Για ένα πρόβατο που δεν ήθελε να παραδεχτεί πως είναι πρόβατο…

(προτείνετε να διαβάσετε πρώτα το άρθρο αυτό, μαζί με τα σχόλια του, για να κατανοήσετε καλύτερα την ακόλουθη «παραβολή»…)

Μια φορά και έναν καιρό, σε έναν όχι πολύ μακρυνό γαλαξία, ήταν ένα μικρό χωριό. Στο χωριό αυτό υπήρχαν οι κάτοικοι και υπήρχαν και δύο τσοπάνηδες, ας τους δώσουμε για να μη μπερδευόμαστε δύο τυχαία χρώματα. Ας πούμε…ο μπλε τσοπάνης και ο πράσινος τσοπάνης.

Κάθε χρόνο λοιπόν γινόταν εκλογές στο χωριό οι οποίες θα αναδείκνυαν τον αρχηγό του χωριού. Για έναν πολύ περίεργο λόγο, αρχηγός του χωριού δεν γίνονταν κάποιος μορφωμένος άνθρωπος, ικανός, με όρεξη να πάει τον τόπο μπροστά και να βοηθήσει το χωριό. Αρχηγός γινόταν ο τσοπάνης με τα περισσότερα πρόβατα!

Ναι, όσο ηλίθιο και αν ακούγεται, έτσι ήταν. Αρχηγός γινόταν ο τσοπάνης που είχε τα περισσότερα πρόβατα.

Έτσι οι τσοπάνηδες μάζευαν όλο το χρόνο πρόβατα, τα έβαφαν ο καθένας με το χρώμα του, μέχρι να έρθει η ημέρα των εκλογών που θα μετρούσαν πόσα είναι τα πρόβατα κάθε χρώματος και θα γίνονταν αρχηγός αυτός με τα περισσότερα χρωματισμένα πρόβατα…

Κάθε τσοπάνης λοιπόν είχε κάποια πιστά πρόβατα. Τα πρόβατα αυτά ήταν στη στάνη όλο το χρόνο, ήταν μόνιμα βαμμένα με το χρώμα του τσοπάνη τους (και χαίρονταν κιόλας που ήταν χρωματισμένα…), και βοηθούσαν τον τσοπάνη να βρει και άλλα πρόβατα. Ο τσοπάνης τους έδινε κάποια προνόμια, και αυτά από την άλλη αμολιόντουσαν στους δρόμους και στους αγρούς να βρουν πρόβατα και να τα βάλουν στην στάνη του τσοπάνη τους, για να πάρουν τα συγχαρητήρια του τσοπάνη και κάποια επιπλέον προνόμια.

Πολύ συχνά, για να προσελκύσει νέα πρόβατα, ο τσοπάνης έδινε μπόλικα χόρτα στα πρόβατα του, για να κεράσουν τα υπόλοιπα αχρωμάτιστα πρόβατα του χωριού και να τα φέρουν με αυτόν τον τρόπο στη στάνη του. Τα πρόβατα του κολλούσαν και αφίσες στο χωριό, οι οποίες λέγαν πως ο τσοπάνης τους είναι ο καλύτερος. Αρκετά συχνά μάλιστα, διοργάνωναν events σε μεγάλους κάμπους, όπου υπήρχαν πολλές ωραίες προβατίνες τις οποίες γνώριζαν στα αχρωμάτιστα πρόβατα. Επίσης τους κερνούσαν και μπόλικα χόρτα, ενώ το παίζανε και φίλοι τους.

Μ’ αυτά και μ’ αυτά αρκετά πρόβατα πείθονταν και πήγαιναν τελικά στη στάνη, όπου τα χρωμάτιζαν μόνιμα. Κάποια άλλα παραμέναν ελεύθερα όλο το χρόνο, αλλά λίγο πριν τις εκλογές, ή ακόμα και την ίδια μέρα των εκλογών, τους έπειθαν οι τσοπάνηδες, με τη βοήθεια των προβάτων τους, και τελικά τα μαντρώνανε και τα χρωμάτιζαν προσωρινά και κείνα, ώστε να προσμετρηθούν στα πρόβατα του τσοπάνη.

Υπήρχαν από την άλλη και κάποια πολύ λίγα πρόβατα που δε δέχονταν να χρωματιστούν, που δεν θέλαν να έχουν κανέναν τσοπάνη πάνω από το κεφάλι τους, αλλά αυτά ήταν πολύ λίγα, και είναι τέλος πάντων μια άλλη ιστορία.

Πάντως το πιο αστείο σε όλη την υπόθεση ξέρετε ποιο είναι? Πως κανένα από τα πρόβατα, ούτε τα μόνιμα χρωματισμένα, ούτε αυτά που χρωματίζονταν λίγο πριν τις εκλογές, δε γνώριζε πως είναι πρόβατο!

Μία μέρα λοιπόν περνούσα με κάτι φίλους μου έξω από το χωριό αυτό. Έλεγα στους φίλους μου, και σε κάποιους περαστικούς που είχαν έρθει στην παρέα μας, για το πόσο γελοία είναι τα πράματα σε αυτό το χωριό, για το τι κάνουν τα πρόβατα των τσοπάνηδων, πως τα εκπαιδεύουν ώστε να φέρνουν και άλλα πρόβατα στη στάνη, κ.τ.λ. Για καλή μας τύχη, την στιγμή που μιλούσα στα παιδιά για τα τεχνάσματα που χρησιμοποιεί ο πράσινος τσοπάνης στα πράσινα πρόβατα, μας ακούει ένα πράσινο πρόβατο που βρίσκονταν μες στη στάνη. Πετάγεται λοιπόν τότε και μου λέει:

-«Αυτά που λες στους άλλους είναι ψέματα! Εγώ δεν είμαι πρόβατο! Έχω ιδεολογία εγώ. Έχω κριτική ικανότητα.»

