HOL

Ξερετε αν η HOL ειναι θυγατρικη εταιρεια; Αν ναι, ποια ειναι η μητρικη της;

Η κατασταση εχει ως εξης: εδω και ενα μηνα εχω μετακομισει. Ειπαμε μιας που μετακομιζουμε να φυγουμε απο τον ΟΤ€ και να παμε στο ιδιοκτητο δικτυο της HOL, για να γλιτωσουμε και καποια (αρκετα) ευρα. Εχουμε παρει λοιπον τηλεφωνο την HOL, εχουμε κοψει την υπαρχουσα συνδεση HOL στο παλιο σπιτι, εχουμε κοψει το τηλεφωνο στο παλιο σπιτι, τους εχουμε δωσει ολα τα στοιχεια που απαιτουνται για την αιτηση, και περιμενουμε μαρτυρικα εδω και πανω απο μια βδομαδα να μας στειλουν ενα γανημενο email το οποιο θα υπογραψουμε για να ξεκινησει η διαδικασια της συνδεσης. Και επειδη τους ειπαμε μαλιστα οτι βιαζομαστε και οτι εχουμε αμεσα αναγκη το ιντερνετ (το διδακτορικο δε μπορει να περιμενει την HOL) μας καθυσηχασαν λεγοντας μας πως το πολυ σε μια μερα θα σταλει το email. Κι εχει περασει πανω απο μια βδομαδα μεχρι στιγμης…

Δεδομενου λοιπον πως εχω αμεσα αναγκη το ιντερνετ, και αυτοι με κοροιδευουν καταμουτρα («το πολυ σε μια μερα» = μεχρι στιγμης περιμενω 8 μερες για την αιτηση -δε μιλαμε καν για ενεργοποιηση- και συνεχιζουμε…), σκεφτομαι αυριο να τους παρω τηλεφωνο και, μεταξυ των αλλων, να τους βρισω και την μανα. Γι αυτο λοιπον θελω να ειμαι σιγουρος: εχει μητρικη εταιρεια η HOL;

Advertisements

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in HOL. Bookmark the permalink.

23 απαντήσεις στο HOL

  1. Ο/Η νικος λέει:

    Βρίσε τους εσύ τη μάνα …Αυτοί θα ξέρουν σίγουρα!

  2. Ο/Η dmelisso λέει:

    Έχε πίστη στους Manowar, αδερφέ, και όλα θα πάνε καλά…

  3. Ο/Η papajohn λέει:

    Βασική αρχή: αν θες internet γρήγορα ΠΟΤΕ δεν πας σε εναλλακτικό…

  4. Ο/Η lifewhispers λέει:

    αν και θα συμφωνησω με τον αποπανω κυριο, εντουτοις το θεμα χρειαζεται πολυ ψαξιμο. εγω θα προτιμουσα εναλλακτικο παροχο, αλλα δεν εχω θεμα βιασυνης, οπως εσυ. οποτε καταληγουμε στον ενα και μοναδικο, φανταζομαι..

  5. Ο/Η nashos λέει:

    Είσαι σίγουρος ότι θες να βρίσεις τράπεζα; 🙂

    Σοβαρά τώρα. Αυτό με το mail πρώτη φορά το ακούω, και έχω περάσει από HOL. Από ότι θυμάμαι απλά στέλνεις το fax με την αίτηση, σε παίρνουν πίσω για κάτι διαδικαστικά, και μετά απλά περιμένεις την ενεργοποίηση (εντωμεταξύ σου στέλνουν και το συμβόλαιο ταχυδρομικά).

  6. Ο/Η Καναλιώτης λέει:

    Η Hol ανήκει στον Κόκκαλη.

    Ξέρω κάποιον που περίμενε 25 ημέρες. Εκεί βαρέθηκε και περίμενε άλλες 5 μέρες για να επιστρέψει ΟΤΕ.

