Για τα σημερινά μου γενέθλια…

έκανα χθες ένα δώρο στον Ανδρέα Υφαντή:

To δώρο του Ανδρέα (κάντε κλικ)

Μπορείτε και σεις να κάνε ένα δώρο στον Ανδρέα Υφαντή, 18 μηνών, που νοσηλεύεται στο Αγλαΐα Κυριακού.

Επίσης, όχι επειδή μου ζητήθηκε, αλλά επειδή με βρίσκει σύμφωνο, διαβάστε και αυτό το πόστ, επειδή σήμερα είναι η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων (σ’ ευχαριστώ Γιάννα για το κείμενο)
 
 
 
Κι επειδή υπάρχουν σίγουρα κακόβουλοι εκεί έξω: δεν έκανα το συγκεκριμένο ποστ για να δείξω πως είμαι καλός άνθρωπος και δίνω αίμα (έχω δώσει κι άλλες φορές χωρίς να το διαλαλώ αριστερά και δεξιά) αλλά για να δώσω έναν πιο προσωπικό τόνο στην είδηση, μήπως και καταλάβει και κάποιος άλλος πως δεν είναι δα και τόσο φοβερό και δύσκολο να δίνεις αίμα, και πεταχτεί για μισή ώρα στο κοντινότερο νοσοκομείο να δώσει αίμα για το συγκεκριμένο παιδάκι.

Και μία δεύτερη έκκληση: ΜΗΝ ξαναπροωθήσετε email για αιμοδοσία. Όσο αδιάφοροι είστε εσείς, άλλο τόσο αδιάφοροι είναι και αυτοί στους οποίους το προωθείτε, και οι οποίοι απλά το επαναπροωθούν με τη σειρά τους. Έτσι ένα email περνάει από χιλιάδες παραλήπτες, ΧΩΡΙΣ κανείς τους να πάει να δώσει αίμα (για παράδειγμα, σταματήστε, ω! καλοί Σαμαρείτες, να προωθείτε το email για τον «Δημήτρη Μέτσιο» (google results). Ελπίζω να είναι καλά, αλλά αν περίμενε από σας να τον βοηθήσετε… Η πιο παλιά αναφορά στην συγκεκριμένη έκκληση αιμοδοσίας που βρήκα ειναι 11 Νοεμβρίου 2007, και το email κυκλοφορεί ακόμα, 1 χρόνο μετά (φυσικά, πάντα με τον τίτλο «Επείγον»)! Κι όλα αυτά επειδή κανείς δεν έκανε καν τον κόπο να πάρει ένα τηλέφωνο στο νοσοκομείο να εξακριβώσει αν ισχύει το περιστατικό. «Click ‘n’ forward ‘n’ save the world…«)
 
 
 
Και για να επανέλθουμε στο γεγονός της ημέρας: όπως και πέρσι τέτοια μέρα, έτσι και φέτος γιορτάζω μαζί με όλα τα ζώα! Χρόνια μας πολλά!

Happy Birhday!

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in Έτσι μου 'ρθε and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

22 Responses to Για τα σημερινά μου γενέθλια…

  1. Ο/Η BioLogos λέει:

    cheers Γιώργο και πολλές ευχές!
    Από εδώ που είμαι ελπίζω το δώρο που σου έστειλα να ήταν αρκετό.

  2. Ο/Η nikos10 λέει:

    Πολύχρονος, (Dr.) George!

    Σωστή η κίνησή σου. Σκέψου, όμως, και το ενδεχόμενο να γίνεις τακτικός αιμοδότης. Η (πραγματικά ελάχιστη) ταλαιπωρία (τρεις φορές το χρόνο δίνεις αίμα) δεν είναι τίποτα μπροστά στη βοήθεια που προσφέρεις…

  3. Ο/Η dimhap λέει:

    πόσο βόδι είμαι
    και σου χα πει θα το θυμηθώ!
    χρόνια πολλά αγαπημένε gmarmari
    εύχομαι τα καλύτερα

  4. Ο/Η yiannas λέει:

    Ευχαριστώ πολύ που παρουσιάσατε το κείμενο μου γιά την ημέρα των ζώων. Ευχαριστώ γιά την ευαισθησία που δείχνετε απέναντι στα ζώα!
    Χρόνια μας πολλά λοιπόν, μιά και γιορτάζω κι εγώ ως αρκούδα…
    Να είστε καλά!