Έτυχε και είχα μαζί μου την φωτογραφική μου μηχανή, και αποθανάτισα το πρόβατο σε αυτή του την προσπάθεια να μου αποδείξει πως δεν είναι πρόβατο:

Συνεχίζει λοιπόν το πρόβατο την απολογία του και μου λέει:

«Αυτά που λες ισχύει για τα μπλε πρόβατα. Εκείνα κάνουν έτσι, εκείνα υπακούν τυφλά τον τσοπάνη και κάνουν ότι τους λέει. Και μάλιστα νομίζουν πως αυτά που τους λέει ο τσοπάνης είναι δικές τους απόψεις! Εκείνα το κάνουν, όχι εμείς. Εμείς δεν έχουμε καμία σχέση με εκείνα τα μπλε πρόβατα. Εμείς δεν είμαστε καν πρόβατα!».

Επειδή λοιπόν λίγο πιο πριν είχα περάσει (τυχαία πάλι…) έξω από τη στάνη του μπλε τσοπάνη, έβγαλα μία φωτογραφία και ένα μπλε πρόβατο. Σας παρουσιάζω λοιπόν την φωτογραφία του μπλε πρόβατου, και πείτε μου αν διαφέρουν πουθενά με το πράσινο πρόβατο:

Η ομοιότητα πιστεύω είναι προφανής. Πέρα από το χρώμα, δε διαφέρουν σε τίποτα άλλο.

Θα απορείτε όμως πως και τα πρόβατα δε καταλαβαίνουν πως είναι πρόβατα. Ε λοιπόν, στο χωριό αυτό δεν υπάρχει κανένας καθρέφτης! Έτσι κανένα πρόβατο δε βλέπει πως είναι πρόβατο. Όλα τα πρόβατα νομίζουν πως είναι σκεπτόμενοι πολίτες, με ιδεολογία, αλλά στην πραγματικότητα είναι όλα πρόβατα και δε το καταλαβαίνουν! Μάλιστα το ωραίο είναι πως βλέπουν τα πρόβατα της απέναντι στάνης και τα κοροϊδεύουν! Αλλά φυσικά δε βλέπουν τα χάλια τους, που είναι ακριβώς στην ίδια μοίρα.

Έφυγα λοιπόν εκείνη τη μέρα από τη στάνη, και επέστρεψα λίγες μέρες αργότερα με έναν καθρέφτη. Πάω λοιπόν στο πράσινο πρόβατο που μιλούσα τις προάλλες και του δείχνω τον καθρέφτη. Μόλις το πρόβατο κοιτάει τον καθρέφτη και βλέπει τον εαυτό του, αντί να αναγνωρίσει πως όντως είναι πρόβατο, αρχίζει έναν απίστευτο μονόλογο:

-«Αυτός δεν είναι καθρέφτης, αυτό είναι ένα κόλπο για να με κάνεις να νομίζω ότι είμαι πρόβατο. Είναι ψεύτικο. Ένα φτηνό κόλπο για να διώξεις τα πρόβατα από τη στάνη μας. Αυτό το κατασκέυασμα που μοιάζει με καθρέφτη το δημιούργησαν τα μπλε πρόβατα, ναι, είμαι σίγουρος γι’ αυτό, για να μας υποβαθμίσουν. Μάλιστα το είχαμε αποδείξει πως αυτό είναι δικό τους κατασκεύασμα. Αυτό το πράμα δεν είναι καθρέφτης, δεν είναι αληθινό, είναι ψεύτικο.

-«Όχι,» του λέω, «αυτός ο καθρέφτης είναι πραγματικός. Αν δε πιστεύεις τον καθρέφτη, να εδώ σε έχω τραβήξει και σε βίντεο. Δε μπορεί και αυτό να είναι μοντάζ…»

«Ψεύτη, υποκριτή, με ποιον είσαι ρε? Με τον μπλε τσοπάνη δεν είσαι ρε? Σίγουρα με αυτόν είσαι, αυτοί τα κάνουν κάτι τέτοια. Μήπως είσαι με τον κόκκινο τσοπάνη ρε, και πας να μας κοροϊδέψεις για να βγει ο δικός σου τσοπάνης αρχηγός? Πες μου ρε, αλήτη, ρουφιάνε, που έρχεσαι εδώ με τον ψευτο-καθρέφτη σου και κοροϊδεύεις τον κόσμο. Εγώ δεν είμαι πρόβατο ρε, εγώ έχω ιδεολογία ρε, εγώ είμαι σκεπτόμενος.»


ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΒΑΤΟ!«, είπε το πρόβατο και πήγε να βοσκήσει…

-«Εγώ δεν έχω τσοπάνη», του απαντάω. «Εγώ δεν είμαι καν από αυτό το χωριό. Δε με νοιάζει τι ψηφίζετε, δε θέλω να γίνω αρχηγός. Δεν έχω κανένα τσοπάνη πάνω από το κεφάλι μου. Την αλήθεια σου λέω.»

-«Ναι, καλά, αποκλείεται να μην έχεις τσοπάνη. Όλα τα πρόβατα έχουν τσοπάνη. Δε μπορεί κάποιον θα έχεις.»

-«Μα καταρχήν εγώ δεν είμαι πρόβατο. Και δεύτερον, φυσικά και δεν έχω κανέναν…»

-«Ναι, ναι, καλά, τα ξέρουμε αυτά τα ψέματα σου. Έχεις και παραέχεις. Για να σκεφτώ…ναι, το βρήκα! Έχεις έναν τσοπάνη…α, ναι, ο οποίος σου υποσχέθηκε πως θα πάρεις πτυχίο αν του πας πολλά πρόβατα! Ναι, έτσι είναι, σίγουρα. Χα! Τι έχεις να πεις τώρα?! Ε?! Δε σ’ ακούω…»

-«Τώρα τι να σου πω ρε πρόβατο, είναι αστεία αυτά που λες! Τι πήγες και σκέφτηκες… Δεν έχω κανένα τσοπάνη, αλήθεια λ…»

-«Δεν υπάρχει άνθρωπος χωρίς τσοπάνη! Αλήτη, με τα τεχνάσματα σου, έχεις και παραέχεις τσοπάνη, και είναι και χειρότερος και από τον δικό μας. Σκουλήκι, τσουτσέκι, κρυφό-μπλε πρόβατο, πας να μας πουλήσεις και μούρη». (τα τελευταία τα κατέγραψα κιόλας, ορίστε).