    Ένας άλλος περίμενε 3 μήνες να γίνει η αλλαγή απο ΟΤΕ σε HOL ένα μήνα χωρίς τηλέφωνο. Τι έκανε αυτός; Επικοινώνησε με την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων έφτιαξε έναν όμορφο φάκελο και τον έδωσε στον δικηγόρο του.

    Απο HOL λενε οτι τους σαμποτάρει ο ΟΤΕ.

  7. Ο/Η mouridis λέει:

    Όλοι οι «ιδιωτικοί» λένε ότι τους σαμποτάρει ο ΟΤΕ… καραμέλα έχει γίνει… το ότι είναι για τα μαύρα κλάματα (οργάνωση ΜΗΔΕΝ) δεν το λένε…

    Φταίει ο ΟΤΕ που κάνει 45 λεπτά να σου απαντήσει η υποστήριξη στο τηλέφωνο; Φταίει ο ΟΤΕ που δεν σου δίνουν ποτέ ένα υπεύθυνο να μιλήσεις αλλά μια κοπελιά που δεν ξέρει τι είναι το internet; Φταίει ο ΟΤΕ που εμένα με σύνδεσαν 1.5 μήνα αφού είχα ακυρώσει την αίτηση σε αυτούς και είχα μετακινηθεί σε άλλο πάροχο;

    Φίλε Γιώργο, συμφωνώ απόλυτα με τον papajohn. Γύρνα επειγόντως σε ΟΤΕ.

    Και αν θες να διαβάσεις το δικό μου δακρύβρεχτο έπος με την Forthnet, ρίξε μια ματιά εδώ: http://www.kepik.gr/?p=53

  8. Ο/Η Καναλιώτης λέει:

    Σωστός ο mouridis

    Φταίει ο ΟΤΕ που κάνει 45 λεπτά να σου απαντήσει η υποστήριξη στο τηλέφωνο; Φταίει ο ΟΤΕ που δεν σου δίνουν ποτέ ένα υπεύθυνο να μιλήσεις αλλά μια κοπελιά που δεν ξέρει τι είναι το internet; Φταίει ο ΟΤΕ που εμένα με σύνδεσαν 1.5 μήνα αφού είχα ακυρώσει την αίτηση σε αυτούς και είχα μετακινηθεί σε άλλο πάροχο;

  9. @νικος,
    θα ακολουθούσα τις οδηγίες σου, αν έβρισκα κανέναν στο τηλέφωνο σήμερα που πήρα. Μεχρι στιγμής δε το σηκώνει κανείς…

     
    @dmelisso,
    μάρτυς μου ο Joe DeMaio, αυτό δεν θα περάσει έτσι απλά χωρίς να χυθεί αίμα και χωρίς να ακουστούν τουλάχιστον 2 σόλο μπάσο.

     
    @papajohn,
    βασική αρχή επίσης πως δε μου περισσεύουν τα λεφτά για να τα σκορπάω από δω και απο κει στον ΟΤΕ.

    Εδώ έχουμε ένα πρόβλημα βελτιστοποίησης με δύο μεταβλητές: ταχύτητα σύνδεσης και τιμή. Δεν μπορείς εύκολα να αποφασίσεις. Και προτιμώ να καθυστερήσω λίγο αλλά απο κει και πέρα να πληρώνω περίπου τα μισά λεφτά, παρά να πληρώνω για χρόνια τα διπλάσια λεφτά επειδή βιαζόμουν στην αρχή. Την πάτησα μία φορά έτσι, δε την ξαναπατάω. Αλλά αυτό δε σημαίνει πως η HOL θα γλιτώσει το βρισίδι. Απλά θέλω να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο, και όχι να βρίσω την πρώτη τυχαία άσχετη τηλεφωνήτρια που θα σηκώσει το τηλέφωνο (αν το σηκώσει κανείς…).

     
    @lifewhispers,
    προτιμώ να περιμένω και να πάω στον εναλλακτικό. Και ευτυχώς πλέον δεν υπάρχει ο «ένας και μοναδικός». Υπάρχουν πολλοί και εναλλακτικοί, απλά όπως λέμε και μεις οι πλεροφορικοί, υπάρχει ένα trade-off μεταξύ τιμής και ταχύτητας σύνδεσης. Εσύ επιλέγεις. Και νομίζω και γω θα επιλέξω την τιμή.

