Μαθήματα Ελληνικής Κρατικής Δημοσιογραφίας

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in Πολιτικά, αστυνομία. Bookmark the permalink.

7 Responses to Μαθήματα Ελληνικής Κρατικής Δημοσιογραφίας

  1. Ο/Η Christophoros Stamboglis λέει:

    φοβηθηκε μη τη διώξουνε μωρε, κι ήταν τόσο καλοβαμένη…

  2. Ο/Η ephee λέει:

    «Μπάστα, μπούκωνε, και μόκο που θα μου πεις πως χτυπήθηκαν και δημοσιογράφοι μαλακισμένο! Όταν θα γίνεις σημαντικός σαν κι εμένα και θ’απλώνεις την κωλάρα σου σε στούντιο όπως εγώ, τότε θ’αποφασίζεις τι θα λες και τι θα κόβεις. Τώρα αποφασίζω εγώ!»

  3. Ο/Η kaede λέει:

    ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΟΛΩΝΙΕΣ! (να’ναι καλά το reader που τα κρατάει όλα, άντε τώρα μη τις δημοσιεύσω εγώ!)

  4. @Χριστόφορε-με-το-δύσκολο-επίθετο,
    κι άμα τη διώξουν που θα βρει ευρά για τις επόμενες πλαστικαί εγχειρήσεις;
    (έχει πολύ πλάκα, εντωμεταξύ, κάθε φορά που προσπαθεί να γελάσει αλλά τα μπότοκς και οι πλαστικές στο πρόσωπο δε της επιτρέπουν παρά μόνο ένα μειδίαμα -κάτσε, καλού κακού, μη σπάσουν και τα χειρουργικά σελοτέιπ που τσιτώνουν τη φάτσα του Μάμρα και την κάνουν να δείχνει λεία και νεανική σαν κώλο μωρού. Ας το παίξωμε λίγο δυσκοίλιοι στα αστεία).

     
    @ephee,
    λίγα τα λόγια για το γκομενάκι δεσποινίς. Μα πού είναι οι τρόποι σας;

     
    @kaede,
    ρε γαμώ τον ρουφιανοreader μου γαμώ! Δηλαδής όσοι με έχουν στον reader το διάβασαν; Ούτε να κάμωμε μία μαλακία δε μπορούμε δηλαδής;

    Δε ξέρω, αν και με είχε πιάσει τρελή όρεξη / μαλακία όταν ξεκίνησα να το γράφω, ξενέρωσα όταν είδα πως δημοσιεύτηκε ενώ ακόμα το έγραφα… 😐
    (θα ειδώ αν θα το δημοσιεύσω, μόνο και μόνο για να κάνω γνωστό στον κόσμος αυτό το υπέροχο άρωμα που με πήρε δώρο η μάνα μου. Αλλά προς το παρόν ξενέρωμα πριβέηλς…).

    • Ο/Η kaede λέει:

      hahah! Γιατί τέτοιος ξενέρωμας? Εγώ πάντως γέλασα!;p (και δυστυχώς πιστεύω πως από τότε που γαμήθηξε ο google, λίγοι έχουν απομείνει να τσεκάρουν τον reader τους)
      Άσε που το άρωμα ακούγεται όντως υπέροχο. Και ΑΡΡΕΝΩΠΟ, βεβαίως βεβαίως. Και σίγουρα κατάλληλο για vegeterians & vegans, όπως γράφει πάνω το αφρόλουτρό μου. Εβίβα!
      P.S. Μη βιαστείς να σχολιάσεις πως η τελευταία δήλωση είναι άνευ ουσίας. Γνωστός μου αγόρασε σαμπουάν που είχε στα συστατικά του μεδούλι και πλακούντα. Αμέ.

    • Ο/Η kaede λέει:

      Εντάξει, η μαζεμένη αρρενωπότητα με επηρέασε και έκανα και την google αρσενικό. Τι κολώνια λες να χρησιμοποιεί?

  5. @kaede,
    ο ξενερωμάς είναι τέτοιος γιατί πέραν όλων των άλλων θεμάτων που έχω με τον αγκέφαλο μου, έχω και ένα θεματάκι που λέγετε τελειομανία. Δηλαδή, φαντάσου τώρα να ετοιμάζεις πάρτι – έκπληξη για τον φίλο σου, και να σου ‘ρθει σπίτι νωρίτερα, τη στιγμή που το ετοιμάζεις ακομα. Όσο να ‘ναι ένα μικρό ξενέρωμα θα το φας, δε α το φας;

    Λοιπον, βγες τώρα εσύ από το σπίτι μου, ξέχνα πως έχεις ήδη δει το ποστ μισοτελειωμένο, και ….

    έκπληξη!

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).