Ε, κάπου εκεί έφυγα από την συζήτηση. Καταλαβαίνετε τώρα, άντε προσπάθησε να αποδείξεις σε ένα πρόβατο πως δεν είναι πρόβατο. Και μάλιστα, να του δείχνεις και τον καθρέφτη, και να λέει πως «δεν είναι καθρέφτης, είναι τέχνασμα του μπλε τσοπάνη». Και να μην μπορεί να καταλάβει πως υπάρχουν άτομα που δεν έχουν τσοπάνη, σώνει και καλά να με βγάλει πως έχω τσοπάνη. Γιατί δε το χωράει το μικρό του κεφάλι πως υπάρχουν κάποιοι που δεν έχουν τσοπάνη.

Ρε βλακεία που υπάρχει στο ζωικό βασίλειο…

Αγαπητό πράσινο πρόβατο, σου αφιερώνω αυτό το τραγούδι (να μη το βάλω ξανά, 3η φορά στο ποστ…).

———————————————————————————

EDIT [9/2/2007]: Δείτε το video που μόλις προστέθηκε στο άρθρο: [Η Χούντα της Νέας Δημοκρατίας – Καταστολή πορειών με τη βία], το οποίο αποδεικνύει πως οι κουκουλοφόροι είναι κρατικά ελεγχόμενοι και υποκινούμενοι.

Πραγματικά ευχαριστώ τον Παντελή που το έστειλε. Θα ήταν καλό όσοι μπορούμε να το διαδώσουμε, είναι πιστεύω ένα φοβερό video και ένα αδιάψευστο στοιχείο πως οι κουκουλοφόροι είναι κρατικά υποκινούμενοι.

———————————————————————————

(σχετικά άρθρα με φακελώματα, νοθείες και προσηλυτισμούς πρωτοετών)

About Γιώργος Μαργαρίτης

Υπάρχουν πολλά τα δρώμενα.
This entry was posted in Μικρές ιστορίες, Πολιτικά. Bookmark the permalink.

41 Responses to Για ένα πρόβατο που δεν ήθελε να παραδεχτεί πως είναι πρόβατο…

  1. Ο/Η Γλωσσάρας λέει:

    Χαιρόμαι που εσύ όπως λές δεν εξαργυρώνεις τους ψήφους που παίρνεις στα κομματικά γραφεία αλλά στα καθηγητικά γραφεία.

    Η ιδεολογία σου είναι ανάμεσα στη γλώσσα σου και τον κώλο του κάθε μαλάκα καθηγητή…

    Αγωνιστή του κώλου συνέχισε να γλύφεις ανενόχλητος…

    Καλό μεταπτυχιακό.

    Ευτυχώς που έχουμε κάτι μαλάκες σαν και εσένα να σπάμε πλάκα. Εσύ θα διαλύσεις το σύστυμα… χο χο χο

    Εξαργύρωσε ψήφους για μεταπτυχιακό αλλά η αλήθεια πονάει..

  2. Ο/Η rodolfos λέει:

    Καταπληκτική ιστορία! Νομίζω ότι ισχύει για όλα τα πολιτικά/κοινωνικά/θρησκευτικά δρώμενα. Ίσως την ιστορία την απομνημονεύσω να την λέω «παραμύθι» τα βράδια στα (μελλοντικά) παιδιά μου!

  3. Ο/Η mn8 λέει:

    ΠΡΟ-ΣΚΥ-ΝΩ!!!!!!!!!

  4. Βρε βρε!
    Θυμάστε το προβατάκι που λέγαμε?!
    Ηρθε και έγραψε και σχόλιο και σε αυτό το άρθρο!
    Και μαντέψτε θεματολογία που χρησιμοποιήσε!
    Ναι, ναι, βρισιές, «έχεις και συ τσοπάνη», κτλ, κτλ.

    Ρε Γλωσσάρα, ευχαριστώ ρε συ. Ήρθες και επιβεβαίωσες την ιστορία μου. Ποιο γαμάτο δε θα μπορούσε να είχε γίνει!

    Ροδόλφε και mn8, με σκλαβώνετε με τα σχόλια σας! Ευχαριστώ πολύ, ταπεινά δικό σας…

  5. Ο/Η mpampakis λέει:

    Εμένα τώρα αυτή η ιστορία με το μικρό χωριό και τους τσοπάνηδες μου θυμίζει Γαλάτες… 😉

  6. Ο/Η simiomenos λέει:

    Υπάρχουν δυστυχώς πρόβατα που δεν ξυπνάνε, Ψηφιακά Οχυρωμένε, και ακόμα όταν έρχετε η σειρά τους να σφαγιατούν για να φάνε οι τσομπάνηδες.
    Γαμάτο post.

  7. Ο/Η g. manoussakis λέει:

    Πολύ ωραίο ποστ!

    Θυμάμαι ότι κάθε φορά που η μάνα μου πήγαινε στο κοτέτσι για να σφάξει κάποια κότα, αυτές το καταλάβαιναν και προσπαθούσαν να κρυφτούν και να γλυτώσουν.