     
    @Stazybο Hοrn,
    EFG Eurobank: MILF

     
    @nashos,
    έχουμε πάρει τηλέφωνο, έχουμε δώσει τα στοιχεία μας, και υποτίθεται πως θα μας στείλουν την αίτηση την οποία θα υπογράψουμε και θα στείλουμε πίσω για να ξεκινήσει η διαδικασία. Σε αυτή τη φάση βρισκόμαστε. Και επειδή την έχουμε ξανακάνει τη διαδικασία και την προηγούμενη φορά πάλι είχαν κάνει πολύ καιρό να στείλουν το email, τους τονίσαμε πως βιαζόμαστε και πως επείγει να το στείλουν άμεσα. Αλλά τα @@ μας πάλι…

     
    @Καναλιώτης,
    στον ΟΤΕ δεν ξαναγυρνάω, και 2 μήνες να κάνει η σύνδεση. Βαρέθηκα να πληρώνω γαμησιάτικα της κάθε τσατσάς-ΟΤΕ.

    Απλά και η HOL είναι gtp όσον αφορά την οργάνωση. Αν δεν πιάσω γραμμή και σήμερα θα πάμε στη forthnet. Σίγουρα πράγματα, έχει και κατάστημα εδώ στα Γιάννενα, οπότε αν γουστάρω πάω και τους βρίζω αυτοπροσώπος, face to face. Και αυτό για μένα μετράει πολύ, το να μπορείς να πας να βρίσεις τον άλλο κατάμουτρα. Είναι ένα plus αυτό για έναν ISP…

     
    @mouridis,
    σωστός, εννοείται πως είναι ανοργάνωτες εντελώς, και πλην ελαχίστων (βλέπε HOL, Forthnet) όλες οι άλλες είναι χρεωμένες μέχρι το κεφάλι, και παρόλα αυτά ζητάνε νέους πελάτες οι οποίοι δε ξέρω τι θα κάνουν όταν οι εταιρείες χρεωκοπήσουν. Πχ κάτι τέτοιο προβλέπω για την On Telecoms. Και εννοείται πως είναι στανταρ η δικαιολογία «ο ΟΤΕ μας σαμποτάρει», που μπορεί μέχρι ενός σημείου να είναι αλήθεια, άλλα όταν παίρνω με τις ώρες τηλ και δε το σηκώνει κανείς η μιλάει για 8 ώρες είσαι παντελώς gtp και δε σου φταίει ο ΟΤΕ. Τρεις τηλεφωνητές δε φτάνουν να εξυπηρετούν τα 300 καθημερινά τηλεφωνήματα για προβλήματα και νέες συνδέσεις.

    ΟΤΕ δε γυρνάω. Τέρμα. Όχι στα γαμησιάτικα. Δεν θέλω να κάνω άλλο το μαλάκα.

  10. @mouridis,
    διάβασα το ποστ σου, πέρασες πολλά και συ…

    Μου κάνει εντύπωση όμως πως δεν κινήθηκες κάπως έτσι:
    http://www.eett.gr/opencms/sites/EETT/CostumerInformation/QuestionCharge.html

    Πολλά άτομα όταν κάνανε καταγγελία είδαν άμεσα την αίτηση τους να ενεργοποιείται. Και ο άγιος φοβέρα θέλει.

    Εμένα θα είναι το πρώτο μου βήμα.

  11. Ο/Η nuntius λέει:

    Εγώ νομίζω φταίς εσύ. Είσαι άσχετος ρε αγόρι μου με τα πισιά, παραδέξου το να τελειώνουμε.
    Και μια και σε συμπαθώ θα σε σώσω. Άλλαξε αμέσως και πήγαινε σε OFF TELECOMS. Έχει την ΚΑΛΥΤΕΡΗ μουσική στην αναμονή και ακόμα και μετά απο χεστήριο της ΕΕΤΤ όχι μόνο σε γράφει στα *&^% της αλλά κατά καιρούς σε παίρνουν εκπρόσωποί της για να σε ενημερώσουν για το πόσο γαμάτη εταιρία είναι!