  5. @papo,
    sys.out.println(«thnx!»);

     
    @BioLogos,
    ντάξει, το δώρο ήταν σούπερ ρε! «Μ έφτιαξες»! xexe!

     
    @nikos10,
    φχαριστώ Νικο, αν και για να προσθέσουμε αυτό το «dr» θα μας βγει λίγο η πίστη… Αλλά γουστάρω!

    Δεν είναι θέμα σκέψης, θέλω να γίνω τακτικός (μάλλον *πρέπει*, γιατί έχω και υψηλό αιματοκρίτη -49-) απλά δεν μπορώ να το βάλω στο πρόγραμμα μου γμτ. Δηλαδή πάντα το ξεχνάω, και μόνο όταν βλέπω καμία έκτακτη το θυμάμαι. Ισως θα έπρεπε να βάλω με κάποιο τρόπο υπενθυμίσεις, αλλιώς δε το θυμάμαι μέσα σε όλα τα άλλα που έχω να σκεφτώ.

     
    @dimhap,
    αφού σου είπα ρε συ, δεν παίζει να τα θυμηθείς! Το να θυμάσαι ημερομηνίες και γενέθλια είναι γυναικεία abilities και skills!

     
    @yiannas,
    καταρχήν μη μου μιλάς στον πληθυντικό γιατί νομίζω πως είμαι κανένας μπάρμπας! Δεύτερον δεν υπάρχει λόγος να με ευχαριστείς, εγω θα πρεπε να σε ευχαριστώ (και πάει λέγοντας…)
    😉

  6. Ο/Η nikos10 λέει:

    Δε χρειάζεται να το θυμάσαι εσύ (άλλωστε, κι αυτό είναι λίγο-πολύ γυναικείο skill).

    Βρίσκεις ένα σύλλογο αιμοδοτών, γράφεσαι και σε καλούν αυτοί.

    Βολικό, ε;

  7. Ο/Η Eλένη λέει:

    Χρόνια Πολλά όμορφε ότι επιθυμείς!!! ελπίζω νa συνεχίσεις την καλή δουλειά σε αυτό το μπλογκάκι… να τα εκατοστήσεις κι ότι επιθυμείς στην αγκαλιά σου να το βρείς. Σου εύχομαι πάνω από όλα να είσαι πάντα υγιείς και ευτυχισμένος!!!! 🙂

  8. Ο/Η παπί λέει:

    Χρόνια Πολλά Γιώργο! Δεν έχει κουκουρούκου φέτος?! 😦

    [ Όντως γυναικείo skill! Nα φανταστείς, σε θυμάμαι ψυχαναγκαστικά από πέρσι! lol ]

  9. Ο/Η Rodia λέει:

    Χρόνια Πολλά και Χαρούμενα Γιώργο 🙂
    Η χαρά είναι δικαίωμα όλων. Και του Αντρέα. Πολύ καλά έκανες.

  10. Ο/Η antidrasi&sex λέει:

    Χρόνια καλά!
    Μια χαρά έπραξες και μια χαρά έκραξες!
    Αυτά τα e-mail είναι σαν το Φοίνικα, αναγεννιούνται διαρκώς από τις στάχτες τους. Και κανείς δεν κάνει τον κόπο να κάνει ένα τηλέφωνο ή έστω ένα google search.
    Πάντως, για την αιμοδοσία, τι ώρα πήγες?
    Γιατί εγώ… —> Γίνετε Εθελοντές Αιμοδότες (αν σας αφήσουν)

    http://antidrasiandsex.blogspot.com/2008/09/blog-post_13.html

  11. Ο/Η silia λέει:

    Αν και λίγο καθυστερημένα , σου εύχομαι χρόνια πολλά .
    Για τα e-mails για τις επειγουσες αιμοδοσίες , απόλυτα σωστός .

