Στίχοι Πυξ Λαξ - Σουρεάλ Μαλακία στο Τετράγωνο μείον Ρίζα 5

Δηλαδή ειλικρινά, ποιος κλασμένος (ναρκομάνης?) παπαρομαλάκας (κ.ν.π.) έγραψε αυτούς τους στίχους? Υπό την επίρροια ποιον ναρκωτικών? Τι πίνει και δε μας δίνει? Πετάει ο γάιδαρος?
(η πρώτη απορία μου λύθηκε λίγο αργότερα, κ.ν.π. = Φίλιππος Πλιάτσικας)

Δηλαδή διαβάστε και γελάστε (ή κλάψτε με τα “έντεχνα” τραγούδια που ακούν τα λυκειόπαιδα και οι γκομενίτσες)

Στίχοι: Φ.Πλιάτσικας, μουσική: Φ.Πλιάστικας, Μ.Γοβατσιδάκης

Ένα παιδί περπατάει με τα χέρια

Είσαι το πιο λευκό χρώμα απ’ τις σκέψεις μου
ένα παιδί που περπατάει με τα χέρια
μια γυναίκα που το όνειρό της σκότωσε
και πριν το μάθουν όλοι το έστειλε στ’ αστέρια.

Είσαι το πιο λευκό χρώμα απ’ τις σκέψεις μου
ένα τραγούδι που πάντα τρόμαζα να γράψω
Η μυρωδιά μιας ξεχασμένης θάλασσας
που βρέχει μόνο αυτά που ήθελα να κάψω.

Αν θέλεις να με βρεις να παίζεις, να νιώθεις, να ζεις
αν πάλι δε μπορείς μη φύγεις, μη χαθείς.

Κι αν η σιωπή που τριγυρνάει την ομορφιά σου
στο τέλος δέσει την οργή σου με βροχή
και γίνει στίχος που ξεχνάει το όνομά σου
κι έρχεται πάλι όταν έρχεσαι κι εσύ.

Θέλω να πω τόσα πολλά για αυτούς τους βλάκες που γράφουν τέτοια τραγούδια και τους ακόμα πιο βλάκες (ντάξει, δεν είναι και όλοι, μη το πάρετε τοις μετρητοίς) που τα ακούν και τα θεωρούν γαμάτα (γάμησε τα) και ψαγμένα (πάντως ακόμα ψάχνω τι παίρνει ο “στιχουργος”) που ειλικρινά δε μπορώ να γράψω τίποτα (update: τελικά είχα δεν είχα, τα έγραψα στα σχόλια…). Έχω μείνει άναυδος από το νόημα των στίχων (μάλλον γράφτηκαν κατά τη διάρκεια παρατεταμένου χεσίματος). Αν το αποκωδικοποιήσω θα σας ενημερώσω.

“Η μυρωδιά μιας ξεχασμένης θάλασσας, που βρέχει μόνο αυτά που ήθελα να κάψω…”

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!

slayer.gif

276 σχόλια μέχρι τώρα

  1. αννα on Ιανουάριος 13, 2007

    το ατυχές σχόλιο για τον στιχουργό των πυξ λαξ είναι μάλλον αστείο και γραμμένο από εναν άνθρωπο που δε μπορεί να τεκμηριώσει την άποψη του με επιχειρήματα και αναγκάζεται να χρησιμοποιεί αισχρές εκφράσεις.. Ναρκομανής ή όχι.. γράφει στίχους που θα έλεγε κανείς πως αντρικό μυαλό δεν 8α σκεφτόταν.. Κάνει τους στίχους μουσική και όχι τη μουσική του στίχους.. Αγαπάμε πυξ λαξ.. Μας λείπουν.. Διαλύθηκαν κι όμως τους ακούμε πάντα..
    Και προς αποφυγή παρεξηγήσεων.. Είμαι μουσικός και όχι λυκειόπεδο..
    Φθόνος είναι φίλε μου η λέξι μου για να σε χαρακτηρίσω.. Φθόνος και αδυναμία να καταλάβεις την ψυχή του μουσικού-στιχουργού..
    Μη στενοχωριέσαι και μην προσπαθείς.. απλώς δεν το έχεις.. δε φταίς

  2. Ψηφιακά Οχυρωμένος on Ιανουάριος 13, 2007

    Καλώς την Αννούλα! Που ακούει Πυξ Λαξ και κατάλαβε το νόημα των παραπάνω στίχων! Αν θα μπορούσες να βοηθήσεις στην αποκωδικοποίηση των παραπάνω στίχων θα μου έκανες μεγάλη χάρη, μια και βλέπω πως είσαι γνώστης της ψυχοσύνθεσης των Πυξ Λαξ.

    Γράφει στίχους που θα έλεγε κανείς πως αντρικό μυαλό δεν 8α σκεφτόταν…

    Εγώ θα έλεγα πως κανένα ανθρώπινο μυαλό ώριμου ανθρώπου δε θα σκεφτότανε, εκτός και ήταν υπό την επήρεια ναρκωτικών. Και αν τύχαινε και σκεφτότανε θα ένιωθε γελοίος που σκέφτηκε κάτι τέτοιο και θα το έβγαζε κατευθείαν από το μυαλό του. Αλλά δε κατάλαβα, προς τι ο ρατσισμός περί του “αντρικού μυαλού”?! Οι γυναίκες δηλαδή είναι καλύτεροι στιχουργοί?! Η μήπως καταλαβαίνουν τι λέει το παραπάνω “άσμα”?

    Κάνει τους στίχους μουσική και όχι τη μουσική του στίχους…

    Ψσσσσσσσσσ… τι είπες τώρα, με έκανες ένα με το πάτωμα… Ε και αυτό τι θα πει?! Αν γράψω και γω πρώτα κάποιους εντελώς ηλίθιους και χωρίς νόημα στίχους, και μετά τους κάνω μουσική…τι έγινε?! Έγινα καλός μουσικός? Καλός στιχουργός? Δε κατάλαβα το σχόλιο σου. Βοήθα λίγο ρε Άννα!

    Αλλά εκεί που έριξα απίστευτο γέλιο, είναι πραγματικά οι ακόλουθες γραμμές:

    Φθόνος είναι φίλε μου η λέξη μου για να σε χαρακτηρίσω.. Φθόνος και αδυναμία να καταλάβεις την ψυχή του μουσικού-στιχουργού..

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ00000000!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φθονώ και ζηλεύω τους Πυξ Λαξ για τους υπέροχους στίχους τους!!!!!Γιατί εγώ δε μπορώ να γράψω τέτοιους στίχους!!!!!

    Όσο για την αδυναμία κατανόησης των στίχων, έχεις δίκιο, όπως είπα και παραπάνω αδυνατώ να καταλάβω το νόημα. Και ξέρεις γιατί αδυνατώ να καταλάβω το νόημα των στίχων? Γιατί δεν υπάρχει νόημα! Ότι μαλακία του ‘ρχόταν στο μυαλό την έγραφε, πήρε και 4 συγχορδίες από τις “S.O.S. συγχορδίες για κλαψομούνικα τραγούδια” και έκανε άλλο ένα “απίστευτο ελληνικό αριστούργημα του ελληνικού πενταγράμμου”, το οποίο ακούν οι γκομενίτσες, τα λυκειόπαιδα και οι ψαγμένοι μουσικοί σαν την Αννούλα.

    =============================
    ΠΡΟΣΟΧΗ - ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!
    Ακολουθεί προσπάθεια δημιουργίας στίχων για τραγούδι Πυξ Λαξ!
    =============================

    στίχοι: Γιώργος Μαργαρίτης
    μουσική: δε σκέφτηκα, αλλά όποιος θέλει να το μελοποιήσει θα πρότεινα τις συγχορδίες ΦΑ, ΣΟΛ, ΛΑ (θερμή παράκληση: όχι παραπάνω από 5 συγχορδίες παρακαλώ).
    διάρκεια σύνθεσης: 4-5 λεπτά

    “Μια στάλα πίκρα”

    Στα σιδερένια σύννεφα θα ‘θελα να πετάξω
    Της μουσικής σου την πνοή να έρθω να αδράξω
    Μα το μυαλό μου είναι θολό, καράβι σαπισμένο
    που το ‘ριξαν σε μια γωνιά, αιώνες ρημαγμένο

    Μη προσπαθήσεις να με βρεις, δε θέλω να με ψάξεις
    σαν έρθει κάποιος να με δει, δε θέλω να τρομάξεις
    Ήταν ο χρόνος δύσκολος, η μυρωδιά αστεία
    ίσως και να ‘φταιγα εγώ, μας τύλιξε η μαγεία

    (refrain)
    Μια στάλα πίκρα σου ‘δωσα
    και μου ‘δωσες το αιγαίο,
    μα του ματιού σου η αναπνοή
    ανάμνηση σαν καίω.
    Δε θέλω να ‘ρθεις να με βρεις
    στα υπόγεια που συχνάζω,
    αλήτης θα μαι μια ζωή
    το “σ’αγαπώ” φωνάζω

    Περνούσαν μέρες και ο καιρός, η μέρα ήταν ρουτίνα
    όρθια άλογα, ώχρα μπλε, δάκρυ σε μια κουρτίνα
    Το όνειρο όμως έφυγε, η μέρα ξημερώνει,
    μάνα και γιος, οργή και φως, η πίκρα όλο σιμώνει

    Παράτησε τον δρόμο του, την πιο γλυκιά του σκέψη,
    όσα και αν είδε, σκέφτηκε, την πιο μεγάλη λέξη,
    τ’ όνειρο κι αν ξεθώριασε, ελπίδα θέλει να ‘χει
    πως κάποτε μακρυά στο φως, δε θα ‘ναι άλλο μονάχη

    (refrain)
    Μια στάλα πίκρα σου ‘δωσα
    και μου ‘δωσες το αιγαίο,
    μα του ματιού σου η αναπνοή
    ανάμνηση σαν καίω.
    Δε θέλω να ‘ρθεις να με βρεις
    στα υπόγεια που συχνάζω,
    αλήτης θα μαι μια ζωή
    το “σ’αγαπώ” φωνάζω

    —————-
    5 λεπτά έκανα, ένας φτωχός και ποταπός ανθρωπάκος μπροστά στο μεγαθήριο της στιχουργικής τέχνης Φίλιππο Πλιάτσικα, και πες μου τι καλύτερο έχουν οι στίχοι των Πυξ Λαξ. Περιμένω απάντηση ε?

  3. null on Ιανουάριος 13, 2007

    έκανες το κλασικό λάθος. για να γράψεις τραγούδι τύπου πυξ λαξ πρέπει
    α) να δεις το φεστιβάλ τραγουδιού της θεσσαλονίκης, αυτό που ήταν επώνυμοι καλλιτέχνες
    β) να καταργήσεις από το μυαλό σου το κόνσεπτ αιτία-αποτέλεσμα
    γ) να μην χρησιμοποιείς τη λέξη “όμως”

    μετά περνάμε στην πιο προχωρημένη τεχνική που λέγεται “και θέλω και δε θέλω, και μ’αρέσει και δε μ’αρέσει, ουφ τι θέλω τελικά;”. Σε αυτήν την τεχνική, εκεί που έχεις πει στη γκόμενα το Χ και την έχεις κάνει αλοιφή, της πετάς και το Χ’ οπότε κάνεις αλοιφή κάθε μορφή νοήμονος ζωής.