  12. Ο/Η nashos λέει:

    Sorry, αλλά γιατί δεν τυπώνεις/στέλνεις ο ίδιος τη φόρμα ενεργοποίησης;

    http://www.hol.gr/files/ΑΙΤΗΣΕΙΣ/hol_double-play_and_telephony_appl_form_gr.pdf

  13. Ο/Η recuerdos λέει:

    Ερασιτεχνες του κωλου ειναι ολοι τους!
    Μονο τις τσεπες μας καλοκοιταζουν κρυφες χρεωσεις(κλασικα)
    και απο υπηρεσιες…τιποτα!!
    Κουραγιο…

  14. Ο/Η mouridis λέει:

    Γιώργο αυτό που διάβασες είναι μόνο μια περίληψη των γεγονότων. Και με ΕΕΤΤ το έψαξα και με ΙΝΚΑ και με Συνήγορο του Καταναλωτή.

    Οι καταγγελίες στην ΕΕΤΤ είναι μέγιστο χάσιμο χρόνου. Το ίδιο και σε ΙΝΚΑ. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή είναι το καλύτερο μέρος για καταγγελίες αλλά και εκεί δεν μπορούν να κάνουν τίποτα για τις καθυστερήσεις στην σύνδεση αφού κανένας πάροχος δεν δεσμεύεται γραπτά για το χρονικό διάστημα που θα μεσολαβήσει από την αίτηση μέχρι την σύνδεση. Βοηθούν όμως σε οποιοδήποτε άλλο θέμα (π.χ. εμένα που με ξεσύνδεσαν με τον τσαμπουκά από τον ΟΤΕ για να με βάλουν στην Forthnet χωρίς την θέλησή μου).

    Ξέρω ότι έχεις αποφασίσει να φύγεις οπωσδήποτε από τον ΟΤΕ (ξέρω το συναίσθημα – ήθελα να φύγω από τον ΟΤΕ από την προ-internet εποχή, όταν ακόμα έμπαινα σε BBS με ταχύτητες 240bytes/sec) αλλά θα επιμείνω ότι αυτό που ονομάζεις «γαμησιάτικα» δεν είναι χρήματα που πετάς από το παράθυρο αλλά χρήματα που έχουν αντίκρυσμα.

    Στον ΟΤΕ έχεις ανθρώπινη αντιμετώπιση/υποστήριξη. Όταν το ανηψάκι σου θα σηκώσει το τηλέφωνο και θα πάρει στην Κουάλα Λουμπούρ για να κατεβάσει τσόντες στο κινητό και θα σε χρεώσει €10.000, θα πας στο τοπικό κατάστημα του ΟΤΕ, θα κλαφτείς 2 λεπτά, και το χρέος σου θα σβήσει. Αν είσαι σε ιδιωτικό, απλά θα πιάσεις δεύτερη δουλειά για να ξεχρεώσεις. Όχι απλά δεν θα κατανοήσουν το πρόβλημά σου, αλλά ούτε θα το ακούσουν. Όλοι όσοι θα μιλήσεις θα είναι «αναρμόδιοι», ακόμα και αυτοί στο κατάστημα της γειτονιάς σου (επειδή το ανέφερες, ακόμα και αυτοί έχουν εντολές να μην σου δίνουν τρόπο επικοινωνίας με κάποιο «αρμόδιο»). Αλλά φυσικά, ακόμα και αν καταφέρεις να μιλήσεις με κάποιον, ποιος ο λόγος να σου σβήσει το χρέος μια ιδιωτική εταιρία; Μήπως ήταν δικό τους το φταίξιμο που το ανηψάκι θέλει τσόντες;

    Και φυσικά, ναι, το παράδειγμά μου είναι τραβηγμένο. Καταλαβαίνεις όμως που το πάω. Με την οργάνωση που έχουν αυτές οι εταιρίες, δεν χρειάζονται ανηψάκια. Μια λάθος πληκτρολόγηση ενός υπαλλήλου μπορεί να σε βάλει να χρωστάς το ίδιο ποσό. Και να δω τότε πως θα βγάλεις άκρη με την ιδιωτική.