  12. Ο/Η kafrokoritso λέει:

    Εγώ είμαι γενικώς καθυστεριμένη οπότε δε με παρεξηγείς , δε σε ξέχασα, απλά δε μπήκα νετ. Χρόνια σου πολλά κα καλή επιτυχία στα καινούρια σου βάσανα. Πρέπει να είσαι πολύ μαζόχας τελικά…

  13. @nikos10,
    βασικά υποτίθεται πως είμαι γραμμένος στην ΦΟΕΑ (Φοιτητικη Ομαδα Εθελοντικης Αιμοδοσιας) άλλα δε θυμάμαι ποτέ να με ειδοποίησαν… Οπότε τι κάνω? Γράφομαι σε άλλο σύλλογο?

     
    @Eλένη,
    ευχαριστώ πολύ! Προς το παρόν οι ευχές για υγεία κτλ δεν πιάσαν, είμαι στο κρεβάτι με ρίγος!

     
    @Παπί,
    τι κουκουρούκου, για κουκουρούκου είμαστε? Δεν άκουσες τον νέο προυπολογισμό, δηλαδή, τις νέες αυξήσεις?

    [ δηλαδή τώρα θες να με κάνεις να νιώσω τύψεις, επειδή σε ανάγκασα από πέρσι να θυμάσαι τα γενέθλια μου? ]

     
    @Ροδία,
    επίσης χρόνια πολλά και υγεία Μαρίνα.

  14.  
    @antidrasi&sex,
    όχι ρε συ, τώρα διάβασα το άρθρο σου… τι τραγικά πράγματα είναι αυτά?

    Εγώ αρχικά πήγα στην ΦΟΕΑ, αλλά δεν είχε ανοίξει ακόμα για φέτος, οπότε έτρεξα στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο για να προλάβω και έφτασα εκεί 2:10. Η αιμοδοσία αν θυμάμαι καλά γίνετε 8:30 – 14:00 και μετα 18:00 – [δε θυμάμαι]. Άλλα όταν τους είπα πως θέλω να δώσω αίμα, παρόλο που ήταν 2:15, με βάλαν μέσα και μου πήραν αίμα.

    Αυτό που έγινε σε σένα είναι… δε ξέρω τι να πω ρε φίλε… άκου εδώ πράματα…

     
    @silia,
    δε νομίζω οι ευχές να έχουν συγκεκριμένη μέρα και ώρα που πρέπει και να γίνουν. Όποτε και να γίνονται καλοδεχούμενες είναι. Οπότε σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

     
    @kafrokoritso,
    έλα ρε συ, που χάθηκες! (θα μου πεις λες και γω δε χάθηκα…). Φχαριστώ για τις ευχές, καλά αποτελέσματα στις εξεταστικές, και φχαριστώ για το «μαζόχας» (ισχύει…)!

  15. Ο/Η nikos10 λέει:

    Εντάξει, σε φοιτητικό σύλλογο είσαι γραμμένος. Μην περιμένεις μεγάλη οργάνωση, αρχεία, τηλέφωνα κ.λπ.

    Εγώ είμαι γραμμένος σε σύλλογο αιμοδοτών στη Θεσ/νικη. Κάθε τέσσερις μήνες, περίπου, μου τηλεφωνούν και μου ζητούν να δώσω αίμα εντός των επόμενων τριών – τεσσάρων ημερών. Αν δεν μπορώ, με καλούν αργότερα.

    Φαντάζομαι ότι και στα Γιάννενα θα υπάρχει κάποιος τέτοιος σύλλογος (αν βεβαίως δεν σε καλύπτει ο φοιτητικός).

  16. Ο/Η harisheiz λέει:

    Χρόνια πολλά Γιώργο, να μου κόβει ο ύψιστος hits και να σου δίνει μέρες!!!

  17. Ο/Η antidrasi&sex λέει:

    Δεν είναι προσωπικό ρε συ. Δεν είναι γιατί ταλαιπωρήθηκα εγώ.
    Αλλά αν οι αιμοληψίες είναι μόνο εργάσιμες μέρες και ώρες πότε να δώσει η πλειονότητα του εργαζόμενου κόσμου αίμα?
    Σημειώνω ότι αυτό είναι πρόσφατο. Παλαιότερα έχω δώσει Κυριακές, αργίες, απογεύματα και πάντα στις αιμοληψίες το προσωπικό ήταν ΑΨΟΓΟ.