    καλή συνέχεια Γιώργο, έχεις πολύυυυ δρόμο για να φτάσεις τον γκραν μάστερ Φίλιππα

  4. Ψηφιακά Οχυρωμένος on Ιανουάριος 13, 2007

    :-)
    Βλέπω έχεις εντρυφήσει στο θέμα. Ομολογώ ότι ήταν η πρώτη στιχουργική μου απόπειρα, και όπως κατάλαβες και συ ήταν αρκετά ερασιτεχνική…

    Οι συμβουλές σου είναι πραγματικά πάρα πολύ χρήσιμες για μένα, που τώρα ξεκινάω την καριέρα μου σαν στιχουργός. Γνωρίζω πως εσύ έχεις μια κάποια εμπειρία, και πως όσα είπες παραπάνω θα με βοηθήσουν να εξελιχθώ, και ευελπιστώ πως ίσως κάποια στιγμή…ίσως…να φτάσω στο σημείο να συνομιλήσω και να γνωρίσω τον τέρας στιχουργικών δυνατοτήτων Φίλιππο (από τις Φιλιππίνες?) Πλιάτσικα.

    Είναι ένα όνειρο ζωής…

  5. Πυξ-Λαξ φανατικά!!! on Ιανουάριος 17, 2007

    Λοιπόν από αυτά που γράφεις φαίνεται το επιπεδό σου φίλε!Να υποθέσω οτι εσύ γράφεις υπό την επίρροια των ναρκωτικων?Ειναι φανερό οτι δεν μπορείς να καταλάβεις το νόημα αυτων των σπουδαίων στιχων λόγω μηδενικής νοημοσύνης!Δεν ξέρω αν έχεις ερωτευτεί ποτέ αλλα αν έχεις ερωτευτεί αυτοί οι στίχοι δεν σε εκφράζουν?Ψαξ’το λίγο…Κοιτα μπορει με μία απλή ανάγνωση πολλά να μας φαίνονται αστεία και χαζοτράγουδα αλλά αν τα διαβάσουμε καλύτερα καταλαβαίνουμε οτι δεν είναι έτσι!Τώρα αν δεν μπορείς να καταλάβεις το νόημα αυτών των στίχων και τους μετατρέπεις κατευθείαν σε βλακεια…δικο σου προβλημα.Α,και ο Φίλλιπος πλιάτσικας (και όχι από τις Φιλλιπίνες)-εισαι και ανώριμος!!!- είναι ενας πολυ αξιόλογος ανθρωπος.

    Με αγάπη,

    Βάσω…ένα λυκειόπαιδο!

  6. Ψηφιακά Οχυρωμένος on Ιανουάριος 17, 2007

    Βάσω μου πρόσφερες ανείπωτη χαρά!

    “Ειναι φανερό οτι δεν μπορείς να καταλάβεις το νόημα αυτων των σπουδαίων στιχων λόγω μηδενικής νοημοσύνης!

    Δε το κατάλαβα. Δε μπορώ να καταλάβω. Αναπνοή. Είμαι βλάκας. Σπουδαίοι στίχοι:
    Είσαι το πιο λευκό χρώμα απ’ τις σκέψεις μου
    ένα παιδί που περπατάει με τα χέρια
    μια γυναίκα που το όνειρό της σκότωσε
    και πριν το μάθουν όλοι το έστειλε στ’ αστέρια.

    Εγώ βλάκας. IQ 0. Πλίατσικας σπουδαίος.

    Μπορώ να σε ρωτήσω λίγο κοπέλα μου τι επαγγέλλεσαι? Και που βρήκες τόοοοοσο πολύ IQ και ευφυΐα να καταλάβεις αυτούς τους σπουδαίους στίχους? Εγώ κάνω μεταπτυχιακό στην πληροφορική, έχω λίγο IQ μπροστά σε σένα, διαβάζω που και που λογοτεχνία, αλλά δε μπορώ να καταλάβω τους στίχους. Μου φαίνονται εντελώς ηλίθιοι. Να σου πω όμως κάτι. Θα στο φέρω με έμεσο τρόπο, για να μη σου έρθει απότομα.

    Θυμάσαι που όταν ήσουν μικρή πίστευες στον Αι Βασίλη? Θυμάσαι κάποια στιγμή κάποιος σου είπε ότι δεν υπάρχει? Τον πίστεψες? Όχι. Μεγάλωσες όμως και το κατάλαβες.

    Είσαι λοιπόν ακόμα μικρή. Ακόμα πιστεύεις ότι οι στίχοι των Πυξ Λαξ έχουν νόημα. Όταν θα μεγαλώσεις όμως, θα καταλάβεις ότι δεν υπάρχει νόημα στους στίχους των Πυξ Λαξ, όπως δεν υπάρχει Αγιος Βασίλης. Αστο, είσαι μικρή ακόμα, θα μεγαλώσεις κάποτε Βάσω. Εδώ θα είμαι.

    “Δεν ξέρω αν έχεις ερωτευτεί ποτέ αλλά αν έχεις ερωτευτεί αυτοί οι στίχοι δεν σε εκφράζουν?”

    Πρώτον, φυσικά και ΔΕΝ με εκφράζουν αυτοί οι “στίχοι”. Τι να με εκφράζει δηλαδή το:
    Κι αν η σιωπή που τριγυρνάει την ομορφιά σου
    στο τέλος δέσει την οργή σου με βροχή
    και γίνει στίχος που ξεχνάει το όνομά σου
    κι έρχεται πάλι όταν έρχεσαι κι εσύ.

    WTF!!!
    Οι στίχοι αυτοί είναι εντελώς ασαφείς, μέχρι αηδίας, τόσο πολύ που ο καθένας νομίζει ότι κάτι σημαίνουν. Δε μπορείτε θέλετε να καταλάβετε ότι δεν έχουν νόημα. “Μα δεν γίνεται, τόσα τραγούδια και να μην έχουν νόημα?”…

    Και ο κάθε “ερωτευμένος” ερμηνεύει τους στίχους με δικό του τρόπο. Και όλα αυτά γιατί δε σας πέρασε από το μυαλό ότι όλα αυτά που γράφει ο σπουδαίος Πλιάτσικας επίτηδες δεν έχουν νόημα, επίτηδες είναι ασαφή, για να τα ερμηνεύεται όπως νομίζεται και να σας εκφράζουν κιόλας.

    Λοιπόν θα κάνω μία δεύτερη απόπειρα τραγουδιού Πυξ Λαξ, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψην μου και τις συμβουλές τους null. Αφιερωμένο σε σένα Βάσω:

    =============================
    ΠΡΟΣΟΧΗ - ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!
    Ακολουθεί προσπάθεια δημιουργίας στίχων για τραγούδι Πυξ Λαξ!
    =============================

    στίχοι: Γιώργος Μαργαρίτης
    μουσική: ΦΑ, ΣΟΛ, ΛΑ
    διάρκεια σύνθεσης: 7-8 λεπτά (μεσολάβησε φαΐ και τουαλέτα, γιαυτό μου πήρε τόσο πολύ… ;)

    Στο άσπρο του ονείρου

    Σαν αιώνια αγάπη
    τρεμοπαίζεις στα σκοτάδια,
    μυρωδιά της πρώτης νιότης
    στα ολόλευκα μας βράδια.
    Βυθισμένος σ’ άδειες σκέψεις
    το τσιγάρο ξεθωριάζει
    στα σοκάκια του Αυγούστου
    άγριο όνειρο φαντάζει

    (refrain)
    Μες στο άσπρο του ονείρου
    ξεψυχήσαμε κι οι δύο
    μ’ ένα ξεχασμένο πλοίο
    έφτασε αργά το μίσος
    Η ψυχή μου όμως ίσως
    να πουλάει το άρωμα της,
    μες στο άσπρο του ονείρου
    έμεινε το όραμα της.

    Στην μεγάλη μας την πλάνη
    στο φεγγάρι όλο γελάω,
    ήταν χθες που ήρθες φως μου
    δίχως αύριο γερνάω.
    Η στιγμή θα σβήσει τότε
    πως περάσανε τα χρόνια
    μη γυρίσεις, δε το θέλω
    θα σε αγαπώ αιώνια

    (refrain)
    Μες στο άσπρο του ονείρου
    ξεψυχήσαμε κι οι δύο
    μ’ ένα ξεχασμένο πλοίο
    έφτασε αργά το μίσος.
    Η ψυχή μου όμως ίσως
    να πουλάει το άρωμα της,
    μες στο άσπρο του ονείρου
    έμεινε το όραμα της.

    ========================

    Με αγάπη στη Βάσω,
    Γιώργος

    (ρε να μην έχω κάνα γνωστό παραγωγό να κάνω ένα cd… ;)

  7. Πυξ-Λαξ φανατικά!!! on Ιανουάριος 18, 2007

    Ναι!!Λοιπον…Για αυτα περι Αγιου-Βασιλη,ουδεν σχόλιο.Τωρα πως εισαι τοσο σίγουρος οτι οταν θα μεγαλωσω θα καταλάβω οτι οι στίχοι των Πυξ-Λαξ δεν έχουν κανένα νόημα???Ξέρεις πόσοι άνθρωποι αρκετά μεγαλύτεροι από μενα και από σένα ακούν Πυξ-Λαξ και τα τραγούδια αυτά τους εκφράζουν???Πάρα πολλοι…κοιτα γούστα είναι αυτά πως να το κάνουμε τώρα.Το θέμα είναι οτι κάποιον που έχει δουλέψει τόσο δεν μπορείς να τον προσβάλλεις έτσι και να γελιοποιείς το έργο του.ΟΚ πές την γνώμη σου ελεύθερα,αλλά μην τον προσβάλλεις.Μπορείς να μου πεις τους στίχους καποιου τραγουδιου που εσυ πιστευεις ότι έχουν νόημα?Α, επίσης έχεις ταλεντο στο γράψιμο!!!Να το κοιτάξεις αυτό!

  8. Ψηφιακά Οχυρωμένος on Ιανουάριος 18, 2007

    “Τωρα πως εισαι τοσο σίγουρος οτι οταν θα μεγαλωσω θα καταλάβω οτι οι στίχοι των Πυξ-Λαξ δεν έχουν κανένα νόημα???”

    Όπως είμαι σίγουρος πως όταν μεγαλώσει ένα παιδί καταλαβαίνει πως δεν υπάρχει Άγιος Βασίλης. Για τον ίδιο ακριβώς λόγο: ωριμότητα.

    “Το θέμα είναι ότι κάποιον που έχει δουλέψει τόσο δεν μπορείς να τον προσβάλλεις έτσι και να γελοιοποιείς το έργο του.”

    Αυτό δεν είναι “δουλειά”. Αυτό είναι παίρνω ένα χαρτί, γράφω ότι μου κατέβει, βάζω και 3 συγχορδίες, και έτοιμο το κομμάτι. Να δούλευε σε οικοδομή να πω εντάξει.

    Αν θες όμως να το πάρουμε όπως τα λες, και η Τατιάνα Στεφανίδου τόσα χρόνια δουλειά κάνει, και η Λαμπίρη, τι δηλαδή, θα πρέπει να τους σεβαστώ και να μιλήσω με καλά λόγια επειδή είναι χρόνια στο “σκαρί”? Σεβασμό δείχνω σε όποιον το αξίζει. Και οι Πυξ Λαξ δεν τον αξίζουν.

    “Α, επίσης έχεις ταλέντο στο γράψιμο!!!Να το κοιτάξεις αυτό!”

