Οταν έχουμε κάτι να πούμε τότε το γράφουμε. Φτάνει νάσαι καλά, και είσαι κατά δήλωσίν σου

  20. @Λίνα,
    είσαι ρατσίστρια.

     
    @island,
    ντάξει μωρέ, δεν έκανα ντε και κάτι φοβερό, δεν πήγα και στο ΙΚΕΑ για την ανακαίνιση. 2-3 κλικ έκανα. Απλά δεν μπορούσα άλλο αυτή τη στασιμότητα. Αφού είσαι και συ καλά, τότε όλα καλά!

     
    @antidrasi+sex,
    ρε σεις το χετε πάρει λίγο στραβα. Δεν απολογούμε επειδή έχω αμελήσει το blogging, και σιγά δηλαδής που περιμένουν οι εκατομμύρια, για να μην πω χιλιάδες, αναγνώστες να διαβάσουν τα νέα μου ποστ, γιατί θα πέσει η δημοτικοτητα και ποιος τον ακούει τον μάνατζερ και τους διαφημιστές.

    Απλά δε βρίσκω χρόνο, γμτνπτνμ, για να γράψω. Δεν είναι πως *πρέπει* να βρω κάτι να γράψω, είναι πως *έχω* και *θέλω* να γράψω απλά δε βρίσκω χρόνο. Thats all.

    Ναι γιατρέ μου, το ξέρω ότι έχω σύνδρομο στέρησης…

     
    @Mpampakis,
    wtf?! με προβλημάτισες! Θες να μου πεις πως «εσείς οι περισσότεροι bloggers» όταν είστε καλά αλλάζετε σεξουαλικές προτιμήσεις? Μάλλον έχει χιόνια το κανάλι και δε σε λαμβάνω καλά.

     
    @Simos,
    ε ναι, ήθελα όταν μπαίνει ο άλλος εδώ να του φτιάχνω την διάθεση, να αισθάνεται πιο οικεία. Θα βάλω και κανένα widget που να κερνάει φοντάν. 😀

     
    @topaiditisplateias,
    γεια σου τοπαιδίτηςπλατείας, καλά είμαι. Χαχα, σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου!

    Σε θεωρώ πολύ καλό αν και μερικές φορές διαφωνώ με τις απόψεις σου.

    Βασικά θα μου επιτρέψεις να σου πω πως το ένα δεν αποκλείει το άλλο. Μπορεί να διαβάσεις απόψεις που είναι αντίθετες με τις δικές σου, αλλά που είναι σωστά γραμμένες και με σαφή, εμπεριστατωμένο τρόπο που σε πείθουν. Φυσικά και δεν αναφέρομαι στα δικά μου γραπτά ( 😉 ), τζενεράλι σπικινγκ από ποστς που διαβάζω στο ιντερνΕτ γενικά.

    Και σιγά που θα σε κάμω και τιμή αν γράψω σχόλιο στο blogs σου! Τι λες ωρέ, σίγά τον σελέμπριτι μπλόγκερ! 😀

  21. @παπί,
    το μπαρμπαδέλι βγήκε γιατί στην αρχή το είχα βάλει για πλάκα, στην πορεία όμως κατέληξα να κάνω ακριβώς αυτό που έκανε το μπαρμπαδέλι και μου έσπασε τα νεύρα και το βγαλα (αυτό έφταιγε που κατάντησα έτσι).

    Και δεν κοντοζυγώνει η ώρα που θα με λέτε Dr, τώρα ξεκινάω! Εχω πολύ δρόμο ακόμα μπροστά μου…

     
    @Παναγιωτάκης,
    με αυτό το πολυπολυτισμικό, πολύχρωμο, politcally correct theme λες δεν έχω περισσότερες πιθανότητες να μπω στον ΣΥΡΙΖΑ?!

     
    @καφροκόριτσο,
    φακγιουμπιτς που θα με πεις και καμμπακ (ο δε-ξέρω-αγγλικά). Καλή επιτυχία ρε στα γραπτασ’!

     
    @phlou…flis,
    δεν αισθάνομαι υποχρέωση να γράψω κάτι, για την πλάκα μου γράφω προφανώς. Δεν είμαι δα και titanas που το κάνει για τα φράγκα, ούτε ο πρέζας που πρέπει να γράφει 7 άρθρα τη μέρα, god knows why. Απλά ήθελα να γράφω που και που και δεν έβρισκα χρόνο, ήθελα να ξεδώσω.

    Κατά τα άλλα, όντως είμαι μια χαρά (πλέον)!

  22. Ο/Η Zorba The Greek λέει:

    καλορίζικο, καλοτάξιδο και καλοφόρετο το νέο theme.

  23. @Zorbas,
    φχαριστώ πολύ φίλε! Αν και δε πρέπει να μένουμε και τόσο στα «της εμφάνισης».

    Καλό βράδυ!

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).