    Σήμερα ήρθε στα γραφείο της Κοινότητας ένας βοσκός για να πάρει πιστοποίηση να πάει στα σφαγεία. Είδα ότι το αγροτικό στο οποίο ήταν φορτωμένα τα πρόβατα είχε πολύ ψηλά κάγγελα. Ρώτησα τον βοσκό γιατί έχει τόσο ψηλά κάγγελα, φοβάσαι μη φύγουν τα πρόβατα; όχι μου λέει, φοβάμαι μην πηδήξουν κάτω την ώρα που οδηγώ. Καλά τόσο χαζά είναι, ρωτώ. Ε, αφού έρχονται μόνα τους να τα πάω στα σφαγεία, δεν είναι χαζά;

    Πάντως Γιώργο, κάνε ένα κόπο και διάβασε την «φάρμα των ζώων» του Τζορτζ Όργουελ. Θα καταλάβεις πολλά!

  8. Ο/Η nemertes λέει:

    Το αστείο είναι πως θέλαμε δεν θέλαμε γίναμε όλοι πρόβατα. Εμείς τα πράσινα μέχρι στο 96 είμαστε ελευθέρας βοσκής. Άσε που δεν αισθανόμαστε καθόλου πρόβατα. Μετά ήρθε ο κινέζος και ο γιος και… την κάναμε με ελαφρά…

  9. @μπαμπάκης,
    μη πας τόσο μακρυά, στο χωριό του Αστερίξ. Βασισμένο σε ελληνικά γεγονότα είναι η ιστορία. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα ή καταστάσεις ΔΕΝ είναι συμπτωματική.

    @σημειωμένος,
    που σκατά θα πάει, θα ξυπνήσουν και αυτά. Εδώ είμαστε, και θα παλεύουμε μέχρι να ξυπνήσει και το τελευταίο πρόβατο.

    @Γ. Μανουσάκης
    γαμάτη η ιστορία σου, θα μπορούσε άνετα να είναι και αλληγορική. Όσο για το βιβλίο, θα το έχω σίγουρα στα υπ όψην μου. Μη σου πω ότι θα είναι και το επόμενο βιβλίο που θα διαβάσω.

    @Νημερτής,
    το αισιόδοξο είναι ότι κάποια στιγμή ξυπνάς. Παραφράζοντας την ρήση του funEl:
    «Θα ‘μαστε εδώ μέχρι να ξυπνήσει και το τελευταίο πρόβατο».

    Να με συμπαθάτε τώρα, αλλά μόλις έφτασαν τα μπλέ πρόβατα στο blog, στο άρθρο περί «νοθείας της ΔΑΠ», και πρέπει να πάω να τα υποδεχθώ δεόντως.

  10. Ο/Η Γλωσσάρας λέει:

    Χαιρόμαι που εσύ όπως λές δεν εξαργυρώνεις τους ψήφους που παίρνεις στα κομματικά γραφεία αλλά στα καθηγητικά γραφεία.

    Η ιδεολογία σου είναι ανάμεσα στη γλώσσα σου και τον κώλο του κάθε μαλάκα καθηγητή…

    Αγωνιστή του κώλου συνέχισε να γλύφεις ανενόχλητος…

    Καλό μεταπτυχιακό.

    Ευτυχώς που έχουμε κάτι μαλάκες σαν και εσένα να σπάμε πλάκα. Εσύ θα διαλύσεις το σύστυμα… χο χο χο

    Εξαργύρωσε ψήφους για μεταπτυχιακό αλλά η αλήθεια πονάει..

  11. Ρε φίλε με περνάς για μαλάκα?

    Αποφάσισε λοιπόν τι είσαι, ΠΑΣΠ η ΔΑΠ!

    Να ενημερώσω τους υπόλοιπους, για να καταλάβουν τι παίζεται, πως ο τυπάκος που υπογράφει εδώ ως ΠΑΣΠ, και σε αυτό το ποστ:
    «ΔΑΠ – Σεμινάρια Προσηλυτισμού Πρωτοετών”!!! Θαυμάστε τους!»
    ως ΔΑΠ είναι ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ!

    Είχα μία υποψία, όταν είδα πως υπήρξαν 3 σχόλια του ΔΑΠίτη τις χρονικές στιγμές 10:18, 10:19, 10:20, και αμέσως μετά δύο σχόλια της ΠΑΣΠ, στις 10:23 και 10:24 (όπου τα σχόλια της ΠΑΣΠ ήταν απλώς αντιγραφές παλαιότερων σχολιών).

    Πήγα λοιπόν στο dashboard του WordPress και ιδού τα αποτελέσματα:

    (να ‘ναι καλά το WordPress, thanx guys, you rock!)

    Ο ΔΑΠίτης και ο ΠΑΣΠίτης είναι το ίδιο άτομο!!! Τα σχόλια έχουν γραφτεί από το ίδιο άτομο, αφού η IP τους είναι ίδια!

    Διχασμένη προσωπικότητα?
    Προσπαθώ να καταλάβω τι προσπαθεί να κάνει ο τύπος.
    Θα μας βοηθήσεις λίγο ρε παλικάρι?! Τι είσαι ΔΑΠ ή ΠΑΣΠ?!

    Σόρυ που σε ξεβράκωσα και σε έκανα ρεζίλι, δε το ήθελα…

  12. Ο/Η dizzydream λέει:

    Η επικεφαλίδα στο ποστ σου είναι πράσινη. Το κείμενο στο ποστ σου έχει μπλε φόντο. Τα σχόλια έχουν πράσινο φόντο. Κι εσύ, ω ναι εσύ Ψηφιακά Οχυρωμένε, προσπαθείς να μας πείσεις ότι δεν έχεις τσοπάνη;

    Καταπληκτική η παραβολή σου! :ο)

  13. Ο/Η axaros λέει:

    @Γλωσσάρας, @dizzydream
    Γαμώ τα κεφάλια σας, δε μπορείτε να καταλάβετε ότι υπάρχουνε και άτομα που δεν θέλουν να ανήκουν σε κόμματα αλλά θέλουν να συμμετέχουν στα κοινά…

    ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΔΑΠΙΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΣΠΙΤΕΣ..
    Παρατάξεις που μοιράζουν παλια θέματα, πάρτυ και πούτσες μπλέ (..ή πράσινες)

    ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΑ ΚΟΥΜΟΥΝΙΑ …
    Με τη δικές τους αντιλήψεις περί αγώνα, τη δική τους θεωρία για το «πως ο κόσμος θα γίνει καλός» και άλλες κομμουνιστικές παπαριές..