    Ήδη είμαι σε συνεννόηση με Sony και Virgin για το πρώτο μου cd. Μάλλον θα συνεργαστώ με καταξιωμένους καλλιτέχνες του ελληνικού πενταγράμμου όπως τα Ζουζούνια και η Αλεξάνδρα, για να έχουμε επιτυχία και σε χαμηλότερες ηλικίες από αυτούς που ακούν Πυξ Λαξ.
    Τέλος, την πρόθεση της να τραγουδήσει τα τραγούδια μου δήλωσε τόσο η Βέρα Λάμπρου, όσο και η Μπεζαντάκου. Τα χορευτικά στο video clip του “Στο άσπρο του ονείρου” θα κάνει η καταπληκτική (εν ζωή?) Ζωζώ Σαπουντζάκη.

    Σας ευχαριστώ για την αγάπη που μου δίνεται, και το κουράγιο που αντλώ από τα υπέροχα σχόλια σας.
    Πραγματικά, πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον παραγωγό μου (α, ώπα, αυτά θα τα πω όταν βγάλω το cd… ;)

    Stay tuned για το καινούργιο φανταστικό τραγούδι Πυξ Λαξ με τίτλο “Μην αργήσεις”.

  9. pouspo on Ιανουάριος 23, 2007

    [Καταρχήν,έχω να πω οτι όταν άρχισα να διαβάζω αυτή τη σελίδα σκέφτηκα πως "απλά,εκφράζει την άποψή του το παλικάρι".Όσο κατέβαινα όμως ανακάλυψα πως δεν έχουν έτσι τα πράγματα.Αλλά πως ο κύριος "ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ και ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΣ" από 'δω εχει πάρει φόρα κατηφόρα και δεν ξέρει τί λέει. Έτσι κι εγώ συνεχίζω αλλιώς:]

    Δε μου λες Γιωργάκη,αυτή τη στιγμή αισθάνεσαι ΠΟΛΥ μάγκας?ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ όμως??
    Για κούνα σε παρακαλώ πολύ το κεφάλι σου να δω αν ακούγεται “γκλιν-γκλον”.!?…
    και μια άλλη ερώτηση: έχεις κάτι προσωπικό με τον Φίλιππα?γιατί αυτή την εντύπωση δίνεις!

    εγώ δεν είμαι λυκειόπαιδο,ούτε και γκομενίτσα. Είμαι ΓΥΜΝΑΣΙΟπαιδο (πολύ κατώτερη από εσένα,δε βρίσκεις??? :Ρ),και νιώθω αρκετά ικανή να ξεχωρίσω τί ΜΟΥ αρέσει,τί ΜΟΥ κάνει κλίκ και με ανατριχιάζει,τί με εφημερεύει και με ηρεμει.Τί με κρατάει ώρες καρφωμένη να κοιτάω το ταβάνι ενώ σκέφτομαι μόνον αυτό το στίχο “μια γυναίκα που τ’ όνειρό της σκότωσε και πριν το μάθουν όλοι το ‘στειλε στ’ αστέρια”.
    Και ΟΣΟ περίεργο και να ΣΟΥ φαίνεται,ΕΓΩ ΕΤΣΙ νιώθω.και κάθε φορά που προσθέτω ένα τους cd στη συλλογή μου,κάθε φορά που ακούω ένα τραγούδι τους(είτε είναι η πρώτη φορά που το ακούω,είτε η εκατοστή) νιώθω πως αυτοί οι ανθρωποι΄-ή αν θες μόνο ο Πλιάτσικας- μέσω τις μουσικής,των στίχων και της φωνής τους με ταξιδεύουν τόσο μακριά όσο τίποτε άλλο.Είναι το δικό μου συναίσθημα,ok??

    Μπορείς να πιστεύεις ότι εσύ θες,ότι γουστάρει η ψυχή σου.Αλλά κρατα τα για τον εαυτό σου,μην τα δημοσιοποιείς ΤΟΣΟ πια, γιατί με αυτόν τον τρόπο δείχνεις αυτό που είπε κ η φίλη πάνω. “Φθόνος”,Γιωργάκη.Ακόμα κ αν δεν το καταλαβαίνεις, αυτό είναι που βλέπουμε εμεις.

    Και παρεπιπτόντως,θεωρείς οτι το μάστερ στην πληροφορική που κάνεις είναι κάτι ΠΟΛΥ μεγάλο?
    Ή αλλιώς,οτι σε βοηθάνε ΤΡΕΛΑ οι οθόνες των υπολογιστών να ΝΙΩΣΕΙΣ τα όλα ταύτα που εννοούν οι παροιμοιώδεις συγκινητικοί στίχοι αυτού του ΘΡΥΛΙΚΟΥ ελληνικού συγκροτήματος??(ένα μάστερ στην ψυχολογία θα βοηθούσε πολύ περισσότερο)Είτε το θες είτε όχι,είτε συνεχίσεις να τους βρίζεις,είτε όχι,θα μείνουν για πάντα μες στις καρδιές πολλών ελλήνων,και αυτοί,αλλά και τα τραγούδια τους.Γιατί οι στίχοι τους είναι τόσο μα τόσο ακέραιοι στο χρόνο που ότι και να γίνει δε θα ξεχαστουν.Πάντα θα τους παίζουν τα ραδιόφωνα,πάντα θα τους σιγοπτραγουδύν αυτοί που μπορούν να δεχθούν πως το παν δεν είναι να κωλοχτυπιέσαι στα κλαμπ,να παίζεις σε υπολογιστές,αλλά μπορουν να δουν την ουσία της ζωης.που είναι ένας ρυθμός κάποιου τραγουδιού,ένα καλό βιβλίο,μια καλή ταινία, σπίθα αθάνατη μέσα σου,και πάθος.
    Κι ας μη μπορούν να τα καταλάβουν ορισμένα παιδάκια καμμένα στους υπολογιστές όπως εσύ.Δεν πειράζει.Αρκεί που δεν σκεφτόμαστε όλοι έτσι.

    Με σεβασμό, Κατερίνα

    ΥΓ:(1)Από το “παιδί που περπατάει με τα χέρια”,πριν ένα χρόνο πήρα μιά εικόνα,ΤΗΝ ζωγράφησα σε έναν πανελλήνιο διαγωνισμό και πήρε το 5ο βραβείο. Η άλλη όψη των πραγμάτων. Αν σε βοηθάει να αναγνωρίζεις την αξία των τραγουδιών σκέψου τα σαν εικόνες-αν έχεις φαντασια- … μπορεί να σε κανει να τα εκτιμήσεις.
    (2)Μην αρχίσεις πάλι τα περί Άγιου-Βασίλη κτλ..περί στίχων δικών ΣΟΥ…βαριέμαι.κ άλλωστε,τα διάβασα πριν.
    (3)Α!+τέλος,σε υπερπαρακαλώ να μου υποδείξεις το τραγούδι που εσύ θεωρείς ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ.

  10. Ψηφιακά Οχυρωμένος on Ιανουάριος 24, 2007

    Κοπελιά,
    βαριέμαι να τα ξαναλέω άλλη μία φορά. Δε σου κάνει εντύπωση που όσοι σπεύσατε να στηρίξετε τον Φίλιππο -yeah!- Πλιάτσικα δεν έχετε ενηλικιωθεί ακόμα?!

    Επειδή δεν έχω χρόνο, ούτε έμπνευση, σου λέω απλά πως θα μεγαλώσεις και θα καταλάβεις, όπως κατάλαβες πως ο Άγιος Βασίλης δεν υπάρχει. Υπομονή…

    “Πάντα θα τους παίζουν τα ραδιόφωνα,πάντα θα τους σιγοτραγουδούν αυτοί που μπορούν να δεχθούν πως το παν δεν είναι να κωλοχτυπιέσαι στα κλαμπ, να παίζεις σε υπολογιστές, αλλά μπορουν να δουν την ουσία της ζωης. Που είναι ένας ρυθμός κάποιου τραγουδιού,ένα καλό βιβλίο,μια καλή ταινία, σπίθα αθάνατη μέσα σου,και πάθος.”

    Μακάρι να έχεις αυτή την ιδεολογία και όταν μεγαλώσεις Κατερίνα.

  11. razzmatazz on Φεβρουάριος 5, 2007

    Χαχαχα μα πως μου είχε ξεφύγει αυτό το επικό ποστ (με τα εξίσου επικά σχόλια)???

    Λοιπόν εδώ και τώρα σου απονέμω το χρυσό κλειδί του Βιλλαμπάφο -u totally read my mind mate!!!

    Μα έλεος πια με τις “ελληνοροκ” ανοησίες. Και οι Πυξ Βλαξ (Κλαψ, Σφαξ και δε συμμαζεύεται) είναι η ζωντανή απόδειξη οτι η κακή μουσική είναι ενοχλητική αλλά αν την αφήσεις να εξαπλωθεί μεταμορφώνεται σε υπερβολικά κακή “μουσική” και επιδρά καταλυτικά στα μυαλά της νεολαίας, μετατρέποντάς τα σε πίτουρο.

    Τους Πυξ Βλαξ τους βάζω στην ίδια κατηγορία με εκείνους τους τελειωμένους που διαφήμιζε το Σταρ Τσάνελλ παλιότερα, Μοντάζ και Θεοτοκάτος με στίχους gtp και φωνές-καραμούζες. Ειδική κατηγορία βέβαια πρέπει να φτιάξουμε και για ρεζιλίκια τύπου Νίβο, Στίβω, Τυμβορύχος, Αντεροβγάλτης και τα λοιπά και τα λοιπά.

    ΥΓ1. Οι Πυξ Βλαξ πάντως μου έχουν χαρίσει ένα βράδυ ντελιριακού γέλιου. Ήταν σε συναυλία της ΚΝΕ, από σπόντα βρεθήκαμε μέσα στο πλήθος και όταν η “μπάντα” είπε το ΜΕΓΑ ΑΣΜΑ “Μια συνουσία μυστική” με τον στίχο “πετας τα ρούχα σου ψηλααααα”, όλα τα ΖΩΑ άρχισαν να πετάνε ψηλά μπλουζάκια, ζακέτες, μπουφάν κλπ!!!!!!! Με αποτέλεσμα να αναδυθούν οι κάφροι και να βουτήξουν ο,τι μπορούσαν!!! Οπότε είχε απίστευτο γέλιο γιατί πέντε λεπτά μετά οι μισοί θεατές είχαν γράψει στα @@ τους τη συναυλία διότι.. έψαχναν τα ρούχα τους!!!!

    ΥΓ2. [ΤΕΛΕΙΩΣ άσχετο αλλά greek-music related] Ο Null ανέφερε το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και θυμήθηκα κάτι για το φετινό, κρίμα που ξέχασα να το κράξω έγκαιρα αλλά δεν πειράζει κι αύριο μέρα είναι. Το τραγούδι που βγήκε ή δεύτερο ή τρίτο, είναι copy-paste από το “Looking for a girl with a washing machine” των Big Sleep -κι όταν λεω αντιγραφή εννοώ δίδυμα αδερφάκια..

    ΥΓ3. Και μετά απορούμε που θριαμβεύει η Μπεζαντάκου και η Κόμισσα ας πούμε…

  12. Ψηφιακά Οχυρωμένος on Φεβρουάριος 5, 2007

    Πω ρε Razz, με έκανες και κοκκίνισα!

    Θεν Q βέρι ματς για το χρυσό κλειδί του Βιλλαμπάφο, είναι η μεγαλύτερη τιμή που μου έχουν κάνει (η μέχρι στιγμής μέγιστη τιμή που μου είχαν κάνει ήταν περίπου στα 2.34 ευρώ + Φ.Π.Α.).