  18. Ο/Η ανώνυμος λέει:

    Το επίσημο fan club του Δημήτρη Κοργιαλά, σου εύχεται χρόνια πολλά γιώργο μαργαριτή. Και δεδομένου πως είσαι από τα πιο φανατικά του μέλη κ υπόδειγμα για πολλά από τα υπόλοιπα μέλη, ακολουθεί το παράδειγμα σου και δημόσια δεσμεύεται πως το αίμα που θα συλλέγεται από τις ομαδικές απόπειρες αυτοκτονίας που οργανώνονται μετά από κάθε συναυλία του κοργιαλά θα δίνεται σε νοσοκομεία σε μια ένδειξη ανθρωπισμού για όλη τη κοινωνία.
    Ευχαριστούμε θερμά.

  19. Ο/Η kafrokoritso λέει:

    oh george, χαθηκα γιατι δεν εχω dsl και βαριεμαι να μπαινω νετ και να σερνομαι. μια ματια στον reader και εξω. ξενοικιασα κιολας και εχουν σταματησει και τα περιεργα ονειρα (δεν εχω υλικο να γραψω 😛 )… γμστ

  20. Ο/Η παπί λέει:

    Όχι βρε, τι τύψεις! Μια κουκουρούκου πήγα να ψαρέψω στο τζάμπα το καημένο! 😛

  21. nikos10,
    ναι, φοιτητικός σύλλογος μεν, δε μπορείς να περιμένεις να είναι σούπερ οργανωμένος, αλλά αν δεν κάνουν και αυτά τα απλά τότε τι κάνουν?

    Δε ξέρω, δεν έχω δει για κάποιο σύλλογο στα Γιάννενα, και δεν έχω χρόνο και να ψάξω τώρα. Θα μου λες όποτε σου λένε εσένα, να πηγαίνω και γω! 😉

     
    harisheiz,
    ναι ρε, σώπα, σιγά την ευχή, εκ του ασφαλούς! Να σου κόβει hits -που έχεις πάρα πολλά- και να μου δίνει χρόνια! Αν είναι να σου ευχηθώ και γω ο θεός να μου κόβει σχόλια από το άρθρο των Πυξ Λαξ και να σου δίνει χρόνια!

     
    antidrasi&sex,
    προφανώς δεν είναι *μόνο* προσωπικό, προφανώς το πρόβλημα είναι πότε τελικά θα μπορέσει να πάει να δώσει κάποιος αίμα, και μάλιστα σε έκτακτη περίπτωση. Η κατάσταση που αναφέρεις είναι τραγική.

     
    ανώνυμος,
    καταρχήν να σας ευχαριστήσω και γω με την σειρά μου. Η ενέργεια σας αυτή με χαροποίησε περισσότερο και από τότε που είχα την ατυχή ευτυχία να δω με κλειστά μάτια και ωτοασπίδες των Δημητράκι να τραγουδάει live με την Ευρι… ά ρε Ευριδίκη μου, γιατί με αυτόν τον μαλάκα?

    Επίσης, θα θέλαμε να σας προσκαλέσουμε στα εγκαίνια του νέου fart club που θα ανοίξουμε εδώ στα Γιάννενα για τον υψιστο αποτυχημένο emo Δημήτρη Κοργιαλά. Θα μοιράσουμε ξυραφάκια ειδικά για κόψιμο φλεβών, ενώ ο Δημήτρης δεσμεύτηκε για πρώτη -και ελπίζω όχι τελευταία- φορά να αυτοκτονήσει μπροστά μας για να στεριώσει το fart club (κατά το δημοτικό τραγούδι του γεφυριού της Άρτας).

    Σας περιμένουμε εναγωνίως και διαγωνίως στα Γιάννενα!

     
    kafrokoritso,
    μεγάλη μλκία που σταμάτησες να βλέπεις καμμένα όνειρα… Σε καταλαβαίνω τότε που σταμάτησες και να γράφεις…

     
    παπί,
    ναι αλλά ξέρεις πόσο έχουν πάει η κουκουρούκου ε?

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).