    και εσύ γλωσσαρα πιστεύεις ότι οι μεγάλες παρατάξεις δεν ευνοούνται από τους καθηγητές αλλά τα ανεξάρτητα κόμματα… Τρέλα πουλας; Ποιος στήνει κωλαράκι στους καθηγητές ξέρουμε καλά..

  14. Φίλε άχαρε,
    πολύ σωστό το σχόλιο σου, απλά μάλλον από κεκτημένη ταχύτητα και παρανόηση νόμισες πως ο dizzydream ανήκει στους «άλλους» και είναι και αυτός είναι προβατάκι. Όχι, ο dizzy είναι «δικό μας παιδί», χωρίς τσοπάνη, που τα λέει χύμα. Απλά μάλλον δε κατάλαβες το ειρωνικό του ύφος, επειδή δεν έχεις διαβάσει άλλο σχόλιο του ή κάποιο άρθρο του. Κατά τα άλλα, συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο σου.

    Πάντως, όντως και τα κουμούνια δε πάνε πίσω. Μλκία μου που δε το έθιξα, αλλά και αυτοί πάνω κάτω τα ίδια κάνουν, απλά σε μικρότερο επίπεδο (δεν κάνουν πάρτι, δε κερνάν σφηνάκια, δεν δίνουν θέματα, αλλά επίσης γεμίζουν τον τόπο αφίσες, επίσης η ιδεολογία τους έρχεται σε χαρτί από τα κεντρικά, επίσης το μόνο που κάνουν είναι να είναι φερέφωνα -αν και υπάρχουν και κάποια αξιόλογα άτομα στον αριστερό χώρο, σε αντίθεση με ΠΑΣΠ και ΔΑΠ).

    Και άσε τον γλωσσάρα, που το παίζει και ΠΑΣΠ και ΔΑΠ μαζί για να διχάσει τον κόσμο, νομίζοντας πως θα μας μπερδέψει, να μου καταλογίζει πλάτες καθηγητών και τα λοιπά τεχνάσματα που χρησιμοποιούν οι ίδιοι για να περάσουν μαθήματα και να πάρουν το πτυχίο. Πιστεύω οι αναγνώστες είναι αρκετά έξυπνοι να καταλάβουν ποιος τους κοροϊδεύει (και ποιος έχεις όφελος να τους κοροϊδέψει) και ποιος λέει απλά την αλήθεια και δέχεται επιθέσεις από «διχασμένες προσωπικότητες» που δε μπορούν να αντικρούσουν τα ακλόνητα επιχειρήματα και αρχίζουν την λασπολογία.

    Και τώρα φίλε γλωσσάρα που ξεσκεπάστηκε πως το παίζεις ΠΑΣΠίτης και ΔΑΠίτης μαζί, πίσω στο μαντρί σου…

  15. ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΕ ΕΝΑ ΝΕΟ VIDEO ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ:

    «Η Χούντα της Νέας Δημοκρατίας – Καταστολή πορειών με τη βία»

    ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ! ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΠΩΣ ΟΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΙΚΑ ΥΠΟΚΙΝΟΥΜΕΝΟΙ!!!

    ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΤΡΑΒΗΞΕ ΤΟ ΦΟΒΕΡΟ ΑΥΤΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ.

  16. Ο/Η Γλωσσάρας λέει:

    Ναι ρε βλάκα γράφω ως ΠΑΣΠ και μετά γράφω ως ΔΑΠ είμαι ΔαπιτοΠάσπ. Έτσι και αλλιώς το ίδιο είναι ΔΑΠ=ΠΑΣΠ ΠΑΣΟΚ=ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

  17. Ο/Η Γλωσσάρας λέει:

    [edit από τον συγγραφέα: εδώ υπήρχε το γνωστό copy-paste σχόλιο βρισιών του γλωσσάρα]

  18. Ο/Η axaros λέει:

    @dizzydream

    Sorry, δε έχω διαβάσει άλλα posts σου..
    Έκρινα λάθος!

    @Γλωσσαρας
    Στο copy paste καλώς είσαι … φαίνεται έχεις μάθει καλά να μεταφέρεις τα λόγια των ανωτέρων σου!

  19. Ο/Η dizzydream λέει:

    axare, άσε σε παρακαλώ ήσυχο το κεφάλι μου, τόσα χρόνια προσπαθώ να βρω τι έχει μέσα (αν έχει)!

    Ψηφιακά Οχυρωμένε, ο dizzydream σε ευχαριστεί.
    Α, μου θύμισες και το
    «-Είσαι με εμάς ή με τους άλλους;
    -Με εσάς είμαι.
    -Ναι, αλλά εμείς είμαστε οι άλλοι!». 😀
    Καλημέρα.

  20. Ο/Η Ελενη λέει:

    λοιπόν είδες τι κάνω για χάρη σου Γιώργο? έμαθα να βάζω και τόνους!!!
    πολύ ενδιαφέρον το κείμενό σου αλήθεια !μόνος σου το σκέφτηκες ??? μπράβο σου πάντως και προς θεου δεν το λέω καθόλου ειρωνικά. πολύ εύστοχο, όμως έχω κάποιες μικρές απορίες:
    1)ποιοι τελικά είναι αυτοί που δεν θεωρούνται πρόβατα; γιατί κάποια στιγμή θα έρθει η ώρα να ψηφίσουμε και τότε; εκεί τι πρέπει να κάνει κανείς;
    2)ο καθρέφτης που αναφέρεις τι ακριβώς σημαίνει?

    όπως και να ‘χει το θέμα μπράβο σου το αξίζεις αυτό το blog είναι αξιέπαινο!