    Κοίτα, οι Μοντάζ ήταν μία ΤΕΡΑΣΤΙΑ μπάντα που καθιερώθηκε με την ΑΞΙΑ της στο ροκ στερέωμα, όπως και ο απλά ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ Θεοτοκάτος “και θα χαθώ, θα χαθώ, θα χαθώ…, ένα πρωί”. Απλά με προβληματίζει το γιατί με το που τελειώσαν οι διαφημίσεις του Αλτερ αυτοί ΤΕΡΑΣΤΙΟΙ μουσικοί που καθιερώθηκαν με την ΑΞΙΑ τους εξαφανίστηκαν…

    Θεϊκό το σκηνικό με τους Πρήξ Βλαξ! Είχα ακούσει και γω γι’ αυτό το φοβερό “happening” στον στίχο “Πετάς τα ρούχα σου ψηλά”, αλλά το συγκεκριμένο happening που έζησες με του κάφρους ήταν απλά Θ-Ε-Ι-Κ-Ο! Πολύ θα θελα να ήμουνα εκεί…γαμώτο!

    Πάντως το χειρότερο ξες ποιο είναι? Πες ότι τα δημοτικό/γυμνασιο/λυκειόπαιδα απαλλάσσονται των κατηγοριών λόγω ηλικίας και ανωριμότητας. Εδώ υπάρχουν και μεγαλύτερα “γυμνασιόπαιδα”, που είναι π.χ. φοιτητές, και ακούνε Κοκκίνου, Πλούταρχο (τι κλαψομούνης θεέ μου…), Νίνο και Σαρμπέλ! (σα τυποποιημένο παγωτό δεν ακούγεται το “Σαρμπέλ”?!
    -”Θα μου βάλετε ένα χωνάκι βανίλια, σοκολάτα και μία μπάλα Σαρμπέλ”.).
    Αυτό είναι τρις χειρότερο.

    (Τώρα αν με τους “Πρηξ Βλαξ” μου επιτέθηκαν όλα τα γυμνασιόπαιδα, τώρα με το Νινο την Κοκκίνου, τον Πλούταρχο και τον Σαρμπέλ πρέπει να άνοιξα τους ασκούς του αιώλου. Αναμένω επίθεση…Όβερ!

    btw, τι έγιναν εκείνες οι γνήσιες λαικές φωνές: Βαλάντης, Τριαντάφυλλος (”μη με χτυπάααας, σαν το τριαντάφυλλοοο”)?

    Τι απέγιναν οι ONE?

    Τι απέγινε ο Πρόδρομος?!

  13. Αγαπητέ φίλε στιχουργέ.... on Φεβρουάριος 5, 2007

    Φίλε μου γεμάτε μένος…
    Είμαι άλλο ένα πιτσιρίκι 22 ετών, μεγάλη ψωνάρα της Νομικής και βραβευμένος σε διαγωνισμό σουρεαλιστικής ποίησης(3ος βγήκα γαμώτο) που ακούω ορισμένα τραγούδια των Πυξ - Λαξ και τρέμω ολόκληρος(σίγουρα όχι από το κρύο των αστείων σου… ;)
    Είναι ένα μουσικό κεφάλαιο είτε το θες είτε όχι.Αποδεικνύουν πως η ποίηση εξημερώνει και κάποια θηρία(κατάφερες και ψελλίζεις αγαπητέ nerd επιχειρήματα…).
    Σε πληροφορώ πως δεν είμαι ναρκομανής ούτε αυθυποβάλομαι από τα τραγούδια τους και πως ο Άγιος Βασίλης δεν μου έφερνε δώρα από τα 5 μου γιατί έμεινα ορφανός…Ώπα λες να μας πάρουν τα ζουμιά???
    Άκου λοιπόν συμπαθέστατε φίλε: μην δέχεσαι τίποτα και κανένα άμα δεν το γουστάρεις αλλά πρώτα εμβάθυνε στο αντικείμενο πριν το απορρίψεις.Έτσι κάνουν οι επιστήμονες.
    Πόσα τραγούδια από Πυξ Λαξ έχεις ακούσει?Τα 5-6 γνωστά και ψιλοεμπορικά?Διάβασε το βooklet του Μπαμπούλα(όχι Α.Ε.) άκου τι 50% από αυτά και πες μου.Όχι αβάσιμα πράγματα φίλε μου…

    Υ.Γ.Κάτω στα βάναυσα σκυλάδικα…
    Υ.Γ.2 Έρχονται για αρπαχτή οι Iron Maiden…
    Y.G.3 Ποτέ δεν καταλάβαμε και ας είμασταν παιδιά γιατί να πολεμήσουμε και πάλι για την Τροία…

  14. Ψηφιακά Οχυρωμένος on Φεβρουάριος 6, 2007

    Φίλε μου άδειε από μένος,
    αν θες να το πάμε έτσι, να τις βγάλουμε “να τις μετρήσουμε”, και γω είμαι πιτσιρίκι 23 χρονών, ψωνάρα της Πληροφορικής, που έβγαλα το μεγαλύτερο βαθμό στο έτος μου, είπα τον όρκο των πτυχιούχων, και είμαι υπότροφος του ιδρύματος Μποδοσάκη (πήρα μία από τις 40 όλες κι όλες υποτροφίες που δίνονταν πανελλαδικά γαμώτο, για όλες τις σχολές, για προπτυχιακούς, μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς), so what!?

    “μην δέχεσαι τίποτα και κανένα άμα δεν το γουστάρεις αλλά πρώτα εμβάθυνε στο αντικείμενο πριν το απορρίψεις.Έτσι κάνουν οι επιστήμονες.”

    Σε πληροφορώ ότι πριν γράψω το άρθρο έψαξα στο ιντερνετ να βρω τους στίχους τους. Έχω ακούσει πολλά παραπάνω από 5 τραγούδια τους, γιατί στο γυμνάσιο και στο λύκειο μας πρήζαν τα αρχίδια σε κάθε πάρτι με τους Πυξ Λαξ. Αλλά εκεί δε μπορούσα να πω τίποτα, γιατί θα με κοιτούσαν όλοι σαν εξωγήινο: “ΤΙ?!?! Δε σου αρέσουν οι ΠΥΞ ΛΑΞ?!?!”.

    Δε έγραψα το άρθρο μόνο για το συγκεκριμένο τραγούδι, αλλά για την γενική θεματολογία τους και για τη σύνθεση των περισσότερων τραγουδιών που είναι ίδια. Και έκανα κάποια “έρευνα” πριν γράψω το άρθρο. Το “Μπαμπούλας” δε το διάβασα, διάβασα αρκετά για να σταματήσω νωρίτερα.

    Υ.Γ.Κάτω στα βάναυσα σκυλάδικα…
    Συμφωνώ υπεραπόλυτα

    Υ.Γ.2 Έρχονται για αρπαχτή οι Iron Maiden…
    Επίσης συμφωνώ. Οι Maiden έχουν γίνει σκατοεμπορικοί του κερατά. Σαν τους Πυξ Λαξ του Μεταλ (μέχρι πριν τον τίτλο αυτό τον είχαν οι Iced Earth). Σε λίγο θα τους γράφει τραγούδια ο Φοίβος.

    Y.G.3 Ποτέ δεν καταλάβαμε και ας είμασταν παιδιά γιατί να πολεμήσουμε και πάλι για την Τροία…
    Όκ, ότι πεις…

  15. Πίστη στην ελληνική μουσική ρεεεε... on Φεβρουάριος 6, 2007

    Συμφωνώ απόλυτα για το ζήτημα με το εφηβικό κόλλημα για τους Πυξ - Λαξ και θεωρώ και εγώ πως πολλά παιδιά ακούν επιφανειακά τα τραγούδια τους(ή ακούν τα επιφανειακά τραγούδια τους… ;)
    Είναι δύσκολο να καταλάβεις κάποια τραγούδια τους και κάποια άλλα τα ακούς επειδή γουστάρεις να μην τα καταλαβαίνεις πάντα όλα.
    Δεν έχεις ακούσει δυστυχώς ή ευτυχώς Πυξ - Λαξ πριν γράψεις αυτό το κείμενο γιατί ο Μπαμπούλας τραγουδάει μόνος του τις νύχτες είναι το σημαντικότερο άλμπουμ τους και η επιτομή τους.όταν δεν ξέρεις καν αν πρόκειται για κομμάτι η΄για άλμπουμ,τότε που πας ρε Καραμήτρο??
    Είναι σα να σου βρίζω την Java 2 και να μην ξέρω(δεν ξέρω βασικά,από τον κολλητό μου που είναι Πληροφορική το έχω ακούσει… ;)
    Τέλος ο πόλεμος για την Τροία αντιπροσωπεύει κάτι χειμερικό και κάτι ανούσιο ή ιδιοτελές το οποίο απαιτεί φόρο αίματος και δεν το αξίζει.Τα παιδιά δύσκολα το καταλαβαίνουν αυτό και πέφτουν στην παγίδα της δόξας και της επιζήτησης του πλούτου.
    Πάραυτα κάποια πιο ψαγμένα παιδιά δεν έχαψαν το Μεγαλοιδεατικό παραμύθι και συνέχισαν απρόσκοπτα τη ζωή τους…

    Τι ακούς ρε φίλε δεν διάβασα να το λές πουθενά…?
    Εγώ ακούω όλες τις εκφάνσεις του rock μέχρι το death metal.Αλλά παρότι rockας και κολλημένος με τα μεγάλα ξένα συγκροτήματα παραδέχομαι και Έλληνες rockαδες ή γενικά μουσικούς οι οποίοι είναι συχνά θύματα σνομπισμού.

  16. Ψηφιακά Οχυρωμένος on Φεβρουάριος 6, 2007

    “Είναι σα να σου βρίζω την Java 2 και να μην ξέρω”

    Προφανώς δε θα κάτσεις να εντρυφήσεις στην Java, για να φτάσεις στον σημείο να πεις ότι δε σου αρέσει. Θα δοκιμάσεις, θα προγραμματίσεις κάποιες ώρες, μέρες, και μετά θα πεις “Δε γουστάρω Java, δε μ’ αρέσει. Θα προγραμματίσω σε C++”.

    Έτσι και γω άκουσα αρκετά τραγούδια στο γυμνάσιο και στο λύκειο, στα πάρτι, στα μαγαζιά, στο ράδιο, ώστε να καταλήξω στο συμπέρασμα ότι είναι άθλιοι. Δε θα κάτσω να τα ακούσω και όλα τα album τους για να πω ότι δε μου αρέσουν, αυτό για μένα είναι μαζοχισμός. Όπως και παρακολουθώντας την αμερικάνικη πολιτική έχω σχηματίσει μία γνώμη γι αυτή, τη σιχαίνομαι, την απεχθάνομαι και την βρίζω. Δεν είναι ανάγκη να κάνω μελέτη της αμερικάνικης πολιτικής για να τους βρίσω για την πολιτική που ακολουθούν.

    Άσχετο, ποιος σου είπε πως υπέθεσα πως είναι τραγούδι το Μπαμπούλας?! Όταν έψαχνα για στίχους τους, είδα και αυτό το album, απλά δε ξόδεψα το χρόνο μου να το διαβάσω.

    “Τι ακούς ρε φίλε δεν διάβασα να το λές πουθενά…?”

