«Τα Νέα» για τον Παναγιώτη: «Παίζουν με τη ζωή μου»

Ο κουκουλοφόρος που έσπασε και έκαψε αυτοκίνητα (φωτογραφία αριστερά) είναι ντυμένος στα μαύρα, ψηλός και αδύνατος. Ο προφυλακισμένος φοιτητής (φωτογραφία δεξιά) φοράει βερμούδα, χρωματιστή μπλούζα και είναι εμφανώς πιο κοντός και πιο παχύς. Από όλες αυτές τις διαφορές οι αστυνομικοί εντόπισαν τη μοναδική ομοιότητα: τα πράσινα παπούτσια. Γι΄ αυτόν τον λόγο ο 19χρονος αριστούχος φοιτητής είναι προφυλακισμένος από τις 10 Μαΐου.

«Είναι εγκληματικό να καταστρέφεις τη ζωή ενός ανθρώπου. Γιατί οι εγκληματίες δεν είναι μόνο μέσα στις φυλακές, αλλά και έξω και παίζουν με τις ζωές των άλλων».

O19χρονος Παναγιώτης, άριστος φοιτητής στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, βρίσκεται προφυλακισμένος στις φυλακές του Αυλώνα κατηγορούμενος ότι συμμετείχε στα επεισόδια της 5ης Μαΐου έξω από τη Φιλοσοφική Θεσσαλονίκης, με μοναδικό στοιχείο τα πράσινα παπούτσια που φορούσε- παρόμοια με τα παπούτσια ενός κουκουλοφόρου. Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, ο φοιτητής και ο κουκουλοφόρος είναι το ίδιο πρόσωπο. Σε βάρος του έχει ασκηθεί ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος και έχει προφυλακισθεί, καθώς σύμφωνα με τις καταθέσεις δύο αστυνομικών ο φοιτητής είναι αυτός που έσπασε κι έκαψε αυτοκίνητα έξω από τη Φιλοσοφική Σχολή.
Ο νεαρός ακόμη δεν μπορεί- όπως λέει – να καταλάβει αν είναι εξιλαστήριο θύμα σε στημένο σχέδιο ή αν βρέθηκε στη φυλακή από λάθος των δύο αστυνομικών που τον κατηγορούν. Ο φοιτητής του Τμήματος Χημικών Μηχανικών του ΑΠΘ, όπως λέει, έχει τη συνείδησή του καθαρή. «Έχω στον πλευρό μου όλο τον κόσμο. Την οικογένειά μου που τρέχει, τους φίλους μου, τους καθηγητές, όλη την κοινωνία. Και πλέον ελπίζω στη Δικαιοσύνη», είπε στα «ΝΕΑ».

«Βρισκόμουν όλο το βράδυ στο Πολυτεχνείο, όπου γίνονταν δύο πάρτι, ένα του ραδιοσταθμού του Πολυτεχνείου κι ένα της ΠΑΣΠ. Κάποια στιγμή μάθαμε ότι γίνονταν επεισόδια, οπότε καθήσαμε ώς το πρωί. Κι αυτό υπάρχουν πολλοί που το γνωρίζουν. Αφού συμμαζέψαμε μαζί με άλλα παιδιά το χώρο στο κυλικείο αποφάσισα να φύγω. Έκανα το συνηθισμένο μου δρομολόγιο από την 3ης Σεπτεμβρίου για να πάω στο σπίτι μου που βρίσκεται στη συμβολή των οδών Παπάφη και Κορυτσάς. Εκεί με σταμάτησε ένας αστυνομικός με πολιτικά, που μου είπε ότι ήταν της Ασφάλειας, και μου ζήτησε ταυτότητα. Αφού του ζήτησα κι εγώ τη δική του, του την έδειξα. Στη συνέχεια, μου ζήτησε να τον ακολουθήσω, κάτι που έκανα χωρίς πολλή σκέψη. Με οδήγησε λίγο παρακάτω. Εκεί βρισκόταν μία αστυνομικός, επίσης με πολιτικά και μαλλί “μοϊκανού”. Μόλις με είδε, υποθέτω κυρίως πρόσεξε τα παπούτσια, είπε στον άλλον “πέτα τον κάτω”. Κι έπειτα από αυτό φτάσαμε στην προφυλάκισή μου».

«Είναι άδικο»

Ο Παναγιώτης νιώθει, όπως λέει, το αίσθημα της αδικίας και δεν μπορεί να κατανοήσει τους λόγους που τον οδήγησαν στη φυλακή.

«Είναι άδικο. Δεν ξέρω τι μπορεί να συνέβη. Ήμουν άραγε ένα εξιλαστήριο θύμα ή ήταν απλά ένα τραγικό λάθος».

Από τους δικηγόρους του, πάντως, ο 19χρονος πληροφορήθηκε ότι η εισήγηση του εισαγγελέα είναι αρνητική.

«Τι να πω; Πραγματικά δεν ξέρω το γιατί. Ελπίζω όμως το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών να με δικαιώσει».

[ πηγή: TaNea.gr ]

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in Αντίπληροφόρηση, Εκπαίδευση, Πράσινα Σταράκια, Πολιτικά, αστυνομία. Bookmark the permalink.

2 Responses to «Τα Νέα» για τον Παναγιώτη: «Παίζουν με τη ζωή μου»

  1. Ο/Η Γιαννάκης λέει:

    http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=28254588

    η συνέντευξη του Παναγιώτη στην Ελευθεροτυπία.

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).