    όσο για τον mr γλωσσάρα έχω να του απαντήσω πώς ο ψηφιακά οχυρωμένος δεν είναι μόνος έχει υποστηρικτές τόσο ο ίδιος όσο και αυτά που υποστηρίζει!!!
    έτσι για να μπαίνουνε μερικοί μερικοί στην θέση τους!!!!

  21. Ελένη,
    χαίρομαι που προσπαθείς να μπεις στο κλίμα από τώρα, καθώς σε ένα χρόνο θα τα ζήσεις και συ από κοντά.

    Άσε τον γλωσσάρα να λέει ότι θέλει, το μόνο που κάνει είναι να υποβαθμίζει (λέμε τώρα, γιατί πιο κάτω από τον πάτο δε πάει, δε μπορεί να υποβαθμιστεί άλλο) και να τα κάνει χειρότερα για το κόμμα του.

    Τώρα για τα 1) και 2)…για το τι είναι πρόβατο πάρε σαν παράδειγμα τον γλωσσάρα. Ο καθρέφτης σημαίνει πως για παράδειγμα του δείχνω του γλωσσάρα ένα ποστ -τα ντοκουμέντα της ντροπής για την ΠΑΣΠ- που δείχνει πως είναι το κόμμα του (σαν να του βάζεις ένα καθρέφτη και να του δείχνεις πως είναι ο ίδιος), και κείνος αρνείται πως είναι έτσι και βρίσκει τις πιο ευφάνταστες ιστορίες για να μας αποδείξει πως δεν είναι έτσι η ΠΑΣΠ, πως το πρόβατο δηλαδή δεν είναι πρόβατο. Τέλος φροντιστηρίου.

  22. Ο/Η razzmatazz λέει:

    Gratz κι από μένα dear (το χρυσούν κλειδίον του Βιλλαμπάφο πήγε στα σωστά χέρια)

    Γμτ να μην είμαι ακόμα φοιτήτρια.. βγάζαμε τότε ένα γαμάτο φανζινάκι με ενδοΤΕΙακά και μη κραξίματα κακώς κειμένων -ιδιαίτερα για την προβατο-ιστορία θα σου κάναμε ένα clopyright μούρλια.

    Keep up 🙂

  23. Thanx Razz!!
    σε ευχαριστώ για άλλη μία φορά για τα ενθαρρυντικά σου σχόλια (αν και το προηγούμενο ενθαρρυντικό σου σχόλιο καλύτερα να μην το είχες κάνει, γιατί με ενθάρρυνες να κατακρεουργήσω τους αναγνώστες μου με μία νέα «ποιητική» επίθεση…προσωρινά το παλεύω, αλλά ως πότε το καλό μου υποσυνείδητο θα υπερισχύει του κακού-ποιητικού μου υποσυνείδητου και θα το αναγκάζει να μην γράψει ποιήματα?).

    «Society failed to tolerate me
    And I have failed to tolerate society»

    …που λέγαν και οι Kreator στο Violent Revolution…

    «My hate has grown as strong as my confusion
    My only hope my only solution
    is a Violent Revolution…»

  24. Ο/Η razzmatazz λέει:

    Α καλά. Πρέπει να σου στείλω τους στίχους που γράφαμε εγώ και ο ξάδελφός μου για ένα wannabe-punk συγκρότημα, όπου ξεδιπλώναμε την οργή μας για την κοινωνία και τη «μικροαστική μιζέρια με τις πράσινες τέντες». Α, και να μην ξεχάσω και τις υπόγειες goth αναφορές με ατάκες όπως «ο θάνατος είναι γλυκός/ είναι σκοτάδι δίχως φως».
    Οπότε γράφε -u can’t do worse than that 😛

  25. Sorry αλλά μου δημιουργήθηκε μία απορία:

    «[…]είναι σκοτάδι δίχως φως»

    Υπάρχει και σκοτάδι με φως?!

  26. Μη με προκαλείς, γιατί θα σου στείλω στίχους που γράφαμε με φίλο μου 3η Γυμνασίου για ένα wannabe-hip-hop συγκρότημα που τα «χώναμε» σε όλους και σε όλα.

    Μη μου την μπαίνεις σε ανωριμότητα στίχων, δε σε παίρνει…

  27. Ο/Η sotirakis λέει:

    Respect και από μένα…
    Έγραψες…

  28. Ε καλά, αφού πήρα και respect από τον Sotiraki, ολοκληρώθηκα σαν blogger! Το κλείνω επι τόπου το μαγαζί!

    Thanx ρε Σώτο, άντε και συ με μια καλή γκόμενα (το σβησα το «καλή», γιατί αν περιμένεις να βρεις και καλή, θα γίνει η Jenna Jamson 70άρα και ούτε με αυτή δε θα μπορείς να «πας»…)

  29. Ο/Η Panos Fidis λέει:

    Οι θεσεις σου ειναι απαραδεκτες. Δηλαδη για εσενα οποιος ανηκει σε καποιο κομμα η στηριζει καποιο κομμα ειναι αυτοματως προβατο; Αποκλειεται να συμμεριζεται τις αποψεις η να θελει αυτοβουλα να συνδραμμει στις δραστηριοτητες; Δηλαδη η υποστηριξη σε ενα κομμα επιτυγχανεται ΜΟΝΟΝ μεσω απατης;

  30. Απαράδεκτα είναι τα κόμματα στα Πανεπιστήμια, όχι οι θέσεις μου. Οι θέσεις μου είναι η μεταφορά των τεκτενόμενων στα Πανεπιστήμια, τίποτα παραπάνω. Αν σε ενοχλούν η «θέσεις» μου, τότε σε ενοχλεί η κατάσταση που επικρατεί.

    Δεν είμαι κατά του συνδικαλισμού, ούτε γενικά κατά των κομμάτων. Αναφέρομαι στα τρία συγκεκριμένα φοιτητικά κόμματα τα οποία στηρίζονται και καθοδηγούνται από τα μεγαλύτερα «εθνικά» κόμματα.