    Ακριβώς φίλε μου, εσύ δε διάβασες, γιατί εγώ έχω γράψει τι ακούω, και μάλιστα αναλυτικά, απλά δεν έκανες τον κόπο να το διαβάσεις…

    (hint: http://gmargari.wordpress.com/bash-finger-me/)

  17. Whatever... on Φεβρουάριος 6, 2007

    Καλά φίλε μου ή παίρνω ναρκωτικά ή έγραψες λίγο πιο πάνω ”δεν έγραψα το άρθρο μόνο για το συγκεκριμένο τραγούδι”.Το είπες ή όχι?Άρα έκανες μάλλον λάθος διατύπωση ή δεν γνωρίζεις το άλμπουμ αυτό.
    Επίσης δεν έγραψες τι μουσική ακούς σε αυτή τη συζήτηση και δεν διατίθεμαι να διαβάσω τα πάντα για σένα και να το βρω.
    Σου άρεσε η ερμηνευτική ανάλυση??Δεν μου είπες…
    Άμα δεν κάνεις μελέτη για την αμερικανική πολιτική δεν θα καταλάβεις γιατί την μισείς.Το μίσος που πηγάζει από την ημιμάθεια είναι παράλογο.
    Είναι σαν να μισείς της σάπιες ΔΑΠ και ΠΑΣΠ χωρίς να έχεις εμβαθύνει(διάβασα εξαιρετικές απόψεις σου και αυτό μου απαγορεύει να συνεχίσω διαπλεκτισμό μαζί σου).
    Φοβερή η δουλειά με τα έγγραφα της ντροπής των παρατάξεων.Πως γίνεται να κάνεις google bombing στο μαλάκα τον τραμπούκο των Πασπίτη του video??

  18. Ψηφιακά Οχυρωμένος on Φεβρουάριος 6, 2007

    Δε κατάλαβα το σκεπτικό σου. Όντως έγραψα πως “δεν έγραψα το άρθρο μόνο για το συγκεκριμένο τραγούδι”. Αυτό συνεπάγεται πως έχω διαβάσει όλα τα τραγούδια τους, όλους τους δίσκους τους?

    Αυτό που έγραψα ολοκληρωμένο:
    “Δε έγραψα το άρθρο μόνο για το συγκεκριμένο τραγούδι, αλλά για την γενική θεματολογία τους και για τη σύνθεση των περισσότερων τραγουδιών που είναι ίδια.”
    Αυτό που εννοούσα είναι το αυτονόητο, δε κρίνω το τραγούδι, αλλά όλη τη θεματολογία. Αυτό που έγραψα δε συνεπάγεται πως έχω διαβάσει ΟΛΑ τα τραγούδια τους. Τεσπα.

    “Πως γίνεται να κάνεις google bombing στο μαλάκα τον τραμπούκο των Πασπίτη του video?”

    Τα καλά νέα είναι πως τo googlebombing είναι απλό: το μόνο πράμα που κάνεις είναι πως βάζει πχ ένα link το οποίο οδηγεί στο site της κυβέρνησης, και το λινκ λέει πάνω “φασίστες”, όπως το επόμενο:
    Φασίστες.
    Οπότε αν το έχουν πολλοί αυτό το link, το google θα νομίζεις ότι το κατάλληλο site για την λέξη “Φασίστες” είναι αυτό της ΝΔ. Πχ, για τον τραμπούκο, βάζεις link που λέει Αλέξης Δραμουντάνης και οδηγεί στο video στο youtube, δηλαδή:
    Αλέξης Δραμουντάνης.
    Οπότε αν το κάνουμε πολλοί, όταν κάποιος αναζητά το όνομα Αλέξης Δραμουντάνης , θα του βγάζει πρώτη επιλογή το video στο youtube με τους τραμπουκισμούς.

    Τα κακά νέα είναι πως το google bombing πλέον αντιμετωπίζεται από την google: google bomb ends

  19. Ελεος on Φεβρουάριος 17, 2007

    [ φίλε "Έλεος", εδώ θα περίμενες να βρεις το σχόλιο σου. Αντί αυτού βρίσκεται αυτό το μήνυμα να σου θυμίζει το πως δε μπορείς να μπαίνεις σε ένα blog και απλά να βρίζεις. Αν το έκανες με πιο κόσμιο τρόπο ίσως το σχόλιο σου να βρίσκονταν εδώ αντί αυτού του μηνύματος.
    Ευχαριστώ,
    Sύστημα Lογοκρισίας Aποκλειστικά Yβριστικών Sχολίων - SLAYS]

  20. mespecial on Φεβρουάριος 17, 2007

    Λπν, ακουω Πυξ Λαξ αλλα ποτε δεν εχω καθισει να ανοιξω φιλοσοφικη κουβεντα για τους στιχους τους. Καποια τραγουδια τους μ αρεσουν και αλλα ειναι πιπεριες. Προσωπικα αν κατι εμενα μ αρεσει χεστηκα για την γνωμη των αλλως. Σκευτηκες ομως οτι προβλημα δεν ειναι οτι γραφουν ασυναρτησιες αλλα οτι μολις το ειπες επεσαν ολοι πανω σου. Στην τελικη τα κολληματα ειναι κολληματα. Ποια η διαφορα του Σααααααααααακηηηηηηηηηηη απο το Φιλιππεεεεεεεεεεε?

  21. Jim on Φεβρουάριος 23, 2007

    ερχονται οι μεταλικα λεει ε?

    ειδα αυτα τα μηνυματα και ειπα να απαντησω και γω.

    εμενα η διαφωνια μου με το φιλο ειναι αλλου.
    Ο καθενας μπορει να ακουει οτι του αρεσει.Πυξ λαξ Εφη θωδη Στελλα μπεζεντακου.
    Εσενα δε σαρεσουν οι Πυξ λαξ.So what?
    Τους θεωρεις μλκες.So what?
    Πιστευεις οτι παιρνουν χαπια.So what?
    Εγω ποτε δεν εκατσα να ακουσω πυξ λαξ,γενικα αντιπαθω την ελληνικη μουσικη στο 80% της αλλα ενταξει ηρεμησε λιγο.Ετσι οπως λες τα πραγματα χανεις το οποιο δικιο σου.

  22. Γιώργος Μαργαρίτης on Φεβρουάριος 24, 2007

    Να απαντήσω συνοπτικά.
    Το blog αυτό δημιουργήθηκε για να εκφράζω τις απόψεις μου. Δε γουστάρω Πυξ Λαξ? Βγαίνω και το λέω. Δε θα κάτσω να σκεφτώ μήπως υπάρχουν κάποιοι άλλοι εκεί έξω που έχουν αντίθετη άποψη. Πάντα για ότι υποστηρίζω θα υπάρχει και κάποιος που υποστηρίζει το αντίθετο.

    Έχεις αντίθετη άποψη? Μου το λες, γράφεις ένα σχόλιο και αν θες τη στηρίζεις και με επιχειρήματα. Σου ανταπαντάω, και πάει λέγοντας.

    Μίλησα αρνητικά για τους Πυξ Λαξ με την ίδια λογική που θα μιλούσα αρνητικά για τον George W. Bush: δε γουστάρω την πολιτική του, και θεωρώ ηλίθους (ή έστω κάργα παραπλανημένους) όσους τον ψηφίζουν. Μία από τα ίδια, χωρίς τζατζίκι, για τους Πυξ Λαξ.

    Ο πρωταρχικός σκοπός του άρθρου ήταν να εκφράσω τη δυσαρέσκια μου, ο απώτερος να ακουστεί και καμία άλλη άποψη, όπως και οι δικές σας mespecial και Jim. Να το πω πιο πεζά, “Κουβέντα να γίνετε”.

    Ο καθένας έχεις τις απόψεις του και τις υποστηρίζει. Εγώ βρίζω τον G.W.Bush. Εσύ γουστάρεις G.W.Bush? Νόου πρόμπλεμ, κάτσε γράψε μου ένα σχόλιο “τι βρίζεις ρε φίλε τον George, μια χαρά κάνει το παλικάρι και σκοτώνει αβέρτα ότι βρει στην ανατολή”. Δεκτό και σεβαστό, αλλά να περιμένεις ανταπάντηση. :D

  23. Jim on Φεβρουάριος 25, 2007

    αλλο σου λεω ρε συ.
    να στο πω με μια προταση για να το πιασεις και ας ελπισουμε οτι δε θα τσαντιστεις γιατι κανω και πλακιτσα.
    Συμφωνω σε οσα λες τα λες και με χιουμορ αλλα απο καποια φαση και κατω μου εσπασες τα φρυδια.understood?

  24. Γιώργος Μαργαρίτης on Φεβρουάριος 25, 2007

    Καταρχήν δεν υπάρχει περίπτωση να τσατιστώ! :)
    Εδώ δε τσατίστηκα με τον ΠΑΣΠίτη.

    Τι να κάνουμε, έτσι μου βγήκαν τα σχόλια, δε τα υπολόγισα σωστά ώστε να μη σπάνε τα φρύδια των αναγνωστών. Πάντως δεν έχω όρεξη να σου τα ξανακολλήσω.

  25. Lord Frederic on Φεβρουάριος 28, 2007

    Να καταθέσω και εγώ την αποψή μου.

    Αρχικά καλημέρα σε όλους (τώρα που γράφω είναι μέρα ακόμα). Είμαι μεγάλος σχετικά σε ηλικία, προγραμματιστής (δεύτερος στο έτος μου όταν σπούδαζα) και έχω μια μικρή εργασιακή εμπειρία. Δεν θεωρώ οτι είμαι ιδιοφυία αλλά ένας τελείως φυσιολογικός άνθρωπος, ο οποίος επειδή από μικρός ασχολείτο με Η/Υ (με Amiga, Amstrad κτλ) ασχολείθηκε με αυτό με κάποια επιτυχία. Στο θεμα μας όμως:
    Αρχικά να πω οτι σέβομαι κάθε άποψη. Αγαπητέ Γιώργο, σέβομαι την αποψή σου ότι δεν σου αρέσουν οι Πυξ Λαξ αλλά σου ζητώ να σεβαστείς και τη δικιά μου που μου αρέσουν πάρα πολύ. Αν εσύ δεν τους καταλαβαίνεις κανένα πρόβλημα. Το οτι καταλαβαίνεις κάποια τραγούδια έχει να κάνει όχι μόνο με την ευφυία αλλά κυρίως με τις εμπειρίες της ζωής. Σου λέω ότι πολλά τραγουδια τους μιάζουν σαν να έχουν πρωταγωνιστή εμένα. Ετσι νιώθω εγώ τουλάχιστον. Εσύ που έχεις άλλες εμπειρίες από τη ζωή δεν σου λένε τίποτα. Το ίδιο συμβαίνει και με εμένα με άλλους τραγουδιστές. Πχ τον Μαζωνάκη δεν τον αντέχω ενώ σε εσένα μπορεί να σου αρέσει (το παράδειγμα είναι τυχαίο). Με λίγα λόγια δεν έχουν όλοι τα ίδια γούστα και δεν πρέπει να κατηγορούμε τους άλλους για τις απόψεις τους. Στο κάτω - κάτω της γραφής υπάρχουν τραγούδια για όλα τα γούστα. Επίσεις δεν σημαίνει ότι οποιοδήποτε τραγούδι γράφει κάποιο συγκρότημα, τραγουδιστής, στιχουργός κλπ αρέσει σε όλους τους φαν του. Και εμένα κάποια (πολύ λίγα) τραγούδια των Πυξ Λαξ δεν με τρελαίνουν τόσο όσο άλλα. Παρόλα αυτά το γεγονός ότι τα περισσότερά τραγούδια τους με ξετρελένουν τους κάνει το αγαπημένο μου συγκρότημα. Αυτά.
    Φιλικά και περιμένοντας απάντηση
    Lord Frederic