    Και για να καλυφθώ και ιδεολογικά, να πω ότι δεν ισχυρίζομαι ότι ο ΟΤΕ έχει ανθρώπινη αντιμετώπιση γιατί είναι άγιος ή γιατί έχει δώσει αυτή την γραμμή στους υπαλλήλους του. Απλά, ο υπάλληλος του ΟΤΕ, όντας ακόμα δημόσιος υπάλληλος, δεν έχει τίποτα να χάσει εξυπηρετώντας σε. Ποιος ιδιωτικός υπάλληλος όμως θα πάρει πρωτοβουλία να σου σβήσει ένα χρέος έστω και €50 χωρίς να νοιώσει την καρέκλα του να τρίζει;

    Πριν δύο εβδομάδες, 13μήνες μετά την «με το ζόρι» σύνδεσή μου στην Forthnet, έλαβα το router που μου χρωστούσαν και με διαβεβαίωσαν άλλη μια φορά ότι θα με αποζημιώσουν, αφαιρώντας από τον λογαριασμό μου ένα δίμηνο πάγιο (€80), για τα €117 που έχασα όταν με ξεσύνδεσαν από την OTEnet, στην οποία είχα δέσμευση. Την ίδια υπόσχεση ακούω εδώ και 1 χρόνο…

  15. Ο/Η antidrasi&sex λέει:

    Για το αρχικό σου ερώτημα, η HOL έχει αγοραστεί από την INTRACOM…

  16. Ο/Η Paris λέει:

    Η HOL ανήκει στον όμιλο συμμετοχών της Intracom. Δεν θα βγάλεις κάτι με το να πας στη μητρική. Επίσης, όλες οι εταιρείες σε επίπεδο εξυπηρέτησης και ποιότητας υπηρεσιών είναι τόσο χάλια ή και περισότερο. Η Tellas μέχρι το 2008 εν είχε καθόλου κέντρο υποστήριξης πελατών, η Forthnet χρεώνει την υπηρεσία από την ώρα της σύνδεσης χωρίς όμως να έχει γίνει η σύνδεση του κυκλώματος από τον ΟΤΕ και έχει καταδικαστεί γι αυτό, η ON Telecoms δεν έχει καθόλου support, η Algonet και η NetOne -οι οποίες πρόσφατα συγχωνεύτηκαν- δεν έχουν κυκλ΄λωματα ή νοικιασμένη χωρητικότητα / κυκλώματα στον ΟΤΕ σε πάνω από τις μνισές περιοχές της χώρας που πωλούν συνδέσεις, η Lannet έχει βαρέσει κανόνι και τους υπάρχοντες πελάτες της εξυπηρετεί η HOL μέσω της Columbia, η οποία τους έχει εκχωρήσει στην Algonet. Ο ΟΤΕ σαμποτάρει τους πάντως, όπου αυτοί οι «πάντες» εν έχουν δικά τους κυκλώματα, δλδ., -γεωγραφικά μιλώντας- στο 70 – 80% της χώρας. Στην Αθήνα η κατάσταση είναι λίγο καλύτερη, αλλά και εκεί υπάρχει πρόβλημα αναφορικά με το πόσες συνδέσεις μπορεί να σηκώει το δίκτυο της κάθε εταιρείας, επειδή πρωτεύουσα είναι εξαιρετικά πυκνοκατοικημένη.