    Τα φοιτητικά αυτά κόμματα λαμβάνουν πάντα γραμμή από υψηλότερα, οι «ιδέες» και οι «πρωτοβουλίες» έρχονται από πάνω, και δεν υπάρχει αυτή η λέξη που ανέφερες: «αυτόβουλα». Οι φοιτητικές εκλογές κερδίζονται με σφηνάκια, θέματα και γνωριμίες με γκόμενες, πάρτυ και συνεννοήσεις με καθηγητές (με λίστες των ατόμων που θα περάσουν το μάθημα, με τα θέματα μία μέρα πριν τις εξετάσεις), νοθείες στις εκλογές. Και αυτά είναι δεδομένα και δεν υπάρχει κανείς που το αρνείται (εκτός και αν είσαι εσύ ο μοναδικός).

    Οπότε αν δε σου αρέσουν αυτά που λέω, ουσιαστικά δε σου αρέσει η πραγματικότητα, και καλά κάνεις.

  31. Ο/Η Panos Fidis λέει:

    Γιωργο για να μην κρυβομαστε εμενα με λενε Πανο και το 2000 γραφτηκα στην ΚΝΕ και στην Πανσπουδαστικη. Συμφωνα με τον δικο μου ορισμο γραφτηκα αυτοβουλα δηλαδη δεν περιμενα καποιο ανταλλαγμα η καποιο κερδος αφου ξερω οτι το ΚΚΕ δεν προκειται να κυβερνησει οσο ζω αρα δεν θα βρω αναποδοση. Μιλας για καποιες σχολες οπου οι παραταξιακοι (λογικα και τα μελη της ΠΚΣ) απολαμβανουν προνομια. Τοτε πες μου ποια ειναι αυτη η σχολη να παω να γραφτω οταν αποφοιτησω; Παλια θεματα στη δικια μου σχολη οντως μοιραζουν καποιες παραταξεις οχι ομως η ΠΚΣ. Σε αλλες σχολες δεν ξερω τι γινεται. Εγω παντως παλια θεματα βρηκα στο φωτοτυπαδικο απεναντι. Νοθειες δεεν ξερω μπορει να γινονται μπορει και να μην γινονται. Αυτο που θελω απο εσενα ειναι να βγεις και να πεις: (παραδειγμα δινω) «Οι Πασοκοι στη Φιλολογια περνανε μαθηματα. Οι δαπιτες στο πολυτεχνειο δωροδοκουν. Οι κνιτες στο Φυσικο κανουν νοθεια.» Αν δωσεις και Σ

  32. Ο/Η Panos Fidis λέει:

    Αν δωσεις και ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ακομα καλυτερα. Ετσι και αλλιως εδω ειναι μια σελιδα στο ιντερνετ δεν ειναι αιθουσα δικαστηριου. Αλλα και παλι αυτο αποδεικνυει την υπαρξη καποιων διεφθαρμενων παραταξιακων (δεν ζουμε σε κοινωνια αγγελων) και οχι ενα κοπαδι προβατων. Δηλαδη αν (λεω αν) υπαρχει ενας διεφθαρμενος κνιτης σε μια σχολη αυτο δεν σημαινει οτι ολη η ΚΝΕ ειναι διεφθαρμενη. Και οταν μιλας εσυ για προβατα προσβαλλεις ολους τους παραταξιακους. Αποκλειεται καποιος να γραφτηκε στη ΔΑΠ επειδη εχει φραγκα; Αποκλειεται να γραφτηκε στην ΠΑΣΠ επειδη ωφεληθηκε απο το χρημματηστηριο; Αποκλειεται να γραφτηκε στην ΚΝΕ επειδη…(δε συννεχιζω θα με πεις ψωνιο)

  33. Πάνο για να μη μακρυγορούμε θα σου δώσω ένα πολύ συγκεκριμένο παράδειγμα. Ξέρω πάρα πολλά, αλλά δεν έχει νόημα να τα απαριθμήσω.
    Ο συγκάτοικος μου σπουδάζει στο Φυσικό. Διάβαζε μέρες για ένα μάθημα και πήγε να το δώσει. Το μάθημα αυτό είναι γνωστό ότι περνάνε οι δαπίτες «στο έτσι» και με βαθμό (ο αρχιδ-απίτης πηγαίνει μία λίστα στον καθηγητή με ονόματα και αυτοί περνάνε το μάθημα και με βαθμό). Ο συγκάτοικος μου στις εξετάσεις έκατσε 3 ώρες μέσα γράφοντας θέματα, και τελικά δε το πέρασε. Θα μου πείς οκ, μπορεί να ήταν δύσκολα. Όμως, υπήρχαν παιδιά (με «γαλάζια αύρα») που παρέδωσαν κόλλα μέσα σε ένα *τέταρτο* από τη στιγμή που μπήκε ο καθηγητής και το πέρασαν με 7 και 8 (γνωστοί δαπίτες). Δεν κράτησαν καν τα προσχήματα, να περιμένουν λίγη ώρα να φανεί πως γράφουν. Πιστευω να κατάλαβες τι παίζει.
    Άλλωστε πρόσφατο είναι και το περιστατικό στη Θεσσαλονίκη με τον καθήγητη που αρνήθηκε να περάσει τα άτομα που του υπέδειξε ο αρχιδαπίτης, ο οποίος όταν άκουσε την άρνηση του καθηγητή απείλησε ότι θα βάλει μέσο για να τον μεταθέσουν και να του κάνουν τη ζωή δύσκολη. Ο καθηγητής νομίζω κινήθηκε νομικά, δε γνωρίζω την κατάληξη της ιστορίας.
    Για την ΠΚΣ δεν έχω ακούσει παρόμοια περιστατικά (ούτε για ΕΑΑΚ κτλ εννοείτε, μόνο για ΔΑΠ – ΠΑΣΠ)

    «Και οταν μιλας εσυ για προβατα προσβαλλεις ολους τους παραταξιακους.»