  26. Lord Frederic on Φεβρουάριος 28, 2007

    Καλησπέρα

    Αυτό είναι το τελευταίο μύνημα που στέλνω (εκτός αν τυχόν μου απαντήσει κάποιος). Έχοντας διαβάσει όλο το blog απαντάω:
    1) Φίλε Γιώργο, γράφεις ότι ακούς κυρίως ξένη μουσική. Αυτό σου αρέσει και καλά κάνεις. Εμένα προσωπικά η ξένη μουσική με αφήνει αδιάφορο (με ελάχιστες εξαιρέσεις, μια από αυτές είναι και οι Enigma). Πως μπορείς να κρίνεις ποιά είναι καλύτερή; Δεν εξαρτάται από το τι αρέσει στον καθένα; Μπορείς να πεις ότι οι Enigma είναι καλύτεροι από την Britney Spears για παράδειγμα; Για εμένα και εσένα μπορεί πράγματι να ισχύει αλλά για έναν άλλο ισχύει ντε και καλά (σημείωση: το παράδειγμα είναι τυχαίο);
    2) Σχετικά με τους στίχους που έγραψες: Επειδή έγω γράψει και εγώ στίχους, το πόση ώρα κάνεις να τους γράψεις δεν παίζει μεγάλη σημασία. Σημασία έχει πόσο καιρό επεξεργάζεσαι τους στίχους στο μυαλό σου. Εγώ πχ έχω γράψει στίχους μέσα σε μισή ώρα, όμως η επεξεργασία μου έχει πάρει 3 μήνες πριν. Οπότε πιστεύω ότι αυτούς τους στίχους που έγραψες τους επεξεργαζόσουν καθόλη τη διάρκεια που έλεγχες και προσπαθούσες να καταλάβεις τους Πυξ Λαξ.
    3) Τέλος σχετικά με τα πάρτυ που πήγαινες και δεν έλεγες οτι δεν σου αρέσουν οι Πυξ Λαξ, κακώς δεν μιλούσες (τουλάχιστον κατά την αποψήμου). Εγώ σε όσα πάρτυ έχω πάει και δεν αντέχω να ακούσω κάποιο τραγούδι ή τραγουδιστή το λέω. Αν το θέλουν οι πολλοί τότε εαν είναι για λίγο (πχ ένα τραγούδι μόνο) πηγαίνω σε μέρος που δεν πολυακούγεται (πχ βεράντα) και πιάνω κουβέντα με άλλους ενώ αν είναι μεγάλη η διάρκεια του (και πραγματικά δεν αντέχω να το ακούσω) φεύγω από το πάρτυ!!!! (λίγο ακραίο το ξέρω και το έχω κάνει αλλά πραγματικά ένα για μένα κακό τραγούδι μου χαλάει όχι μόνο τη διάθεση αλλά πολλές φορές και την ψυχική μου ηρεμία για αρκετές ώρες).

    Ευχαριστώ που με ακούσατε (ή διαβάσατε ή …..)
    και ζητώντας συγνώμη για τα 3 replay αλλά πραγματικά το πρωί ήμουν πνιγμένος
    Lord Frederic

  27. Γιώργος Μαργαρίτης on Μάρτιος 1, 2007

    @Lord Frederic,
    (καταρχήν έκανα τις διορθώσεις που υπέδειξες στο πρώτο σχόλιο σου και έσβησα το δεύτερο)
    σόρι που δεν απάντησα νωρίτερα, αλλά υπήρχαν πολλά σχόλια στο “τρέχον” άρθρο του blog (“Όσα δε λένε τα ΜΜΕ για την φοιτητική πορεία”), και δε πρόσεξα το σχόλιο σου ανάμεσα στα άλλα τα οποία αναφέρονταν σε αυτό το άρθρο.

    Καταρχήν χαίρομαι πολύ για το σχόλιο σου.
    Δεν ήξερα ότι θα έπαιρνε τόση έκταση αυτό το, κατά τη γνώμη μου, ανούσιο post. Αλλά βλέπεις ήρθε ο Google και με βγάζει πάνω πάνω στα αποτελέσματα αν ψάχνει κάποιος για στίχους Πυξ Λαξ…

    Όπως είπα και νωρίτερα, το μόνο που έκανα ήταν να εκφράσω την άποψη μου για τους στίχους των Πυξ Λαξ, τους οποίους θεωρώ…κατάλαβες τέλος πάντων από τα προηγούμενα!

    Δεκτή η άποψη σου. Αναγνωρίζω ότι ήμουν αρκετά απόλυτος, ερειστικός και επιθετικός στο post εναντίον όλων όσων ακούν Πυξ Λαξ -με λίγα λόγια, τα ισοπέδωσα όλα… Δέξου την ανωριμότητα της στιγμής ενός φοιτητή που σιχαίνεται να ακούει Πυξ Λαξ. Που τους σιχάθηκε από το Γυμνάσιο και το Λύκειο, που τους άκουγε όπου και αν πήγαινε και όλοι τους θεωρούσαν “γαμάτους”, εν αντιθέσει με τον γράφων. Ε, λοιπόν τώρα πήρα την εκδίκηση μου για όλα αυτά τα χρόνια που τους είχα υποστεί … :twisted:

    Αναφερόμουν φυσικά στους στίχους τους, και όχι στη μουσική τους (η μουσική μου αρέσει από κάποια τραγούδια, και από πάρα πάρα πάρα πολύ λίγα μ’ αρέσουν και οι στίχοι). Στην πλειοψηφία βρίσκω τους στίχους ανούσιους, δε θα έλεγα “πολύ ψαγμένους”, αλλά “επιτηδευμένα χωρίς νόημα”. Ακριβώς για να δίνει ο καθείς το νόημα που νομίζει, θεωρώντας τους “ψαγμένους”.

    Παραείναι σουρεάλ το “είμαι ένα γέλιο κρεμασμένο στο μπαλκόνι σου, ένα παιδί που περπατάει με τα χέρια” και τα συναφή…

    Όπως και να χει, και μένα μου αρέσουν συγκροτήματα που δε σου αρέσουν,έτσι είναι η πραγματικότητα: “Μπορείς να πεις ότι οι Enigma είναι καλύτεροι από την Britney Spears για παράδειγμα;” Δε μπορείς φυσικά, είναι καθαρά υποκειμενικό…

    Όσον αφορά τους στίχους, για τους στίχους που έγραψα παραπάνω δεν υπήρχε καμία προεπεξεργασία, ήταν καθαρά “brainstorm”, 5-10 λεπτά έγραφα ότι μου ερχόταν και έκανε ομοιοκαταληξία. Πιστεύω ότι θα μπορούσαν να ήταν στίχοι για κάποιο τραγούδι των Πυξ Λαξ -κάνω λάθος?. Και με αυτό θέλω να πω πως δε πιστεύω πως οι στίχοι τους (έστω η πλειοψηφία τους) γράφονται με αίμα, δάκρυα και ιδρώτα μετά από ώρες πνευματικής κόπωσης, αλλά σε 10-15 λεπτά -όπως γράφει ο Φοίβος τα τραγούδια του.

    Δε θέλω να αναλωθώ περισσότερο σε αυτό το θέμα, καθώς βρισκόμαστε εν τω μέσω σημαντικών εκπαιδευτικών αλλαγών στην παιδεία, που είναι κατά τη γνώμη μου πολύ σημαντικότερο θέμα, και από την άλλη έχω και ένα master να ολοκληρώσω…

    Ευχαριστώ πάντως για το σχόλιο σου, μου έδειξε ότι υπάρχει και η “άλλη” πλευρά αυτών που ακούνε Πυξ Λαξ, που δεν είναι “σχολιαρόπαιδα” και “ερωτικά απογοητευμένοι νέοι”… ;)

  28. Lord Frederic on Μάρτιος 1, 2007

    Φίλε Γιώργο

    Καταρχήν καλημέρα και καλό μήνα. Ευχαριστώ για την απάντησή σου και τις διορθώσεις που έκανες. Αυτό το σχόλιο το έγραψα απλώς για να σου ευχηθώ καλή επιτυχία στο Master (ίσως κάποτε να κάνω και εγώ ένα αλλά η στιγμή αργεί ακόμα). Να είσαι καλά και θα τα ξαναπούμε σε άλλο blog

    Φιλικά
    Lord Frederic

  29. C++ Rulez on Μάρτιος 10, 2007

    Φιλτατοι,

    καταρχήν ΉΜΟΥΝ καραφάν των πυξ λάξ μέχρι που κάτι άλλαξε στη ζωή μου και τώρα πιά τους ακούω και γελάω γιατί μου φένεται ότι είναι μανιοκαταθλιπτικοί. Σηνέβη κάτι πολύ απλό.. βρήκα γυναίκα! Ώς δια μαγείας η εσωστρέφεια που ανακυκλωνα στην ψυχή μου με κάθε τραγούδι τύπου πυξ λάξ εξαφανίστηκε. Συνηδειτοποίησα ότι υπάρχουν πολλά προβλήματα στην κοινωνία πιο σημαντικά από το Σέξ. Αν θές να σου πώ σχήματα της ίδια εποχής με καλό στοίχο λιγότερο θλιμένο, τα πρώτα που μου έρχονται στο μυαλό είναι οι τρύπες, τα ξύλινα σπαθιά, ο λαυρέντης Βουτυρίτσας(Μαχαιρίτσας) και οι Κατσιμιχαίοι οι οποίοι είναι πιο συγκεκρινένοι στους στοίχους τους και αναφέρονται και σε άλλα προβλήματα πλήν του γκομενικού. Βέβαια όλοι αυτοί στερούνται του βασικού πλεονεκτήματος των Πυξ λάξ και ξέρεις ποιο είναι αυτό? η συγχορδία μι μινορε, λα μινορε ρε μινορε… Συμφωνώ με τον Γιώργο απλά δεν είναι οι φα,σολ,λα μόνο. Αυτό που με τσαντίζει και όχι μόνο με τους πυξ λάξ είναι ότι προσπαθούν κάτι να πούν ακόμα και σήμερα που δεν έχουν τα εσωτερικά κίνητρα που είχαν όταν ξεκίνησαν πρέγματι κάτι έλεγαν. Ο Ξυδούς για μένα είναι σαφέστατα ο ανώτερος στοιχουργός τους, ο Στόκας βολεύτηκε όταν παντρευτηκε, ο Πλιάτσικας δυσκόλεψε πολύ τα νοήματά του σε σημείο που έχει δίκιο ο φίλος γιώργος ότι δεν καταλαβαίνεις Χριστό! Το κακό ξεκίνησε στον δίσκο τους “Παίξε παλιάτσο τα τραγούδια σου τελειώνουν”. Πολύ μανιοκατάθλιψη ρε παιδί μου. Απο κεί και πέρα, όσοι ακούν πυξ λάξ, ακούν και enigma και Gregorians και Shiller και Hans Zimmer ή Enya ή Loreena McKenit ή Night Ark ή ακόμα και Metallica ή Κότσιρα ή Χατζηγιάννη, ξέρεις γιατί.. διότι έχουν παρόμοιο μουσικό τρόπο κι όχι για τους στοίχους. Ακριβώς όπως ο Πετρεληςακουστής θα ακούσει και Πλούταρχο και Νίνο, Και ο Βισση-Φαν θα ακούσει και Βανδή και Κοκκίνου και Φαιβος related προϊόντα. Διότι κακά τα ψέμματα, η μουσική πλέον είναι ένα προϊόν. Το κακό είναι ότι κάποτε έστεκε σαν προϊόν λόγω τέχνης ενώ τώρα είναι ένα πακέτο αναλογο των ψυχικών αναγκών του καθένα όπως είναι τα πακέτα τηλεφωνίας. Θες ντιμπιντάι? Πάρε Θώδη μακρόπουλο, μετζελόπουλο, Χριστοδουλόπουλο κλπ. Και όταν λέω ψυχική ανάγκη, φαντάσου τον καλουπατζή ή τον μαρμαρά στην οικοδομή να ακούει πυξ λάξ εν ώρα εργασίας??? Θα κοιμηθεί πάνω στη σκαλωσιά ο χριστιανός. Εν τέλει παραδέχομαι ότι ο Πλιάτσικας σκεφτεται πολύ πριν γράψει, αλλά το κοινό του πρέπει να σκεφτεί εάν θέλει να σκεφτει το τί έχει γράψει και μόλις το αποκωδικοποιήσει τότε να ψάξει να δεί εάν τον εκφράζει, διότι εάν θές την άποψή μου, μακάρι να μπορούσα να σκεφτώ σαν τον Πλιάτσικα… δεν θα είχα χάσει τον ρομταντισμό μου… αλλα και ευτυχώς που δεν σκέφτομαι σαν τον Πλιάτσικα… δεν θα είχα την αντοχή.. μπορεί να είχα σαλτάρει!
    Πάντως να ακούτε ότι σας αρέσει και να μην απολογείστε, διότι ο καθένας λέει τα δικά του!
    Υ.Γ. ο “Άγιος Πέτρος” είπε
    “Το χεαρτ ροκ και το χιεβι μεταλ είναι μουσικές του διαβόλου… Να ακούτε Ύμνους… ακόμα και τον ύμνο του ολυμπιακού… δεν είναι αμαρτία!” (δείτε το…http://www.youtube.com/watch?v=L744p9jacn 8)

