Από μικρός είχα όνειρο να με γράψουν οι εφημερίδες

Οι προσδοκίες:

Διδακτορικός Φοιτητής Πληροφορικής γράφει πρόγραμμα που θεραπεύει τον καρκίνο

 

…και η πραγματικότητα:

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in Έτσι μου 'ρθε. Bookmark the permalink.

9 απαντήσεις στο Από μικρός είχα όνειρο να με γράψουν οι εφημερίδες

  1. Η πικρή πραγματικότητα… Εμείς δε βάζουμε αγγελίες, αλλά είμαστε πιστοί της αφισοκόλλησης (βάζουμε χαρτάκια)…

  2. Συμμερίζομαι το παράπονό σας που δεν μπήκατε στο τρίγωνο Λαυρεντιάδη, αλλά μην πτοείσθε: και ο κύριος Λαυρεντιάδης από χαμηλά ξεκίνησε.

  3. Ο/Η 50ft queenie λέει:

    Γι’ αυτήν την ‘έρευνα σοκ’ στη μαύρη λεζάντα έχετε αποδείξεις;

    (Εάν πάρω αυτό το κινητό τι θα μου βγει;)

  4. @ο δείμος του πολίτη,
    τα χαρτάκια είναι μονόφυλλα ή τρίφυλλα;

    @Κωνσταντίνος Καντακουζηνός,
    ειλικρινώς, δεν είμεθα και τόσο φαν του τριγώνου Λαυρεντιάδη. Πιο πολύ ενδιαφερόμεθα για τα τρίγωνα Πανοράματος και τα ερωτικά.

    @50ft queenie,
    ομολογώ πως δεν έχω αποδείξεις γι αυτή την ‘έρευνα σοκ’, αλλά μην με καταδώσετε για φοροδιαφυγή πληζ.

    (Εάν πάρεις αυτό το κινητό πες μου και μένα τι θα βγει.)

  5. Ο/Η Marina λέει:

    Θέλουμε να δούμε και την μέσα σελίδα που υποδεικνύει το κίτρινο πλαίσιο στην οποία περιγράφεις την ζωή σου ως ποψήφιος διδάκτωρ! 😀

  6. Ο/Η ark λέει:

    Και πολύ σου είναι. Σε ξέρω από πρώτο χέρι.

  7. Ο/Η Eli λέει:

    Συγχαρητήρια, τουλάχιστον γράφεις σε εφημερίδα (σήμερα μια σειρά,αύριο μια στήλη, ποτέ δεν ξέρεις). ‘Αλλο όμως θέλω να σε ρωτήσω: γιατί μου βγαίνει στο blog σου πρώτα ένα-δυο ποστ του 2012, μετά ένα του 2009, μετά ένα του 2010, μετά του 2012 και πάλι, και ούτω καθεξής; Τι διάλα; Κάνω εγώ κάτι λάθος; (Πληροφορική δεν έχεις σπουδάσει; δεν θα έπρεπε να έχει καλύτερη εμφάνιση το blog σου;) Φιλιά

  8. @Marina,
    το κίτρινο πλαίσιο, περιληπτικά:

    @ark,
    τι να πω, είναι πολλά τα δρώμενα.

    @Eli,
    ναι, δε μπορώ να πω, είμαι ευχαριστημένος. Θα μπορούσε το όνομα μου να αναφέρεται στην εφημερίδα σε αυτές τις στήλες που κλείνουν με: «Η σύζυγος, τα παιδιά, τα αδέρφια, οι γονείς, οι συγγενείς», όποτε κάτι είναι και αυτό.

    Τα άρθρα βγαίνουν έτσι μπουρδελέ χρονικά γιατί αυτά είναι κάποια επιλεγμένα άρθρα από τα εκατομχιλιάδ… όσα έχω γράψει τέλος πάντων, και για κάποιο λόγο το γουπου τα βγάζει όπως να ναι… Έχω κινηθεί νομικά εναντίον τους και έχω ζητήσει αποζημίωση για ηθική βλάβη των χιλιάδ… οχτώ αναγνωστών μου. Περιμένω τα αποτελέσματα, θα ενημερωθείτε εγκαίρως. Όπως άλλωστε έχει πει και ο κ. Χατζηγάκης (αλλά και η Λένα Μαντά, η εθνική μας συγγραφευ): «είμαστε καταδικασμένοι να πετύχουμε».

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).