    Πρακτικά μιλώντας: (Α) δεν έχει νόημα να επιστρέψεις στον ΟΤΕ από πλευράς κοστοστρέφειεας ή / και ποιότητας. (Β) Εχει νόημα να προσφύγεις σε καταναλωτικές οργανώσεις (Γ) δεν έχει νόημα να διαμρτυρηθείς στη μητρική, ή στον μέτοχο ή οπουδήποτε αλλού γιατί αυούς τους ενδιαφέρει μονάχα το περιθώριο κέρδους.

  17. Ο/Η papajohn λέει:

    Αχ αχ αχ… Δυστυχώς αγαπητέ Γιώργο είσαι πρωτάρης στους εναλλακτικούς! 🙂 Απλώς άσε με να σου πω κάτι: Ποτέ μη λές ποτέ στον πΟΤΕ. Αργά ή γρήγορα, οταν θα αγανακτήσεις στο τετράγωνο με τον εναλλακτικό που σε εξυπηρετεί θα δεις ότι 5 ευρώ το μήνα παραπάνω και 5mbit λιγότερα σίγουρα δεν εξισορροπούν:
    -Την αυτοπεποίθηση ότι έχεις σταθερό τηλέφωνο που λειτουργεί
    -Το γεγονός ότι περιμένεις στην αναμονή 1 λεπτό και σου απαντάνε.
    -Ότι κάποιος απο την εταιρία θα έρθει σε λογικό χρονικό διάστημα στο χώρο σου και θα δει το πρόβλημα σου.

    Για μένα η καλύτερη λύση σε περιπτώσεις όπως η δική σου ειναι:
    1. Αίτηση στον ΟΤΕ και παραμονή εκεί για το υποχρεωτικό 6μηνο.
    2. Αίτηση στον εναλλακτικό για Full LLU.
    Αν σου κάτσει θα έχεις internet απο την αρχή και θα μπορείς εσυ να διαλέξεις πότε είσαι ασφαλής να μπλέξεις μαζί τους. Διαφορετικά, πες μου πως μπαίνεις net απο το σπίτι τον τελευταίο μήνα (και πως θα μπαίνεις τους υπόλοιπους…) και πες μου αν αξίζει η ταλαιπωρία για να γλιτώσεις συνολικά το εξάμηνο 40ε και να κερδίζεις 300k/sec παραπάνω downstream.

    Εχω δοκιμάσει να γίνω πελάτης της On Τelecoms. Περίμενα 3 μηνες και τα παράτησα. Έχω δοκιμάσει να γίνω πελάτης της HOL, περιμενα 3 μήνες και τα παράτησα. Ένοιωσα να υποτιμούν τη νοημοσύνη μου, αγανάκτησα, αλλα ευτυχώς είχα ήδη τηλέφωνο+νετ. Ελπίζω να μη δεις το ίδιο έργο χωρίς να έχεις service…

  18. Ο/Η nuntius λέει:

    @papajohn
    Ερώτηση κλειδί: η ΟΝ σου επέστρεψε τα χρήματα απο τον εξοπλισμό που σου είχε στείλει αμέσως αμέσως όταν έκανες το συμβόλαιο?

  19. Ο/Η kitsosmitsos λέει:

    Κοκκαλιστάν είναι η απάντηση.
    Και όσο για όλα τα άλλα, μάλλον ο Μας-ενώνει είναι ο καλύτερος σε θέμα εξυπηρέτησης…

  20. Ο/Η papajohn λέει:

    @nuntious
    Οχι ΦΥΣΙΚΑ! :-p
    Τους πίεζα επί 3 μήνες για να τον επιστρέψω αλλα με έγραφαν. Μετά αποφάσισα να τον κρατήσω γιατί χρειαζόμουν ένα δευτερο ΑP που κόστιζε περίπου το ίδιο οπότε… ακόμα περιμένω!!!

  21. Παράθεμα: 100 Top Post WordPress 1/12/2008 « Kopanakinews’s Weblog

  22. Ο/Η harisheiz λέει:

    H HOL έχει μπαμπά τον Κόκκαλη και μαμά την Intracom, κοινώς η HOL είναι αδελφάκι του Ολυμπιακού… βρίσε όσο θες κι ακόμα παραπάνω!

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s