    Γεια χαράντάν.

  30. Γιώργος Μαργαρίτης on Μάρτιος 10, 2007

    C++ Rulez,
    το σχόλιο σου θα έπρεπε να το βάλω πρώτο πρώτο σε αυτό το άρθρο!

    Μια αντικειμενική, αποδεκτή και από τις δυο πλευρές πιστεύω άποψη, που με εκφράζει απόλυτα, και είναι αυτό που πίστευα ότι συμβαίνει αλλά κανείς δεν είχε βρεθεί να το παραδεχθεί.
    Thanx C++!

  31. μαρινα on Απρίλιος 21, 2007

    en esheis ipothesi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  32. Γιώργος Μαργαρίτης on Απρίλιος 22, 2007

    Κρητικά είναι αυτά!?

  33. ΣΟΦΙΑ on Απρίλιος 29, 2007

    ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΣΑΣ….
    ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ “ΕΙΣΤΕ ΜΟΝΟΔΙΚΟΙ!”
    ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΜΕ!

  34. Γιώργος Μαργαρίτης on Απρίλιος 29, 2007

    Κρατήστε και λίγο αγάπη για κανέναν άλλο βρε κορίτσια…

    Μα όλη η αγάπη στους “μονοδικούς” πυξ Λαξ? Τα αγοράκια δε τα σκέφτεστε?

  35. Ελενη on Απρίλιος 29, 2007

    Φίλε γιώργο μας ,
    η κοπελιά πιο πάνω που μας δηλώνεται ώς μαρίνα είναι κύπρια..προφανώς συμβαίνουν δυο πράγματα:
    1)οι γονείς της δεν της μάθανε ελληνικά για να συννενοείται και
    2)με κάτι τέτοιες δηλώσεις δείχνει πόσο καλά γνωρίζει το savoir vivre
    σε ελεύθερη απόδοση σου λέει ότι δεν έχεις ιδέα και σε μετάφραση λέξη πρός λέξη ότι δεν έχεις υπόθεση!!!!
    Μαρινάκι μάθε καλή μου να μιλάς πρώτα και μετά βγές να πείς και την αποψή σου ακόμη και σωστά να ‘ναι αυτά που λες δεν θα πείσεις κανένα!!!!
    παρεπιπτόντως Γιώργο μιας και μου δίνεται η ευκαιρία θα το ξαναπώ:
    you’re soooo perfect!!!!

  36. Ελενη on Απρίλιος 29, 2007

    συμφωνώ με τον c++ rulez μόνο σατο σημείο που λέει για μι μινόρε και λα μινόρε κτλ κτλ
    κι εγώ κάνω μ ουσική κι έχω παίξει κομμάτια των πυξ λαξ αν και τους ακούω δεν θα τους υπεραστπιστώ γιατι εδώ έχεις δίκιο.
    Ένα κομμάτι μπορεί να είναι πολύ απλό μουσικά και να είναι πολύ καλό απλά τα κομμάτια των πυξ λαξ είναι όλα πολύ απλά και παρόμοια,μελαγχολικά και πανω κάτω όλα ερωτικά! Μήπως όμως c++ έχεις την εντύπωση ότι στην δεκαετία του ‘90 που ξεκίνησε ένα ”νέο” μουσικό ρέυμα,δηλαδή το σκυλάδικο, θα έκανε επιτυχία ένας καταρτισμένος μουσικός???
    αυτό που θέλω να πώ είναι ότι στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος.. δεν έχουν ιδιαίτερες μουσικές γνώσεις συγκεκριμένα ο πλιάτσικας γράφει κομμάτια με 3 μόνο συγχωρδίες κι όμωσ κάνει επιτυχία! οι καλοί μουσικοί δεν υπάρχουν πια στο προσκήνιο αυτής της βιομηχανίας που παράγει ανεξέλεγκτα δίσκους.

  37. Ασμοδαίος on Απρίλιος 30, 2007

    Τρρρρομερό post! Δεν είναι μόνο οι Πυξ Λαξ, όμως!

    Γιώργο, σ’την έπεσε στο blog η αντιπροσωπεία των 15μελών! Κουράγιο, παιδιά, θα μεγαλώσετε κάποτε και θα καταλάβετε ότι δεν είναι μόνο ο Κοέλο και ο Φίλιππας που μπορούν να γράψουν τέτοιες μ*****ες!

  38. Γιώργος Μαργαρίτης on Απρίλιος 30, 2007

    @Ελένη,
    με κάνεις και κοκκινίζω κάθε φορά. Η προλαλείσα “Σοφία” μου είπε ότι “δεν έχω υπόθεση” προφανώς γιατί σύγκρινε τους στίχους που έγραψα με τα καραψαγμένα τραγούδια των Πυξ Παξ που έχουν πιο δεμένη και πολύπλοκη υπόθεση και από τον Κώδικα Da Vicni. Εντάξει, άνιση η μάχη, δε μπορώ να συγκριθώ με τα μεγαθήρια του ελληνικού πενταγράμμου, τα ιερά τέρατα της στιχοπλασίας και μουσικοσύνθεσης, τους τρομερούς και φοβερούς, με τα *απίστευτης υπόθεσης* τραγούδια, Πυξ Λαξ.
    Αυτό που μάλλον ήθελε να γράψει είναι ότι παραέχω πολύ καλή υπόθεση για τραγούδι Πυξ Λαξ, θα έπρεπε να είναι πιο φλου.
    Τώρα για το 2ο σχόλιο σου τι να πω, τα είπες όλα.

    @Ασμοδαίος,
    άσε φίλε μου, και τώρα θα έχουν και εξεταστικές και θα αρχίσουν να ακούνε Πυξ Λαξ να “χαλαρώσουν” λίγο από το διάβασμα, και πιθανόν θα τους έχω εδω πέρα να επιχειρηματολογούν με επιχειρήματα του στυλ “είμαι ερωτευμένη και με εκφράζουν απόλυτα οι στίχοι τους”, “οι στίχοι είναι πολύ ψαγμένοι και απλά δε τους καταλαβαίνεις εσύ”, “ότι και να πεις τους ακούνε χιλιάδες άνθρωποι, και δε μπορεί να κάνουν λάθος τόσοι πολλοί” κτλ.

    Αναμένουμε νεότερα από το μέτωπο…

  39. Ελένη on Απρίλιος 30, 2007

    Γιώργο ΜΟΥ σχετικά με υτο 2ο σχόλιο τι ακριβώς εννοείς???
    ότι έχω δίκιο ??? η ότι έχω άδικο???

  40. Γιώργος Μαργαρίτης on Απρίλιος 30, 2007

    Εννοείται ότι έχεις δίκιο, απλά δεν έχω να προσθέσω τίποτα…

  41. Ελένη on Απρίλιος 30, 2007

    Ευχαριστώ πολύ … άμα λέω έγώ ότι εισαι perfect εσυ κοκκινίζεις!!!! Και σ’αυτό έχω δίκιο(είμαι καιμετριοφρων όπως βλέπεις).Χα΄΄ιρομαι που συμφωνείς α΄πλά ήθελα να προσθέσω ότι ο κύριος λόγος που όλοι οι φανατικοί funs των Πυξ Λαξ εναντιώνονται όχι σε αυτά που λές αλλά στον τρόπο που το λές.. επειδή είναι πολύ άσχημο να βγαίνει κάποιος και να βρίζει τα ”ιδανικά” σου.. αν θεωρήσουμε τον Φ.Πλιάτσικα ιδανικό κάποιων ανθρώπων!
    στο μόνο που σε βρίσκω λάθος (αν και επιμένω ότι εισαι πολύ τέλειος!!! χα!)είναι στο θέμα των στίχων.. επειδή πρόσφατα ένας φίλος μου δίδαξε ότι μουσική είναι κατάθεση ψυχής και πάνω απ’όλα κατάθεση ταυτότητας. Δεν είναι δίκαιο χωρίς να ξέρεις ποιος πραγματικά ήταν ο λόγος ύπαρξης αυτού του κομματιού,δηλαδή αν γράφτηκε για κάποιο παιδί που είχε κάποιο πρόβλημα κτλ κτλ να κατηγορείς ή να βρίζεις ή να κοροιδεύεις(εοπεπειδή Γιώργο έχω καταλάβει ότι είσαι πολύ ευαίσθητο και καλό παιδί! απαντάς ακόμη και σ’αυτούς που σε βρίζουν!! είναι όντως πολύ καλό παιδί ο Γιώργος,παιδιά!!!)
    αυτό που θέλω να πώ είναι να μην κράζεις τόσο κάποιον που ξέρεις εκ των προτέρων ότι δεν είναι ειδήμων σε θέματα στίχου και μουσικής.. είναι απλά ένας άνθρωπος!!! οπότε δεν μπορείς να ζητάς απο έναν ανθρωπο τόσο λιτό στις γνώσεις να κάνει θαύματα..μέχρι εκεί μπορεί!!! συγχώρα τον!!!!
    επίσης μην ξεχνάς ότι η μουσική δημιουργείται γιατί έχει κάποιος να πεί κάτι στους άλλους.. (ασν δημιουργηθεί για άλλο λόγο π.χ. για να γίνει κάποιος διάσημος με ένα ποπ χαζοτράγουδο χάνει την ουσία της,παύει να είναι μουσική!!!)Στον καθένα μιλάει διαφορετικά και σε κάποιους δεν μιλάει καν…

  42. Ελένη on Μάιος 1, 2007

    Γιώργο έφαγα όλο το πρωινό να βρώ το τέλειο τραγούδι(λέμε τώρα) για να σου εκφράσω το θαυμασμό μου μιας κι έχω φάει μεγάλο κόλλημα μαζί σου και μόνο η αψεγάδιαστη britney έδωσε λύση στο πρόβλημά μου!!! χαχα!!!
    άκου στίχο καραψαγμένο από μένα με αγάπη:
    [CHORUS:]
    My loneliness is killing me
    I must confess, I still believe
    When I’m not with you I lose my mind
    Give me a sign
    Hit me baby one more time
    καταλαβαίνεις τι θέλει να πεί ο ποιητής (οέοοοο)?????