    Όχι φίλε μου, μιλάω για τις συγκεκριμένες παρατάξεις, όχι για όλες. Και γω ανήκω σε παράταξη αλλά ανεξάρτητη. Ο συνδικαλισμός είναι πάντοτε ωφέλιμος, οι φοιτητικές παρατάξεις της ΔΑΠ – ΠΑΣΠ με την μορφή που έχουν όχι (ντάξει, κάποια πράγματα κάνουν, αλλά μόνο για τα μάτια των φοιτητών και για να δείξουν κάποιο έργο, όχι επειδή αγαπάν τη σχολή τους ή επειδή νοιάζονται για τους φοιτητές, αλλά για να αποκτήσουν ψήφους). Και ακόμα και στην ΠΚΣ δε μ’ αρέσει αυτή η γραμμή που έρχεται απο πάνω και καθορίζει το τι θα πείτε και θα κάνετε, σας στέλνουν φυλλάδια και τα μοιράζετε, αφίσες και τις κολλάτε. Μπορεί η γραμμή που έρχεται να είναι πιο σωστή, να αφορά πραγματικά προβλήματα κτλ, αλλά δε παύει να μετατρέπει τους φοιτητές σε απλά φερέφωνα και όχι διαμορφωτές. Και όλα αυτά στα λέω φιλικά και χωρίς καμία εχθρική διάθεση.

  34. Ο/Η Panos Fidis λέει:

    Ελα ρε Γιωργο. Δεν εγραψα για λιγες μερες. Για αρχη θελω να πω οτι σε ευχαριστω που ανεδειξες το θεμα με στοιχεια και ντοκουμεντα οπως τα εγγραφα της ΔΑΠ και της ΠΑΣΠ. Αυτα οντως ειναι αποδειξεις για δυο παραταξεις διεφθαρμενες τις οποιες δεν εχω καμια διαθεση να υπερασπιστω. Αυτο ομως που βλεπω οσον αφορα τη δικη μου παραταξη ειναι η δομη της. Η ΚΝΕ ομως δεν ειναι κομματικο μαντρι. Αυτο ειναι προφανες απο τη στιγμη που ο κνιτης δεν απολαμβανει καποια προνομια στην κοινωνια (διορισμους, πραγωγες, ρουσφετια). Αυτο φαινεται εξαλου απο τον σεβαστο βαθμο εγκαταλειψης που παρουσιαζει. (ενα μαντρι ειναι μαντρωμενο τα προβατα δεν φευγουν) Οι θεσεις της ΚΝΕ ειναι γνωστες (εφημεριδες προκυρηξεις ιντερνετ) οποιος γραφεται τις γνωριζει απο πριν δεν τον περιμενει η εκπληξη. Τωρα αυτο που βλεπω να σε ενοχλει στην ΚΝΕ (και δικαιωμα σου) ειναι ο οικουμενικος χαρακτηρας της και η συλλογικη ληψη αποφασεων. Αυτο ομως συμβαινει και στην δικη σου παραταξη. Σιγουρα καποια φορα υποχωρησες στη συλλογικη αποψη παρα την θεληση σου. Τωρα αν την παραταξη σου τη λενε ΧΥΖ τοτε σιγουρα θα ηθελες να υπηρχε ΧΥΖ στη φιλοσοφικη ΧΥΖ στο οικονομικο ΧΥΖ στη θεολογια ΧΥΖ στο πολυτεχνειο. Και αν αυτο γινοταν τοτε εκ των πραγματων ενα συντονιστικο οργανο θα ηταν αναγκαιο και εκ των πραγματων το ΕΝΑ ατομο θα ειχε λιγοτερη ισχυ (πχ σε μια παραταξη 10 ατομων ο ενας εχει το 10% της ισχυος σε μια παραταξη 100 ατομων ο ενας εχει το 1% της ισχυος) οποτε ολα αυτα για τα οποια κατηγορεις την ΚΝΕ καλλιστα θα μπορουσαν να συμβουν και στη δικη σου παραταξη.

  35. Πάνο δεν αντιτίθεμαι στο να υπάρχει μία ενιαία πολιτική και ιδεολογία, αυτό εξυπακούεται και είναι επιθυμητό. Εγώ λέω πως εσύ πρέπει να μπορείς να συμμετέχεις στη διαμόρφωση της πολιτικής και της ιδεολογίας της παράταξης σου, να μην είσαι απλά φερέφωνο της. Να μην αποφασίζουν άλλοι και εσύ απλά να τη δέχεσαι (πιθανόν να είναι σύμφωνη με τα πιστεύω σου) και να την διαδίδεις, αλλά να διαμορφώνεται και από σένα, να έχεις άμεση συμμετοχή.

  36. Παράθεμα: Φάκελος "Φακέλωμα Φοιτητών - ΔΑΠ" - μέρος 1ο « Γιώργος Μαργαρίτης

  37. Ο/Η saimag λέει:

    Φίλε Γιώργο η ιστορία σου τα έσπασε κανονικά! Συμφωνώ απόλυτα! Και σπάνια συναντώ άτομα με παρόμοιες απόψεις με τις δικές μου (όσων αφορά τις παρατάξεις τουλαχιστον). Συνέχισε έτσι!

  38. @saimag,
    ευχαριστώ πολύ φίλε μου!

  39. Παράθεμα: ΠΑΣΠ Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΑΠΘ: αυτή είναι παράταξη « Γιώργος Μαργαρίτης

  40. Παράθεμα: ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΑΧΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ… ΠΑΙΖΕΙ ΞΥΛΟ Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΤΟΥ !!! | DentNEWS.net | Οδοντιατρική

Σχόλια με κεφαλαία ή greeklish απαγορεύονται αυστηρώς και διώκονται ποινικά. Οι συγγραφείς τους θα υποστούν αποτρόπαια βασανιστήρια. (μετάφραση στα Χρυσαυγίτικα: Μι γράφης με κεφαλέα κε greeklish).