  43. Γιώργος Μαργαρίτης on Μάιος 1, 2007

    @ελενη,
    Χάθηκε ο κόσμος να το είχαν βγάλει οι Πυξ Λαξ αυτό το τραγούδι και να υπήρχε ένα happening, όπως στον αείμνηστο στίχο “πετάς τα ρούχα σου ψηλά” που το κοινό κάνει ότι λένε οι στίχοι?

    Δε θα ήταν πολύ ωραίο να λέγαν οι Πυξ Λαξ “Hit me baby one more time” και να ανεβαιναν όλοι οι φανατικοί τους στη σκηνή και να τους χτυπούσανε? Επειδή το λέει ο στίχος?

    Αχ, τι σκληρή που είναι η πραγματικότητα…λάθος τραγούδια σε λάθος τραγουδιστές…

  44. Ελένη on Μάιος 1, 2007

    ελα ρε Γιώργο προσπαθώ να σου αφιερώσω ένα τόσο τέλειο τραγούδι και μου το χαλάς!!!! χα!!!!
    δηλαδή έχεις μια εμμονή με τους πυξ λαξ!!!1 εδώ σου μιλάω για την britney που δεν είναι όποια κι όποια!!!!!
    when i’m not with you i lose my mind…δηλαδή έχουμε έναν έρωτα μεγάλο κι εσύ το προσπερνάς έτσι??/
    θα ‘χεις πολλές κατακτήσεις ε???? ε μα είναι φυσικό !!! χαχα
    με απορρίπτεις ε>>> ???? πληγώνομαι τώρα!!!

  45. natasa on Μάιος 5, 2007

    οτι λες πανεξυπνε ειναι βλακειες και αν εκανες μαστερ στη πληροφορικη δε θα καθοσουν να ασχολεισαι με ανωριμα οπως λεσ παιδακια.ουτε εμενα μου αρεσουν οι πυξ λαξ αλλα δεν ειναι και τροποσ αυτοσ να μιλας.

  46. Ξήλινη Καρδιά on Μάιος 5, 2007

    Το μόνο σχόλειο που μπορώ να κάνω σ’ όλα αυτά είναι ότι για να καταλάβει καποιος τουσ στοίχους των Πυξ-Λαξ πρέπει να τους νίωσει…….και φησικά η πνευματικότητα του να είναι ηψηλή…..και δέν εννοώ μόρφοση μέσα από βιβλία αλλά από ζωή ………οι πυξ-λαξ είναι δάσκαλοι ζωής μέσα από τα τραγούδια τους…!

  47. Γιώργος Μαργαρίτης on Μάιος 5, 2007

    Αγαπητή Νατάσα,
    με τάπωσες, δεν έχω να πω τίποτα (btw, εφόσον δε σου αρέσουν οι Πυξ Λαξ πως και έφτασες να διαβάσεις αυτό το κείμενο?! Γιατί σε αυτό το κείμενο έρχονται όσοι βάζουν στο google λέξεις “πυξ λαξ στίχοι” και τα συναφή, οπότε μάλλον δε σου αρέσουν οι Πυξ Λαξ αλλά ταυτόχρονα ψάχνεις τους στίχους τους. Ε?!)

    @Ξήλινη Καρδιά
    ρε παιδιά, λίγο ορθογραφία ρε παιδιά, μου βγήκαν τα μάτια με τα ορθογραφικά στο τελευταίο σχόλιο, είπαμε να κάνουμε κανένα λαθάκι αλλά αυτό…
    Πρέπει να έχεις κάνει high score στα ορθογραφικά λάθη σε τόσο μικρό κείμενο. Είπαμε πως έχεις ηψηλή πνευματικοτητα, και πως η πνευματικότητα σου δεν είναι μέσα από τη μόρφοση από βιβλία αλλά από τη ζωή, αλλά ντάξει, να διαβάζουμε και κανένα βιβλίο γραμματικής που και που.

    Όσο για το

    “οι πυξ-λαξ είναι δάσκαλοι ζωής μέσα από τα τραγούδια τους”

    σκέφτομαι να το γράψω σε ένα τεράστιο χαρτόνι και να το βάλω ακριβώς επάνω από το κρεβάτι μου, είναι ότι καλύτερο έχω ακούσει μέχρι στιγμής…

  48. Akakios on Μάιος 15, 2007

    Κοίτα φίλε Γιώργο… μιλάς ωραία και πού και πού έχεις και δίκιο… ΑΛΛΑ έγω θα σου πω κάποια πράγματα για να καταλάβεις τον λόγο που μας αρέσουν τα συγκεκριμένου ίδιους τραγούδια
    1ον) Την σελίδα την βρήκα γιατι έψαχνα για συγχωρδίες και μου την έβγαλε…
    2ον) Ένας πολύ καλός λόγος για να ακούς τέτοια μουσική και να την παίζεις στην κιθάρα ειναι γιατί τα κοριτσάκια τρελένονται με ψεφτο-αισθηματικά, old-time-clasic, χίπικα τραγουδάκια. Ειδικά όταν τα τραγουδάς με την συνοδία κιθάρας, στο ημίφως της σελίνης κτλ κτλ… Γενικά παιρνάει πολύ το στιλάκι αυτό…
    3ον) το οτι οι συγχωρδίες τους είναι πολύ απλες βοηθάει εμάς τους νέους να τις μαθαίνουμε εύκολα…
    4ον) Θα διαφωνίσω με τον προλαλίσαντα(δεν θυμάμε ποιος) που ειπε οτι “είναι δυνατόν τόσα τραγούδεια και να μην έχουν νόημα?” Ειναι!
    5ον) Θα διαφωνίσω (ξανά) με τον (άλλο) προλαλίσαντα(δεν θυμάμε πάλι ποιος) που είπε οτι ¨αφού το ακούνε πολύ έχει νόημα” καθώς ο Αριστοτέλης είπε οτι : Αν υπάρχει ένα σύνολο ανθρώπων που Ολοι πλην ενος θεωρούν κάτι ως δεδομένο, τοτε δίκιο έχει ο ένας και ΟΧΙ ΟΙ ΠΟΛΥ!
    Αυτά από εμένα.. Ενα παιδί της 2 Λυκείου που ακούει Πυξ-Λαξ, Παπακωνσταντίνου κτλ… (Αλλά ξέρει γιατί τους ακούει… ;)

  49. Γιώργος Μαργαρίτης on Μάιος 15, 2007

    Ρε Ακάκιε, σε πάω πάρα πολύ. Πιο ειλικρινές σχόλιο δεν έχω διαβάσει.

    Πολύ σωστός, σε όλα.

  50. Ε...κάποιος on Μάιος 15, 2007

    συμφωνώ.
    οι τύποι κάτι παίζει να παίρνουν πριν γράψουν.
    αλλά γι’αυτο τους ακούνε όλα τα υστερικά κοριτσάκια.

  51. AnAbstractType on Ιούνιος 5, 2007

    Λοιπόν,
    διαβάζοντας όλα τα παραπάνω δεν άντεξα να μην μπω στον πειρασμό να πω κι εγω το “κατιτίς” μου πάνω σε όλα αυτά,καθ’ότι δηλώνω “στιχουργός” που γράφει για έντεχνο ή έστω ροκ τραγούδι.
    Έτσι πρέπει να σου πω φίλε Γιώργο ότι κι εγώ πολλές φορές αναρωτήθηκα τι πίνει και δεν μας δίνει….αλλά πρέπει να αναγνωριστούν και κάποια συγκεκριμένα κομμάτια που σαν στίχος και μόνο(σίγουρα μετά από ανάλυση) έχουν νόημα-και μάλλον ξεχωριστό για τον κάθε έναν από μας,μιας και η αντίληψη είναι διαφορετική για τον κάθε ένα.Στο τραγούδι(γενικά) υπάρχουν στίχοι και στίχοι.Κάποιοι από αυτούς έχουν όλο το ζουμί και κάποιοι άλλοι στίχοι υπάρχουν απλά για να γεμίσει το τραγούδι..(δυστυχώς).Λίγοι καταφέρνουν να κρατήσουν το επίπεδο σε όλη τη διάρκεια του τραγουδιού.Ένα παράδειγμα ακόμα που ποτέ δεν κατάλαβα είναι στο “Γιατί” εκεί που λέει: “άδειες στιγμες,η ψυχή μας κενή (ως εδώ όλα καλά),τα λόγια υπάρχουν γιατί υπήρχαν εκεί(?????)”.Πως;Τι;Ας με βοηθήσει κάποιος!!
    Όπως και να χει όμως έιναι αυτό που λέμε “λόγω ποιητικής αδείας”.
    Σίγουρα ο ίδιος ο Πλιάτσικας θα μπορούσε να μας εξηγήσει λίγα πράγματα παραπάνω για το τι είχε στο μυαλό του σε όλα τα τραγούδια του.
    Απλά είναι άσχημο να κρίνεις το ύφος ενός στιχουργού,είτε ποιητή είτε συνθέτη με τέτοιο τρόπο.Δεν κάνεις debug σε τραγούδια βρε Γιώργο,δεν είναι θέμα ορθότητας ή λογικής…
    Τι να πούμε τότε για όλους τους ποιητές του κόσμου….θα τουσ ακυρώσουμε όλους επειδή δεν συμβαδίζουν με την λογική μας???
    Αυτά τα λίγα από μία κατά τα άλλα συνάδελφό σου της πληροφορικής.

  52. AnAbstractType on Ιούνιος 5, 2007

    …ασχετο αλλά πριν έβαλα και λάθος mail.Αυτό είναι το σωστό.Διάβασα τα “ποιήματά” σου…
    δεν λέω,αρκετό χιούμορ ,ισοπεδωτικό και εύκολο,οπότε γέλασα όπως καταλαβαίνεις.Μπράβο,μπράβο..

  53. Γιώργος Μαργαρίτης on Ιούνιος 5, 2007

    @AnAbstractType,
    για να σου πω την αλήθεια, δεν είμαι το άτομο που θα κάτσεις να αναλύσεις μαζί του ένα ποίημα ενός ποιητή…

    Γενικά μου τη δίνει η υπερψαγμένη ποίηση, όπως και η αφηρημένη ή η σύγχρονη τέχνη: δε μπορώ να δεχτώ πως ένα κόκκινο τετράγωνο σε έναν τεράστιο άσπρο καμβά είναι τέχνη.

    Καταρχήν ο άλλος το έκανε σε 5 λεπτά (και άλλο το τι λεει, πόσο “και καλά” παιδεύτηκε και ζορίστηκε για να σκεφτεί κάτι τόσο απλό που παιδί δημοτικού αν το σκέφτονταν θα έλεγε “τι μαλακία σκέφτηκα” και θα το έβγαζε από μυαλό του…).

    Δευτερον, πιστεύω πως δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο νόημα, απλά ο κάθε καμμένος σύγχρονος ζωγράφος του δίνει και ένα νόημα. Πάρε 10 μεγάλους ζωγράφους, δωσε τους μια ζωγραφιά ενος 3χρονου παιδιού πείθοντας τους πως είναι κάποιου μεγάλου ζωγράφου και ζήτα τους την άποψη για το έργο να